- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- iPhone topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
ph A cég Type-C-s modellje Full HD-nél magasabb felbontást ígér, és a kontrasztja sem gyenge.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Huawei P30 összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Dbrand rendelős sztori
Május közepén rászántam magam, és rendeltem egy dragon mintás hátlapfóliát Dbrandéktől.
Rendelés szokásosan indult, pénz levonva, emailben értesítenek a rendelésről, és max két hetet jósoltak a kézbesítésig. Lélekben felkészültem rá, hogy ez hosszabb menet lesz, mert covid épp arrafelé tombolt. Egy hétig nem is történt semmi a rendeléssel csak a pending állapotjelző árválkodott a megrendelés státusza mellett. Egy hét után változott át processedre, majd másnap shipped-re. Aztán teltek a hetek, időnként ránéztem a trackingre (nem vagyok türelmetlen típus) de a caribbean post-nál tovább nem akart menni a dolog. Egy hónap után a megrendelésem mellett megjelent egy figyelmeztetés a Dbrand oldalán, hogy felmerült a küldemény elvesztésének gyanúja. Ha nem kaptam meg a cuccot, vegyem fel velük a kapcsolatot.....az a "velük" konkrétan egy robot, ami stílusosan nem a nevemen szólított, hanem (le)humanozott "Dear Human"...Szóval írtam nekik, hogy 6 hete nem érkezett meg a cucc. Robot illedelmesen válaszolt, hogy köszönik a türelmem, utánanéznek, és gyorsan megoldják a problémát. Hamarosan kaptam egy újabb levelet a robottól, hogy ez tényleg elveszett. Köszönik a bizalmat és újból elküldik a megrendelt skint. Másodjára nem sima postával küldték, hanem futárszolgálattal. A tracking szépen mutatta a közbenső állomásokat, és 2 hét múlva a postás hölgy már hozta is. Az utca végéről integetett, hogy ajánlott levelem van. Ez volt kedden. Gyorsan írtam a robotnak, hogy ha lát maga körül dbrand humánokat, akkor adja át nekik üdvözletemet és jókívánságaimat, a gyors és hatékony megoldást megköszönve. Eddig még sima a történet. Aztán ma megint kiabál a postás, hogy levelem van. És hozott egy szép dbrand küldeményt, ami nem futárszolgálatos, hanem sima postai küldemény.....kereken két hónap után megérkezett az elveszettnek hitt dbrand küldemény. Gyorsan írtam egy levelet bádogskines drbrand ismerősömnek (robot), hogy megjött az elveszett cucc, és ez most nekem elég kellemetlen, mert én egyet fizettem, de most kettő skinem van. És én akkor tudnék nyugodtan aludni, ha kifizethetném nekik valahogy ezt is. Most várom mit válaszol a bádogember, (vagy artu?)....folyt köv.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen