- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #81700 üzenetére
Jók a hasonlatok, de térjünk akkor át a mederbe: 2 dolog fogja mocsokul nyírni a szálat: a fesz. és hőmérséklet ingadozás.
Kiégni meg minden ki tud. Ez egy egyenletrendszer, amiben rakhatod a dolgokat balra és jobbra. De az általános egyetemes fizikát nem tudod kikerülni. Nyilván lehet olyan izzót is csinálni, ami kőnig lesz. Csak nem fizeted ki. Philipsnek van ilyesmije, dupla annyi, mint akár a legdrágább Osram. Így aki tutira akar menni veheti, de az meg drága leszA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bexinho23
őstag
válasz mohabá 007 #81702 üzenetére
Nem kötekedésként írtam, csak hogy a jövőben mások is láthassák. Köszönöm a segítséget A következő hónapban meg is csinálom az olajcserét szűrővel együtt.
-
bexinho23
őstag
válasz mohabá 007 #81702 üzenetére
Akkor csak egy gyors kérdés:
Ha én 1,5 év (valószínű előző tulaj is) 10w40 után 30w40et teszek bele, akkor ha jelentkezik olajfogyás, az a motor kopottsága magyarázza? Előző egy évben egy alkalommal kellett fél 1-2 decit rátöltenem.Milyen olajat (típus, márka) érdemes venni, ami megfelel a szabványnak is?
A Castrol Magnatec típus megfelelő 5w40-ben?
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz Tikakukac #81692 üzenetére
2-3 óra telt el a leállítás és a riasztás után, én úgy tudom 10-20 perc amíg nézeget max. Ezért kicsit furcsa, hogy ennyi idő elteltével történt a dolog.
Én csak a rendszámtábla világítást segítséget kapcsoltam be, ez még nem üdvözlő, hanem valami más, de tud segíteni.(#81698) Petyyyyy:
Pánik nincs csak kis wtf érzés. Töltök majd rá, de elindítom az új akkumulátor keresés projektet is.Bebikáztuk az autót, pöcre indult (mentem vele 40km-et ), azt megfigyeltem, hogy itt egyből letiltotta az indítózást, azaz nem tudtam tovább szívni az akkumulátort, amikor kevés volt neki a fesz. De érdekes volt, hogy semmi tekerés nem volt bikakábellel (G astrán, ahol tudtam indítózni és tovább merítettem, bikakábelen is tekert párat az önindító mire beröffent csak ezért volt fura)
Még egy érdekesség, a külső hőmérséklet kijelzésem elment, olvastam olyat, hogy bizonyos fogyasztókat lekapcsol, ha lemerülés közelében van. Gyanítom akkor majd valamikor ezt is visszafogja kapcsolni.
Köszi a segítséget!
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
Tikakukac
titán
válasz -=RelakS=- #81705 üzenetére
Ugye infósként nekem a világ másképp fest, nekem már eleve most is az van a fejemben, hogy elkezdem építeni az akkufelügyelőt és a belső meg az álló vízfűtést is, hogy menjenek szenzorról és rakom is ki netről vezérelhetőre-nézhetőre. Jók a gyári cuccok, csak ott belepofázik a pénzügy. Azok meg nem mérnökök, így szerinte a nevük kuss, ha én csinálok valamit az olyan is lesz
amargo: Sok az ismeretlen ebben az egyenletben. De biztosan van erre is válasz, hogy mi miért ment.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
< DominuS >
csendes tag
-Opel Zafira 1.8 benzin, random leállás menetközben-
Na megvolt az Opel szaki tali ,és arra jutott , hogy a trafóm a vétkes a leállásokért ...
GM gyertyák vannak egyébként az autóban és tán azokkal nem szokott gond lenni. Kaptam most tőle próbára a hétvégére egy használt de tökéletesen működő trafót , ha azzal nem állok le akkor az lesz a "lúdas" .A szaki itt Szeged mellet lakik egy kis községben ami 19km -re van és 2x állt le az autó az oda úton.
Kicsréltük a trafót és azóta mentem vele 60km -t és eddig semmi gáz (kopp kopp) ..Van valakinek tapasztalata trafó ügyileg ? Ki milyen márkát ajánl ? A szerelő a Delphi -t vagy a Marelli-t ajánlotta.
Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 5g | Apple Macbook Air 2019
-
molnarpeter
nagyúr
válasz < DominuS > #81710 üzenetére
Hétfőn Matyi névre keresztelitek? Gyújtásban én NGK hívő vagyok, de hátha mond valaki kevésbé hobbista is véleményt
-
Szada85
aktív tag
Tegnap reggel leadtam a pixelfixes srácoknak az ECU-t, reggel 9:30-kor vették át, 15:30 környékén hívtak is, hogy szétnyitották, megvizsgálták, azonban a tipikus "ECU-problémákat" ezen a darabon nem tapasztalták, 1-2 forrasztás volt "gyanús", ezeket újraforrasztották, a házat lezárták.
