- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sza_Sa
senior tag
válasz diablo1984 #82586 üzenetére
Ott már valami gondod lehet, a kompresszor nem foghat ennyit.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #82586 üzenetére
Alapjáraton kb 200 fordulat/percet emel. Az öregem 1.7 dízelén feltűnik ha menet közben benyomja a klímát. Én is észreveszem, de sokkal kevésbé feltűnő.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
#41635072
törölt tag
válasz diablo1984 #82586 üzenetére
1.6-on nalam erezheto termeszetesen de egyaltalan nem veszes.
-
Skynet258
veterán
válasz diablo1984 #82586 üzenetére
Nekünk az első autónk egy 1.2-es Punto volt, emelkedőnél csak bekapcsoltam a turbót (magyarul kilőttem a klímát, csak asszonnyal így neveztük a jelenséget ). Ha ment akkor áttaposhattam a gázpedált, vagy forgathattam hármasban, hogy előre menjek és ne guruljak a mögöttem lévőre.
A mostani 1.4-es Ceed-nél is érezhető, de sokkal kevésbé. De szerintem sokan észre sem veszik ezt.https://geekpulse.hu
-
Sza_Sa
senior tag
válasz diablo1984 #82590 üzenetére
az 1.8-at nem fogja ennyire, a másik autónkon meg lényegében nem veszem észre, vagy mert újabb technika, vagy nem tudom, pedig alapjáraton nem nagyon tol a turbó
Más: megrendeltem a vízpumpa készletet, feszítő Ruville, pumpa Hepu, tömítés Febi, szíj Conti. Remélem nem lőttem mellé, ez gyári alkatrészekből nem gyári szíjjal lett volna 68 ezer, így meg 41 ezer. Gyári mániás vagyok, igyekszem mindenből azt venni, na de a feszítő ára ledobta a szíjat, egy huszassal került volna többe mint a Ruville, ami 5 ezerrel több, mint egy inkább jónak mondott Ina / SKF A pumpa 22 ezres ára csak szimplán sok, ott inkább a kíváncsiság vezérelt a Hepu irányába.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
válasz diablo1984 #82590 üzenetére
Nálam is érezhető, csak elképzelni tudom hogy mennyire le tudja fogni.
Más a C Vecijében lévő hatos tiptronic váltó mennyire nyűgös?
Holnap megyünk kettő C Vectrát megnézni.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
#TOTTI
őstag
válasz diablo1984 #82586 üzenetére
Esetleg töltesd fel, nézd meg nem-e a gázhiány miatt szenved, nekem segített. Z16XER
-
Sanki
addikt
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #82806 üzenetére
Sankival kopp ugyanaz a kocsink van, évjáratra, mindenre. Lehet, hogy valakinek eszi a rozsda, de akkor tett is érte
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #82809 üzenetére
Ha valaki Ladában nőtt fel, akkor pontosan tudja mit teszünk: mindig mossuk a dobokat és falcokat, ha épp tél van akkor főleg. Önmagában nem azért eszi a rozsda az ívet, mert neki olyanja van és azt szereti, hanem mert a visszaperemezésen megül a szutyok, ami tartja a nedvességet és alatta dunsztolja a fémet.
Ennyi a titok
Ja és tankajtó, falcok, vízelvezető, ajtónál kivezető, küszöb belseje. Ezt mindet-mindet szépen takarítani kell, műanyagokat időnként bontani, patenteket akár pótolni, de meg kell csinálni. Tankajtó pont ilyen mosás után hányan nyitják ki, törlik ki és hagyják úgy? Nem sokan. Pedig kéne. Ez mind-mind olyan apróság amivel elképesztően sokat lehet lendíteni 1-1 elem állapotán hosszabb távon.
Sanki: 60 rugót félrepakolnék, abból esélyesen lesz 2 íved szépre megcsinálva De ez csak így tipp, az eddigiekből kiindulva.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #82811 üzenetére
Nem véletlenül van patyolatra sikálva az első torony is belülről, lebontva minden takaró és doblemez, locsolócsővel átfolyatva az esővíz elvezető Ezeket látod, tudod, hogy lesz vele valami. Nyáron alvás és üregvédelem is jön, mert a kavicsokkal viszont nehéz mit kezdeni, hátul 3 pötty van, amit javítottam, de többet nem akarok, szóval menjen csak rá a kezelés mind a 4 sarokban meg a küszöbökben is.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
amargo
addikt
válasz diablo1984 #82806 üzenetére
A 14 éves G astramon nem volt rozsda. Sőt kevés rozsdás példányt látok.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ArthurShelby
addikt
válasz diablo1984 #82806 üzenetére
Az A zafi sem rozsdásodik, pedig nem volt vigyázva rá. Előtte anno a kadettet tényleg ette a rozsda.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #82811 üzenetére
En az eletben nem veszek meg egyszer olyan autot ami hajlamos rozsdasodasra.
Nekem a kov Japan lesz valoszinuleg. Mazda pont ezert is esett ki.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #82862 üzenetére
A fűtőradiban csak akkor kering a víz ha meleget fújok? Ha csak simán bekapcsolom és nem melegre van állítva hanem hidegre akkor is kering benne a víz?
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #82886 üzenetére
Láttam mikor fotóztam hogy kicsit furi az ív. Idén nem fogok rá költeni mert több mindent akarok javíttatni hogy ha már egyszer van munkadíj meg szín kikeverés akkor egyszerűbb ha mindent egybe.
Ez szerintetek jövő ilyen korig mennyire lesz majd rosszabb? Még most nyáron megcsinálom a ponyvás "garázst" hogy télen se a hó fedje be mindig.
Smoke some weed nigga!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diablo1984 #82891 üzenetére
Sk is sok minden megoldható,csak akarni kell.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #82917 üzenetére
Rossz az állításod.
Az előző gazdi 2016-ban vette és azért adta el mert alig használta csak nyáron és kevés volt neki ez a 115 ló erre a kevés időre. Vett helyette egy Audi TT 1.8T-t.
És azért is tudom hogy Ő nem is tudott ezekről a kis rozsdás dolgokról mert A-tól Z-ig átnéztük ott a kocsit, alámásztam, stb... és sehol nem láttam semmit akkor. Meg mikor elvittem az Opelba február elején akkor se volt semmi sehol szinte. Aztán jött a nagy hó minden és a csillaggarázs betett neki. Akkor kezdett el szépen minden előjönni. Szépen fokozatosan, hetente fedeztem fel újabbat.
És ez basz fel amúgy hogy semmi nem volt tényleg vele mikor megvettem gondolom azért mert garázsban állt méghozzá ház alatti pince garázs tehát a 15-20 fok meg volt de azóta. Akkor pl egy deka zörej nem volt a beltérbe. Erre a Miskolci utaknak köszönhetően már itt zörög meg ott... Pedig a kátyúkat mindig kikerülöm.
Ez van. Ez az az autó amin egyszer kell kijavítani mindent de utána sokáig nem lesz vele gond. Főleg hogy már most télre lesz felette tető. Igaz egyenlőre házi ponyva "garázs" lesz de az a lényeg hogy a hó meg eső ne érje.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #82283 üzenetére
hmm, ma az asszony hívott, hogy beindította az astrát, ment egy kicsit majd leállt, utána se kép se hang.
Hazajöttem, nekem pöcc röff, nem tudom mit cseszhetett el, viszont azt láttam, hogy egy bő hónap és 300km alatt eltűnt belőle 4 deci olaj....most vagy én vagyok a tulok hozzá, vagy a drága Júdásom zabálja az olajat, de ami alakult, hogy a szelepfedél takarítás óta tiszta az olaj, nem majonézesedik a szelepfedélnél, csak éppen kopik, nem kicsit(érdekes, mikor én szaladgáltam vele, akkor nem tűnt el belőle, az előző gazda mondta, hogy csipegeti, fél évente kell egy kicsi bele.... hát attól azért messze vagyunk)....
Bemutattam a nívó pálcának az asszonyt(és fordítva is), mondtam nekik, hogy kössenek barátságot, mert egy bimbózó kapcsolat kezdetének nézünk elébe.... -
válasz diablo1984 #83183 üzenetére
Olajat egyáltalán nem eszi, BC szerint 6,8/100 így megközelítőleg 7,3 lehet a valós.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz diablo1984 #83188 üzenetére
Most meg nem mondom mennyi pontosan száz valamennyi van benne.
2009-es és ez már nem a twinportos verzió.Ennek a motornak az érdekessége az úgynevezett VVT – Variable Valve Timing, azaz váltakozó szelepvezérlés.
Ezt az Opel (és több másik gyártó) is úgy érte el, hogy a vezérműtengelyen a sima vezérlő kerekek úgynevezett „okos kerekekre” cserélte.
A vezérlés tövében található a szívó és kipufogó oldalon is 1-1 szolenoid (mágnes) szelep, ami a kereket hivatott vezérelni/állítani (másnéven vezérlés állító szelep).A működése lényegében hasonló, mint az XEP-ben található Twinport, tehát terheléstől függően állítja a vezérlés kerekeket, amik a vezérműtengelyeket állítják, ezáltal változik a szelepek nyitásának ideje.
De ha nem így van akkor majd Mohabá majd megmondja a tutit.
Az autó kombi, súlya is elárulja ezt. Így azért is szoktam ki hangsúlyozni hogy ha valakinek pálya faló kell vagy hegyes- dombos vidéken szeretné akkor, ne ezzel a motorral válassza. Főleg ha többen is egyszerre utaznak csomagokkal.
Ahol a legjobban érzi magát az a főút 90-100 tempóval egyszerűen ki menne a világból, akkor komfortosabb is. És akkor a legjobb a fogyasztása . BC pillanati fogyi jelzője 5,8-6,3 között ugrál.
Városi cirkálónak is tökéletes.Önmagában szerethető kis autó.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz diablo1984 #83199 üzenetére
Tessék az 1.8-as példányokat keresni. Z18Xer vagy A18Xer (140) pacist.
mohabá 007
Látod, mondtam én hogy majd jössz és kijavítasz.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
athomi
veterán
válasz diablo1984 #83199 üzenetére
1.4-es J Astra? Ahhoz azért nagyon nyugis embernek kell lenni.
-
athomi
veterán
válasz diablo1984 #83236 üzenetére
Klíma nélkül városba 1-2 személlyel persze. Viszont tudomásom szerint a J súlyban tovább hízott nem keveset a H-hoz képest, nem csodálkoznék ha a 100 ló karcsúbb lenne a J-ben, mint a H-ban a 90 ló.
-
Sanki
addikt
válasz diablo1984 #83295 üzenetére
Szerintem maradok a felújítottnál. A bontott ki tudja meddig bírná.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #83295 üzenetére
Hengerfalat viszont tudja bántani, érdemes lenne benézni a hengerbe kamerával a biztonság kedvéért. Kipuban már nem csinál bajt.
-
Sanki
addikt
válasz diablo1984 #83297 üzenetére
Igen, 45k.
Jelentéktelen az oljafogyás, mióta nálam van mentem kb 2000-2500 km-t és nem látok fogyást (kivétel az a fél liter, amikor a kartergázcső elfagyott és kinyomta mindenhol az olajat). -
amargo
addikt
válasz diablo1984 #83403 üzenetére
De, tudom, persze abban igazat adok, hogy alapjában véve nem használom ki, mert olyan kényelem érzetet ad, ami elvonhatja a figyelmed főként, ha rosszkor használod. Szerintem nem tud az ember minden esetet felmérni.. van, aki inkább óvatos (a képességei miatt) és van, aki kevésbé.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
athomi
veterán
válasz diablo1984 #83438 üzenetére
Mikor a gyerekeket teszem be az Astra-ba mindig az van a fejemben, hogy bár egy Zafiban vagy valami hasonlóban gondolkodtam volna.
-
adorjant
senior tag
válasz diablo1984 #83438 üzenetére
Nehéz szülés volt amúgy,3-4 éve tervezgetjük a Zafira B-t,minden évben megnéztem egy párat,és mindig az volt a konklúzió,hogy majd jövőre inkább... Túl sok volt a kritérium, mindenképpen 1.8,illetve felszereltségben is volt bőven elvárás,aztán pár hete megtaláltam ezt.
Remélem hasonlóan megszeretjük,mint az elődjét,és rászolgál a bizalmunkra[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz diablo1984 #83442 üzenetére
Ez az egyik legdrágább hirdetett autó volt, attól függetlenül a benzinesek természetesen egyre kelendőbbek, szerencsére a kínálat óriási, mindenki megtalálhatja a neki kívánatos darabot
Az Opel ezen korszaka valóban nem volt egy formai tűzijáték, szerencsére az enyém színes kijelzős, így az feldobja a vonalzóval rajzolt belteret -
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #83700 üzenetére
Megerősítettetek benne, hogy legyen inkább drágább.
Bannerre 3 évet mondanak sokan, nekem régen tovább bírta, de apámnak a későbbi szériás elég hamar meghalt már.
Lehet egy Varta lesz 22-ért.
Banner lenne már 19,5-ért is.
Alszok rá egyet azt kitalálom.
Kauffernél van egy 500-as kuponom, meg a régit átveszik 1500-ért, tőlük veszem majd.
Odagurulok, ki a régi, be az új, azt hajrá.
Tuti esni fogPostázást nem vállalok.
-
válasz diablo1984 #83745 üzenetére
Isten hozott téged a Magyar autó használt piac sötét egyben mélységes bugyrában.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz diablo1984 #83751 üzenetére
Még jó hogy ebből a típusból rengeteg van, így bőven van esélyed még találni sokkal jobb és szebb példányt.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz diablo1984 #83755 üzenetére
Nem is olyan régen írtam meg az esetemet , mikor felhívtam a kereskedést hogy az autó meg van avagy sem, mire ők azt mondták persze. Mire oda értünk az autó sehol, cserébe olyan autót mutatnak be hogy a hajam kihullik tőle.
Szóval van baj elég.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
athomi
veterán
válasz diablo1984 #83745 üzenetére
Az ilyet 2-3 perc után ott kell hagyni, felesleges rá az időt fecsérelni. Csak minél tovább vizsgálod, annál több nyűgjét találod.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diablo1984 #83745 üzenetére
"...leállított motornál minimumon volt a víz, óvatosan le akartam tekerni a kiegyenlítő tartály kupakját és azonnal agyig lett vízzel és a túlfolyón verte volna kifelé, nem lehetett a nyomást elengedni, mert csak vízzel együtt ment volna, azonnal kupakig volt vízzel és le sem ment! Na ezt mitől csinálta?Termosztát nyitott, venti kapcsolt...."
...A hűtővíz teljesen zárt, nyomás alatt levő rendszerben kering. Így fordulhat elő, hogy nem forr föl 100°C-on, hanem elérheti akár a 125°C-t is forrás nélkül. Tilos a rendszert megnyitni, amíg a víz nem hűlt le. A túlnyomás nagyjából plusz 1,2 atmoszféra, ami a hűtősapka meglazításával azonnal kilövi a kezünkből a sapkát, és megindul a forró víz zubogása is, ami komoly égési sérülésekhez vezethet...
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #83776 üzenetére
Isten őrizzen, hogy olajzd. Ne olajozd.
Betét ki, takarít, grafitpor és csókolom. Akkor lesz csak kopásod, ha az olajat beletolod, utána a kulccsal beviszed a mocskot és elkezdi smirglizni a belsejét.
Teljesen körbecsere lesz a verdán minden zárral, kikupáltam magam az elmúlt héten a témában
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #83780 üzenetére
Nope. Zár ki és a lamellákat újra cserélik. Öröm és boldogság.
A kopás amiatt van, mert mit csináljon szerencsétlen, kopni fog. Az olaj árt. Nem olajosak ezek a zárak. Grafitos száraz kenés van. Pont azért, mert az olaj gyűjti a retket és még durvább retek lesz belőle. És ez megy egészen addig amíg tényleg beáll majd az egész. Egy görbén ez úgy nézne ki, hogy az olajjal hirtelen sokkal jobb, aztán okay-okay, és hirtelen zutty, ott áll a verda beállt kormánnyal
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #83782 üzenetére
Ugyanez megtörtént nálunk is
Ezért érdemes tanulni mások hibájából és még mielőtt megtörténne kivenni azt a zárat, elpucolni és visszarakni, ha pedig elkopott cseréltetni a lamellákat benne
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #83745 üzenetére
Érdekes, hogy ezt az autót 2 naponta leveszik a haha-ról és vissza, nem tudom ennek mi értelme.....
Valahol legmélyén a lelkem autómegmentő bugyrában még kívánnám is ezt az autót, mert jó kiállású fotókat lehet róla csinálni(távolról), de a lelkem anyagi dolgokért felelős énje azt mondja, hogy egy "raklap lóvét beleölni, hogy egy gyári állapotra fel tudjam hozni az autó állapotát, de miaf@sznak, mert akkor is lehet, hogy a motor kuka, ilyen őszinte eladótól úgysem tudok meg semmit"!
Most jelenleg az asszony astráján egy olajcsere lenne esedékes, de amennyit használja, az ráér még kategória, a skodának égadta világon semmi baja, abban is majd nyáron egy tisztasági olajcsere kell, mert most körül van 1 éves az olaj benne 6000km-rel, majd jövő hónapban nyaralás előtt lecserélem!
Valahogy hobbit keresnék és szopatnám magam, vagy mifene.... -
ArthurShelby
addikt
válasz diablo1984 #83817 üzenetére
"Érdekes, hogy ezt az autót 2 naponta leveszik a haha-ról és vissza, nem tudom ennek mi értelme...."
Szerintem azt hiszi, hogy ettől előrébb kerül, mint új hirdetés (ez alapján sürgős lehet neki), vagy ha lejár a hirdetés, utána már csak pénzért lehet megújítani. Nincs más ötletem. (az elsőt tartom valószínűbbnek)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
válasz diablo1984 #83946 üzenetére
Igen, akkor ez normális, köszönöm szépen a megerősítést.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
pvt.peter
őstag
válasz diablo1984 #84035 üzenetére
Köszönöm a választ diablo1984, Petyyyyy és adorjant.
Elnézést, hogy eddig nem reagáltam.@diablo1984: Jó kérdés. Annyit tudok, hogy Z18XExxxxxxxx típusú motor van benne. Elméletileg ez a "legjobb" 1.8 benzines esetén.
@Petyyyyy: 700eFt lenne téli-nyári (jó állapotú) gumival együtt. Ennyiért sztem jó vételnek tűnik.
@adorjant: váltó kényelmesen jár, motor is jól szól.
Azt mondta, hogy 2 újratöltés között kb. 1,5-2 dl olajat kellett még beleöntenie (gyárit GM -et használ).
"Az olajfogyasztásról mit lehet tudni? Ha a visszajelzőnél látod, az már régen rossz. Vagy a fedélzetire gondolsz, amikor jelzi, hogy ellenőrizd az olajszintet?"
Na ez az amit ő is magyarázott, csak nem tudtam teljes egészében követni Nem az "olajos kanna" világított, hanem vmi más. A lényeg, hogy már nem jelez semmit sem olajjal kapcsolatban.Bizakodó vagyok, mert közeli ismerőstől lenne (konkrétan rokon, de nem vér szerinti), bátyja pedig autószerelő, mindig hozzá vitte. Korából adódóan 1-2 felületi sérülés, kisebb karc van rajta, ezt leszámítva még a jobb első Xenon lámpának a tisztítója hiányzik. A könyöklő van még kikopva, de hát anyagából adódóan ez ilyen, ráadásul ezt könnyen lehet cserélni.
[ Szerkesztve ]
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #84362 üzenetére
Közben en is utananeztem es ha minden igaz, van benne egy benzin motor...ami ugye nem hajtja, hanem csak tölti az akkut...tehat tenyleg full zöld a rendszer de akkor az olajcseres kerdesem megsem volt hülyeseg
(#84361) B-L-A-C-K azert 2018 ban az 1.4 szivo benzin az az a kategoria, amivel nem lehet melle löni. Ha az elözö gazdaja nem tett meg mindent annak erdekeben, hogy kinyirja, akkor sok baja nem lehet. Pici motor, pici kasztni...az autopalyan nehez lesz levillogni vele a Q7 est, ezt kell bele kalkulalni, mint hatranyt
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #84611 üzenetére
Megvolt az olaj ès olajteknő tömítès csere, ráfèrt a takarítás, az olajszivattyú szűrője ilyen kokszdarabokkal volt tele, kiganèltam ès remèlem sokáig problèmamentes lesz! Öröm szerelni az opelt a renault után, itt vanahogy csak 1-2 csúnya szó hagyta el a számat egèsz idő alatt, míg a lagunánál szinte vègig. Itt is csak az volt kellemetlen, mikor az olaj a nyakamba csorgott, azt nem szeretem.... -
Def26
félisten
válasz diablo1984 #84707 üzenetére
Köszi. 450k -ra számítottam kb. Budakeszi Opel -el van valakinek szerviz tapasztalata?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Def26
félisten
válasz diablo1984 #84709 üzenetére
pest fejér megyében lesz ilyen?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Tikakukac
titán
válasz diablo1984 #84907 üzenetére
Kérdés mindig az mit definiálunk felnőtt alatt
Amúgy a csomitartó a H-nak a baja, ezért lett classicII nem H. Nagyon szűk az a nyílás 5 ajtósban.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz diablo1984 #84931 üzenetére
Köszönöm az információt.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest