- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Interceptor
addikt
A guru3d DX12 teszt eredményei alapján, a fury/fury x ugyanazt hozza vagy éppen jobbat mint az 1070/1080 páros. Most akkor az Nvidia került időbeli hátrányba az AMD-hez képest, mivel a Volta valószínűleg később jön mint a Vega? (nem kell komolyan venni) Persze az se mindegy mennyire gyorsan terjednek el az elkövetkező hónapokban a dx12-es címek.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
djculture
félisten
válasz Interceptor #52 üzenetére
Látva hogy szerencsétlen játékot amivel beharangozták a dx12 meddig kókányolják a dx12 egy év múlva lesz talán alap. Addigra már rég nem érnek semmit a mostani vga kártyák, mert kitalálják hogy jön a shader model 6 amihez új vga kell és sok más.
[ Szerkesztve ]
-
válasz fallenrize #54 üzenetére
Jó'vanna.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Departed
őstag
válasz fallenrize #54 üzenetére
Arról nem is beszélve hogy a DX12 a legkisebb baj a játékkal.
A helyzet az, hogy az elődje kegyetlenül beszippantott és mindig vártam hogy folytathassam. Igazán remek játék volt.
Ez meg unalmas és egyáltalán nem fűt a vágy hogy belépjek...immáron sok hete nem indítom, csak úgy van. A tartalomkivágásokról season pass-ról belső plusz pénzlehúzási kísérletről nem is beszélve amik játék helyett kereskedelmi termékké degradálják.
Nagy kár volt érte pénzt kiadni, ezek után mit számít a DX11-12.Visszatérve a technikai részhez: MSAA-t nem akarták benne megjavítani? Textúra homályosító TAA az össz lehetőség az élsimitásra 2016-ban vagy képregényes MSAA?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem értek egyet. Az csak egy dolog, hogy GCN van a konzolban. De például a Microsoft igen rég kialakította a root signature specifikációt. Világos volt, hogy milyen konstrukciójú bekötést alkalmaz az API, és erre nem készültek fel. Most pedig azt várják, hogy a puffereket ha lehet direkt rakják a fejlesztők a root signature-be. De mi van akkor, ha olyan formátumokat használnak, amiket nem lehet oda rakni? Ha pedig nem rakják oda, akkor a GeForce pixel shader teljesítménye csökken.
Ez egyértelműen egy tervezési hiba, mert az Intel a Gen9-et, és a Qualcomm az Adreno 500-at megcsinálta jól. Egyedül az NV nem hozott erre hatékony hardvert, pedig idejük aztán volt bőven, a Gen9 és az Adreno 500 jóval hamarabb jelenet meg, mint bármelyik Pascal.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Interceptor
addikt
SSAA (supersample anti-aliasing) volt az igazi egykoron, csak alapvetően gépigényes volt nagyon Azt még használtam a 280X vga-val anno a TES5-höz driverből ráerőltetve és úgyis jól futott(55-60fps) mivel régi játéknak számított. Egyedül az SSAA eljárással nem romlott semmit a látvány viszont eltűntek a recék. Ez mindegyik játékra igaz volt, csak legtöbbnél megzuhant az fps csúnyán ezért nem mindig lehetett alkalmazni.
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
X Factor
addikt
Nekem csak sima Fury-m van, de ha valaki megdob egy Deus Ex kulccsal, szívesen elméricskélek
56:
DSR vagy VSR rendelekezésedre áll gyártótól függően.
Enable, aztán meg felrakod FHD esetén 2560*1440-re, vagy arra amit még bír a hardver.
(L) Atirade[ Szerkesztve ]
Make things work
-
djculture
félisten
Erre jobban kíváncsi lennék:
Yesterday, we have enabled Multi-GPU support for DirectX 12 for AMD Radeon hardware only.
We are working directly with NVIDIA to finalize Multi GPU support for GeForce users.
Until then, players on NVIDIA hardware that want to try the Multi-GPU Preview on DirectX 12, can switch to the dx12_mgpu_preview beta branch in Steam to enable it.We advise players with AMD Radeon Multi-GPU capable systems to make sure that you have the latest drivers installed and have Crossfire turned ON in your Radeon Settings.