Az egész müveletért 8 pisztolyorrút kértek. (ha vacak lett volna az ECU, és komplett javítás kellett volna, az 45k lett volna ).
ECU-t ma visszaszerelték az autóba, holnap kapjuk vissza, aztán mehet a próbakör. Meglátjuk. Egyrészt jó, hogy komoly baja az ECU-nak nem volt, másrészt rossz persze, mert a gyanú így még fennáll, hogy vajon lesz-e még leállás, vagy ezek után nem.
Stay tuned...
-
Lajos1966
tag
válasz < DominuS > #81710 üzenetére
Trafóból gyári a legjobb,de szerintem a Delphi is gyári beszállító.
-
_seth_
veterán
válasz molnarpeter #81711 üzenetére
NGK-val egy baj van: hamisítják, és nem csak feltételezés, én is belefutottam már hamis garnitúrába.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
adorjant
őstag
válasz < DominuS > #81710 üzenetére
Az én Zafirámban Sagem volt például Én babonából cseréltem az autóvásárlás után egyből, mert az előtte használt G Astrában a gyerek születése előtt pár nappal ment ki a trafó
-
< DominuS >
csendes tag
válasz molnarpeter #81711 üzenetére
Az NGK -ból a Japán jó a francia pedig
Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 5g | Apple Macbook Air 2019
-
B-L-A-C-K
titán
Most nézem micsoda dolog az hogy Saint_ kolléga szuper elektromos kocsija érdemelte ki az első képet az összefoglalóban...Megáll az ember esze...
Amúgy már neki azóta másik van ami fekete.
-
Fandango
veterán
Sziasztok!
Van egy 2006-os 1.4-es "H" Astra-m, és szeretnék rá venni alufelnit. 15" colos 4 lyukas lemezfelni van rajta (195/65 R15 gumikkal)
Van az alábbi alufelni a következő paraméterekkel:
6.5×15-ös, 4×100-as osztóval, ET38, agyméret 60mmA kérdésem az lenne, hogy ez elvileg jó lenne? Leginkább az ET és agymérettel vagyok bajba mert azt nem tudom, hogy passzol e?
A válaszokat köszönöm előre is.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz < DominuS > #81716 üzenetére
Bosch milyen? Most vettem 6db-ot.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #81690 üzenetére
2007 utaniakban mar nincs CIM modul hiba.
-
Sza_Sa
senior tag
Van itt valaki a győri és tud segíteni a komfort dolgok felprogramozásában? Kísérőfényt szeretném bekapcsoltatni, persze nem szertném ingyen.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
AMD Power
titán
válasz Sza_Sa #81721 üzenetére
Ezt egy Szentgothárdi gyárban dolgozó Opeles kolléga írta nekem.
"H-nál mindenképpen a 2007 utániakat érdemes keresni, azokban már javítva van pl a CIM modul hiba.
Benzinesben H esetén mindenképpen az 1.6-os ajánlott abból is a Z16XER motoros
az XEP nem annyira megbízható
H-nál felszereltségre oda kell figyelni, ha szeretnél bele ködlámpát multikormányt pl akkor jobb olyat keresni
mert ha utólag nincs ott a kábele akkor nehéz megoldani
de pl ha csak TID kijelzős és később GID-et tennél mondjuk bele akkor az egyszer
egyszerűen megoldható" -
amargo
addikt
válasz Petyyyyy #81707 üzenetére
Köszönöm a felajánlást, de szerintem 6-6,5 éves akkumulátortól már elbúcsúzom, ma reggel 11,9 V-et mutatott (és meg beindult a kocsi!) tegnap mentem vele 50km-et és végig 14,5-14,7-el töltött, ma reggel pedig 15,2 -ve is.
Exide mennyire jó választás? [link] Amennyire néztem ez jó minőségű.
Ui ezek a mostani akkumulátor paraméterei:
GM P/N 12 772 116 FW
AH 60 CCA (EN) 438
RC 90 CCA (SAE) 445[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Petyyyyy #81727 üzenetére
Ha tényleg megdöglik az autóban az akkumulátor (a jelekből ítélve meg van rá az esély, bár elvileg van emergency töltésre lehetőség), akkor a pajzs miatt ultra szívás lesz a motortérhez férni, sokkal többet bukhatok mint 20e, amibe egy új akkumulátor kerül.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
_seth_
veterán
válasz mohabá 007 #81728 üzenetére
Hmm... hogyan lehet felismerni az orosz változatot?
