- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz tibbike01 #212767 üzenetére
És tudja!
Eszembe nem jutott volna hosszan nyomni a gombot.
Eddig amikor nyitva felejtettem az ablakot, mindig az ablakemelő gombbal próbáltam de az nem működik gyújtás nélkül.
Mennyivel egyszerűbb volt a 100-as skodában [link] , mert a tekerős ablak akkor is ment, ha lemerült az akksi -
-
-
veterán
válasz tibbike01 #213265 üzenetére
Köszönöm szépen!
Felveszem velük a kapcsolatot.
Szervizkönyv lényeges szempont ezért is érdekelt márkaszerviz elsősorban, de ha megoldható teljesen náluk is és elismertek akkor még jobb.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
őstag
válasz tibbike01 #213465 üzenetére
Köszi! Tudnál küldeni egy elérhetőséget hozzá? Csevegnék vele ha komolyra fordul (szerintem kamiq 1.5 tsi esetén nincs olajos DSG, de messze vagyok azért attól hogy bármiben biztos legyek VW-nél, és egy olajos DSG+1.5 tsi eldöntené könnyen lehet a kérdést).
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
-
Reggie0
félisten
válasz tibbike01 #213787 üzenetére
10 masodpercet azert nem, de egy 1-1.5 perces allast a pirosnal igen. VAG DPF-el es egy olcso bluetoothos szenzorral ki lehet probalni, eleg gyorsan tud a dpf homerseklete valtozni, foleg, ha mar be van melegedve. (Pedig az enyemben raadasul eleg nagy dpf van, leven 3lityos a motor).
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz tibbike01 #213923 üzenetére
Nem, Golfnál is eléggé általános, ahogy halottam.
De pl. az előző Polo esetén is dobálta egy-két alkalommal az első 40e km alatt. Gondoltam, hogy új előválasztó kar, új platform, legalább ezt sikerült javítani, de nem.
Nálad, O4 esetén, eddig milyen garanciális javítások-cserék voltak?
[ Szerkesztve ]
-
makszi
aktív tag
válasz tibbike01 #213984 üzenetére
Most írtam a szervíznek ahol legutóbb voltam kötelezőn meg csatoltam a fotót, kiváncsi vagyok mi lesz a reakció. Igazából ha nem hagy ott a parkolóban akkor már nem különösebben érdekel, csak hát elsőre úgy tűnt hogy ha az a kis vacak nem kapcsol akkor maradok P be aztán annyi.
-
Tannen
tag
válasz tibbike01 #213991 üzenetére
Kösz, igazán két dolog érdekelne:
1. Mennyire problémás az eTSI, mert a TDI-vel semmi gondom nincs, és szeretem.
2. Fogyasztás, hogy mennyivel eszik többet egy eTSI autópályás tempónál, illetve vegyesen.
A többi, amit leírtál érdekes játék lehet, de szerintem ezeket a furcsaságokat és másfajta hangulatot meg tudnám szokni. Meg talán még az, hogy a hibrideket éltető aktuális propaganda az én agyamat is kikezdte. -
BigBlackDog
veterán
válasz tibbike01 #213996 üzenetére
Ez az Octaviával? Nálad az 1.5 eTSi az első generációs EVO, vagy EVO2 (talán pl. a motorburkolat megléte alapján lehet megkülönböztetni)? Ha jól olvastam, az utóbbi már hatékonyság terén némileg fejlesztett a marketinganyagok alapján (ha butaságot írtam, remélem majd Corsa02 kijavít ).
-
válasz tibbike01 #214141 üzenetére
Vigyázz a kaCCSolgatással nagyon mert hiába ígérnek fűt-fát meg bio-szexet, vabbak kódolások amik több vezérlőn kell hogy átmenjenek és lehet belőle meglepetés.
A kérdésedre a válasz pedig hogy nem, nem marad meg feltétlenül minden mert a softver frissítés general és bizonyos felszereltségi szinteket kódolni kell amit a szerverről automatikusan tesz meg a gép leszarva hogy előtte mi volt az állapot.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz tibbike01 #214143 üzenetére
Hát nálam konkrétan megszűnt a mátrix led funkció és elment a reflektor. Vissza lett állítva szerencsére, de levakoltam az obd portot
MOD(#214147) Gyula84: nem mindent lehet visszaállítani. Kérdezd meg az itt lévő VAG szervizeseket mit vállalnak.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
challo
csendes tag
válasz tibbike01 #214219 üzenetére
Köszi szépen!
Az előző kocsimat a LeasePlan-től vettem, és elég pozitív volt az egész folyamat, úgyhogy most is a flottás cégeket nézegettem főleg. A futásteljesítmény alapján (és állapotra is) főleg pályán használhatták, illetve vettem hozzá egy 3 éves Defend garit, ezt elsősorban a váltó miatt...
Októberben volt 150 ezres szerviz, ott cseréltek fékfolyadékot is, de ezentúl én is 10-15 ezrenként terveztem ezt megejteni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tibbike01 #214262 üzenetére
Ha nem egy kulcsos kocsi akkor azért 1-2 embernél több ritkán használja tartósan. De az olajcsere az valóban necces. Nálunk pl rugalmas intervallumon vannak a kocsik. Hiába a sok városozás akkor is eléggé túlnyújtja. Pl kollégám kb 6 km-ről jár be melóba egy 2.0 tdi-vel. Tehát télen-nyáron heti 10x fut 6-8 km-t. Mégis 27k km-nél kéret az olajcserét.
#nincsbennetarcsi
-
CharlieDrop
veterán
válasz tibbike01 #214262 üzenetére
Én dolgoztam autókölcsönzős/bérbeadós cégnél, igaz 12 éve, de ott nem volt olyan, hogy bármilyen problémát ne azonnal orvosoltak volna. Nekik az volt a fontos, hogy az autó fusson és ne álljon. Ültem olyan 130 ezret futott lulcsos A Merciben, ami úgy nézett ki, mintha most jött volna a szalonból, minden patika volt rajta, mert ez volt a lényeg, nem az, hogy lefossa magát...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KubanitoS
veterán
válasz tibbike01 #214262 üzenetére
Én tuti nem vennék céges autót. Főleg mióta én is a második céges Skodámat (Octavia, Karoq) nyúzöm. Rólam tudni kell, hogy a saját autóimra vigyázok, mint a hímes tojásra, de mióta céges autóim vannak megváltozott a hozzáállásom a dologgal kapcsolatban. Egyszerűen nem érdekel az egész, nem az én autóm és egyébként is 3 évente jön egy vadiúj 0 kilométeres. Nem zavar, ha összekarcolódik, nem zavar a 30 ezres olajcsere, nem zavar, ha nincs teljesen bemelegedve a motor (full hidegen nyilván nem nyomom neki), de saját kocsim esetében csak akkor kezdtem el nyomni rendesen ha télen már a kabin is felfűtött rendesen. Szóval valamiért egy tróger vagyok, ha a céges autóra kerül a sor. És ha én ilyen vagyok, akkor más se lehet különb. Ja és az a durva, hogy ugye egy három éves autón pl a festés, vagy lakk nem fog annyira megkopni, hogy egy alapos mosástól ne legyen újszerű. Amikor kolléga vitte egy telephelyre a cserélendő céges autóját leadni, az átvevő csaj még meg is dicsérte milyen szép állapotban van a jármű. (Kolléga kitakaríttatta a leadás előtt a kocsit.) A valóság az volt, hogy volt két kuplungcsere a kocsiban, csipegette az olajat és felakadt párszor a földúton, egyszer az alsó takaró lemez is leszakadt róla. Na ez volt a három éves "szép állapotú autó" 180 ezer kilométerrel... Én az ismerőseimet is inkább lebeszélem a leselejtezett cégautó vásárlásáról az tuti...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hardcore café
- Max
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Azonnali játékos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen