- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
Hirdetés
-
Ennyibe kerül a Pixel Tablet dokkoló nélkül
ma Úgy tudjuk, a kiegészítők ára egységesen 100 dollárnak megfelelő összeg lesz, a dokkoló sem lett kivétel.
-
Újabb platformokra tart a Master Detective Archives: Rain Code
gp Eredetileg tavaly jelent meg a játék Switch-re, júliusban végre PC-n, PlayStationön és Xbox-on is elérhető lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbmt
senior tag
Sziasztok,
Astra G Caravan Z14XE 2003 Njoy.
A térképolvasó lámpa nem működik. A hátsó ajtóknál és a csomagtartónál működnek a lámpák. Biztosítékok rendben, legalábbis kettőnél írta a könyv az utastér világítást. Lehet, hogy van még egy biztosíték? Esetleg ötlet, hogy mi lehet a gond? Természetesen próbáltam új izzókkal is és Canbus-os Ledekkel isA kanál a gyengék villája
-
stickermajom
addikt
Sziasztok!
Z18XER 5-ös manuállal mennyire élhető autópályán? Sokat forog 130 körül?
-
válasz stickermajom #82453 üzenetére
Sza_Sa kolléga a te embered.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Luck Dragon #82454 üzenetére
Nem, az enyém automata.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stickermajom #82453 üzenetére
Youtube-on nincs videó?
-
JustG
csendes tag
Sziasztok!
Adott egy 2001es Z16XE Astra, előző tulaj vezérműszíj cseréje óta, füstöl és 3 hengerezik. Bemértük, a 4. hengerben kereken 0 a kompresszió.
Kérdésem szerintetek mi lehet a hiba.
Gyűrű, szelep vagy vezérműtengely.
Utóbbi a pogácsák levétele után mintha elállna.
Vezérlés helyén van.
Ja és motor check lámpa világít.
KöszönömFg
[ Szerkesztve ]
FGeza
-
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Sza_Sa
senior tag
válasz stickermajom #82460 üzenetére
4 sebesség, nem kifejezetten autópályás váltó. Nem igazán használtuk eddig pályán úgyhogy majd fel kell mennem, hogy megmondjam mennyit forog, 100 körül 2200 környékén van a fordulatszám
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
-
pc-user
aktív tag
-
farkas-j
őstag
válasz stickermajom #82460 üzenetére
Szerintem ez egy öngerjesztő folyamat. Aki eddig Opelt vett volna, az nem biztos, hogy most egy Opelre cimkézett Peugeot-ra (francia eredetű autóra) is vevő lenne, így inkább átpártol pl. egy másik német márkára. Ennek jele lehet, hogy pl. a Volkswagen a diesel botrány ellenére növelni tudta az eladásait. Az Opel ráadásul elvesztette azokat a népszerű "olcsóbb" típusait amiből jó forgalmat generálhatott volna. A meglévő kifutó szériáktól a vevők meg ódzkodnak, nem látván biztosítva a hosszútávú megbízható szervízhátteret és jó árú alkatrészellátást. Így tűnik el a sűlyesztőbe egy egykor szebb napokat látott kedvelt márka.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Declare
őstag
válasz farkas-j #82464 üzenetére
Az hogy a PSA hoz került az Opel, lehet hogy valoban be fog nekik tenni....viszont az irany az jo volt. Az mostani autoik elött (K Astra, Insignia...) pont, hogy süllyesztöben volt az opel. A J astra, meg az elöd Insignia sem egy jol sikerült darabok....mindegyik nehez es technikailag is el voltak maradva a vetelytarsaktol.
Az ert az uj motorokkal, fejlesztesekkel, szerintem jo iranyba allt a ceg, de ez a PSA felvasarlas lehet kinyirja....vagy pont ez a terv.
Azert ha belegondolunk mennyi marka, mennyi tipussal van a piacon, az eleg nonszensz.
Mindenesetre az uj Astra meg Insignia kivanatos darabok, kar erte ha valoban le akarjak huzni a markat a wc n
-
zsnorbi21
tag
Sziasztok!
Kb. két hete rakattuk vissza a nyári gumikat (175/65 R14 Hankook, 1 nyarat futott) azóta négyszer voltam autópályán. 100-110 km/h felett eléggé dobálta az autót, először azt hittem csak nagy a szél de tegnap szélcsendben is ugyanezt produkálta. Téli gumin 130-nál se éreztem semmi ilyet csak amikor a kamiont előztem, nyílván az a szélnek volt köszönhető.
1 hete volt olajcsere is de gondolom annak semmi köze hozzá.
Van valami ötletetek mi lehet a baj, vagy mit nézessek meg rajta?
Köszi előre is a segítséget.
2002-es C Corsa, 1.2 benzin.
-
válasz zsnorbi21 #82472 üzenetére
Újból tessék ellenőrizni a felfogó csavarokat. Puntonál is hiába tűnt jónak, újbóli lehúzás után oké volt.
Vagy nincs valamelyik gumiabroncs oldalán púposodás? Az is képes ilyen jelenséget okozni vagy oldalra húzni az autót.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Szada85
aktív tag
válasz zsnorbi21 #82472 üzenetére
Érdemes elmenni egy gumishoz, megnézetni nincs-e szálszakadás valamelyik gumin (leveszi, körbenézi(tek)), illetve megpörgettetni vele centrírozógépen is, hátha csak valamelyik felniröl leesett a korábbi centrírozáskor felrakott kiegyensúlyozó súlyok valamelyike, akár amiatt is csinálhatja.
Elsö körben ezeket lehet érdemes megpróbálni, ha utána is fennáll, akkor lehet tovább kutakodni.
-
sziku69
senior tag
Sziasztok!
C corsánál történt, hogy nem lehet váltani 1-2-R. Csak a 3-4-5. sebességet. A váltókar oldal irányban nagyon kotyog.
Tud valaki erre a hibára megoldást? Ha a váltórúddal van gond, (vagy nem tudom) azt lehet javítani házilag?
Sajnos az szerelőaknámban áll a víz, így az felejtős. Felülről, vagy emelővel, gondolom felejtős. -
bozont
veterán
válasz B-L-A-C-K #82477 üzenetére
Enyém se annyira, de élőben egy fokkal jobban néz ki. Meg ez a motor már gyenge pályázáshoz az én vezetési stílusommal, de ott ritkábban van használva. Városban, falun viszont elég korrekt. De valamit valamiért, most inkább a megbízhatóság mellett döntöttem (remélem ), 3 éves 38e km-rel, ismert előélettel és még van rá 1 év garancia is. Majd a következő izmosabb lesz, vagy villany. de ezen bőven ráérek gondolkozni még.
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz bozont #82479 üzenetére
Jopofa kis auto, meg ezen a motoron nem tud sok minden elromlani, grat
Szepen csereld az olajat 15k km enkent es nem lesz semmi gondja
Szin az erdekes, de nem rossz....elég hálás a kosz szempontjabol, ahogy latom ha nem nagyit ra az ember, nem is latszik, hogy full mocsok az autod
Amugy azt nem ertem, miert irjak sokan, hogy palyan gyenge az auto? Szerintem pont, hogy közuton hatrany ha gyenge egy auto, mert nem lehet elözni vele. Palyan van hely, idö. Nyilvan az erdi emelkedön nem ugrasz ki egy M4 BMW ele, de azert ha az ember figyel, akkor egy 1,4 90 loerös autoval 130 km/h sebessegkorlatozas mellett semmi problema nincs szerintem. (vissza kell valtani, meg nyilvan egy tetöboxal, fullrapakolva 4 felnöttel megint mas lesz a kep . Viszont egyedül vagy 2 en....)
-
Alias LaLee
tag
Helló mindenki!
Kicsit bajban vagyok
Van egy OPC Zafirám (a)
Fél éve vettem az autót,és kb két hónapja csinálja ezt.Elindítotm az autót kb 1-2 perc beáll az alapjárat addig semmi, vissza áll 8000re onnantól kezdve lehet hallani mintha kihagyna egy henger egy pillanatra ebbe bele is remeg a motor eléri az üzemi höfokot akkor már nem annyira de akkor is észre vehető.
Amit én csináltattam eddig volt egy generátor csere, olaj ,szűrők csere,szelep fedél tőmítés.
A múlt héten vittem el ezzel a problémával az autót szerelőhöz,mondtam neki gyertyákat cserélni és nézzük meg mit csinál... Nem változott semmit ok ott hagytam nézzék át. Két nap múlva hívott h a gyújtó trafó a hibás. Harmadnap mentem is és akkor közli hát h nem nyert.
Elmondása szerint végeztek mindenféle mérést és minden rendben van csak a motor lehet a hibás tehát ő azt mondja hogy kopott a motor és biztosan ezért csinálja.
Kb 1500 km tettem meg az autóval de olaj nem hiányzik belőle ebbe volt kb 500 km autópálya is ahol azért mentem rendesen.
Még annyi hogy egyszer reggel késésben voltam és nem vártam meg hogy a motor szépen elérje az üzemi hőfokon és kicsit nyomtam neki kb 3500-4000nál váltottam a sebességet és akkor kétszer is erejét vesztette de utána és azóta is semmi megy szépen.
Most akkor tényleg csak a motor lehet a hibás? -
farkas-j
őstag
válasz Alias LaLee #82484 üzenetére
"Elmondása szerint végeztek mindenféle mérést és minden rendben van csak a motor lehet a hibás tehát ő azt mondja hogy kopott a motor és biztosan ezért csinálja."
Gondolom végzett kompressziómérést amit dokumentált is, és ebből vonta le a következtetést. Ha nem, akkor miből vonta le a következtetését??
Olvasott ki hibakódot? Én azt javaslom, hogy mielőtt szisztematikusan jobbról balra kicserél mindent majd szétborítja a motort, keress egy hozzáértő szakembert. Tudom, ez nem egyszerű dologSegédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
sziku69
senior tag
válasz Alias LaLee #82485 üzenetére
Nekem írtad a választ?
-
Declare
őstag
válasz Alias LaLee #82484 üzenetére
Nekem a dizelemben (1,7 cdti) az EGR szelep volt hibas, az csinalt hülyesegeket alapjaraton neha. Ilyen hengerkihagyas feeling is volt olykor. EGR szelep csere es azota minden patent...kopp,kopp,kopp
Nem tudom mennyire segitseg ez egy benzines autonal, de hatha egy kis plusz infonak jo
-
Declare
őstag
Ide is beirom, csak erdekesseg keppen. Összegeztem egy picit az eddigi autos költsegeimet:
4 eve vettem az anno 5 eves H astrat 1.7 CDTI mocival. A karbantartas az ugy gondolom elegge maxos (Liquy Moly olaj, 10-15k km enkent cserelve szürökkel, altalalaban premium dizel, Michelin meg Conti gumik (nyari/teli of kórsz stb.)
Evi atlag kb 30k km. Semmi komoly hiba nem volt még (pár kisebb-nagyobb hiba persze). Igy evente 1,5 milla amiben az auto atlagosan kerül (mindennel együtt, amortizacio nelkül!). Azert komoly basszus.Csak gondoltam mint esetleg erdekes infokent megosztom veletek konkret auto, vetítés, meg kamu nelkül, 4 ev hasznalat utan
-
Szada85
aktív tag
válasz Alias LaLee #82484 üzenetére
Ebböl így szerintem is elég nehéz megmondani a hiba pontos okát. Van bármilyen hibakód, check engine?
A gyújtótrafó sort ki is cserélte a szerelö egy újra, vagy honnan mondta meg, hogy biztosan nem az okozza? Nekem is volt Z20LET-es autóm, annál is lehetett érezni néha egy-egy röccenést alapjáraton, én rendeltem bele egy új Bosch trafósort, a gyertyacserével együtt azt is kicseréltem, és utána nekem például elmúlt.
A kiszerelt gyertyákat láttad, milyen állapotban voltak, milyenek kerültek bele?
Azt pedig, hogy a motor kopott valóban nagyon egyszerüen lehet ellenörizni, ahogy feljebb is írták, egy kompressziómérést kell csinálni mind a 4 hengeren, és máris egyértelmüen megállapítható, hogy mi a helyzet odabent.
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #82490 üzenetére
Hat ha en most igy be tudnam Neked irni, h x, akkor rohadt boldog lennek es akkor nem lennenek csurig a nemet forumok ezzel a ceges auto temaval
Többfele lehetöseg is van, több fele korrekcios tenyezövel. Alapvetöen az auto erteketöl es a magan km / ceges km futastol függ.
Nagyjabol ugy nez ki a dolog, hogy az auto listaaranak 1% at papiron hozzairjak a fizudhoz es azutan adozol. Viszont mondom ez itt meg mindenfele okositasokkal csökkenthetö, meg van mas modszer is az 1% os opcion kivül
-
-
_seth_
veterán
Egy kis elgondokodtató:
Mi lehet a hiba oka? (Hátha valaki már járt így korábban.)
100 kw
Pirossal és zölddel én rajzoltam be a gyári adatokat, jól látható, hogy a nyomaték görbéje még hasonlít is a gyáriéra csak épp elmarad jelentősen, a lóerők görbéje szinten hasonlít, egész jó helyről indul de ott is bukta van.A motor tavaly volt generálozva, a mester szerint is szépen jár, hibakódok nincsenek, a levegőt jó helyről szívja, a pillangószelep kinyílik teljesen gázadáskor. Szenzorok alapvetően jónak tűnnek az autó fürge, szépen jár, szépen megy, csak épp nem annyira mint kellene. 136 helyett első mérésre 115 majd második mérésre 116 pacit találtunk és 188 NM helyett 152-155-öt.
Havassy szerint üzemanyagellátási gond lehet, a szivattyú pár hetes, új, a korábbival is ugyanígy ment az autó így azt kizárnám. A benzinszűrőt kb 1,5 hónapja cseréltem. Amire tippelt: injektorokat kellene kitisztítani.A kérdés csak az, hogy milyen hiba hozza ezt a fixen nyomottabb teljesítményt? A katalizátor is csak pár éves.
Jah: B veki X20XEV 2.0i 16V, simtec 56.6.[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest