- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
cool13
őstag
válasz molnarpeter #161979 üzenetére
Nem rég néztem ezt náluk. Soha nem volt 45 az eredeti ár. Csak óvatosan, körültekintően ezekkel az akciókkal. Természetesen az SCT vonatkozásában nincs infóm, de ott is ez lehet.
-
i-sti
senior tag
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #162015 üzenetére
FB-on VW csoportokban nagyon sztárolják, mindenki ilyet keres.
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #162008 üzenetére
De megy, viszont a bad usb-tol nem ved.
(#162017) bitpork: Ha szamit a radio, en vagy 15 eve nem hallgattam kocsiban (se).
[ Szerkesztve ]
-
vargalex
félisten
válasz molnarpeter #162065 üzenetére
A Retrofitheadlights-ről én is jókat hallottam, de ők Szegediek.
Alex
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #162129 üzenetére
Ezt most nem ertem!?
Ennyi dolga lenne a szerelonek? -
veterán
válasz molnarpeter #162374 üzenetére
Amennyi hülyeséget összeirkálok itt (is), abból nehéz lenne kihámozni az értelmes részeket.
Mágus tippje valid; az évi egy olajcsere + átvizsgálás megáll kb. 60 e. Ft-ból, feltéve hogy nem valamelyik Porsche üzembe viszi az ember. Erre rájön még: pollenszűrő (10 K) 2 évente, gyertyák 60 ezernél (40 K), légszűrő elvileg csak 4 évnél, legyen az is 10-12 K. Egy első komplett fék márkaszervizben min. 100 K; csak betét 40-50 K.
2 évente fékfolyadék; 10-15 K.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #162412 üzenetére
Motorkód?
Ez a vezérlés csere is, megúszod, azért ilyesmin nem cserélsz minden évben vezérlést, még ha nem is annyiba kerül mint egy swiften. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #162413 üzenetére
4.2 V8 S8-at a népnek!
-
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #162466 üzenetére
Vagyis 2.0 150 LE-ben csak a BKD ajánlott?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
grizlisandor
addikt
-
bul07
nagyúr
válasz molnarpeter #162593 üzenetére
Mankókeréknek van hely, csak még nem találtam
Nettről lehetne jó drágán rendelni(#162595) macilaci78
Persze az tényleg gáz
Én csak arra használnám amire való
Éjszaka elporoszkálni, nappal meg az első gumisigAmúgy ha tudtok jó áron 2005 Touranhoz mankókereket akkor jöhet
Amúgy milyen méret kellene nekem
5X112?
5X110?( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
hdman
őstag
válasz molnarpeter #162840 üzenetére
Nem volt hirtelen multiméter kéznél. De már du 3 óta a ctekem tölti... 9 körül leveszem, meglátjuk mit mutat.
Sopron city :)
-
CharlieDrop
veterán
válasz molnarpeter #162981 üzenetére
és CNG-t sem lehet akárhol tankolni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
simonjoe
őstag
-
golfvariant
aktív tag
válasz molnarpeter #163129 üzenetére
Persze, nem ma kezdtem
Bekértem vagy 10 helyről árajánlatot, övék volt 50ezerrel a legolcsóbb...
Felhívtam az emberünket és mondom máshonnan van jobb ajánlatom, mindezt azért hogy kiderítsem van-e még mozgásterünk. Megkért hogy küldjem el neki email-ben. Volt olyan kereskedés ahonnan Wordben küldtek ajánlatot... Kell még folytatnom? Fotó, kitakartam a kereskedés logóját és adatait...[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #163142 üzenetére
Itt még körülnézhetsz hátha találsz olyat. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #163142 üzenetére
Neten találtam, de nem akartam fizetni 1200at egy 200Ft tétel kiszállításara. Gondoltam, hogy ez alap dolog, bárhol lesz. De nem.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
sumsang
aktív tag
válasz molnarpeter #163181 üzenetére
Köszi, kipróbálom majd a kereskedőnél egy hasonló Golfon, hogy milyen a kapcsolat
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #163222 üzenetére
HA nem tudod mit miért csinálsz akkor kinyírhatod vele a turbót pl. De lehet...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #163222 üzenetére
Lehet, de azért olyan csinálja, aki látott már ilyet.
Két féle van:
1, Álló helyzetben, emelt fodulaton
2, Menet közben, de ott instrukciókat kell követni, és akkor ajánlatos, ha már világít a DPF lámpa.Sokan nem tudják, hogy a regenerálás 3 fázisból áll, és a legjobb olyankor csak simogatni a pedált, nem tiporni, mert az többet árt, mint használ.
Első fázis, felfűti a katalizátort, ideális körülmény 100km/h körül, 4. sebességi fokozatban 2500 fölött, de 3000 fordulat alatt, csak tartani a sebességet. Amint ennek a fázisnak vége, jön a valós égetés, itt már vörösen izzik a turbó. Szintén nem szabad tiporni, ideális eset tartani a sebességet. Következő fázis a visszahűtés, fontos, hogy kellően lehűljön a turbó, ehhez fel kell kapcsolni a legmagasabb sebességbe és tartani a sebességet valahol 2000 fordulat alatt, a menetszél szépen kihűt mindent. Ha teljesen lekapcsolt a regeneráció, a katalizátor annyira forró marad, hogy magától fog kiégetni mindent, amíg meg nem állsz, szóval ideális egy hosszabb út elején megejteni, itána lehet nyomni a szemét, szépen kifúj mindent, célszerű megjáratni magas fordulaton is.
Na most a turpisság. Az álló regeneráció során az megy végbe, ami mindig, amikor magától elkezdi, de a menet közbeni kényszerített regen sokkal intenzívebb, sokkal nagyobb hőmérsékleten megy végbe, több a befecskendezett üzemanyat és hígítja vele az olajat is, szóval célszerű utána olajat cserélni. 2-3 kényszerített mászkálós regen és 1 literrel több
olajgázolajos lötty lesz a motorban. Szóval csak ésszel, mert a kényszerített mozgó regeneráció arra szolgáll, hogy az eltömődott szűrőt (40g alatt)átfújja.Olajcsere előtt egutóbb csináltam egyet a sajátomon, kiégett 0 grammra.
Azért van időkorlát a regeneráción, mert elolvadna a turbó, ha tovább engedné. Erre is ügyelni kell, pl kétszer egymás után nem indítunk kényszerített regenerációt, mert határos időn belül feltesszük a fórumban a honnan tudok olcsó turbót szerezni kérdést.
[ Szerkesztve ]
-
csababarca
őstag
válasz molnarpeter #163277 üzenetére
holnap megmondom, 5w-30as az biztos, de a márkát nem tudom. kint van a kocsiban a papír.
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
csababarca
őstag
válasz molnarpeter #163282 üzenetére
Meglátjuk, én ezt a 15ezret júniusig beleteszem egyébként, vagy közel annyit
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #163354 üzenetére
Úgy úgy nagyon király Meg nem kell nyitáskor birkózni vele
Vettem a motorháztetőnek is.
Belül a feje megvan fehér zsírral kenve.
Mielőtt rápattintottam, előtte letörölgettem ahova pattan koszos poros volt.[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #163370 üzenetére
A műszerfal dizájnja az friss, az aktuális vonulatot követi, az újakon nem süt annyira az olcsóság, a 2013as az dacia-s jellegű, na az azèrt más ès asszem 2015től csinosították meg őket apróságokkal, amit mèg faceliftnek sem hívnak, csak az olcsóság èrzetèt próbálták palástolni ott ahol nagyon èrződött!
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz molnarpeter #163425 üzenetére
Pontosítva, nem annyira. (ahogy olvastam róla). Tipushibát, egyéb negatívumot tudsz róla?
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #163461 üzenetére
Sokat gondolkodtam már én is ezen, valami megoldást ki fogog találni. Ha valóban kapcsolna a tükörfűtés akkor egy egyszerű LED-el megoldható. Viszont én azon is gondoltam, h egy hőmérséklet szenzort kellene applikálni a DPF-re amivel már lehetne valamit kezdeni. Szerinted??
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #163482 üzenetére
...találtam olyan szondát ami 1000°C-is képes mérni, valami fém bilinccsel rá fogom tenni, és megpróbálom monitorozni a hőjét.
Megvizsgáltam a tükörfűtés esetleges bekapcsolását regenerálás alkalmával. Sajnos ez megbukott, szinte biztos, h "urban legend". ELSA-n megnéztem az elektromos bekötését és fizikai kontakttal (kapcsoló) aktivizálom a fűtést, nincs másik kör, így az nem kapcsolhat be csak abban az egy esetben, ha azt én úgy akarom. Nagy kár, mert ez lenne az 1xűbb eset.
Szóval az első járhatóbb, de az is már csak a tényét fogja közölni. A másik ötlet, ha a DPF előtti és utáni nyomásszenzorokat bírnánk "munkára". Tudjuk, h milyen nyomáskülönbségnél fog elindulni a reg, akkor a folyamatos monitorozással látni fogjuk, h az mikor történhet meg.
Vélemény?
A "hőmérős" azért lenne jó mert azzal azt tudnánk, h meddig tart a folyamat, a nyomáskülönbség méréssel pedig majdnem biztosra tudnánk a várható reg bekövetkeztét. Szóval kombinálni kellene.Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #163485 üzenetére
Hasonlót végső soron el tudnék képzelni, ha az EGT "szabványos" jel, és buta cuccal is kiolvasódik. Gombokkal esetleg értéket lehetne módosítani is, bár ezek a kijelzők még bonyolultabbak a kelleténél.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #163511 üzenetére
Gyűlölöm a focit. Nem is fejtegetem tovább
Nem tudtam, hogy a VW is csinált ilyet. Kíváncsi lennék, hogy egész pontosan mi van benne ebbe a Comfortline féleségbe
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #163486 üzenetére
jó lesz ez!! 7végén kicsit több időm lesz, ráfexem a dologra és megosztom, h mire jutottam.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #163576 üzenetére
Az autó ebből mindent tud, mindenre megvan a szenzora.
294 euró a Polar FIS, ami minden adatot az óracsoporton kijelez.
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #163627 üzenetére
igen elvileg a 90 lovasnál alapból nincs a 110 esnél van dpf, de ha németből jött, az mindent felülírhat, mert a jobb környezetvédelmi norma és ezzel járó adókedvezmény miatt ott is mindenbe belerakatták a szűrőket.
Itthon egy időben rendelhető extra volt, utána meg kötelező, pl faterék múlt héten vett partnerében ami ugyanez az 1,6 hdi, csak gyengébb, na abban se kettőstömegű(be is rezonál egy fordulatszámnál enyhén), se dpf nincs, pedig 2008.06 havi magyarországi. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #163627 üzenetére
Igen, ki is szokták venni azt a szűrőt, de ha néha cserélve van, védi a turbót a kosztól, én benne hagynám és minden 3. olajcserénél menne az új szűrő a csőbe.
6C712B csavar, abban van a szűrő.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #163736 üzenetére
Kicsit aggódok, hogy széthullik a fékpadon , ezt most komolyan gondolom.
De jelentkeztem, ahogy 1,5 éve is megtettem.(#163740) K Norbi: A szíja egész vállalható.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #163793 üzenetére
5 éve
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #163795 üzenetére
2 év?? Azthittem elég vezérléscserekor, vízpumpával együtt.
A fékolajat azt tudtam.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #163795 üzenetére
Fékfolyadéké tiszta sor, írj folyadék csomagolásán is.
De hűtőfolyadékra én többet tudtam - négy-öt év - utána nézve is ezt látom: TC, AutonavigátorPersze az biztos jobb, ha ledobod kétévente...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #163923 üzenetére
A G13 élettartam, gondolom arra vonatkozott az 5 év.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #163931 üzenetére
Ja, azt hittem, úgy en bloc az TDI-ből azt szabad.
Oké, kíváncsi vagyok
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #163971 üzenetére
Peti!!
Nem tudtam a 7végén foglalkozni a Zügyünkkel, de rajta vagyok!Joe
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #164030 üzenetére
És mi garantálja, hogy egy tényleg annyit bír?
Bár ha igaz, akkor megéri, mert a mostani INA is közel ennyi volt.Lemezbiztosíték mekkora?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #164046 üzenetére
Na basszus, nem is láttam azt a hsz-t. Köszi, hogy megnézted
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #164154 üzenetére
A4-ben szerencsére csak 2.0 van [link]
De a Golfot sem venném 1.6-al ha nem muszáj.(#164155) focvis: Miért szoktál le róla a TSi miatt? Valamiben más?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
i-sti
senior tag
válasz molnarpeter #164176 üzenetére
Egyszerűbb és gyorsabb gyártatni is szerintem.
Első mesterhez bemész. Nem hiszem, hogy fél óránál tovább tartana.Novum Forum Siculorum
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #164321 üzenetére
Tudom, de a szerelő azt mondta, hogy jártak már rosszul, ezzel a okosba visszaállítással. Összerakták a reset-elt légzsákvezérlőt, járt kicsit az autó és egyszer csak kinyitotta a légzsákokat.
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #164463 üzenetére
Nem, csak arrol tudom, hogy nem megy, sokat eszik, nem romlik el tsi-be annyira nem astam bele magam.
Lanccsere nem para, azt vsz ugyis megcsinalnam vetel utan azonnal, ha csak nincs hitelt erdemloen bizonyitva a csereje. Koksz az meg minden kozvetlen befecskendezesest erint, igy az se dealbreaker.
Csak probalok felkeszulni arra, hogy ha az a4 cabrio nem jon ossze, akkor merre nezelodjunk -
válasz molnarpeter #164544 üzenetére
Nem csak. Anno Kiskokó is nézegette az újabb a6-kat és állítólag 204 LE kivételével mindegyik zabálja a motorolajat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz molnarpeter #164544 üzenetére
Egyetlen megoldás: minden is OFF.
Az A7 nagyon tetszik kezdetektől, de úgyis nyuszi lennék megvenni (= spúr lennék szervizelni).
@Saint_ : Nekem 1x volt kupém, szép a forma; de többet nem kell a praktikum hiánya miatt. 4/5 ajtó, leginkább kombi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen