- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
ma Az EU-ban webről is telepíthetők ezzel appok, illetve bővül a nyomkövetőkre való figyelmeztető rendszer.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz sebgutkopf #5716 üzenetére
Sztem az egyes fokozatok paraméterei szabadon tologathatók, de pont úgy állítottam be, ahogy írtad. Az ECO az akkukímélő fokozat. Kb. annyit segít rá, mintha egy normál utcai bringát tekernék, nem egy 22 kilós fully -t, plusszos gumikkal. A TRAIL az általános terepmód, a BOOST pedig a mindent bele. Az használhatatlan terepen, mert vagy elkapar, vagy hanyatt vág. Ráadásul, az enyémen minél nagyobb a rásegítés, annál hosszabb a lekapcsolási késés. BOOST -on lehet akár 1-2 másodperc is a tekerés abbahagyása után, ami mondjuk egy csúszós emelkedőn nem túl szerencsés.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen