- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- iPhone topik
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
A recept egyszerű. Indokolatlan büntetőadókkal mesterségesen addig kell drágítani a hagyományos autókat, míg nem inkább a qrva drága és hátszél nélkül amúgy totál piacképtelen villanyost kezdik vásárolni az emberek.
mod: van egy bontott még szinte bejáratós 38ezret futott motorom egy tetőre rakott autóból. Az illetékes elvtársak addig álljanak fél lábon amíg át nem ülök egy villanyosba.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz #16820480 #32 üzenetére
Minek? Bármit linkel nektek az ember az szerintetek vagy kamu vagy hülyeség. Hogy miért arra sosincs válasz. Hülyeség és kész. Ezzel el van intézve. LOL.
És igen. Szándékosan nem is titkolva teljesíthetetlen normákat szabtak meg és büntetőadóval sújtják azokat a gyártókat akik azt nem tudják teljesíteni. Emiatt is drágultak meg az ice autók. Aki ezt tagadja az vagy szándékosan hazudik vagy szimplán csak hülye. Őszintén szólva nem tudom melyik a rosszabb.majd ha kitiltogatják városokból a belsőégésűt, vagy nem lesz benzinkút 100km-es körzetben, akkor hajadra kenheted a tartalék motorod.
Nem igazán érdekelnek nagyvárosi ember többnyire saját maga okozta problémái több mint egy évtizede már vidéken élek. Ezt a nyugit megtapasztalva nem is tudnék újra a büdös zajos fővárosban élni. Nem lesz benzinkút 100km-es körzetben? Hogyne, álmodj királylány. Ha ez mégis bekövetkezne márpedig a dolgok jelenlegi állása szerint ~30 éven belül biztosan nem fog akkor sem esnék kétségbe. Vinnék magammal három darab 30L műanyag kannát a kútra aztán szia. 3x 30L + 70L a tankban azzal nem spórolgatva vígan elgurulunk negyed évet újabb benzinkút látogatás nélkül. Úgy szervezném a dolgaimat, hogy három havonta útba essen a kút és ne kelljen külön kocsikázni csak ezért. Nem nagy ügy. De mivel ez nem a Mad Max filmek nevetséges mesevilága felesleges is ilyen abszurd hülyeségeken spekulálni.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz #16820480 #47 üzenetére
Szerintem sincs rendben a pöfögés, ebben egyet is érünk. De azt látni kell, hogy az emberek túlnyomó többségének nincsen pénze új autóra. Nem villanyautóra, semmilyenre. A legolcsóbb alapmotoros fapados kis vacakra sem. Ez a kiindulási pont innen kéne elindulni, hogy mit csináljunk, hogy mégis tisztább legyen a levegő. Adja magát, hogy ahelyett, hogy az amúgy elég jómódú embereket milliókkal megtámogatjuk, hogy villanyautóba ülhessenek inkább a csórókat kéne ösztönözni és támogatni, hogy ha már lecserélni nem tudják akkor legalább alakíttassák át az autójukat gázüzeműre. Egy villanyautó 2,5 milliós állami támogatásból 8 db korszerűtlen benzines autót lehetne lpg üzeműre alakítani. Ezzel két legyet üthetnénk egy csapásra mert egyrészről az átalakításon átesett autók azután sokkal tisztább kipufogógázt eregetnének másrészről rengeteg dízel autó tulajdonos szívesen átülne egy benzinesbe mert az átalakítást követően gyakorlatilag azonos üzemanyagköltséggel el tudna gurulni azzal is de már a tipikus dízel specifikus taposóaknák nélkül. Ha már környezetvédelem valami hasonlón kéne agyalniuk a törvényhozóinknak. Igen, környezetvédelmi szempontból örülni kell minden egyes eladott villanyautónak csak közben másik nyolcat meg lehetne tisztítani ugyanannyi a pénzből. A látszat ellenére nem fogom az olajlobbi pártját, én a józan ész pártját fogom (többé kevésbé). Írtam korábban valamelyik villanyautós cikk alá de akkor megismétlem: csak a töltési idővel és a vételárral van bajom. Semmi mással. A kicsi hatótávval sem. Egyszerűen túl csóró vagyok egy normális vállalható villanyautóhoz még egy használthoz is. Nincs 4-6 millióm erre a célra. C-zero és hasonló kis budi kotlákat most hagyjuk.