- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Netfone
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
Hirdetés
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
A marketingen segít spórolni az AI
it A Klarna is használ már AI-t, ők a marketingköltségeken spórolnak így évi 10 millió dollárt.
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz Zizmand #149436 üzenetére
Úgy hogy egyszer már a motor alatt találtam meg, vissza ragasztottam de már csak a fele bírta ki.
to all :
Én arra tippelek hogy nyix chips. Amúgy kb1 éve kérdeztem a csávót azt mondta hogy miatta biztos rajta van a chip. Elvileg bele bírt nyúlni, pár nap múlva vissza hívott hogy megtalálta a mentést és ott is ABT-s... szal passz lehet nem igaz... nem tudom
Én így is megvagyok elégedve az erejével, pláne hogy 225gyári ló helyett 234 van. Én a chipre nem költöttem nem nagyon hoz lázba. Az autó kiváló állapotú ez a lényeg nekem.
Legalábbis én így gondolom, a srác is azt mondta hogy kérdeztem EGR vagy Légtömeg vagy bármi... azt mondta látszana a görbéken ha rosszak de ez gyári görbe.Amúgy tudom mérni padon nem lehet S-ben de amúgy S ben jobbat megy 0-100ra a kocsi mint D vagy kézi.
Egy kis érdekességMágus noob kérdés csak ismerös mondott olyat, hogy a vezérlés lehet elvan rakva azért lehet gyengébb?
Ez lehet? Lehet úgy nem a helyén, hogy az autó amúgy hibátlan? mindig indul pöcc röff, semmi rendellenes. Sokat se eszik.
Szerinted?jóéjt
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
mmdms
addikt
-
Arcképgyáros
válasz Zizmand #155368 üzenetére
Nincs mit!
K Norbi: Gondolom azért mert osztogatják a levásárlásokat olyan dolgokra ami a kutyának sem kell.
3500 ft-os Osram H7 szett mellé kaptam is 490 forintos levásárlást, de vicc cuccokra lehetne levásárolni. Na mindegy.
---
Polo-ban megvolt a vezérlés csere. 81-et mondott előre a szerelő aztán 93 lett belőle (mindegy). Holnap viszem vissza olajcserére is aztán jövő hónapban megy a Golf-om is olajcserére, még 1500 km. Eddigi szerelőnket skippeljük mert 3 hete csak ígérget.
[ Szerkesztve ]
-
FoLey-v
addikt
válasz Zizmand #156935 üzenetére
Küszöbnél is elterjedt a rozsda így nem csak bal első sárvédőnél volt a probléma. Ahogy a képen is látni az alján is volt küszöb lemez(?) rész ami az is elrohadt. Tipikus vw betegség sajnos.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zizmand #158057 üzenetére
Ragasztó ügyben az octavia klubban is volt probléma, mert nem mind hőálló. Mostanában pont beszéltünk Loctite tanácsadóval, esetleg náluk is megérhet egy kérdést.
TLDR: menetet javítunk, azért jutott eszembe, hogy érdemes lehet megkérdezni loctite-ékat.
Elég off, de végülis VAG-nak is van vas blokkja: egyik gép hf. rögzítő menete kiszakadt (régen), kiderült, hogy mielőtt hozzánk került, már kétszer is meggyepálták a menetet az öntvényben. Alapból M14, ezt akartuk M16-ra bővíteni és tőcsavart tenni, aztán kiderült, ezt már megtette valaki Itt jöttek be a képbe a további ötletek, felmerült HeliCoil, menetes persely/TimeSert... végül az lesz, hogy tovább fúrjuk a menetet, amennyit enged a blokk (ismerősnek van selejt öntvénye, azon meg tudjuk nézni, meddig mehet), aztán pedig a randa korábbi menetet Loctite FE RAPID gondjaira bízzuk Kíváncsi vagyok, egy sima betéthez képest egyedibb megoldás, de érdekesnek tűnik. Maga a ragasztó hasonló, mint a "folyékony fém" (3450), de valószínűleg több benne az acél - ez 75 gramm, amaz csak 25, nekünk nyilván a menet helyén szükség lesz minden porszemre Marad az az egy M16 mostmár, többi gyári M14, és mindenhová tőcsavar a terv.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Zizmand #158067 üzenetére
Ez nagyon szuperül néz ki, nagyon szépen megcsináltad
(#158069) K Norbi
Mint minden VW konszern autónak ... nem is értem gyárilag miért nem ilyen rugalmas anyagot használnak, nekem is kicsit fel van bugyrosodva de annyira feszes hogy azt már visszaragasztani biztosan nem lehet
Biztos idő közben összezsugorodott !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Zizmand #158067 üzenetére
Sima mezei méterárú boltban vetted ezt a szövetet? Én is akarok majd piros plüsst, vagy ilyesmi anyagot.
Bár nekem a műanyag elemeket is be kellene, mert nem tetszik. Nagyon gagyi.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zizmand #158117 üzenetére
-legyen lehetőleg szerelő, aki diagol
-csomagtartónál úgy is beázhat a mikrokapcsoló, hogy az ablakmosó fúvókához menő merev cső eltörik - ha mos hátul és nincs szag, valamint a csomi nyílik gombbal & felkapcsol nyitásra a villany fent, akkor jó
-rozsda e. sárvédőnél az utastér fél alul és küszöb elejénél is kialakulhat - le kell kapni a dobbetéteket elöl, úgy látszik minden, aztán pedig évente mosni (nameg a szivacs)
-kesztíűtartó zárszerkezet is meghibásodhat, illetve az ajtó csillapítását is érdemes megnézni
-rádió kód legyen meg, pótkeréknél és szervizkönyvben is legyen ott a matrica
-digitklíma beépített hibajegyzékét érdemes megnézni, hátha van valami, amibe bele lehet kötni, illetve ha külső-belső keringetést váltva a normál mozgás hangja után kattog, akkor "V71 flap motor" csere kell, jó alkualap, mivel szét kell bombázni a műszerfalat -
molnarpeter
nagyúr
válasz Zizmand #158121 üzenetére
Szintén tapasztalat, szereztem bontott szép állapotút, adtam neki plusz zsírt mindenhova, azóta jó. A csatlakozás a cső - könyök közti patentes megoldás helyett pedig tovább lett fejlesztve gyári Lada csővel és két bilinccsel, így már örökös A régi motor csőtengelye már szinte ki volt nyílva, szétnyomta a korrózió és/vagy fagy. Talán 7 vagy 9k körül kóstált a motor, mivel szinte új állapotban adták, én meg úgy voltam vele, hogy garanciáért nem fizetek többet A csomagtartó zárnyelv mikrokapcsolója ázott be miatta.
[ Szerkesztve ]
-
bandi0000
nagyúr
válasz Zizmand #158680 üzenetére
mivel kütyü mániás vagyok, így tetszik hogy fel van elektronikázva, mondjuk legalább ugyan ennyire tartok is, mert extra hiba, elektromos kézifék,napfény roló, gps, 2 zónás klíma stb
Mágus2: van baj akkor, és B5? ott azért ahogy tudom az 1.9 jó is és elég is, de nem ajánlják nekem a dieselt, benzin frontos meg 1.8T van de az meg eszik is azért
Xbox One: bandymnc
-
macilaci78
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Zizmand #160299 üzenetére
Méretben talán egyeznek, de az EGR szelepnél más anyagból van, a trbónál lemez, de fent valami puhább és vastagabb tömítés van.
Hogy felkavarjam egy kicsit az állóvizet, van egy kis gond a vassal nálam is. Ilyen hangot adott reggel...[link] Kukorica darálónak még jó lesz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs