- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Három Pixel 9 is lebukott
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
ma Európába is eljutott a legfrissebb Samsung felület a két népszerű telefonra.
-
Teljesen passzív, ipari célú MSI minigép a Tiger Lake-UP3 platformon
ph A két kijelzőt kezelő, többféleképp bővíthető vasat az Intel OpenVINO MI fejlesztőkörnyezethez ajánlják.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz trialboj #5848 üzenetére
A pinion váltó dolog engem évekkel ezelőtt nagyon fellelkesített és fantáziát továbbra is látok benne, viszont idő közben a gátló tényezőket megértettem.
Van a súly és méret (vázban elhelyezhetőség), amit Runner már kifejtett. Egy másik faktor, hogy hajtási hatékonyságban a lánchajtás és láncváltó esetében a legkisebb a hajtási veszteség. Ehhez képest a pinion legalább 10-15% hajtási veszteséget produlál, amire lehet mondani, hogy de ott a motor és az majd megoldja a különbséget, ami az erőkifejtés tekintetében igaz. Viszont ha ezt kikompenzálja a motor, akkor a hatótáv fog ennyivel csökkenni, ami már közel sem esik olyan jól, főleg, hogy mostanra jutottunk el végre oda, hogy kellemes és jól használható hatótávú ebike-ok vannak akkora aksikkal (625-750), amik ezt elbírják, még méretben és súlyban is szépen a vázba illeszthetők. Közben itt kopognak az ajtón a 800 és 900-as akksik is, tehát ezek fejlődése sokat fog segíteni, míg a legtöbbet tényleg a következő generációs akksi technológia hozná (nagyobb energiasűrűség).
Közben még könnyebb és kisebb motor és szintén könnyebb és kisebb pinion gearbox.Ennek a vinalnak konkurenciájaként pedig még mindig ott lehet a lánchajtásos verzió az új generációs motor és akksipakkal, amik még könnyebbek és akár -2kg lehet a bringa a mostani súlyhoz képest úgy, hogy nem az ebike light, hanem a full power ebike kategóriában nevez, miközben tudjuk, hogy a jelenleg alkalmazott lánchajtások igazából nem az ebike-okra lettek kitalálva (kivéve linkglide).
Érdekes évek előtt állunk, maga az ebike a loggyorsabban fejlődő és egyben a legnagyobb potenciállal rendelkező szegmense a kerékpár iparnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Diablo IV
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Linux felhasználók OFF topikja
- Ukrajnai háború
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
- Apple Magic Keyboard iPad Pro 12.9"-hez, fehér, HU - MJQL3MG/A
- iPhone 13 MINI 128GB green kártyafüggetlen! Apple.hu számla! 2025 augusztusig Apple garancia!
- MacBook Retina 12-inch 2017 - 8GB/256GB
- Kemove K98 Retro wireless billentyűzet RGB - Red Swtich
- Lenovo Thinkpad L580 (i5 8th, 8 GB ,512 SSD, FHD)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs