- Hívószám-hamisítás
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- iOS alkalmazások
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
Hirdetés
-
Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
it 2050-ig 35-50 százalékkal kell fokozni Japán áramtermelését, méghozzá az AI és a chipgyárak növekvő igényei miatt.
-
Grafén meghajtó, térhangzás és UV-tisztítás az LG új fülhallgatójában
ma Bejelentették, hogy hamarosan érkezik az LG Tone Free T90S.
-
Az AI felé fordul az IKEA is
ph A vállalat a magyar felhasználókat is megcélozza az IKEA Kreativ nevű, mesterséges intelligencia technológiát is használó szolgáltatásával.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibcsiworld
aktív tag
A japán gyártókat nem kell temetni. Eltemetik azok magukat!
A Nissannál elég durva vezetőségi viták voltak/vannak. A Leaf saját bevallásuk szerint is csak városi autó a legdurvább rapidgate és coldgate jelenségekkel. Persze majd jön az Arya, de az már drágább, magasabb kategória, és évek óta csak papíron van! Azaz nincs!A Toyota kijelentette, hogy Ő aztán soha nem gyárt ev-t! Aztán hirtelen mégis megváltozott a véleményük. 20 év hybrid tapasztalattal kijöttek olyan ev-vel, illetve a Lexus is ugyanazzal, ami jó esetben megüti a Nissan 10évvel ezelőtti technológiáját. Sok esetben azt sem. Tehát "tapasztalat" van, de autó nincs, és még csak papíron sincs!
De a több gyártó sincs sehol. Egyedül a vw vehető komolyan, de ott Diess leváltásából politikát csinált a szakszervezet, és nem tudjuk, ez most milyen irányba viszi a céget.
A testvéroldali cikk meg. A Tesla mint startup. Hmm. Hát nevezzük annak, de tavaly fél millát toltak, idén közel 1 millát fognak, és ha végre elindulhatna a német nagy "zöld" cirkuszban giga Brandenburg, és giga Austin, akkor előbb vagy utóbb lesz 2-3 milla éves gyártás, az meg a Bmw és Mercedes éves gyártása. Ez szégyen! Így kikapni egy startuptól. És nem beszélve, melyik melyik gyártó gyárt elektromos autót. Ha meg nem startup a Tesla, akkor a cikk vicc.
Ez a cikk meg, ... nah de ezt később.
-
tibcsiworld
aktív tag
"Persze a városi szaladgálós kategória így sem tűnik el teljesen, sok gyártó inkább veszteséggel is árul ilyet (Skoda Citigo i-EV), hogy a kvóta meglegyen"
A nyitókép is Citigo!
Ezt leírni 2021.december 13.-án?
A Skoda nem gyártja a Citigot 2020 szeptembere óta, mert veszteséges.
Nem lesz több elektromos Skoda Citigo
Tovább nem is olvasom! -
tibcsiworld
aktív tag
Ehhez képest az egyetlen ev-jük elavult. Persze, nem kell sietniük, de ezt látjuk minden autógyártónál. A világ minden tapasztalata, és a föld összes pénze náluk van, mégsem tudnak mennyiséget gyártani. Pedig már nagyon szeretnének. A vw sokezer mérnökkel egy sw-t nem tud összedobni évek alatt!
Nincs aksijuk. A jelenlegi gondokon kívül is volt elég. ...
Diess szerint a Model3 3x gyorsabban gyártódik le, mint az ID3. Ez hatalmas előny. És ez giga Kína. Brandenburgban, ha elindul, sokkal korszerűbb és gyorsabb gyártástechnológia lesz! Nem véletlen ellenzik a "zöldek"!
Senki a világon nem gyárt akkora haszonnal (20-30%) autót, mint a Tesla. Pedig egy csomószor volt a csőd szélén, de minden pénzüket fejlesztésre költik most is!Pedig én aztán szurkolok a vw csoportnak. A gazdaságunk erősen épül rá! (is/autóipar) De sebaj, majd dolgozunk Tesla gyárakban! (Bár nem lennék mérnök Musk mellett! )
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz Shadowbull #85 üzenetére
A Toyota vezére lassítana az elektromos átállással
Ki nem mondták soha, de 2018-ig nem terveztek elektromos autót gyártani. A nagy bummra vártak, a szilárdtestesre, ami még legalább 10 év, a hidrogént fejlesztik, abba tették a pénzt. Az sincs még. Nyilván üzletpolitika volt a kommunikációjukban a halogatás, mert aki venne ev-t és Toyotás, ... az vagy vált, vagy vár. De meddig? 10-20évig? Elbaltázták, és ezt komunikálgatták. Nem lehet örökké becsapni az embereket!
Az idő majd megmutatja!
Hidrogént hol tankolsz? Ellenben áramot minden háznál tudsz, ahol van konnektor!
Új hozzászólás Aktív témák
- 4. - 6. generációs i7 / xeon Mini Tower gépek RAM 8-64 Gb, ssd/hdd, akár 8 Gb VGA kedvező áron
- T Phone Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- CAT B30, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitedesk 800 G3 SFF asztali számítógép - i7 7700 16GB RAM 500GB SSD Intel HD Graphic
- BESZÁMÍTÁS! Optiplex 7080 Micro asztali számítógép - i5 10500T 16GB RAM 256GB SSD 630 IGP Win 11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest