- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Netfone
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Band 6 - vérbűl az oxigént
- Yettel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
esbii22
őstag
-
gergo5991
őstag
-
kicsi007
tag
válasz bigrob #26930 üzenetére
Érdemes lenne előtte beszélni a supporttal. Ha az app store-ból le van töltve a Támogatás app, ott kiválasztod az órát, s azon belül van egy ilyen hibalehetőség: A digital Crown nem a várt módon működik. Ha ez megvan, kérni is kell egy visszahívást, s keresni fognak egy írországi számról. Elindul a kivizsgálási folyamat.
Az órámat hétfőn viszi a TNT Hollandiába, s ha beérkezik az ottani központba, elvileg kapni fogok egy 9-es órát Nike szíjjal.
[ Szerkesztve ]
Apple TV 4K/ Iphone 13 Pro Max/ Apple Watch NIKE S9/ Ipad AIR 4. Gen
-
dudu98
tag
válasz bigrob #26930 üzenetére
Üdv! A támogatás appon hívd fel az applet, jelentsd. Nekem elhúzódik nagyon az ügy (S6 44mm Cell Alu) 2 hete küldtem el a diagnosztikát, 4 hete jeleztem a hibát, és azóta se jeleztek vissza, hogy csere vagy sem. Minden esetet egyénileg kezelnek, na de mikor látom, hogy 10 esetből 9-et 2 hét alatt lezongoráznak azért ez bosszantó, hogy még mindig várok.
Mondjuk garanciás az órád, biztos, hogy cserélik vagy újabb szériát kapsz[ Szerkesztve ]
“Felix, qui potuit rerum cognoscere causas”
-
kicsi007
tag
válasz bigrob #26947 üzenetére
Magyar ügyintéző fog keresni, írországi számról. Aki felvette az esetet, az is viszi végig. Kapni fogsz egy linket, amin közvetlenül neki tudsz üzenni, visszahívást kérni, számlát feltölteni, stb.
Nekem idáig 2x20 perces beszélgetés volt. Az első beszélgetésnél a hibáról beszéltünk, meg kellett adni adatokat, a másodiknál pedig már a csere órát választottam ki. 5 munkanap telt el a hívások közt.Apple TV 4K/ Iphone 13 Pro Max/ Apple Watch NIKE S9/ Ipad AIR 4. Gen
-
bigrob
őstag
válasz bigrob #26953 üzenetére
Meg is történt a második telefon, valahogy sikerült lefuttatni az asszony középső ujjával egy EKG-t úgyhogy szerintük jó és menjen el dokihoz, de 30 napig nyitva tartja a ticketet... Akkor nekem az S7-en meg az Ultrán miért működött a mutató ujjával is...
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
dudu98
tag
válasz bigrob #27076 üzenetére
Nekem hektikusan viselkedett, valamikor mérte, valamikor meg nem. Nem volt vizes a kezem, se a csuklóm, egyszerűen kontakt hibája lehetett a koronának. A páromnak is odaadtam, hogy mérje le, neki is 10-15 másodperc után újraindult. 5 hét után jutottunk arra a konklúzióra, hogy cserélni kell az órát. Szóval türelem, hátha ott is csere lesz
“Felix, qui potuit rerum cognoscere causas”
-
bigrob
őstag
válasz bigrob #27083 üzenetére
Jött is a második hívás, full kretén kérdések, semmi diagnosztikát nem indíttattak, csak próbáljunk mérni párat.
Szerencsére 2 mp-nél tovább nem sikerült egy EKG sem különböző ujjakkal sem és az én karomon sem, azt mondta továbbítja usánka, 5 munkanapot kér, aztán keresni fog, hogy hogyan tovább.Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz bigrob #27087 üzenetére
Ma jött is a visszahívás, gyorsak voltak a fiúk!
Semmi diagnosztikát nem futtattak, küldjük a futárt, kérem a címet, sajnos AW8-ra nem tudjuk cserélni csak AW9-re, itt még egyeztetés, hogy a méret és szín stimmel-e, töröljük a párosítást és minden kiegészítővel csomizzuk, aztán el is köszöntünk. Várjuk a TNT-t.[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
B.i.L
senior tag
-
Kbali
nagyúr
válasz bigrob #27185 üzenetére
Ha elolvasod az ÁSZF-et (linkre nyílik a pdf), akkor szerintem egyértelmű, hogy mindig van önrész, ha a biztosítás fedezete mellett történik a javítás, avulásról/avultatásról viszont egy szó sem esik.
De fel is hívhatod őket, hogy megerősítsék vagy cáfolják.[ Szerkesztve ]
-
B.i.L
senior tag
válasz bigrob #27202 üzenetére
Köszönöm
Arra gondoltam,hogy ha megjön a 9-es, asszonypajtás megkapja. Én meg veszek Ultra2-őt.
ha Usánkából hozzák,az vajon itt Mo.-on is használható e-simel?
Most megy ki jóbarátom,és kérdeztem tőle, hogy adok pénzt,veszel nekem órát? Majd 40 napig kint lesznek,olcsóbban jön ki AC+-al,mint itthon egy százassal majdnem.Horgászni mentem...B.i.L
-
-
Downsampling
senior tag
válasz bigrob #27329 üzenetére
SE-ben nincs EKG szenzor...
Azt nem tudtam, hogy csak akksi hiba miatt működik ez a 45 ezres csere...
"Sajnos" az akksim 94 %-os, persze ettől még lehet, hogy akksi baja van (pl. zárlat), de annyira határozottan állította az ügyfeles, hogy itt csak csere, 123 ezerért.
Amúgy ha pl. GPS hibás, az szerintem még gázosabb, mint az EKG szenzor. És sok ilyen posztot olvastam itt (GPS-hibáról)."Carecenter árlista * Amennyiben a diagnosztika alapján az akkumulátor hibásnak bizonyul, jogosult a teljes készülék cserére, akkumulátor árában"
Ezt nekem fel sem ajánlotta, vagyis, hogy bevizsgálják, és ha akksihiba (márpedig ez is esélyes), akkor 45 ezerért csere - ami viszont korrekt.
Amúgy hogyan tudják cserélni egy már évek óta nem kapható szériára?[ Szerkesztve ]
-
nji
aktív tag
válasz bigrob #27329 üzenetére
Nem cserélik 45 ezerért, nekem ezt írták:
"...Szervizünk, mint a gyártó hivatalos szervizpartnere csak a gyártó előírásait követi.
Az órák szétszedése gyártói utasítások értelmében nem lehetséges, hanem minden esetben teljes készülékcserével jár. Ez alapján, amennyiben hibásnak bizonyul a készülék akkumulátora a csere akkumulátor áron történik. Kizárólag az alacsony akkumulátor kapacitás alapján ez nem lehetséges.
Ahogy ön jelezte, a korábbi bevizsgálás során az akkumulátort a szakszerviz nem találta hibásnak, ezért a készülék cseréje akkumulátor áron nem lehetséges.
Megértését köszönjük!"Tehát ha nincs hibakód, akkor nincs akku áron csere, csak 145 ezerért, annyiért már jobb típust veszek. Viszont hogyan bizonyítják be hogy nem volt hibakód? Sehogy nem lehet ellenőrizni, azt állítanak, amit akarnak.
-
Downsampling
senior tag
válasz bigrob #27335 üzenetére
Szia, esetleg meg tudnád írni, ki ez a hölgy (nyilván itteni nickname)? Nekem több helyen nem kerek ez a történet - egy korrekt, reális összeget (40-50-60 ezer forint) hajlandó lennék fizetni egy cseréért (és nem, nem fontos, hogy mondjuk S9-et kapjak). Na de lényegében annyit, amiért új, dobozos, minden tartozékos, 2 év garis órát kapnék, na nem!
Az én órám még ezzel a hibával sem kuka (szerintem), vagyis nem 0 forint az értéke. Ők viszont azzá degradálják, hogy 123 ezerért adnak egy újat, de azt minden tartozék, szíj, töltő és gari nélkül. És nocsak máris kijön a különbség a 123 ezer és a 160 ezer között, az a 37 ezer forint kb. pont ennyit ér, illetve még ennyit sem, mert a gari az nagyon fontos!
Valami azt súgja, ezt nem fogom ennyiben hagyni... -
Downsampling
senior tag
válasz bigrob #27349 üzenetére
Beszéltem azzal a hölggyel, akit megadtál privátban. Háááát, khm... nagyon lehúzta a Care Centert és elmondta, az a gond, hogy minimum kéne egy bevizsgálás, hogy mégis mi a fránya baja van az órának (mert nem egyértelmű, hogy akksi - lehet töltésvezérlés, meg szinte bármi). Ő erre az Almáriumot és/vagy az iCentert ajánlotta (szerinte ők sokkal barátságosabb, vevőcentrikusabb társaság).
Az meg szerinte is nonszensz, hogy milyen áron kínálnak új órát (mivel javítani nem lehet), de állítólag volt ez még rosszabb a Serie 3-asnál, ahol drágábban cserélték az órát, mint amennyiért újonnan meg lehetett venni...
Amúgy egyébként már a hölgy egy lényegesen jobb árat mondott, amennyiért ő cserélné egy új SE1-re, vagy SE2-re.
Köszönöm még egyszer! -
Downsampling
senior tag
válasz bigrob #27358 üzenetére
Na, és azóta újabb fejlemény, hogy a mai futásedzés végén is megdöglött az óra...
Direkt 100%-ra töltve indultam, a végén még örömködött egyet nekem a Nike Running, aztán kikapcs. Majd újraindul, és írja, hogy 10% alá csökkent az akkumulátor töltöttsége.
Viszont kb. 20 perce van töltőn, s ahogy nézem, mindjárt feltölt...
Bármi lesz a vége, bárhogy oldódjon meg az órám problémája, az tuti, hogy keményen neki megyek a Care Centernek! Egy rohadt bevizsgálásra sem képesek??? És még a hölgy is 90 ezer ráfizetéssel adott volna (látatlanban!!!) új, garis órát nekem!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobvoi Ticwatch Pro 5 /// 47 mm // E-Sim // sosem használt // Számla + Garanica
- Apple Watch Series S8 41mm Stairlight ÚJ BONTATLAN Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciáv
- Apple Watch S9 Stainless Steel / Acél Milanaise GPS + CELLUAR - GYÁRI GARANCIÁS
- Samsung Galaxy Watch 4 46mm classic dobozos
- Apple Watch Series 4 44mm szürke 88%
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs