Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibcsiworld

    aktív tag

    válasz adamssss #72 üzenetére

    A japán gyártókat nem kell temetni. Eltemetik azok magukat!
    A Nissannál elég durva vezetőségi viták voltak/vannak. A Leaf saját bevallásuk szerint is csak városi autó a legdurvább rapidgate és coldgate jelenségekkel. Persze majd jön az Arya, de az már drágább, magasabb kategória, és évek óta csak papíron van! Azaz nincs!

    A Toyota kijelentette, hogy Ő aztán soha nem gyárt ev-t! Aztán hirtelen mégis megváltozott a véleményük. 20 év hybrid tapasztalattal kijöttek olyan ev-vel, illetve a Lexus is ugyanazzal, ami jó esetben megüti a Nissan 10évvel ezelőtti technológiáját. Sok esetben azt sem. Tehát "tapasztalat" van, de autó nincs, és még csak papíron sincs!

    De a több gyártó sincs sehol. Egyedül a vw vehető komolyan, de ott Diess leváltásából politikát csinált a szakszervezet, és nem tudjuk, ez most milyen irányba viszi a céget.

    A testvéroldali cikk meg. A Tesla mint startup. Hmm. Hát nevezzük annak, de tavaly fél millát toltak, idén közel 1 millát fognak, és ha végre elindulhatna a német nagy "zöld" cirkuszban giga Brandenburg, és giga Austin, akkor előbb vagy utóbb lesz 2-3 milla éves gyártás, az meg a Bmw és Mercedes éves gyártása. Ez szégyen! Így kikapni egy startuptól. És nem beszélve, melyik melyik gyártó gyárt elektromos autót. Ha meg nem startup a Tesla, akkor a cikk vicc. :(

    Ez a cikk meg, ... nah de ezt később.

Új hozzászólás Aktív témák