- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Netfone
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #64 üzenetére
A motorra talán nem kell költeni, de egy 15 éves akkupakk, amivel új korában is csak 260Km -t tudott az autó, az már necces. Nem értem ezt a költségmentességet. Egy ilyen kis villanyautóban tán titánból vannak a gömbfejek? Mitől nem fáradnak jobban a csapágyak, szilentek, rugók, lengéscsillapítók, kormányösszekötők, mikor nehezebb az autó, mint egy azonos kategóriájú benzines? Az ajtózárak, ablakspricnik, fűtőmotor-kapcsolók, ablakemelők, stb., stb. miben mások, mint egy benzinesben, hogy azokra 15 évesen sem kell költeni? A bódéról nem is beszélve. Az utóbbi egy évben többszázezret költöttem a 8 éves autómra úgy, hogy ebben nincs motorhoz nyúlás. Négy rugó, két lengéscsillapító, lengőkar szilentek, egy ablakemelő szerkezet, stb., stb. Ezek mind vannak a villanyautókban is.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G