- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Tovább kavar a nevekkel a Realme
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Markizmark
addikt
válasz farkas-j #79141 üzenetére
Ugyanannyira tilos, mint mondjuk filmet lekalózkodni. Mindenki leszarja ... amíg nem árulod a másolatot.
A gond, hogy némelyik hozzászóló szerint ciki meg stb., hogy néhányan otthon, saját kínai eszközzel diagnosztizálunk, mert hogy úgyis fals értéket ad és különben sem értünk hozzá.
Ezért írtam azt amit írtam.
Egyébként nekem is van OPCOM és ELM327 is otthon... olcsóért.
Mindkettő hasznomra vált már nem egyszer.
Ezeken:
Astra F X14NZ, Astra F X14XE, C Corsa x10xe (?), C Corsa Y17DT, Zafira B A16XER, Ford Transit 2.2 TDCi QVFA...
Mind családban, baráti körben van.Mindegyiken kiszűrtük a hibát illetve leszűkítettük a kört. Tehát megérte.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Declare #79145 üzenetére
"A km ora allasa csak egy parameter a nagyon sok közül."
"km re szürni abszolut hiba"
Lehet, hogy te is így gondolod mint én, csak nem hangsúlyoztad úgy ki mint.Csak km-re szűrni hiba. Attól az még szerintem egy fontos tájékoztató adat. Nyilván fontos (és fontosabb is mint a km), hogy karban volt e tartva, de hiába volt karban tartva, ha használva is volt rendesen (így az egyébként kevésbé kopó alkatrészeket nekem kell cserélni később)
A TC nyomja nagyon ezt az állapotot veszünk nem km-t dumát (ami valahol igaz is), de ettől még szvsz. számít a km.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #79152 üzenetére
Számít a km állás, de az, hogy mit ír a kocsi sajnos nem. Szét van pörgetve minden óra a piacon, ez van sajnos. Pár kocsi meg gusztustalanul tudja magát tartani, aztán hirtelen kezdi majd bekérni a pénzt.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Markizmark #79151 üzenetére
Nekem is van OPCOM és ELM327 és hasznos. Nem leszek tőle autószerelő (mint páran azt hiszik talán néha), de attól még fontos tájékoztató adat.
Másrészt szerintem szemétség az obd csatlakozó kiosztásért jogdíjat kérni az autógyárnak az obd interfész gyártótól (ezért annyival olcsóbb a kínai). Kreálnak egy titkot, hogy azt eladhassák.
Én az autót megvettem, és az autóhoz tartozik a szoftvere is. A szerszám az obd interfész.
És még fizessek a szoftverfrissítésért is...A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tikakukac #79153 üzenetére
Azért remélhetőleg csökken a km tekerés és tisztul a kép (új jogszabályok), viszont sajnos ez főleg a Mo-i autókra érvényesek. A piac remélem idővel kitisztul.
Másrészt ha már kevesebb a csalás/ügy, a rendőrség is jobban tud (ha akar) arra fókuszálni. Míg mikor sok van ott csak a szankciót tudja emelni, hogy az a pár akit elkap azon példát lehessen statuálni.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #79155 üzenetére
Azért remélhetőleg csökken a km tekerés és tisztul a kép (új jogszabályok), viszont sajnos ez főleg a Mo-i autókra érvényesek. A piac remélem idővel kitisztul.
Homornyik Sanyi álmodj királylány muzsikáját küldeném. Ugyan. Utópia.
Másrészt ha már kevesebb a csalás/ügy, a rendőrség is jobban tud (ha akar) arra fókuszálni. Míg mikor sok van ott csak a szankciót tudja emelni, hogy az a pár akit elkap azon példát lehessen statuálni.
Mondok jó sztorit, csak egyet. 1,2 millányi laptopot lopott össze egyik kedves bácsi Pesten. Nálunk fullos kamera volt, 6 szögből. Kolléga felismerte, már 4-5 éve is szeretett lopikálni, akkor DM-ből. Rendőrség megkapta a felvételt, pengeéles videót, legalább 4 szögből azonos időre összevágva, mikor bedobja a notit a kabát alá. Plusz mail címet, telószámot, napi rutint, lakcímet, facsét, nevet, mindent.
2 éve volt ez lassan. Faszit még csak be sem vitték. Na, akkor ezután beszélgessünk óratekeréses büntetéses témában. Sose legyen rendőrséggel dolgom, van barátom is aki ott dolgozik, sajnos a mentalitás ragad végig.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tikakukac #79156 üzenetére
A rendőrség más tészta, én sem kedvelem őket (és a munkamoráljukat főleg, de van kivétel). Szerintem attól függ, hogy hol milyen a főnök.
"Homornyik Sanyi álmodj királylány muzsikáját küldeném. Ugyan. Utópia."
Az igazán jófejek be is linkelik ([link]) (szeretem ezt a számot).
Küldök neked egy másik királylányosat [link]
És szerintem nem utópia, csak idő kérdése. (és itt nem is érveltél)[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Bitpalace
senior tag
válasz kmarci25 #79149 üzenetére
Jól van akkor nem aggódom ha neked is ilyen. Viszont nem tudom hogy mennyit számít ha hidegbe sokat all en hagyom járni egy 5percet had szedje össze magát hallottam dieseleknel kell egy pici. Kartonlap hűtő elé mennyit számít? Egy öreg szaki mondta nekem mindig hidegbe öreg dieselknel jót tesz ha lefedem.
Amúgy 125e km van benne tehát nem hajtottak szét Ha el indulok vele hidegen sose porgetem 2000rpm fölé ez jo vagy rossz neki melegedés szempontjából?Tikakukac: milyen adapter kell hozza pontosan? Linket tudnál küldeni ha megkerlek?
Köszönöm a válaszokat
-
Tikakukac
titán
válasz Bitpalace #79158 üzenetére
ez pölö szinte mindenhez jó.
legelek:
A rendőrség más tészta, én sem kedvelem őket (és a munkamoráljukat főleg, de van kivétel). Szerintem attól függ, hogy hol milyen a főnök.
Falun nőttem fel, aztán megyeszékhely, most Pest. Csak földrajz a diffi, minden más ugyanaz.
És szerintem nem utópia, csak idő kérdése. (és itt nem is érveltél)
Igaz, mögöttem még nincs 50-60 év, de annyi már van, ha másnem muter foglalkozásából kiindulva, hogy abszolúte ne kergessek olyan álmokat, hogy itt bármi megjavulhat.20 éve még esély lett volna rá, mostanra ez köddé foszlott.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tikakukac #79159 üzenetére
"Falun nőttem fel, aztán megyeszékhely, most Pest. Csak földrajz a diffi, minden más ugyanaz."
Pont egy kisebb településen van pozitív élményem a rendőrségről Bp-iként (most nem jut eszembe a neve, a papírt meg lusta vagyok előtúrni), eddig valamilyen okból 2szer kerültem kapcsolatba velük."Igaz, mögöttem még nincs 50-60 év"
Mögöttem sincs annyi."20 éve még esély lett volna rá, mostanra ez köddé foszlott"
Kb ebből már a politikai beállítottságra is lehet következtetni. Gondolom külföldre szeretnél menni (ott kolbászból van a kerítés), itthon minden rossz, és nem is lesz jobb. Ez a búvalbszott hangulat, meg hogy miden rossz és úgyis marad nem visz előre. (persze beszélni nekem könnyű, csinálni már mindent nehezebb)"Január 1-jétől minden tulajdonos- és üzembentartó-váltásnál, illetve a műszaki vizsgák után is rögzítik a járművek kilométeróra-állását Magyarországon". Vagyis itthoni autót már nem lehet tekerni, csak külföldit.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #79160 üzenetére
Kb ebből már a politikai beállítottságra is lehet következtetni.
Nem kell következtetni. Lesz@rom az egészet ahogy van. Nekem totál egyre megy milyen fedőnév alatt hazudik valaki
Gondolom külföldre szeretnél menni (ott kolbászból van a kerítés), itthon minden rossz, és nem is lesz jobb. Ez a búvalbszott hangulat, meg hogy miden rossz és úgyis marad nem visz előre. (persze beszélni nekem könnyű, csinálni már mindent nehezebb)
Anyám szocmunkás 20 éve. Kérdezz tőle mi és merre megy és ment. Ő szakember, csak elhiszed neki. Vagy nem, te döntöd el. Igen ezt szoktam hallgatni. Egy gond van. Ezt jellemzően azok mondják akik itthon sem tudtak dolgozni, kimentek és ott sem, aztán vissza. Vagy nem is voltak kint. Ez a túlsúly. De mindegy. Én sajnos látom, hogy a legeldugottabb szabolcsi faluból is svédig megy az autószerelő és utána az egész család, mert annyival többet ér a munkája, hogy megéri. Nem kell ide NG-s diploma, csak kockáspapír
"Január 1-jétől minden tulajdonos- és üzembentartó-váltásnál, illetve a műszaki vizsgák után is rögzítik a járművek kilométeróra-állását Magyarországon". Vagyis itthoni autót már nem lehet tekerni, csak külföldit.
Totalcart se sokat olvasol ezek szerint Nyugodtan lehet tekerni itthoni autót is, ugyanis 500.000km-t is bele lehet tekerni egy autóba 2 műszaki között és kutyát sem érdekli. Renault Clio esete, majd előkeresem neked ha kéred
Na OFF end, sokak vagyunk
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Tikakukac #79161 üzenetére
"...Totalcart se sokat olvasol ezek szerint..."
De te se sűrűn...
1. a rendszerben 2010. óta szerepelnek a műszaki vizsgán, és az átíráskor rögzített kilométeróra adatok
( A rendőrség pedig úgy ahogy de teszi a dolgát.A cégednek gondolom van jól fizetett ügyvédje,aki nem kellő hatékonyággal teszi a dolgát,ezért tart az ügy ott ahol)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #79163 üzenetére
Értő olvasás
1. Ki állította az ellenkezőjét vagyis azt, hogy nem szerepel a km óra állása? Én ugyan nem.
2. Igen, ismerem.Ezektől függetlenül továbbra is simán lehet negatív eltérés a 2 műszaki között, a kutyát nem érdekli. Átment remélem így harmadjára, hogy miért ér pontosan nullát az egész A tekerés addig nincs bizonyítva, míg épp nem tekerés közben meszelik el emberünket. Minden más Excel hiba a törvénynek. Ez pedig, nos, hát erre hagynék időt.
Ja, mert ilyen kalibernél már rendesen sztárügyvéd kéne, hogy valakit berakjanak olyan bizonyítékokkal, amiket igen nehéz lenne letagadni, épp elég gond, hogy egyáltalán kell Nehogy azt hidd, hogy nem azzal kezdtünk, hogy összeszedtünk rendőrkapitányokat ismerős körben és kérdeztük meg lehetőleg minden érintett kerületben magát a fejet. Nagyon jól ismerik ők is. Boltosok is. El van rakva a dolog, szenvedélybeteg emberünk és innentől senki sem akar vele foglalkozni. Passzolgatják a papírokat ide-oda. Közben néha még betér 1-2-szer ismét. Én nem találkoztam vele azóta, valszeg én hamarabb kerülnék sittre, mint ő ebben az esetben. Éljen a jogszolgáltatás, igazságot meg keress magadnak.
ON:
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Declare
őstag
válasz ArthurShelby #79152 üzenetére
Akik beleastak magukat ebbe a temaba, esetleg autokkal foglalkoznak, szerintem senki nem mondja, hogy szürd a km t
Nyilvan, nem azt mondom, hogy nem szamit, mert persze...ugyan ugy, mint a kocsi szine is fontos
A km ora allast oda csavarja az ember, ahova akrja. Mint ahogy szamos cikk foglalkozott is ezzel mar, hogy a hasznaltpiac, plane Mo.-on nagyreszt manipulalt km-es.
A masik meg amit a peldaban is irtam. Egy 3 eves 200k km t futott autoban en latatlanban sokkal jobban biznek elsö körben, mint egy 10 eves 40k -t futottban.
Miert:
- Jo esellyel az emlitett sok km es "munka auto volt", azaz üzembiztonsag fontos volt, azaz minden kötelezö szervizt szepen megkapott
- sokat ment rövid idö alatt, azaz a motor melegen jart a legtöbbet (ami a motor tekinteteben talan a legfontosabb tenyezö), a fek, kuplung, valto jo esellyel sokkal kevesebbet volt hasznalva (ha nem taxi volt )
- az öregebb, keves km es auto sokkal nagyobb esellyel volt egy szegenyebb tulajnal, aki kb a varosban kacskaringazott vele, hidegen jo reszt es ott sporolt rajta, ahol tudott. Mondjuk lehet volt benne a 10 ev alatt 3x olaj cserelve, amikor a teszkos katalogusban epp akcios volt a "motorolaj"
- illetve az idö az mindent megeszik, meg kinyir, ha all az auto akkor is ....persze nem kerdes, ha lehet valasztani, akkor en is a "keves km t futott, csak nyaron hasznalt, fütött garazsban tartott orvos hazaspar legfeltettebb kincsekent gondozott" autot vennem
(#79162) Gergőke88 hasznaltauto RULZ
-
diegho
nagyúr
2003as Meriva hátsó tompított izzó milyen?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Romeo619 #79168 üzenetére
Bocs,hogy belevauú..-zok,de ha az olajcserét sk csináljátok,érdemes leellenőrizni,hogy az olajnyomást szabályozó szelep jól működik e,nincs e beragadva.
Nem kell hozzá külön semmit bontani,csak a rögzítőcsavart simán kicsavarni.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
amargo
addikt
Én nálam "sem" túl nagy volt szempont autóvasalásnál a KM. Viszont, mindet lekérdeztem.
Abszolút reális volt a futásteljesítménye, egy garanciális autót még márka szervizbe vittek mindig, ahol rögzítették is a km órákat és én is elhiszem, hogy a kettő között átírhatja a jó munkásember, de akkor kockáztatja, hogy ugrik a garancia. Innentől "elhittem" az 5 éves autóra a 84e-et. Egy idősebb autónál, már felesleges elhinni. Láttam 6-7 éves céges dízelt 160e km beállítva és egy 300e-et is. No ott a "160e belőtt" jócskán rosszabb állapotban volt..“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Romeo619
senior tag
válasz mohabá 007 #79169 üzenetére
Uhhh persze rendben!! Köszi hogy szóltál!
Ez egyáltalán nem beleugatást hanem jó tanács !!! -
ArthurShelby
addikt
válasz Tikakukac #79164 üzenetére
A tekerések az esetek 99%-ában eladás előtt történnek (és ott is zömében a kereskedéseknél nem a magán embernél). Tehát pistabá nem fog szórakozni azzal, hogy 2 évente 2 műszaki között tekerje is az órát.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
mohabá 007
aktív tag
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #79172 üzenetére
Statisztikáink nincsenek, én 3 autót kapásból tudok, ami nem hajlandó többet futni évente, mint mielőtt nyiregyre kezdtek bemenni minden nap oda és vissza. Igaz, ők 5 évente autót cserélnek, így tudják mit kell tenni És ez én vagyok, elég kevés otthoni infóval, egy olyan településről ahol plafon vannak 4000-en és elég kevés az autó.
mohabá 007: Már írtam, hogy hagyjuk. Képtelen vagy értelmezni, ha meg idézel, szövegkörnyezettel tedd Kontextusból kiragadva nyilván stimmelni fog minden, amit gondolsz.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Declare #79165 üzenetére
Hogy tiszta legyen, a mostani kocsink dízel és 150ezer km-rel vettük 3évesen. Előtte céges autóként szolgált rokonnál (szóval tisztázott előélet, sok km autópálya).
"Akik beleastak magukat ebbe a temaba, esetleg autokkal foglalkoznak, szerintem senki nem mondja, hogy szürd a km t"
Én nem mondtam, hogy szűrni kell, de attól még egy fontos tájékoztató adat szerintem (fontosabb mint a szín )Értem, hogy számít, hogy milyen állapotban van és mennyit volt szervizelve. Viszont ha lenne 2 ugyanolyan autó, amit ugyanolyan jól szervizeltek végig, de az egyikben 30ezer, a másikban 130ezer km van én a 30-at választanám. Mert a többet futott kocsinál minden alkatrész jobban kopik, a nem kopó alkatrészek is.
"Jo esellyel az emlitett sok km es "munka auto volt" "
Szerintem azért van olyan céges autó, ahol a "tökmindegycsakmenjen" filozófia él.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
trassher
addikt
válasz ArthurShelby #79175 üzenetére
Lehet munkaautó magánszemélynél is. Pont tegnap volt ez téma. Ismerős személyszállítással foglalkozik, 3 kisbusszal járják hetente 2-szer Magyarország - Németország - Franciaország útvonalat. Mondta vehetne újat is de az hatalmas bukta. A mostani alany egy 2013-as renault trafic black edition. 16.000 euro-ért, 85.000 km-rel vette német magánszemélytől. Azt mondta 4 év alatt belehajt 400.000 km-t, itthon senki sem fogja megvenni, kint azt mondták nagy jóindulattal adnának érte 1,5 milliót. Ma reggel indult németországba, pénteken ez a busz már indul újra vissza. Na most akkor melyik a jobb? Amelyiknek a motorja minimálisan kopik mert állandóan pályán megy üzemmelegen, üzemi olajnyomással vagy az amit itthon szétütnek városban főként teszem azt futárok?
Redmi Note 7
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Tikakukac #79174 üzenetére
"... Képtelen vagy értelmezni, ha meg idézel, szövegkörnyezettel tedd Kontextusból kiragadva nyilván stimmelni fog minden, amit gondolsz..."
OK
"...Értő olvasás
1. Ki állította az ellenkezőjét vagyis azt, hogy nem szerepel a km óra állása? Én ugyan nem..."
Ki írt itt olyant,hogy te ilyet állítottál? Én ugyan nem,és ahogy visszaolvastam,senki sem...
"... Ezektől függetlenül továbbra is simán lehet negatív eltérés a 2 műszaki között, a kutyát nem érdekli
..."Ki állította az ellenkezőjét,vagyis azt hogy nem lehet negatív eltérés? Én ugyan nem.
/Részemről záróra /
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
válasz ArthurShelby #79175 üzenetére
Nagyjabol akkor egyet ertünk
Ha ket ugyan olyan auto van, persze, hogy a kevesebb km valasztja az ember....csak olyan kb nincs, hogy azonos auto
Ceges auto para persze...ugy ertem a munkaautot, hogy sokat ment, melegen (keves inditgatas, keves fekezes, keves sebvaltas stb...) igy ha nem valami paraszt, aki direkt elvezi, h nem az öve az auto es ezert rugja, vagja, üti, akkor összesegeben az auto a több km ellenere kevesbe kell hogy elhasznalodjon, mint egy varosi, rövidtavu, keves km es.
Aztan persze ott van a masik veglet, hogy 6 eves az auto, 600 000 km el, azert arra en sem biztos, hogy lecsapnek
Rohadtul nem egy egyszerü ügy ez
-
kmarci25
veterán
válasz ArthurShelby #79175 üzenetére
Viszont ha lenne 2 ugyanolyan autó, amit ugyanolyan jól szervizeltek végig, de az egyikben 30ezer, a másikban 130ezer km van én a 30-at választanám.
És ha 2 ugyanolyan autó, azonos felszereltséggel, motorral, mindennel (de tényleg mindennel), mindkettőben 40 ezer körüli km, pár száz eltéréssel???
Édesapámmal fordult elő, nyilván flottából leváltott 2 VW Jetta. Alaposan megnézegette mindkettőt. Az egyiknek volt egy pók a motorterében. A másikat választotta. Valami alapján csak döntetni kellett.Egyébként kérdés. Lassan megválunk a mostani autónktól. Ti mit néznétek a helyemben? Évi 20-25 ezer km, ennek 2/3-a város, ott is 20-30 km/út, a többi autópálya. Egyelőre ketten vagyunk, de tervezünk többen lenni, hamarosan , meg amúgy is olyan autót szeretnék, amiben van hely. A vásárlást 1 éven belül tervezzük, kb. 3 millió a plafon, max. 4-5 éves autót keresünk, és nem feltétlenül Opelt. (Nem vitát szeretnék generálni, tényleg érdekelnek a vélemények.)
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #79178 üzenetére
Érdekes a téma, érdemes mellé venni azt a gondolatot is, hogy soknál nem is feltétlen fogod tudni, ha korábban céges autó volt ( ha már 3. - 4. tulajtól veszed meg 6-8-10 évesen mondjuk ), pláne, ha külföldön.
Nagyon jó példa erre a mindenféle bérautós cégek szerte Európában, elég jelentös autómennyiséget "szippant fel" ez a terület is folyamatosan, amiböl aztán 30-40 ezer Km-es futással "Jahreswagen"ként hírdetett autó lesz a szalonban, majd évek múlva akár egy importált, otthon hírdetett darab.
És ezek valószínü nem a megvigyázott cégautó kategóriába esnek, szoktam látni itt a cégnél is, ahogy közlekednek vele.. -
Doggy dog
senior tag
Km órához:
Haverom júliusban vette át a céges K kombiját,25e km elhagyta már az óra...APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
momo2828
tag
Ki villogtattam a hibát
Ezt közölte velem: 47
magyar leírás szerint:
47 Levegõpumpa / relé – feszültség túl magas
angol szerint:
47 Air pump relay Low voltage
47 Linear EGR Position (XEV systems) Faulty
Van esetleg tippetek arra hol keressem a hibát, mi okozhatja ezt?[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #79180 üzenetére
Ha pl Nemeteknel veszel egy Nemet autot, azt tudtommal eleg jol le lehet nyomozni. Plane ha ceges volt, tuti markaszervizben szervizeltek, de a maganember is gyakran viszi markaszervizbe a verdat. Ha nem markaszerviz, akkor is mondjuk 90% ban itt mindenki, mindenröl ad szamlat, nyoma van mindennek stb.
(jo persze biztos van olyan akinek, van egy ukran haverja, akinek a spana egy lengyel sufnimühelyt visz Berlin kinai negyedeben.... )
(#79183) Doggy dog Kinti egyik haverom DACH (Nemetorszag, Ausztria, Svajc) területi kepviselöje egy cegnek. Evente 100-130k km körül gyur bele egy S90 Volvoba. (amugy ez pl eleg gyakori terület egy területi kepviselönek itt kint....nyilvan mas lesz a km ora allas is, mint Magyarorszagon egy nyugat-magyarorszagi kepviselönek
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #79186 üzenetére
Nem arra az esetre írtam, amikor idekint veszel meg egy német tulaj általi autót - ebben az esetben valóban van rá mód, hogy sok számla, vizsgadoksi, ilyenek meglesznek -, hanem amikor majd ezeket idövel exportálják többek között Magyarországra, és ott már nem fogják ezeket a dokumentumokat lobogtatni, csak a honosítás utáni magyar papírokat, így azoknál már ezt pl. nem fogod tudni.
Nyilván ez ma is megáll bármely importautónál ( már ha ki nem jössz magad, és személyesen veszed meg, viszed haza), tudom, viszont a turbós kis köbcentis motorok elterjedésével a jövöben ezekböl nagyobb megvecsapda lehet szerintem.
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
G astra ledesitest szeretnek elvegezni hatul. A gondom az hogy kellenek hozza ellenallasok mert annyira alacsony a ledek fesz felvetele hogy normalisan nem akar vilagitani ha csak nem iktatok be ele egy 10w fogyasztot. lehet kapni ilyen kamu ellenallasokat viszont kerdezni akarom higy ezt minden izzo ele be kell kossem? nem lehet kollektivan az egesszel megcsinalni?
A valaszokat ellre is koszonom!
Udv
-
Bitpalace
senior tag
válasz MunezXBK #79189 üzenetére
G Astra nem hiszem hogy canbuszos mert nem jelez vissza ha kieg egy izzó. Viszont igy nem tiszta a dolog mert ha nem canbuszos akkor kéne vilagitania a ledes izzonak de bárhová teszem be nem csinál semmit. Izzó nak max teljesítménye 3w es az gondolom kevés a 21w kepest.
Üdv!
-
Bitpalace
senior tag
De mit? Vagy rossz izzókat vettem. Mert direkt be adok neki 12v akkor világít. Nem lehet hogy a max teljesítménye 3w miatt ugy érzékeli kiégett az izzo?
Üdv!
-
Bitpalace
senior tag
válasz MunezXBK #79197 üzenetére
Eddig normál izzókkal használtam és vettem ledes izzót, moondván ledesítem hátul az autót. Megvettem ezeket, és először tolató lámpa helyére tettem be őket. Nem csinált semmit, kipróbáltam a féklámpánál...ott is dettó semmi. Ekkor olvastam hogy mivel nem canbus-os az astra így kell betenni az izzók elé egy ellenállást és akkor fog működni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest