Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibcsiworld

    aktív tag

    válasz adamssss #72 üzenetére

    A japán gyártókat nem kell temetni. Eltemetik azok magukat!
    A Nissannál elég durva vezetőségi viták voltak/vannak. A Leaf saját bevallásuk szerint is csak városi autó a legdurvább rapidgate és coldgate jelenségekkel. Persze majd jön az Arya, de az már drágább, magasabb kategória, és évek óta csak papíron van! Azaz nincs!

    A Toyota kijelentette, hogy Ő aztán soha nem gyárt ev-t! Aztán hirtelen mégis megváltozott a véleményük. 20 év hybrid tapasztalattal kijöttek olyan ev-vel, illetve a Lexus is ugyanazzal, ami jó esetben megüti a Nissan 10évvel ezelőtti technológiáját. Sok esetben azt sem. Tehát "tapasztalat" van, de autó nincs, és még csak papíron sincs!

    De a több gyártó sincs sehol. Egyedül a vw vehető komolyan, de ott Diess leváltásából politikát csinált a szakszervezet, és nem tudjuk, ez most milyen irányba viszi a céget.

    A testvéroldali cikk meg. A Tesla mint startup. Hmm. Hát nevezzük annak, de tavaly fél millát toltak, idén közel 1 millát fognak, és ha végre elindulhatna a német nagy "zöld" cirkuszban giga Brandenburg, és giga Austin, akkor előbb vagy utóbb lesz 2-3 milla éves gyártás, az meg a Bmw és Mercedes éves gyártása. Ez szégyen! Így kikapni egy startuptól. És nem beszélve, melyik melyik gyártó gyárt elektromos autót. Ha meg nem startup a Tesla, akkor a cikk vicc. :(

    Ez a cikk meg, ... nah de ezt később.

  • tibcsiworld

    aktív tag

    "Persze a városi szaladgálós kategória így sem tűnik el teljesen, sok gyártó inkább veszteséggel is árul ilyet (Skoda Citigo i-EV), hogy a kvóta meglegyen"

    A nyitókép is Citigo!

    Ezt leírni 2021.december 13.-án?

    A Skoda nem gyártja a Citigot 2020 szeptembere óta, mert veszteséges.

    Nem lesz több elektromos Skoda Citigo

    Tovább nem is olvasom!

  • tibcsiworld

    aktív tag

    válasz adamssss #79 üzenetére

    Ehhez képest az egyetlen ev-jük elavult. Persze, nem kell sietniük, de ezt látjuk minden autógyártónál. A világ minden tapasztalata, és a föld összes pénze náluk van, mégsem tudnak mennyiséget gyártani. Pedig már nagyon szeretnének. A vw sokezer mérnökkel egy sw-t nem tud összedobni évek alatt!
    Nincs aksijuk. A jelenlegi gondokon kívül is volt elég. ...
    Diess szerint a Model3 3x gyorsabban gyártódik le, mint az ID3. Ez hatalmas előny. És ez giga Kína. Brandenburgban, ha elindul, sokkal korszerűbb és gyorsabb gyártástechnológia lesz! Nem véletlen ellenzik a "zöldek"!
    Senki a világon nem gyárt akkora haszonnal (20-30%) autót, mint a Tesla. Pedig egy csomószor volt a csőd szélén, de minden pénzüket fejlesztésre költik most is!

    Pedig én aztán szurkolok a vw csoportnak. A gazdaságunk erősen épül rá! (is/autóipar) De sebaj, majd dolgozunk Tesla gyárakban! (Bár nem lennék mérnök Musk mellett! :) )

  • tibcsiworld

    aktív tag

    válasz Shadowbull #85 üzenetére

    A Toyota vezére lassítana az elektromos átállással

    Ki nem mondták soha, de 2018-ig nem terveztek elektromos autót gyártani. A nagy bummra vártak, a szilárdtestesre, ami még legalább 10 év, a hidrogént fejlesztik, abba tették a pénzt. Az sincs még. Nyilván üzletpolitika volt a kommunikációjukban a halogatás, mert aki venne ev-t és Toyotás, ... az vagy vált, vagy vár. De meddig? 10-20évig? Elbaltázták, és ezt komunikálgatták. Nem lehet örökké becsapni az embereket!

    Az idő majd megmutatja!

    Hidrogént hol tankolsz? Ellenben áramot minden háznál tudsz, ahol van konnektor!

Új hozzászólás Aktív témák