-
#16939776
törölt tag
FPS-ben tényleg nincs számszakilag eltérés, viszont a 11 egyenletesen akadozik, de mégis reszponzívabbnak, kiszámíthatóbbnak hat, a 12 meg gyorsul-lassul össze-vissza fordulás közben.
HT nélkül egyenletesebb lenne mindkettő az tuti2-3 év és nem lesz ilyen "ordító" különbség köztük, csak a gyomrnak kell addigra megszoknia a hullámzást.
...addig csak nagyon-gáz, egy fillért nem adnék érte...[ Szerkesztve ]
-
Fiery
veterán
"Az elmúlt hetek javításának hála azonban lényegében teljesen elkészült a DirectX 12-es mód"
vs.
"Emiatt a Deus Ex: Mankind Divided esetében a fejlesztők csak az AMD Radeonokon garantálják a hibátlan eredményt, míg a GeForce kártyákat használó réteg ugyan letöltheti ugyanazt a több GPU-s módot a béta frissítésekre vonatkozó felületen keresztül, de nem biztos, hogy jól fog működni a megfelelő meghajtó hiányában. Ezzel kapcsolatban a fejlesztők dolgoznak az NVIDIA-val a probléma megoldásán."
Sz'al akkor kesz is van es nincs is kesz. Az a juzer szempontjabol irrelevans, hogy ki a ludas ebben a tortenetben. Inkabb akkor kellett volna kiadni, ha minden gyarto termeken mukodik a cucc rendesen. Es az se artott volna, ha nem takolt megoldassal kezeli a tobb adaptert... Kezd ez a csoda DX12 kabareba (vagy inkabb tragikomediaba) fordulni. Rohej, hogy a CrossFire-t be kell kapcsolni a tobb adapter kezelesehez. Nem az lett volna az egesz multi-adapter csodanak a lenyege, hogy akarmilyen variacioban lehet parositani a GPU-kat? Akár gyartok kozott is? Vagy ez csak egy olyan alom, amit a gyakorlatban egyik jatek keszito sem akar vagy tud valosagga konvertalni?
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A játék kész van, valami a driverrel van, ami nem kezeli tökéletesen a DXGI új AFR modulját.
Valóban várhattak volna még, de a DXGI AFR modulja nyár elején vált véglegessé. Az AMD nyár közepe óta támogatja, és augusztus óta az összes funkcióját kezeli. Meddig várjanak az NV-re? Lehet, hogy csak jövőre rakják össze hozzá az összes funkciót kezelő drivert, mert a több GPU mostanában nem fontos nekik.
Ugye ez egy új modul, amit nyáron kapott a DX12 API. Ilyen formában célozható ez az AFR modul ahelyett, hogy sajátot AFR implementációt írna a fejlesztő. És szabványosan le van kezelve minden gyártó implementációja, csak a drivernek támogatnia kell játékban felhasznált funkciókat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz TESCO-Zsömle #67 üzenetére
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Televan74
nagyúr
Neked nem elég!
Ön nyert! Nyereménye pedig a következő! Megveheti a Új kártyánkat ami jelenleg Volta kódnéven fut.Potom 200.000 Ft .-ért. Ha még melléje tapsol is hogy éljen az Nvidia kap 10% árcsökkentést.Ha lepisilja az AMD logót a piszoárba akkor kap újabb 5% -t a vételárból!
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
deja vu
addikt
Miért? Sokaknak kevés az RX480 teljesítménye.
Iphone 7 Plus | Sony A7R+Zeiss FE 35mm F2.8+Zeiss FE 55mm F1.8 | Eizo CX271+Eizo CS270+Eizo SX2262W+Eizo S2233W | Z170 Ext4+I7-6700K+Noctua U14S | GTX1070 Gaming | 16gb 3600MHz | 850PRO 768GB | Seasonic Platinum | Define R5+3xNoctua | Razer Taipan
-
-
Szerintem is hülyeség. Mármint így kategorikusan kijelenteni mindenképp. Megint nem gondoltam át a "küldés" gomb megnyomása előtt. De ha mindent átgondolnék... lelkes újonc rangom lenne még mindig.
Ui: Na nem hsz gyűjtés volt a célom, ne értsd félre.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ren Hoek
veterán
Ugyan már, megint nem értem miért kéne mentegetőzni az AMD fanok előtt. A 480 igen is kevés, 1080p-re, aki olyan paraméterekkel játszik. (60FPS/Ultra/High) .Még ez a csodás Deus Ex DX12-ben is bizonyítja, hogy kevés... és akkor még nem is beszéltünk konstans 60-ról, hanem csak átlag 60-ról. Ahogy fentebb is írták, lazán kijöhet átlag 60 FPS, de ha hullámzik össze-vissza akkor sz.rt sem ér az egész. Komolyan, akkor már inkább lenne stabil 30, vagy stabil 45 FreeSync. Az ideális min 60 lenne SYNC mellett és kész. Kérdés, hogy erre melyik kártya képes 1080p, bármely játékban?
Az AMD pedig nem volt képes konkurencia ellen semmit se kiállítani, és még majdnem fél évig ez lesz ebben a kategóriában
(+ ha úgy vesszük 1080 és a Titán is kevés 4K-ra... de ez más téma. High DX12 4K..és a Titan X 40 FPS... nevetséges vicc)
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Interceptor #59 üzenetére
Supersampling ma is létező dolog a komolyabb játékokban, csak pl. Battlefield 1-ben már resolution scale-nek hívják, de lényegében ugyanazt csinálja.
-
Mert nálam nincs ilyen, hogy AMD meg NV fan. Én szeretem az AMD-t, ezer éve ez az első NV kártyám. Imádom, nyilván ezt is. De ha az AMD-nek lenne egy épkézláb VGA-ja FHD 60 FPS-re ultimátumok nélküli játékra akkor most olyanom lenne (ezt a blogomban már kifejtettem). De nincs. (És mondjuk a 1070-se mindig ultimátum mentes).
És pont ezért hülyeség amit írtam. Nekem most fix 60fps kellett(volna). De korábban? Én is azt szajkóztam, hogy minek a 60? Elvoltam én 380-as, 260-as VGA-kal is. Szóval van akinek ez nem szempont. Megértem, én is voltam így.
Az egyedüli dühöm pont az, hogy az AMD b*szik csinálni egy felső kategóriás VGA-t. Nagyon dühít. De nem érdekel ki AMD fan, ki NV fan. Sőt van itt olyan NV fan akit csípek, de néha túltolja.
És egy utolsó gondolat. Ez is lehet hülyeség lesz előre szólok. Baromira nem lepődnék meg ha a következő évek egyik E3-a alkalmából mindkét konzolgyártó bejelentené az új konzoljukat és NV grafikus chip-pel! Akkor mit csinálna az AMD? Mi lenne a DX12-vel (nyilván módosítanák)? Bár hozzá kell tennem persze, hogy lehet nem is lesz kimondottan új generáció, nem látom ez az upgradelt Xbox Scorpio, és PS Pro hova vezet majd.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semmi nem lenne. A DX12 maradna úgy ahogy van. Az teljesen jól működő rendszer. A konzol hardvere ilyen formában lényegtelen, mert arra írhatnak akármilyen más API-t. Nyilvánvaló, hogy ami most a PC-n zajlik az egy felzárkóztatás, aminek a shader model 6.0 a vége. Mármint technikailag, mert a fordító infrastruktúra is azért módosul, hogy a HLSL mellett lehessen például C++17-ben programozni. Csak ehhez a mostani infrastruktúra nem felel meg. Ugyanezt csinálta a Vulkan is, amikor bevezették a SPIR-V-t.
De mondjuk az MS és a Sony nem igazán vesz számításba olyan alternatívákat, akik nem dokumentálnak publikus formában, mert a dokumentálás hiánya nagyon nehézzé teszi a fejlesztők dolgát. Vagy AMD, vagy ARM, vagy Imagination lesz legközelebb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Ren Hoek
veterán
Én is Vegát szeretnék venni, tehát abszolút AMD/NV fanság ellen vagyok. Azt veszem ami adott esetben kell. Addig lehet bevásárolok egy 1070-et ideiglenesen, és imádkozok, hogy ne bukjak rajta 50K-t pl.
Csak azért fanoztam, mert jellemzően egyből ugranak bármilyen HSZ-re, ami kicsit kritikus lenne az AMD-vel kapcsolatban.... pedig teljesen egyetértünk... Minek tapsoljunk? Még csak hír sincs a Vegáról. Sajnos simán lehet, hogy a full Pascal set és a 480 kiadása után eltellhet 7-8 hónap is(!), míg lesz valami előrelépés. és a DX12 hadjáratról és az AMD támogatta játékokról sorra derül ki, hogy a DX12 egy nagy kalap sz.. eddig, jó nagy késéssel összetákolt valamik. Valahogy nem ez volt beígérve. (GCN-re sem...)
(#81) myckey válasza: Nem hiszem, hogy ki kellett volna derülnie a hsz-edből, hogy irónia lenne esetleg. Szimplán csak lehülyéztél valakit. Ennyi jött le.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mármint hogy érted? Az NV fog fizetni, hogy tőlük vegyék a lapkát? Ez nagy tételben nem igazán éri meg. Az AMD is minimum nyereségösszeggel dolgozik. Egyszerűen drága ezeket a termékeket kifejleszteni és legyártatni. Ha valaki ezt nem hajlandó megfizetni, akkor nem csinálják meg.
A PS3-nál nemcsak a CPU-hoz, de még a GPU-hoz is volt nagyon részletes publikus dokumentáció. Ez a Microsoft és a Sony konstrukciójában alap, mert van egy technikai csapatuk. Az MS-nél ez széttagold, de a first party stúdióknál ott vannak, míg a Sony-nál ez az ICE Team. Ők dolgozzák ki a szoftveres fejlődés hátterét.
Például a Nintendónak ez azért lényegtelen, mert ilyenjük sosem volt. Ők nem gyúrnak a technológiára, hanem csak az élményben hisznek.(#83) Raymond: "Nem volt, ami volt az is japanul."
Egy rövid mondaton belül cáfoltad magad! Az, hogy japán a dokumentáció nem akkora probléma. Egy nagyobb stúdiónál belefért egy Japán programozót szerződtetni a PS3 miatt.
Elég sokat foglalkoztam a PS3 problémáival, rengetegszer igen sokáig eljutottam a fejlesztőknél. A fő gond a toolokkal volt. A Sony fejlesztőeszközeivel évekig nem lehetett jól kihasználni a Cellt. Erre a CodePlay kínált egy megoldást (liboffload library), amivel hatékonyabban lehetett az SPU-kra offloadolni, csak mire ez elkészült, addigra a kutatásokat elvitték az Xbox 360 irányába a fejlesztők. Emiatt teljesen általánossá vált az Xbox 360 GPU dynamic branching képességének használata, amiben a PS3 GPU-ja nagyon gyenge volt, és ezt az SPU-kkal kellett megoldani a PS3-on. Emiatt tudta a konzol csak az exkluzív játékokban megmutatni, hogy mire képes, mert multiplatform szinten az Xbox 360-ra történtek meg a kutatások.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
"A PS3-nál nemcsak a CPU-hoz, de még a GPU-hoz is volt nagyon részletes publikus dokumentáció."
Nem volt, ami volt az is japanul. Szerintem ne lovald bele magad ebbe olyan gyorsan es jarj utanna eloszor vagy inkabb hanyagold ezt a reszt. Van eleg ami jobban a topic temahoz kapcsolodik.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
noPublicFG
senior tag
válasz Fitzgerald #10 üzenetére
Inkább nevettem. A DX12 előnyeit a fejlesztők érzik, nem a játékosok. Kevesebb meló ugyanazért a pénzért.
plus ça change, plus c'est la même chose
-
arn
félisten
eddig nagyon bejott, amit josoltam a dx12 megjelenesekor kaosz lesz, es a vegen nem fognak a fejlesztok x fele kartyara optimalizalni. az ok baromi egyszeru... a kartyagyartok jobban erdekeltek, hogy a kartyajukon jol es hibatlanul fusson a jatek, mint a fejlesztok, a visszafele valo kompatiblitasrol ne is beszeljunk.
eltelt tobb mint egy ev, es ugyanolyan fejetlenseg van. a fejlesztoknek a portolas sem sikerul gyakran tul fenyesre, ez az alacsonyabb szintu kartyaspecifikus optimalizalas ugy kellett, mint egy pup a hatukra. talan ugy mukodne a modell, ha egyfele dominans architektura lenne, ami az amd pechjere nem az ovuke.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Z10N
veterán
Igazan lehetne csinalni mar egy dx12 multiadapter tesztet gcn1/2/3/4-gyel, illetve ezzel a beepitett eljarassal is.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
duc
aktív tag
nem csinál az nvidia megfelelő hardvert... nem foglalkozik a mantrázott úttal... szerintem addig van jó világ. Ha felszívják magukat és megcsinálják, az akkora pofon lenne hogy a fal adja a másikat. Jelen előnyük mellett semmi értelme, mindig csak annyit hoznak ki amennyi éppen elég. Ez az üzleti modell bevált, hülye lenne robbantani.
üdvöske, redmondi óriás, tetszetős, rendre, légkavaró, akár, megoldás, kicsike, ipar.
-
"Bár a fejlesztők az újabb DirectX API-ra már szeptemberben elérhetővé tették a támogatást, ennek jellege leginkább előzetes volt, és ezt jól jelezte az is, hogy konkrétan béta frissítést kellett letölteni a működéshez.
Az elmúlt hetek javításának hála azonban lényegében teljesen elkészült a DirectX 12-es mód, amelynek a legújabb frissítésben már olyan, ahogy azt a fejlesztők elképzelték."
Ez nagyon erős ferdítés.
A végleges (nem béta) DX12 mód 2016. október 7-én jelent meg!
#31 Abu85: "26-án jelent meg a végleges frissítés"
"[07-10-2016] PC Patch notes for Deus Ex: Mankind Divided Patch build 582.1"
"Official release of DirectX 12 support in Deus Ex: Mankind Divided:
Added support for DirectX 12."A cikked első két bekezdése egyértelműen arra utal, hogy te azt tekinted "véglegesnek" amikor elhagyja a béta stádiumot a támogatás, vagyis belép a stabil ágba. Ez október 7-én történt meg.
Október 18-án kijött az 592.1-es build ami többek között a már stabil ágban lévő DX12-höz hozott javításokat.
Október 24-én jött az AMD Only mGPU support és te ez utóbbihoz írtál a cikket, miszerint az a végleges kód. Ez szimplán nem igaz.
Kerestem a PH lapcsaládon belül cikket az október 7-én történt hivatalos stabil kiadásról, de ilyet sajnos nem találtam.
Azt a 26-ai frissítést pedig nem tudom honnan szedted.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Milka 78
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #90 üzenetére
Nem megyek...küldenek
-
félisten
Én egy dolgot nem értek Abu. régebben a DX váltásoknak volt értelme. lehetett látni előre, hogy a Dx 11 milyen előrelépést hoz majd grafikailag, technikailag stb. Most, ha egy játékot elindítasz dx 11 módban vagy dx 12 ben semmi különbséget nem látsz grafikailag köztük.sebességben meg vagy csökken éppen vagy pedig kapsz + 10 % előnyt. Az hogy a VGA piac 20 % nak az 5 %-a érez majd valami gyorsulást nem éppen a fejlődés határ, sőt szerintem a legtöbb player ezt le is sz@rja, mert nagyon jól tudja, hogy egy régebbi radeon sem fog annyit gyorsulni, hogy egy addig játszhatatlan játék majd hirtelen hasítani fog a kártyáján, köszönhetően a dx 12 nek. ( na meg ugye a kezdeti GCN csoda, aztán kiderült hogy abból is lesz majd még 4 féle verzió, ami majd jó lesz éppen, a régi meg kuka.)
De le is lehetne egyszerűsíteni. Régen , ha egy kártya támogatta a dx 10 -et akkor az támogatta és kész.- Most támogatnia a kell a dx 12 őt de ha lehet GCN legyen és abból is az utolsó 2 verzió, mert akkor jó, gyorsul a játék. Én nem látom át ezt a dolgot de ez értelmetlen,erőltetett, sőt a DX 12 ebben a formában sz@r, mert nem így kellene működnie az egésznek. Igen szánalom ezt kimondani, de régen még ez is jobb volt . jelenleg a dx 12 ből a kiadók és a fejlesztők profitálnak, a vásárlók nem. Igazából ezen az áron teljesen jó a dx 11 is, hogy kell hozzá egy új oprendszer egy új VGA és ehhez nem kapsz semmi pluszt , ami megmagyarázná. hogy ez miért kellett neked dx 12 re lépned. Elkerülendő az AMD vs NV vitát, szerintem igen is az NV jár jó úton, mert a fejlődés az, ha kisebb fogyasztással, nagyobb teljesítményt tudsz előhozni, mert az legalább érezhető előrelépés nekünk vásárlóknak is. Szerintem most az AMD vásárlók is megérezték ezt a 4xx sorozattal, mert ott is történt szép előrelépés ezen a téren. de igazából ezen kívűl semmi féle pozitív változás nem történt velünk az utóbbi 2 évben.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Ren Hoek
veterán
Vegával vélhetően azért késnek, mert brutálsokat fogyasztott gondolom első körben, ha a Polarist vesszük.
Ezt kell levinni értelmes keretek közé......de ha már a Fury X teljesítményét hozzák 120 ezer körül, kisebb fogyasztással, 250 Watt körül mondjuk, akkor jól jártunk. Szerintem többét nem nagyon adhatják, mert hiába a DX12, de minden DX11 még... most egy sz.r Deus Ex, meg BF1 miatt fog valaki sokkal többet adni a Vegáért, ami mondjuk DX11-ben kb lesz egy 1070? 250 Watt fogyasztással...
Érdekes árazás lesz az már fix... DX12-re árazzák, vagy DX11-re.
Mert ha TFH összesítettet nézem, akkor 1070 ekvivalens teljesítmény, de ha DX12-őt, akkor meg 1080 pl... most akkor 180K vagy 120K-ra lövik be.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
nincs hozzá hardver. meg lehet nézni, melyik uarch támogat resource bindinget, és a d3d12_1 featurejeit t3as szinten. ez az intel gen9 és felette.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
120 ezer körül... Itthon a 480 indított majdnem 120 ezer körül... Ide csúcs kártya kell 1080 fölé, vagy vele egy szintre. Milyen áron? Ha bármit is akar előrelépni az AMD akkor 1070 árának megfelelő összegért. De ők akkor is az 1080 árán adnák. Akkor meg megint nem fognak vásárlókat nyerni maguknak. Mert 1070 és 1080-ról a kutya nem fog váltani.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ren Hoek
veterán
És akkor ki fogja megvenni? Mikor már kapsz addigra 120-125-ért 1070-et?
Tehát ki ad 150 ezret egy olyan kártyáért, ami az aktuális még mindig domináns DX11 tesztekben ekvivalens egy 120K-s kártyával? Ráadásul már jól telített a piac 1070-el. Nagyon sok kiment. (Én ebben bízok csak, hogy nem szállhatnak el pofátlanul mint NV)480 más helyzet volt, mert hirtelen nem volt semmi konkurenciája.
(... az viszont szép álom, hogy 1080 teljesítményt kapnánk olcsón. AMD minden centet le fog húzni, hiszen eladási árbevételt kell termékenként kreálnia)
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
A Vega megjelenésekor tudod mikor veszel te 1070-et 120-125-ért
Erre csak akkor lesz némi esély, ha a Vega kártyák hozzák a kötelezőt (tehát lesz az 1070-nek és az 1080-nak is versenytársa teljesítményben), és emellé még az ár/teljesítmény/fogyasztás mutatójuk is jobb lesz, mint az nvidiáké.
Amíg ez nincs így, addig nem fognak árat csökkenteni, és azért lássuk be: az AMD-t ismerve elég kicsi az esélye annak, hogy ez mind valóra válik. Mondom ezt úgy, hogy 12 év után először vásároltam idén nvidiát (1070), az AMD töketlenkedését megelégelve. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #91 üzenetére
Nem jelent semmit, hogy korábban kikerült a frissítés a Previewből. A legújabb verziótól végleges, mert bekerült a a legfontosabb javítás a DX12-re:
- Improved stability and performanceAz egyel korábbi verzió csak a betöltési időt csökkentette.
Na meg persze bekerült a multi-GPU, de a fő előny az egy GPU-s javítás.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...