- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- MG5 menetpróba
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #52756 üzenetére
91 vagy 95 választás van a motortérben, 98-as nincs.
Postázást nem vállalok.
-
őstag
válasz diablo1984 #52765 üzenetére
Pedig mindenki aszonta itt a topicba' aszt tőcsek bele Nem érti, nem érti, de gondolom tisztítókúrának jó, az lenne a cél, hogy jobb legyen az égés és szépen kiégjen belőle a lerakódott dzsuva, korábban mintha azt is olvastam volna, hogy ha a sima 95-ösbe töltesz bele ilyen STP cuccot, az is oktánszám emelő hatású.
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #52775 üzenetére
Én biztosan valami hasonlót néznék ... Link
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nagyúr
válasz diablo1984 #52866 üzenetére
Ez meg a jobbik eset, nekem ket kulonbozo szerelo ket kulon kereken torte bele az anyaba a tocsavart...
-
nagyúr
válasz diablo1984 #52870 üzenetére
Mennyi kókler van itthon, istenem
-
szabonagyur
félisten
válasz diablo1984 #52904 üzenetére
Hát sok cél nincs vele, van egy Honda mellette, de ez elsősorban nekem lenne.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #52916 üzenetére
Az anyós is abban fürdik, azt várom mikor gyújt rá.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #52924 üzenetére
Azt pl tudom, hogy a robogoban a benzin megromlik telen de akkor a gazolaj is macera.......ezek szerint a tözsde es a papir alapu olajoshordo az egyszerübb ut
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #52927 üzenetére
Valoban megbüdösödik a benya...(#52928) haddent az uj type R is mar csak egy kis turbos benyas aztan elseggelte a nagyokat is a palyan....persze volt egy rakat honda fan, aki karot döfött a sajat szivebe, amikor kiderült, hogy valoban a honda is elengedi a szivo benzint
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #52927 üzenetére
"...az étolaj sem romlik meg!"
Pedig de, "megfárad" és avas lesz, érezni is az illatán, de látni is lehet rajta.
-
steve1021
csendes tag
válasz diablo1984 #52949 üzenetére
2.2 díselbe is bosch adagolok vannak?150 le Fiat motoros ezt nem is tudtam kérdés,hogy ez pozitív vagy negatív dolog.Azt magyarázta a szerelő,hogy van valami típushiba a diselekbe valami szívosoron lévő szelep ami tönkre szokott menni,de azt megszokták szüntetni működést nem befolyásolja.
Ennyit találtam a motorokról:
Ajánlott motor
Az alap 1,6-os benzines épp hogy vállalható, de a kombihoz már kevés. Az 1,8-as ideális, a 2,2-es szívó remek utazós, a 2.0 Turbo lendületes, a V6-osok/OPC változatok már sportautós színvonalon mozognak, fenntartásban is. Dízelek közül a DTI-ket kerüljük, inkább a Fiat féle 1,9-es CDTI különféle teljesítményű változatai közül válasszunk. A nagy V6-os kulturált és nyomatékos, de bő tíz százalékkal többet fogyaszt, mint a legerősebb 1,9-es.[ Szerkesztve ]
A chiliszósz nem más, mint határozott fellépésű ketchup
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #52954 üzenetére
viszont az is meglehet, hogy 2003.as vectra c 2,2 dti-ben nincs még kettős tömegű sem.....
-
steve1021
csendes tag
válasz diablo1984 #52956 üzenetére
Ha esetleg érdekel valakit ezeket nézegettem amire azt mondom,hogy megnézném élőben:
Kombi 150LE[ Szerkesztve ]
A chiliszósz nem más, mint határozott fellépésű ketchup
-
steve1021
csendes tag
válasz diablo1984 #52962 üzenetére
Nekem az első tetszik nagyon főleg,hogy fekete
A chiliszósz nem más, mint határozott fellépésű ketchup
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #53070 üzenetére
Sajnos sokan azzal toltik szabadidejuk, hogy szorakozasbol elado kocsikat neznek ki, odamennek mint potencialis vevo (esze agaban nincs megvenni, penze sincs), elvezetgeti aztan otthagyja az eladot. Namost mikor ilyen tesztpilotak 1 tanknyi uzemanyagot mar elautoznak igen morcos a kedves elado.
Ezeket a kis k*csogoket hivjak tesztpilotaknak, akik ingyen akarnak vezetgetni masok koltsegere. -
steve1021
csendes tag
válasz diablo1984 #53075 üzenetére
Ismerős Nyíregyháza Szeged képeken gyönyörű kocsi felhívtam segítőkész eladó 2-szer hívtam fel indulás előtt,hogy tényleg olyan szép és jó állapotban van azt mondta igen.Leértünk hát nem volt olyan jó állapotban kérdeztem de a képeken szebb volt igen de a képek 2 éve készültek.Fontos tanulság tudni kell kérdezni tényleg olyan mint a képeken igen mikori a kép?Naiv az ember erre nem is gondolt,hogy mikori a kép. Fontos egy életre megtanultam
diablo1984:Ez így rendben van ahogy írtad,de gondolom azt te is meg tudod állapítani egy vevőről,hogy komolyan gondolja a vásárlást vagy csak unalmában néz kocsikat és esze ágába sincs megvenni.[ Szerkesztve ]
A chiliszósz nem más, mint határozott fellépésű ketchup
-
steve1021
csendes tag
válasz diablo1984 #53078 üzenetére
Ez is érhető.Viszont az is ,hogy valaki felhív felveszem bemutatkozom udvariasan napszaknak megfelelően köszönök majd beleszól,hogy figyelj csak megvan még a kocsi?Elkélne hozni ide meg oda és megnézném ja és mennyi a vége?Ilyenkor mit szóljon az ember?Biztos komoly vevő és megveszi a kocsit.Hidd el én nem a potenciális vevőt láttam benne Neked kell kocsi csere el nézd meg mennyi a vége 130km/h már mentem vele.De én komoly vevő vagyok.Bocsánat csak de én sem így szoktam kocsit venni.
gban:Igen de kíváncsi vagyok rá majd ,hogy mit mond ebből is le lehet vonni a következetest.Pont amit írtál amiatt.Majd kiderül.[ Szerkesztve ]
A chiliszósz nem más, mint határozott fellépésű ketchup
-
félisten
válasz diablo1984 #53102 üzenetére
Holnap megnezem, lehetseges. Bar a hozzaszolasom pont azert szuletett, hogy nem a gyartasi hely a lenyeges. Akar tavolkelet, akar lengyelorszag, ha a gyarto adja a nevet hozza, az nem lehet problemas szerintem. Maga a blokk japan isuzu es a gyari szija is az volt anno.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz diablo1984 #53105 üzenetére
10 ev vagy 150 ezer km a csereperiodusa a gyari alkatresznek. Ezert lesznek most cserelve.
-
gzbotii
veterán
válasz diablo1984 #53102 üzenetére
Inkább dízel motraikról ismertek. Autókat is gyártanak, de az kisebbik ágazat [link]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diablo1984 #53108 üzenetére
.."ezt hol olvastad? 10 év egy szíjra? ezt kizártnak tartom, annyi idő alatt elavul minden."..
Korábban,már többször szóba került [link]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
félisten
válasz diablo1984 #53114 üzenetére
Akkor gyujtsam fel vagy mi legyen? Mikor megvettem az autot lecsereltettem a szijakat, gorgoket/feszitoket nem. Most ala cuzammen lesz minden cserelve.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz diablo1984 #53117 üzenetére
Nalam a vizpumpat a kulso szij hajtja, fuggetlen a vezerlestol. A hutofolyadekot pedig 2014 nyaran csereltem, gyari gm fagyallo deszt vizzel.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diablo1984 #53117 üzenetére
.."hol van a listából az 1,9 cdti 150ló? vagy az általánosan a z vagy y közé tartozik?"..
Egy ilyen motor korrekt megnevezése pl ez: 1.9CDTI - Z1.9DTH (és már meg is van,hova tartozik)
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gzbotii
veterán
válasz diablo1984 #53120 üzenetére
Igen, Gyergyó-i vagyok
Ha mar arra járatok a Gyilkos-tót és a Békás-szorost semmiképp se hagyjátok ki. Es ha mar ott vagytok, van egy nagyon jo rusztikus étterem, nem messze Gyergyotol, a BasaWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz diablo1984 #53129 üzenetére
Gyilkos-tóban nem is volt templom. Ott a pásztor meg a juhai, esetleg Eszter.
Templom torony a Bözödi-tóban kellene legyen nemrég leomlottWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz diablo1984 #53132 üzenetére
Most írtam, hogy a Gyilkos-tónak két legendája van: egy Eszter nevű lányt temetett oda a hegy, ill. hogy egy pásztort. Ott eltemetett faluról nem esik szó.
Bözödi tóban van elárasztott falú, ami a kommunista falurombolás eredményeWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
félisten
válasz diablo1984 #53138 üzenetére
Szerintem is baba!
A heten kipucoltam a tankszurojet (majd toltok fel kepet rola hogy nezett ki) es kiszedtem a tankbol az osszes gazolajat, kipucoltam a gazolajszurohazat es uj szurot is kapott es most tisztan evo dizelt toltottem bele, hoztam kannaba a kutrol meg a muvelet megkezdese elott. Ettol a gazolajtol sokkal pattogosabb, kemenyebb hangja van, hidegen is joval kopogosabb lett. Azonnal eszrevenni, ha masik anyagot kap aranyom.
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #53156 üzenetére
Kereskedők hirdetéseit nem is nézem.
Magánember meg igen valószínű hogy nem teker a németeknél, osztrákoknál - bár van 1-2 török, meg szláv eladó is.
Az a tiszta ha Hans a neve a magánhirdetéseknél is.Postázást nem vállalok.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #53192 üzenetére
normálisan akarom beállítani nem tippelésre
-
Kickass
őstag
válasz diablo1984 #53554 üzenetére
Fentebb írta hogy eredetileg X-es motorkódú volt.
De pl az összes külföldről hozott autó is motorkódos, az Alfa nekem is az volt, sőt lehet a mostani is mert eredetileg az meg holland, bár 2005-ben került az országba akkor nem tudom hogy regisztrálták őket.
-
Sanyi19
őstag
válasz diablo1984 #53656 üzenetére
Az egyik központi befecskendezéses a másik hengerenkénti.
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
Sanyi19
őstag
válasz diablo1984 #53673 üzenetére
Ezt az autót mi már így vettük.
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
Sanyi19
őstag
válasz diablo1984 #53677 üzenetére
Igen az. Akkor ez így jól van nem?
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #53718 üzenetére
Igazad van. De nagyon hasonlít a 100NX-re is.
Postázást nem vállalok.
-
steve1021
csendes tag
válasz diablo1984 #53886 üzenetére
Köszike!Remélem beválik fogyasztásra én is kiváncsi leszek.Sokan mondják,hogy arra tuti nem lesz panasz
A chiliszósz nem más, mint határozott fellépésű ketchup
-
félisten
válasz diablo1984 #54128 üzenetére
A motor ettol nem karosodik.
-
félisten
válasz diablo1984 #54136 üzenetére
Persze, hogy lattam, ezert is idegesit engem is. A visszavezetett korom ujra eleg, igy az mar nem kerult ki a kornyezetbe. Olyat meg nem lattam, hogy egy nagyobb kokszdarab eldugitott vagy beszoritott volna barmit is. Szerintem ez nem is lehetseges. Marmint hogy a szivotorokban nagyobb kokszdarabok repkedjenek, majd eldugatanak, beszoritanak utana valamit.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #54136 üzenetére
Kb 200 ezer km alatt lesz olyan a szivosor... megoszlanak a velemenyek, van aki lefalazza es vannak paran mint aki inkabb kicsereli. 12 ezer huf nem tetel, foleg ugy hogy 100 ezret siman kibir de sztem tobbet is. Turbot is falazzuk le azt is a kipufogo gaz hajtja, az is olajsaras lesz.
-
félisten
válasz diablo1984 #54139 üzenetére
Enyemen sincs kettostomeg, hidegen meg sosem porgetem 1800 fole, ahol mar tolteni kezd rendesen a turbo. Az egr-en meg gondolkodom, nincs kizarva hogy le lesz tomitve az a kis osszekotocsonk. Mar csak azt kell kideritenem diagos szakiktol, hogy bezavar-e az ecunak, mert konnyen lehet, eszreveszi, hogy nem mukodik az egr, nem valtozik a szivotorokban a nyomas, pedig kellene neki. En az ecut nem szivesen programoztatnam at, ha enelkul megoldhato a dolog, akkor lehet rola szo.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz diablo1984 #54141 üzenetére
Neked mid van amugy?
-
oliwire
őstag
válasz diablo1984 #54143 üzenetére
Tetszik, hogy jobb lett örülnék, ha jobban menne. Akkor maga a motorvezérlőbe piszkálni egy autóvillamossági szakembernek rutin feladat?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz diablo1984 #54147 üzenetére
Megertelek maximalisan. En is sokat gondolkodom mostanaban a szivodizel passatomon milyen egyszeru szerkezet volt. A motoron a generatoron kivul volt egy olajgomba, egy vizgomba es az adagolon egy magnesszelep es kifujt. Itt pedig csak az adagolon van ket jelado es ket szelep , aztan adagolovezerlo, motorvezerlo, legtomegmero, map szenzor, egr szelep, egr vakuumatalakito....
Persze ezek megbizhato szerkezetek azert es a vezetesi elmeny ossze sem hasonlithato. Szerintem en mar nem cserelnem vissza arra az autora a mostanit. Viszont most mar ismerem ezt az elotoltes allito szelep hibat, ami tonkreteheti az ecu-t es tudom is hogy lehet ezt megelozni, ha ezt elobb tudom most joval kevesebbe kerulne az akcio. Hat ez van, tobbet ilyen hiba nalam nem fog elofordulni ez biztos. A fejszelep ateresztes dolgot is meg fogom elozni, mert az meg az edu-t fingatja ki.
Meg azok az autok mara mar szetrohadtak volna teljesen, tobbe kerulne a restauralasuk mint egy normalisabb autot fenntartani es akkor nincs se teljesitmeny, se szervo, se elektromos ablak , se klima stb stb, amik azert jo dolgok. Most ez nekem befutott, amugy 10 evig egy rantasa se volt. Rendbeteszem es hasznalom gond nelkul tovabb.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz diablo1984 #54153 üzenetére
Szerintem akkor neked kb az van renaultban, mint nekem opelben. Marmint technologiai osszetetelben, nekem 75 lovam van csak, de boven eleg is. Meg klimaval is bika.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz diablo1984 #54156 üzenetére
C corsa es euro3, katalizatort nem tudom szabalyzott-e. Adok en neki checkengine-t. A kovetkezo ilyen jelzesnel megy a szakadekba....
Szerk: Egr neked hogy van azon a motoron? Milyen eu-s besorolasa van? amugy ha egr van, akkor lesz ott ecud is. valaminek vezerelni kell azt a fost.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz diablo1984 #54158 üzenetére
Ertem oks! Ezert irtam, hogy kb ugyan az a felepites, mint az en motorom. Az egr is vakuumos.
Kivancsi lennek amugy, hogy mekkora munka lenne ezt a motort teljesen mechanikussa alakitani. Kiiktatni azt a sok jeladot, az adagolot pedig mechanikusra cserelni, amin csak magnesszelep van a leallitashoz. Itt egy pelda erre. Igazibol a dizelnek semmi aramra es jeladora nincs szuksege, raksz ra egy sima forgoadagolot, abba ontesz gazolajat, megtekered es megy, amig kap uzemanyagot. Nyilvan csak szakmailag erdekel, ertelme nem lenne lebutitani annyira ezt a konstrukciot es muszakira amugy is vissza kellene alakitani mindent.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #54169 üzenetére
Nálam a veki elektromos adagolós (nagynyomású) , igen kényes az üzemanyagra. Amire te gondolsz sztem aza régebbi évjáratokban a régi mechanikus adagoló. Annak valóban tökmindegy, étolajat is önthetsz bele azzal is el fog menni. Bár lehet nincs igazam, nekem elég volt egyszer kifizetnem az adagoló felújítását, nem szeretném hazavágni szar minőségű gázolajjal. De ezt a motor járásán is hallani, érezni.
(#54172) becsitibi:
havernak omegán van ilyen igaz az 17-es. Nekem maga a formája nem tetszik, nekem ez jön be:vagy ez az omega felni szintén 17"
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #54178 üzenetére
A VP adagolók első generációját az Opel Vectra B-ben láthattuk először. Érdekes technikai újítás az, hogy az adagolónak külön vezérlőegysége van (PSG5). Az ECU, Can-bus rendszeren keresztül kommunikál az adagolóval. A későbbi verziókban az adagoló hibatárolóját is ki lehet kérdezni. Lásd a második fotót.
Ez fontos a diagnosztika szempontjából, mert az adagoló nem minden hibakódot küld át az ECU-nak. A hibatároló lekérdezést akár kiszerelt adagolón is el lehet végezni.(Természetesen csak a Bosch Kts műszercsaláddal.)
Nagy különbség az előző rendszerhez képest, hogy az adagolóelem nem axiális, hanem radiális mozgást végez. Típustól függően 2-4 dugattyú található.Ebből adódik az akár 1000bar-os végnyomás!
A gond az, hogy amíg az EDC adagoló elfut az adott, kúton tankolt gázolajjal, a VP már nem szereti azt. Vagyis nagyon érzékeny a rendszer a üzemanyag minőségére.
A mennyiségállító szelep, a szöghelyzet jeladó illetve az előtöltésállító mágnesszelep, egy egységet alkot az adagoló vezérlőegységével.
Ma már sok autómárka (Audi, BMW, Ford, Nissan, Opel, Rover stb.) használja ezeket az adagolókat, mivel magas végnyomása jó alternatívát kínált a Common-rail rendszer bevezetése előtt. A mennyiségi szabályzást mágnesszeleppel oldották meg. Az előtöltés állítás módját a EDC rendszerből vették át.
nekem az 1000 bar az elég nagy nyomásnak tűnik
-
félisten
válasz diablo1984 #54178 üzenetére
Erre az egr szelepre ti ugy tekintetek mint valami motorgyilkos, kiirtando egyedre. 2-300 ezrenkent ha kitakaritja a szivosort az ember, az nem a vilagvege, foleg egy atlag autosnal ez 15-20 evente kovetkezik be.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #54185 üzenetére
VP44-es adagoló 1000 bar nyomás is kiszolgál. Itt van egy központi nagynyomású szivattyú ami a befecskendezéshez szükséges nyomást létrehozza. Ez meg egyezik a CR működésével. A PD az ahol már nincsen nagynyomású szivattyú mert ott hengerenként van egy egy pumpa ami a nyomást előállítja.
Értem hogy mit mondasz, de a VP44 és a CR is ugyan úgy nagynyomású szivattyút használ.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen