Hirdetés
- Google Pixel topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Hollandia nem engedi el Kínát
it Hollandia gazdasági minisztere azt mondja, nem azért ment az USA-ba, hogy szankciókról tárgyaljon. Az ASML-nek szerinte a lehető legszabadabb üzleti működést kell biztosítani.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz molnarpeter #213136 üzenetére
Ja, nem vennék, hanem helyreállításról lenne szó
Szerintem kár lenne érte, de hátha értő szemek másképp látják.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
IntelKiller7
veterán
válasz molnarpeter #213159 üzenetére
Most egy sima, nem tul nagy teljesitmenyu akksi van benne. Nincs is illesztve.
hosszu tavon megyek vele. 50-50km.ezt a 3-at neztem. Arban nincs nagy difi.
Banner
Exide
Vartaa Jasz akku sima meg fele ennyi.
[ Szerkesztve ]
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
Gyula84
veterán
válasz molnarpeter #213221 üzenetére
köszi igen kézi kell neki
neked is köszi Reggie0
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #213222 üzenetére
Megoldom befűzést kódolást, hazai árak mellett 170-180ezret elkérnek érte tuti annyit nem ér meg inkább marad akkor a kínai kamera amit 1 éve szereltem be.
-
daniel2121
senior tag
válasz molnarpeter #213237 üzenetére
Ja ez az olajban futó vezérműszíj elég idióta megoldás. Sorra cserélik gariban ezeket a motorokat.
-
Misi_D
tag
válasz molnarpeter #213286 üzenetére
@molnarpeter, @Mágus2 és @Lacess:
Köszönöm srácok! Ettől tartottam. Ok, akkor keresek egy bontottat valahogy. A kód dologra nem is gondoltam, thx a figyelemfelhívást!
Egyébként nem szállítottam semmi hosszút, egyik este kiszállt a család a kocsiból, másnap reggel szállok be, és ez fogad... Még talán azt tudnám elképzelni, h "meg voltak őrülve" a gyerekek és dobáltak valamit a kocsiban (néha előfordul), de aznap épp kifejezetten jól viselkedtek. Na mindegy.Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
-
nrg.960
tag
válasz molnarpeter #213319 üzenetére
Igen, ezért lenne inkább a sima az irány, meg ha meghúzzák, könnyebb hozzá sima lökharítót szerezni mint a scout-hoz, és a műanyag sárvédőív alatt sem áll meg a kosz.
Köszi. Szétnézelődök, hátha szakirodalomban rátalálok.
Egy Astra G hatchback-et már emeltem, ott kb 50k-ból kijött, kombi rugó hátra, dízelé előre, és nem engedte annyira beülni a karosszériát.Szerintem ez is 100k alatt lenne ha csak rugók az eltérés meg a lengéscsillapító. Pogácsázni meg nem akarok, mert abba jobban bele tudnak kötni.
Nem vagyok a szavak embere..
-
vendingo
veterán
válasz molnarpeter #213347 üzenetére
Köszi, januárban intézem a problémát.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #213388 üzenetére
150 lovas 1.5 e-TEC (lágyhibrid), DSG-vel. Négy év még odébb van, de akár megvétel is lehet cél, igen.
-
bbubby00
őstag
válasz molnarpeter #213588 üzenetére
Itt bekescsaban kodozni nem szeretnek, csak szamozni.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
maximilian4
addikt
válasz molnarpeter #213600 üzenetére
Akkor hnap benézek szolnokon a Juvenalba. Szokott lenni nekik raktáron?
Maxi
-
Corsa02
őstag
válasz molnarpeter #213616 üzenetére
Áhá, így rákeresve már látom. Nem ismerem ezt a hibát, mármint motor oldalról hozzánk nem jött ilyen reklamáció. Ahogy nézem software update jött rá.
The Truth Is Out There --->
-
veterán
válasz molnarpeter #213634 üzenetére
Én úgy tudtam, részterhelésen üzemmelegen a két középső henger csak forog, nem kap üzemanyagot. Hogy a szelepek nyitoganak-e azt nem tudom.
Az hogy nincs befecs motorféknél az alap nem?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #213637 üzenetére
De van vagy nincs? mármint a 2 középső henger üzemanyagtalansága részterhelésen, nem motorféknél. nem értem mi lenne mégis a különbség.
A dugattyú jár, üzemanyag nincs, nem fogyaszt. Számít hogy járnak-e a szelepek?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
zolnagy
őstag
válasz molnarpeter #213684 üzenetére
Ő az? [link]
-
realist
őstag
válasz molnarpeter #213705 üzenetére
Budapest, miért?
-
98bja
senior tag
válasz molnarpeter #213798 üzenetére
Mármint mi lesz szíjas?
-
veterán
válasz molnarpeter #213880 üzenetére
Igen.
Fel kell hívni a 1818-at, vagy okmányiroda. -
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #213891 üzenetére
TT-ből is lesz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #213912 üzenetére
Szerintem az nem oldja meg tartósan.
-
kiszpista900
aktív tag
válasz molnarpeter #214117 üzenetére
Porlasztó,AC pumpa , magasnyomású,előszallitó, összes szenzor,nyomás szabályzó, gázolaj szűrő, vezérlés is volt cserélve, asszem ennyi
[ Szerkesztve ]
-
kiszpista900
aktív tag
-
TayRol
veterán
válasz molnarpeter #214135 üzenetére
megnézik a szervizben, de végül lehet, hogy az lesz.
BigBlackDog: na erre nem gondoltam.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #214155 üzenetére
BE GN855
Ha esetleg gyárit szeretnél.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #214159 üzenetére
SDI #hajónapló
Bár nagy hideg még nem volt, de egy hidegebb éjszaka után izzítással indult, szépen gyulladt minden henger, azt hiszem tényleg én bénáztam a csatlakozókkal korábban - gyertyák egyelőre maradnak, és várom az újabb fagyokat.
Tegnap járt szervizben az autó. Fő attrakció az olajcsere szűrővel (levegő, gázolaj most nem). Újabban nehezen vette az 1-es fokozatot, rudazat kapott kenést, illetve az egyik pálcán találtak kopást, felújító szett ~30 ezer lett volna, egyelőre fordítva visszakerült és tesztüzem zajlik. Jobb hátsó kézifék mechanizmus megint szorult (bár nem melegedett szignifikáns mértékben a másik oldalhoz képest, alig pár °C), tettek rá rugót a kincses ládából, itt is megfigyelés következik.[ Szerkesztve ]
-
d.tiborz
aktív tag
válasz molnarpeter #214270 üzenetére
Igazad van, bocs:
Polo MK6 (AW), 1.0TSI 115LE, DSG7, 2018, DKRF -
zsolt1129
addikt
válasz molnarpeter #214301 üzenetére
Cserélnem kell kompletten vagy tudok ilyen műanyagot venni?
-
curmpli
tag
válasz molnarpeter #214420 üzenetére
köszi szépen!
-
Corsa02
őstag
válasz molnarpeter #214469 üzenetére
Az a baj, hogy nagyon szar méretezni mostanában mert a surlódást csökkenteni kell a károsanyag és a fogyasztás miatt, de közben a városban, dugóban ketyegő dízelek meg dúsulnak gázolajjal, ami nem tud elpárologni ezért meg kell etetni a motorral, ha nem akarunk 200km-ként "csökkentse az olajszintet feliratot". De ugye megetetni csak úgy tudod, ha a gyűrüket úgy méretezed. Közben az olajáteresztő gyűrű elkezd elkokszosodni, az meg más hibát hoz elő....
Aki meg eddig sokat pályázott a dizellel és most is arra vette az autót, az meg panaszkodik, hogy eszi az olajat, mert ugye neki nem dúsul, tehát nincs mit megetetni a motorral, de még is megeszi...The Truth Is Out There --->
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #214566 üzenetére
Igen rs Octavia csoportba is pont ezeket a motorokat írták.
Sima 150 lovas cr állítólag még jobban is húzható.(ha ez valakinek opció)[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz molnarpeter #214566 üzenetére
Igen ezek az erősebbik, ha jól emlékszem 184Le-s változatok, nem rosszak azok sem, de nyűgösebb mint a 150Le-s. Újabbat semmi kép, legalábbis a 2023-as motorgyártásból biztosan nem
The Truth Is Out There --->
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #214600 üzenetére
Ja már rájöttem közben.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
TayRol
veterán
válasz molnarpeter #214610 üzenetére
azt igen, a közepe az 9.5, de nem egy gyakori motor
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #214610 üzenetére
Sprintmonitoron tulreprezantaltak a sporolasorintealt emberek, igy abban nem biznek.
-
bul07
nagyúr
válasz molnarpeter #214837 üzenetére
Ne várj vele mert ha elmelegszik oda lehet a csapágy is
Mondjuk pont én mondom, mert én tudtam erről mégis vártam, most cserénél meg lám a csapágy is oda van/lett
Hangja is volt meg szétszedés után hogy a zsír meleg hatására kisül megolvadt, belső része rajta is maradt nyúlványon úgy kellet leverni, szerencsére nem annyira volt rágyógyulva hogy le keljen vágniLett egy tárcsa betét cseréből, tárcsa betét, egy féknyereg és egy csapágy csere
Holnap teszek majd fel képeket, ma már nincs kedvem meg nem is mindenről van
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
zsoltip
őstag
válasz molnarpeter #214903 üzenetére
THX
Más: Azt jól látom, hogy más gyártónál a masszázsfunkciót el kell felejteni? Csak és kizáróag VW konszern?
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #214903 üzenetére
Fura ez a tapizós klímakezelés dolog. Én is óckodtam tőle, de annyira automatikusan történik minden (pl ülésfűtés kapcsol 8fok alatt) hogy keveset kell hozzányúlni, ha kell, akkor is a hőfokot állítom, ami meg fixen ki van téve és mostanra már ügyesen eltalálom. Szóval simán vállalható szerintem.
-
Asbee
veterán
válasz molnarpeter #214988 üzenetére
Ez már EA211, 5w-40 felejtős, főleg tapasztalatok alapján.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #214906 üzenetére
SDI hajónapló: jobb hátsó féknyereg múltkor csak egy dugattyút kapott, most a kézifék miatt szét lett kapva, sok új tömítés beépítve, stb. Múltkori rugó leakadt, cserélve oda valóra (bár ez az utángyártott nem olyan erős, mint a gyári). A vége 15k plusz a rugó.
-
Bulitt
őstag
válasz molnarpeter #215201 üzenetére
Kicsit kákán is csomó érzetem kezd lenni
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #215201 üzenetére
Így van max nincs elég töltő nyomás
-
zsoltip
őstag
válasz molnarpeter #215227 üzenetére
Tehát ha nem kapok L&K-t, de kapok Style jólfelszereltet, ugyanaz az eredmény is kijöhet felszereltségi szintre?
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz molnarpeter #215227 üzenetére
Nem teljesen, amikor én vettem:
Active
Ambition
Comfort (egy kis idővel utána egy ideig fölötte Perfect) majd
Style és ezt követte egy szinten a
Scout (sok műanyag körbe) a SportLine majd
L&K (fullos) és végül az
RSA fapad az ambition volt (active szerintem nem is ment gyártásba max a rendőröknek) a comfort már elfogadható a style pedig már első hátsó ülés fűtéses ledes 18 felnis elfogadható cucc.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bulitt
őstag
válasz molnarpeter #215238 üzenetére
Nincs bajom az erős kritikával, meg ha szemembe merik mondani a dolgokat. Csak már egy ideje elszoktam a Magyar stílustól, ami x év után inkább nyers támadásnak hat, mint nyers vélemény vagy kritika. Köszi mindenkinek
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #215304 üzenetére
Ez a régi 1.9tdi 105lóeró lenne? Nem túl régi már ez a típus? Illetve ez még a régi 2000 évek környékén kerül beípítésre, valami fiatalabb járgány kellene.
-
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #215312 üzenetére
Csinálok egy hosszú motorféket ma, meglátom. Köszi
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #215312 üzenetére
Update:
Megcsináltam, nem volt füst. Öröm boldogság.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
chopin42
őstag
válasz molnarpeter #215343 üzenetére
Ahogy én is, kaptam sok tippet, legalább viszonoztam
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #214896 üzenetére
Golf 4 1.9 SDI hajónapló - adott a tágulási tartály, túra tank, stb neveken emlegetett plusz üzemanyag tartály kapacitás. Normál esetben a betöltő nyílásnál lévő pöcköt nyomva lehet ezt kihasználni, így néhány literrel többet lehet tankolni, viszont pisztollyal nyomva fröcsköl a gázolaj, kesztyűs kézzel nyomva meg kényelmetlen. Napokban megtörtént a szelep eltávolítása, egy torx csavar az egész szinte. Lazán lehet 60+ litert tankolni a névleges 55 helyett, öröm és boldogság. Benzines esetén talán kevésbé jó ötlet, de a gázolaj hőtágulása és párolgása nem vészes (nameg benzinkútról hazafelé is fogy valamennyi, jelentős hőingadozás ritka, úgyis nappali melegben tankol az ember, stb). Képek a folyamatról, ez alapján álltam neki én is: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #215384 üzenetére
Szomszed a Kram-nal volt. Azok is szepen megcsinaltak.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest