Hirdetés
-
Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
ph Az Elite és Plus sorozat az év második felében debütál az egyes notebookokban.
-
The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
gp Jövő hónapban jön egy nagyon rövid zárt béta, amelyből a konzol tulajok most kimaradnak sajnos.
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #399 üzenetére
Mutatni nem tudsz? Amit találtam 1-2 éves modellek, azok nem ilyenek, mint amit mondasz, sem Audi sem BMW.
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #404 üzenetére
Teslafan?
Sheratan:
Neked Tesla -d van?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#16820480
törölt tag
Mint amikor veled és az igényeiddel beszélgetünk 😄 Próbáltam keresni direkt, hogy biztos csak a régiek voltak gyengék, de hát kb ugyanaz van az újakban is. De ugye szerinte is ami nem német prémium, az szar, nehogy már egy új gyártó a semmiből megmutassa hogy kell ezt. Évekig lehetett hallgatni az Apple kapcsán hogy nem tudnak ők semmit, csak drágább adni a szart, aztán most meg kapar mindenki hogy legalább az árnyékukba érjen.
Ja igen, és nyilván fan vagyok, másképp el nem lehet képzelni hogy valaki ne szeressen egy szentséges BMW-t#405: Nem 😄 Nem is vennék a mostani felhozatalból, mert mind SUV vagy sedan, de attól még belsőre bejönnek. Ahogy az EV6 és Ionic is, de biztos Kia/Hyundai fan is vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #406 üzenetére
Sztem amiket én írtam, azok elég logikus felvetések. Legalábbis az alapján, amiket az utakon tapasztalok. Pl. Covid nélkül tavasztól, őszig népvándorlás van a német A5 -ön. Kombik, egyterűek, terepjárók bazi nagy hajókat, lakókocsikat vontatva. Szvsz nem 0,1% -os az igény nagy befogadóképességű, vontatni képes utazóautókra.
Ami az öko felvetésemet illeti, számítottam rá, hogy akinek gyereke van, az kiakadhat rajta, mert a társadalom általános álláspontja az, hogy a gyerek felülír mindent. Csakhogy az ökoszisztéma nem tesz különbséget, hogy a kényelmed, vagy a gyerekeid miatt ülsz autóba.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#16820480
törölt tag
Nem ezekre gondolok most annyira, hanem hogy a személyes igényeiddel érvelsz mindig 🙂
Egyébként meg szerintem a lakókocsi társaság is hamarosan ki fog halni, ez egy generáció habitusa, a fiatalok nem annyira csinálják, egyrészt nincs miből fenntartani, nincs hol tárolni, és könnyebb egy hátizsákkal felülni egy vonatra vagy repülőre a nyaralás miatt, mint egy bazi nagy dögöt átvontatni a fél országon.
Gyerek meg valamennyi kell, mert különben teljes társadalmi és gazdasági beomlás lesz. A humán erőforrás is megújuló erőforrás, csak ahhoz meg kell újítani 😄 De ettől függetlenül gyanítom hogy nekem sem lesz már, de cserébe nem ítélem el azt akinek van. -
Somatom
veterán
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #399 üzenetére
A BMW navija 15 eve, de meg 10 eve is egy kezelhetetlen, logikatlan katasztrofa volt.
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #406 üzenetére
"nehogy már egy új gyártó a semmiből megmutassa hogy kell ezt"
Valóban megmutatott néhány dolgot a Tesla, csak hát azok valójában károsak. Megmutatta hogyan lehet soha be nem teljesülő ígéretekkel és óriási habveréssel nagyra nőni, hogyan lehet leszarni az ergonomiát, biztonságot, gyártási minőséget, tartósságot.
A többiek árgus szemekkel figyelnek, és kezdik átvenni a sok baromságot. Sajna ettől a német prémiumok sem mentesek, lásd fizikai dedikált gombok erőltetett elhagyása, vagy kilométeres képernyők beépítése...A világot a Tesla nem jobbá tette hanem rosszabbá.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #411 üzenetére
Tapasztalat. Merci es audi fenyevekkel elobbre jar, a BMW infot. rendszere a toyota prius 3. generaciojaval versenyzik.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #415 üzenetére
Ahogy látom magad vagy ezzel a tapasztalattal. [link]
Mellesleg én is tapasztalatból beszélek.... meg gondolom más is.
Szóval engem teljesen meggyőztél.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Shadowbull
addikt
válasz 7Heads Drago #416 üzenetére
Az i3 rendszere 2012es műszaki színvonal, de abból sem az akkori csúcs. A fedélzeti rendszere gyakorlatilag semmilyen frissítést sem kapott azóta. Magát az autót már nem is akarta a BMW 2020ban gyártani, addigra a tervek szerint rég kifutott volna, de egyszerűen olyan nagy rá az igény, hogy megy tovább még egy ideig.
(Mellesleg az agyon ajnározott Teslában se Apple Carplay se Android Auto)
Én nem ezekről beszéltem, hanem a mindenkori csúcs rendszerekről.
Láttál te olyat egyáltalán? És persze nem Magyarországon, hanem mondjuk Németországban, hiszen keleten egy csomó szolgáltatás nincs.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #415 üzenetére
En is hasznaltam mindegyiket, ugyhogy tudom hulyeseg amit allitasz.
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #412 üzenetére
Bocs, de ezerszer ízlésesebb egy Tesla beltér, szemben a csillogó lakkozott karácsonyfa német beltereknél. Megmutatták, hogy nem kell telezsúfolni az autó műszerfalát, hogy léteznek matt anyagok, hogy lehet értelmes méretű képernyőt is tenni az autóba, ők csináltak értelmes töltő hálózatot, gyorstöltést, stb.
Valóban nem tud AA-t és Carplayt, de őszintén azokra azért volt szükség mert ami alapból az autókban van az egy kalap szar
Az i3 egyébként az egyetlen érdekes BMW, lenne ha normális akku kerülne bele, és nem 100km-t tudna menni csak.Somatom: Azért a te vásárlói igényed sem a lakókocsi vontatás szerintem. De ez is olyan szokás, aminek lehet hogy mennie kell, vagy átalakul. Az, hogy pár évtizedig népszerű volt, nem azt jelenti, hogy onnantól örökké így fog működni a világ.
-
Fall-N
veterán
válasz 7Heads Drago #416 üzenetére
Pedig a cikk alapján nem valami kényelmes lehet használni a BMW-t.
Sok videót néztem elektromos témában és a koreaiak elég jók. Egy probléma van csak velük az pedig az érintéses kezelés, ami elvonja a figyelmet a vezetésről. Bár a tárcsás BMW kezelése is dettó és még rossz is használni. A hangvezerlés lenne a legjobb, mondjuk angolul működik is (vagy németül). Mercedes sem kispályás a témában.
-
Fall-N
veterán
válasz #16820480 #420 üzenetére
Nézz meg egy Mercedes EQS tesztet és meglátod, hogy nem minden német szar.
Nekem amúgy a hagyományos autó kinézetű belterek sem tetszenek. Már huszonpár éve is a futurista koncepció autók jöttek be, ami akkor sci-fi volt. Persze annak sem vagyok híve, hogy minden csak érintéssel legyen vezérelhető, mert az is tévút. Kellenek a vakon kezelhető dedikált funkciógombok. De azért erőltessék meg magukat a tervezők.
[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
Bocs én nem értek hozzá, nem külföldön élek. (a 418# hsz-re utalva) A BMW tárcsás vezérléséről se sok jót hallottam eddig, kivéve Shadowbull.
Komolyra fordítva: én se szeretem a full érintő kijelző vezérlést. A fő funkcióknak legyen fizikai gombja amit ki lehet tapizni odanézés nélkül.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
#16820480
törölt tag
Mekkora dicséret egy 100.000€-ba kerülő autónál, hogy ez nem szar Amúgy a beltér annak sem jön be, látványos, de nem kellene.
Futurisztikus, de nem elborult a francia autóknál szokott lenni talán. Még igazából nekem tetszik az id3 is, csak öt is látogathatná sűrűbben a matt anyagok szelleme. -
Shadowbull
addikt
Az idrive kifejezetten gyorsan használható. Nem véletlenül koppintotta le aki tudta. Annyira magától értetődő és gyors, hogy még akkor is használom ha amúgy érintőképernyő is van.
Hangvezérlés már nagyon régen van BMWben, nagyon jól működik, címet például kötetlen formában lehet bemondani már jópár éve.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #430 üzenetére
Szerintem meg beleultel a szarba es most kognitiv disszonanciad van. Egy fos volt mindig is, most is csak alulrol kozeliti a tobbit. Es ne erts felre, nem a control knob-rol van szo, az eleg jo talalmanyuk, de moge a szoftver, a menurendszer egy hulladek.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
Valójában meg arról van szó, hogy nekem van tapasztalatom ezekkel a rendszerekkel, tudom mit tudnak mire képesek.
Aztán van egy csomó előítéletes sügér, akik soha a közelében sem voltak, és úgy magyaráznak róla.A teslafanok egy külön állatfaj. Jellemzően a kommersz irányból jönnek, előtte 5-10 éves autóik voltak, amik új korukban sem képviselték a csúcsot. Őket lehet megvezetni olyannal hogy a Tesla a csúcs a mindenben is.
Érdemes olvasgatni a német teslafan fórumokat, tele van csalódott vásárlókkal, és jellemzően pont a vezetéstámogató rendszereket meg a szoftvert kritizálják. Ők vásárlás előtt elhitték hogy a Tesla tenyleg mindenben jobb, hogy mindenki előtt van mérföldekkel, aztán meg annyira szar az egész hogy egy csomóan például már nem is aktíválják az Autopilotot, mert idegesítő működése van, rengeteget hibázik, nem intuitív a használata. Egy egyszerű Skodában ezerszer jobban működik, pláne a prémium autókban.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #429 üzenetére
Őszintén szólva nem nagyon érdekel, hogy dobálózol itt a prémium szóval. A zongoralakk belső nekem nem prémium, ahogy a karácsonyfa műszerfal sem, a fa és bőr belső meg nem ízléses Bár persze van aki szerint a nercbunda is ízléses...
Hangvezérlés is ténylg tök jó, azért viccelődnek kb az összes tesztműsorban az összes autó hangvezérlésével, hogy nem működikA BMW-fanok is úgy látszik külön állatfaj, sértett önérzet, ha valaki rosszat mer mondani a szent márkáról. Őszintén szólva ha most eltűnne a BMW az autóiparból, akkor kb semmi következménye nem lenne, átvenné 1-2 másik gyár a helyét és menne minden ahogy most (leszámítva a pár ember hangos sírását, akiknek a logó a fontos). Ha a Tesla tűnne el, azért annak lenne következménye, lévén hogy mennyiyen őket majmolják már a klasszikus gyártók közül, ahogy te is mondtad korábban.
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #433 üzenetére
Nyilván a te színteden a prémium értelmezhetetlen. Egy Daciabol tényleg lehet azt gondolni hogy az egész csak zongoralakk meg bőr aztán ennyi. Ennyit fogtál fel az egészből. De valójában ez korlátoltság, a prémium nem ez.
Nyugodtan lehet rosszat mondani, kritizálni is szabad, van egy csomó objektív téma is hozzá, a BMW messze nem tökéletes, elbaszások is vannak szép számmal.
A hazudozást és a tévedéseket viszont nem fogják szó nélkül hagyni azok akik ismerik a valóságot.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #435 üzenetére
Imadom hogy mennyien nem funkciot vesznek, hanem esztetikai elmenyt [a marketing altal jol megdolgozottan, ofc] - nekem emiatt olcsobb a jo funkcio ;-)
-
Shadowbull
addikt
A marketing nyilván erősen benne van minden fogyasztásban. De hosszú távon nem lehet csak marketingből megélni, a tartós sikerhez kőkeményen teljesíteni is kell. Ezért is elvi hibás az az érvelés, hogy a prémium az csak zongoralakk meg bőr, de amúgy semmivel sem több mint egy átlagautó.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #435 üzenetére
Hát igen, és milyen szerencsések lehetünk, hogy időnként leereszkedsz hozzánk a fellegekből és szánsz egy kis időt, hogy kijavítsd a gyarló ostoba személyünket, hiszen titeket prémium tejjel szoptattak és prémium ideológiákkal neveltek a prémium autóitokban és jobbak vagytok mindenkinél, kétség sem férhet hozzá
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #437 üzenetére
Persze, van ceg akinek derogal szemelygepjarmuvet, ar/funkcio[ertek] optimumot gyartani, helyette abba fektet energiat, hogy dragan adjon el 'gyari' kulcsszoval barmit [csak egyetlen pelda: gyari tolatoradar-szemek beepitese teljes lokharito-cserevel, mert letezik erre 'gyarilag' lukas... agyrem, mellesleg bmw]
Azert kell h ne hagyomanyos gyar keszitsen e-autot, mert az tok frleslegesen a premium-szegmensbe teszi [na jo, minusz Dacia Spring, nem is ide keszult]. -
Shadowbull
addikt
Nem létezik olyan objektív mérőszám hogy ár/funkció/érték optimum. Az érték az egy szubjektív dolog, mindenkinek az egyéni preferenciáitól függ hogy mi mennyit ér meg neki.
Még aztán az anyagi helyzet is erősen befolyásolja az egészet, teljesen más preferenciája van annak aki havonta százezer forintot keres meg annak aki havi 10 milliót. Utóbbi megengedheti magának hogy objektíve feleslegesnek tűnő dolgokért sokat fizessen.
Előbbi meg nyilván nincs valódi döntési helyzetben. Aztán ha ezt lelkileg nehezen viseli, akkor ez belső feszültséget, kognitív disszonanciát okoz. Ez szorongáshoz vezet, amit valahogy fel kell oldani, vagy csökkenteni kell. És ekkor jön az az érvelés, miszerint a prémium az csak zongoralakk meg bőr, amúgy meg pont ugyanolyan mint egy olcsó kommersz, és amúgy is ronda meg ízléstelen.
Ezt hívja a szaknyelv a kognitív disszonancia redukciójának.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
#16820480
törölt tag
És ez igaz az Apple-re is, hogy sok felhasználójuk sznob, de attól még a cég letarolta a piacot az újításaival.
Shadowbull: Nem tudom mit vártál a személyeskedésért cserébe 🤷♂️ Arroganciával nem lehet tiszteletet kivívni, de nyilván ezt te tudod, hiszen mindent is tudsz mindenről.
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #432 üzenetére
Nezd, en hasznaltam X5(2. gen)/X6(2016-os)/640i(2018-as)/i3 jarganyokban es tudom, hogy nem jo a szoftver.
A teslat sem tartom jonak, de ott eleve amiatt az undormany oriasi tukrozodo kijelzo miatt es kb. semmilyen dedikalt gomb sincs.[ Szerkesztve ]
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Shadowbull #432 üzenetére
"A teslafanok egy külön állatfaj."
Ajjaj, meg a bömösös."Őket lehet megvezetni olyannal hogy a Tesla a csúcs a mindenben is."
Mint például Karotta? Olvastad a Model 3, Model Y tesztjét, ugye? -
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #443 üzenetére
En nem kivanok tiszteletet kivivni, oszinten szolva leszarom hogy ki tisztel es ki nem. En egyszeruen csak az engem erdeklo dolgokrol szeretek beszelgetni. Es termeszetesen nem tudok mindent mindenrol, de speciel az autokrol es az autoiparrol eleg sokat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hálózati / IP kamera
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Politika
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Spórolós topik
- Apple asztali gépek
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- LEGO klub
- BestBuy topik
- További aktív témák...