(NGK nekem konkrétan tövig szétégett egy anno és 3 hengerrel jöttem haza, nem volt szép kör )
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #81728 üzenetére
Denso Iridium. Ennyit mondok. Atomóra pontosságú szikra és mindig ugyanolyan.
Mivel nem 2 lapos felület között csattan el, hanem 1 hegyes és 1 lapos, vagy 2 hegyes között, emiatt sokkal pontosabb.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
_seth_
veterán
válasz Markizmark #81731 üzenetére
Használsz esetleg ilyen gyertyát? Alapvetően nem is vészes az ára...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Markizmark
addikt
válasz _seth_ #81732 üzenetére
Én nem próbáltam még, mire megtudtam, hogy létezik ilyen és nem is drága, addigra már bent voltak az új NGK-k.
De a következő cserekor ilyeneket teszek be. Ismerősöm próbálta, és tényleg jók.
Neten is sok helyen olvastam véleményeket, hogy nagyon jók. A jobb szikra miatt a fogyasztás is csökken.Valamelyik Ignisbe pl. eleve iridiumos kell.
Sőt, gáz üzemű autókba is ajánlott, mivel az iridium jól bírja a magas égéshőt.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
athomi
veterán
Végülis lefoglalóztam ma a gépet, voltam vele Opel szervizben.
A vezetett szervizkönyve stimmel, ott van minden a rendszerben. Az autót még izzócserére is szakszervizbe hordták. Elég durván lekövethető volt az gépjármű előélete, tulajdonképp minden kiderült belőle (szélvédőcsere, hűtőmaszk csere, ajtóburkolatbontás,CIM modul miatti visszahívás, stb.). Bal oldalt a leghátsó elemen elég vastag volt a festékréteg, úgyhogy ott valami kis ütést kapott, de jól átvizsgálták, nem volt nagy gond.
Amit találtak és javításra szorul az az hogy a bal első féktárcsa erőteljes fékezésnél üt, határértéknél épp nagyobb mértékben, így cserére javasolt. Ami nagyobb gond, hogy hátsó főtengely szimmeringnél olajszivárgást észleltek. tulajdonképp ennyi, azt mondták a szakszervizbe nem sok ilyen állapotú használtautót tolnak be hozzájuk.
Fentiek miatt egy kis alku lett a vége, de a lényeg hogy megegyeztünk, jövő hét közepén már meglesz a gép.
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
válasz athomi #81737 üzenetére
Gratula, tényleg kevés az ennyire visszakövethető autó a piacon. Nekem 3 hónapomba került, pedig nem csak h astra, sőt, nem csak Opel volt amit néztünk.
Aztán in is ráakadtam a szinte csodára, az enyém is még tavaly szeptemberben abba a márkaszervizbe járt ahol vették."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Petyyyyy
addikt
válasz athomi #81737 üzenetére
Csak idő kérdése és össze fogtok melegedni, nem lesz itt probléma. Balesetmentes tricsillió kilométereket.
Bár a tiéd eléggé jól ismert darab, de mégiscsak használt autót vettél, tehát jobb ha ismered a használt autó tulajdonos első parancsolatát: mindig legyen pénz lóvéra!Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Sanki
addikt
Na volt a kocsi egy elektromos ellenőrzésen.
Csak egy hibakódot szedett ki a gép is, 2-es lambdaszonda hibát.
Akksit ellenőrizték, már egyből azzal kezdte, hogy ez a vezérlés kényes az akksira és ebbe csak 52Ah-s akksi van, illetve az állapotát is megnézte (ilyen speckó műszerrel), aszerint is kuka az akksi, min 3 zöld csík kellett volna, na hát 1 se volt, csak sárga.
A készenléti fogyasztás pedig minimális, gyári értékű, 30 mA.Illetve amit még mondtak, hogy a twinport szelep utolsó része eltört, a maradék 3 rendben van. Emiatt a 90 paci nem lesz meg. Viszont ebből elvileg egy új gyári 500 ezer Ft.
Ezt tényleg ennyire nehéz javítani? És ilyen drága?[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Köszi fiúk!
Petyyyyy: igen, mondta bátyám ha eddig nem volt meg a pénzem helye, ezután meglesz.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Kíváncsi leszek ha cseréled a hátsót megjavul-e. Ha lesz időm kiszedem azt is a kövi héten és megmérem, mert elsőt cserélve bizony hibakód nem tűnik el, ellenben a probléma megjavult.
Szívósor az leadós dolog, hogy a sajátodat kapod-e meg nem tudom, de nyáron neki fogok esni. Egyfelől mert csattog az a hulladék, másfelől meg fojtószelepen benéztem és kegyetlen mocskos is, szóval mehet hozzájuk.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest