- Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Meater 2 Plus - medium rare
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
it A Google-nek megvan a terve, hogyan cseréli le a sütiket, de a brit adatvédelmi hatóság szerint többet kell tennie a cégnek a fogyasztók magánszférájának védelme érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
"Megkapta a végleges DirectX 12-es módot az új Deus Ex"
Végeredmény: [link]
Mindenki boldog, mindenki örül!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Fitzgerald
veterán
Tény hogy toldozgatják-foldozgatják a játékot, ettől függetlenül úgy marad majd meg az emlékezetünkben, mint az egyik legszarabb PC-s port ami valaha készült.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Magyarul megjelenés után két hónappal már majdnem kész a játék
-
Fitzgerald
veterán
Total War: Warhammer nem kicsit gyorsult DX12 alatt.
Amúgy mókás, hogy amikor az első 1070, 1080-as Deus Ex benytmárkok megjelentek, azt hittük 4K-ban készültek. Ilyen látvány mellett azt várná az ember, hogy a rakétaporszívón is 150 fps-el elszalad ez a játék.
Aztán amikor megjelent, akkor csapott mindenkit arcon a szomorú valóság.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Fitzgerald #10 üzenetére
Akkor az az első ilyen Nem igazán követtem azt a játékot.
[ Szerkesztve ]
-
A játék kész. Teljesen jól játszható Dx11-ben. Csakhogy pont ez a játék volt előzetesen beharangozva a DX12 zászlóhajósának.
Másrészt a BF1-ben is ott a Dx12, aztán mégis legtöbben DX11-ben toljuk.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
keIdor
titán
Az a lényege, hogy még kevesebb munkaórából, pénzből és emberrel lehessen hozni konzolról a portot PC-re.
Shader Model 6.0-nak is az a lényege, hogy mehet a ctrl+c ctrl+v Xbox One-ról PC-re.Az egész DirectX 12 a fejlesztőknek meg a studióknak jó, a felhasználóknak nem, maximum azt tudom mondani, hogy semleges. Persze lehet ezt úgy tálalni, hogy elhiggyük nekünk is mennyire jó ez, de én szkeptikus vagyok, hogy ez a jó irány-e...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak a DX12 zászlóshajóinál, mint a Deus Ex Mankind Divided és a Battlefield 1 vannak tipikus problémák, pont azért, mert egyre inkább a DX12-re szabják a motort. Többek között új UAV formátumokat használnak, illetve konstans puffert fokozatosan felváltja a raw puffer. Ezek előnyösek egy erre tervezett hardveren (Radeonok, új Intel IGP-k, konzolok). De a GeForce-oknak a konstans puffer a legjobb, ha adatelérésről van szó, csak hát a compute shader ezekbe direkten nem írhat ugye, illetve az a jó az NV-nek, ha az UAV-k a root signature-be kerülnek közvetlen, csak hát nem minden formátum írható be így. Tehát minél inkább DX12-es zászlóshajó egy játék, annál inkább hátrányos a GeForce-oknak. Ezzel a fejlesztők nem tudnak mit kezdeni, maximum annyit, hogy beírják a patch-be, hogy nem minden hardveren előny a DX12-es mód.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Multiplayer játéknál amihez folyamatosan jönnek a DLC-k más dolog, több a bug lehetősége is és nehezebb tesztelni Battlefront pl tök simán indult és a BF1 is játszható csak kisebb bugok vannak. Lehet a BF4 sem sikerült volna úgy, ha nem kell külön erőforrást pazarolni a Mantle-re Ez egy single player játék amit már egyszer elcsúsztattak fél évvel, ennek ellenére optimalizálatlan, bugos és hiányos volt megjelenéskor. Mafia 3, QB után a legrosszabb PC-s port az éven.
[ Szerkesztve ]
-
Nem érdekel. Ha én elcseszek valamit a munkám során, és a vevő nem azt kapja amit kért vagy ígértünk neki. Akkor hiába magyarázok, hogy esetlegesen a beszállító, takarítónő, a beosztott vagy bárki más hibájából eredendően nem lett a végtermék olyan amilyen.
És bár nem tudom pontosabban, de miért megint az Nv Nv Nv? 480-on se jobb semmivel: [link] Nézd végig, kb ugyan az lehet a verdikt mint az én mérésemnél.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
->Raizen<-
veterán
Hát ja, ha már amd hardveren sem hozta el a kánaánt és a jelentős gyorsulást akkor valamit még is be kell magyarázni, ez esetben a multi adapter mód állítólag jobb lett. Amikor a bf4-et megjelenésekor megvettem , én olyan bughalmot még életemben nem láttam. Ezután 6x meggondolom, milyen játékért adok ki pénzt.
Deus ex-et azért nem vettem meg mert 970-el olyan 30 fps-el futna max közeli beállításokkal, úgy látom dx12-ben még lassulna is.
[ Szerkesztve ]
-
arn
félisten
hat ez a dx12 nagy fail eddig... nagyon nehezen jonnek azok a plus fpsek.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ki cseszte el? Most egy picit elment a BF1 és a DE:MK a DX12 adta lehetőségek irányába, és ezért nem minden hardveren tudnak gyorsulást elérni, mert bizonyos hardvereket nem erre terveztek. Ezért a szoftverfejlesztő, vagy a hardverfejlesztő a hibás?
A felhasználók is igazságtalanok. Ütjük az asztalt, hogy használjátok legalább egy picit jobban a DX12-t. Erre jön két cím, picit jobban használja, és egy rétegtől jön a "nem erre számítottunk". Pedig a DICE és az EIDOS Montreal most csak azt csinálta, amit kértek a felhasználók.Ugye most beszélünk végleges DX12 módról, a szeptember elejei kód béta volt. Most lehet újramérni mindent. Nekem átlag +20%-ot hoz a DX12 mód. De nyilván majd lesz róla teszt, mert felvesszük a játékot a tesztcsomagba.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
"A felhasználók is igazságtalanok. Ütjük az asztalt, hogy használjátok legalább egy picit jobban a DX12-t. Erre jön két cím, picit jobban használja, és egy rétegtől jön a "nem erre számítottunk". Pedig a DICE és az EIDOS Montreal most csak azt csinálta, amit kértek a felhasználók."
Ez ezért van, mert röpködtek a versus topikban is a két számjegyű százalékos várható gyorsulások/ígérgetések. Most teljesen mindegy, hogy ki indítja. Meg láthatod, van aki el is hiszi ezeket, nem írok nevet, tudjuk kiről van szó. Ezeket kéne időben visszafojtani, visszarakni a realitás talajára. Ha az lenne írva, hogy gyorsul 5%-ot x-y architektúrán, akkor nem lenne ez.
De amíg azt hiszik egyesek, hogy eljön a kánaán, meg majd az RX480 elveri a GTX-1070-et, addig persze hogy ez lesz. Ezeket kéne megszüntetni végre.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Raymond
félisten
Fantasztikus lett AMD-n is:
"Doch ganz ohne Wermutstropfen geht es noch nicht: Dies geschieht nur in einer Auflösung von 1.280 × 720 Bildpunkten. Dort kann die Radeon RX 480 immerhin um acht Prozent gegenüber DirectX 11 zulegen und überholt so die GeForce GTX 1060. In 1.920 × 1.080 schaffen es beide APIs zu einem Quasi-Gleichstand auf der AMD-Karte."
Bonus:
"Auf dem FX-8370-Prozessor von AMD kommt DirectX 12 aus unerklärlichen Gründen dagegen nicht in Fahrt, obwohl solch eine schwächere CPU eigentlich die Stärke der API sein müsste. Auf einer Radeon RX 480 herrscht gegenüber DirectX 11 zumindest nur ein geringer Abstand von höchstens drei Prozent, ansonsten gibt es zwischen den Schnittstellen einen Gleichstand."
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Televan74
nagyúr
Én semmi ilyet nem hiszek,se xx% -os javulás se azt hogy 1070 verő lesz a 480 -as kártyám. A vs topikba már be sem nézek,hányinger ami ott megy.Tisztelet a kivételnek
Ha jól van optimalizálva egy játék,akkor minden hogy GTX1060 vagy RX480 van a gépembe.Kb egy szint akkor 1080p(60fps) -n.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amik végül megtörténtek. Mint írtam nekem +20%-ot jelent a DX12 mód.
Igazából arról volt szó, hogy a Fury X gyorsabb lesz az 1080-nál. DX12-ben 1080p-ben megtörtént már. [link]
Ezek a fejlesztők nem igazán tehetnek arról, hogy a GeForce így reagál a programjukra. Tudják miért reagál így, de nem tudják elkerülni azokat a helyzeteket DX12-ben, amivel az adott folyamatra vonatkozó lassulás helyrehozható. Erre egy új hardvert kell hoznia az NV-nek. Lehet mondani, hogy ez így szar, de az NV is azon dolgozik, hogy ezt a problémát kezeljék egy érkező hardverrel. Ebből ítélve a Volta ilyen lesz.
(#26) NandoXXL: Most speciel egy RX 470 van bent.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
26-án jelent meg a végleges frissítés, illetve mindkét gyártónak van egy újabb meghajtója a DX12-re.
(#30) Szaby59: A szeptemberi kódhoz képest a Radeon gyorsult szeptember végén, mert akkor építették be az AGS 4.0-t, vagyis a gyors kódokat. Ezért írtam, hogy a szeptemberi kód túlkoros, mert akkor a Radeonok még nem a gyors kódokat futtatták. Ultrával mi megnézzük.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Én tuti nem csesztem el. És félre ne érts. Engem nem az zavar, hogy az én VGA-mon nem hoz érdemi gyorsulást vagy szebb látványt a DX12. Nekem nem degradáló DX11-ben játszani míg a DX12-nek semmi előnye. Csak az ígéretek amik el lettek hintve, (a te részedről is). Nem igazán látom a végeredményeken. Aztán lehet én voltam naív, és vártam túl sokat. Elfogadom.
Ide off, de:Mikor jön egy 1070, 1080 szintű AMD kártya? Vagy valami ami igazán odaver az NV-nek?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A jövőben sem fogod látni. Nem megfelelő hozzá a konfigurációd. Ez van. Lehet, hogy ez a sok félreértés megérne egy nagyobb cikket, ami lényegében minden dologgal foglalkozik.
(#36) Raymond: Beütöttem a Google-be, hogy DX12-es DE tesztet keresek és ez volt az első találat. Szeptember 8 még kedvező is az összehasonlításra, mert akkor még nem gyors kódok futottak Radeonon. De amúgy ugyanaz igaz erre is, még nem volt végleges a kód.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
OK, tegyuk fel nagy valtozasok vannak az egy hettel ezelotti CB teszthez kepest, meglatjuk egy frissitesben, de akkor magyarazd mar el legyszi miert linkelgetsz a Guru3D tesztre ahol ez all:
"This article is updated with DX12 performance results as of September 8th."
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#85552128
törölt tag
Persze, hogy kedvező "- There is a known bug that causes some very high end cards to regress relative to DirectX 11. This bug is being addressed by the development team."
Magyarul, hiányos, bugos verzió benchmarkjait hasonlítjuk. Persze ha a Radeon gyorsabb akkor nem számít...
[ Szerkesztve ]
-
Ha előjössz megint a vegyek 3 Fury X-et témával, tökön szúrom magam.
Nem megfelelő. Tudod mi nem megfelelő játékra? A 470, 480, meg a többi. És nem azért mert NV-m van, hanem mert nem elég a teljesítménye.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
arn
félisten
vhol epp volt teszt, hogy az ujabb verziok lassabbak amdn is (egyre lassabbak lettek a frissitesekkel). gyk elenyeszo a differencia a ketto kozott. igy nem tudom, hogy hol eri meg a raforditott energiat. ebbe belefaradnak a gamerek, a vegen a fejlesztok is.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Kronos3000
senior tag
Végig kellene nézni a régebbi,mondjuk tavalyi dx12 hozzászólásokat,reményeket.....már akkor írták többen hogy ez is egy parasztvakítás lesz.+20% lehidalok tőle akkoriban még 40% volt a legpesszimistább jóslat....
Wasabi...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #43 üzenetére
És még csak véletlenül sem azért esnek vissza, mert DX12 alatt nem lehet jól használni a konstans puffer fast path-jukat, illetve nem lehet a használt UAV formátumokat beleírni közvetlenül a root signature-be... És akkor vissza is értünk az eredeti kérdéskörhöz. Vajon ez a szoftverfejlesztő sara, vagy a hardverfejlesztő nézte be a közeljövő alakulását?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Scholes9
nagyúr
-
#85552128
törölt tag
Most akkor mégis csak az egyik gyártót érintette ?
Persze, persze a szokásos ezt meg azt nem lehet jól használni - oldják meg, használják a hardvert, ez lenne a low-level api lényege, nem az, hogy elveszíti a teljesítményének nagy részét a DX11-hez képest...
"Vajon ez a szoftverfejlesztő sara, vagy a hardverfejlesztő nézte be a közeljövő alakulását?"
Melyik másik DX12-es játékban veszít ennyi teljesítményt az nVidia ? Na látod...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #46 üzenetére
A bug ugyanúgy érint minden gyors GPU-t. Ami jobban érinti az egyik gyártót az nem bug, hanem hardverdizájnbeli hiányosság.
Hogyan oldják meg? Kérlek vezesd le a megoldást, ami működhet.
Battlefield 1? Ott is kapnap 5-10% mínuszt. Mibenő érdekesség, hogy pont ugyanannak a GeometryFX rendszernek a továbbfejlesztése dolgozik benne, ami a Deus Ex: Mankind Dividedben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
-
#85552128
törölt tag
Ahogy xy másik fejlesztő is. Semmi olyan nincs a Deus Exben ami ezt a teljesítményvesztést indokolná, nem vezethetem le, nem vagyok fejlesztő és nem az én dolgom ezt megoldani.
(#47) Abu85 BF1-et az AMD-sek is DX11-ben játsszák annyira jól sikerült. Btw. itt nem 5-10%-ról van szó, a 1080 legalább 17%-ot veszít a TX meg szinte semmit, akkor hogy is van ez ? Ugyanaz az architektúra...
[ Szerkesztve ]