- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Tovább kavar a nevekkel a Realme
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Gergőke88 #79350 üzenetére
Meg mondom őszintén még a G-ben lévő 2.2-es motor kódját soha nem néztem. Azt hittem ezek között bőven van eltérés mint típus és kategória miatt.
Ha valóban így van akkor köszönöm hogy szóltál.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Luck Dragon #79351 üzenetére
UI: igazad van tényleg az (Z22SE) is benne van a felsoroltak között.
Hiba:
A legkomolyabb gondot itt is a vezérmű okozza. Elkopik, vagy egyszerűen leszakad az egész feszítősín. Visszatérő probléma az örvénykeltő csappantyúk megszorulása a szívóágban és főleg a befecskendezőrendszer: a nyomásszabályzó szelep hibája gyakran egybeesik a szivattyúéval. Ráadásul magas fogyasztásával a motor meg sem szolgálja a karbantartása árát, ellentétben a korabeli 2.2DTI-vel, amelynél viszont a hírhedt VP44-es Bosch-adagolót használják, ráadásul nehezen javítható, PSG16-os változatában.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Petyyyyy #79355 üzenetére
Én sem hittem volna, de utánna olvasva tényleg beteg ágy. Így az állam autó marad, csak nem a kiszemelt motorral.
Az 1.8-as motor nem egy nagy suhanos. Egy jó turbós meg annyiba kerül mint egy elérhető árú FL előtti GTC.
Hát továbbra is marad az álmodozó üzemmód .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
Ugyan egy Eibach ültető szett után olvasgattam, de egy egészen részletes írást találtam a fóliáról. Ez is LLumar és nem a zöld ami nekem is van (75%), hanem a kékes ami már 78% fényáteresztő. Eredmények alant ->
A posztSzemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
félisten
Hali
F Astra... pollenszűrő ázik, mit lehet vele tenni?
-
w333
félisten
válasz szabonagyur #79359 üzenetére
2 oldalt a lefolyók ki vannak takarítva, mert ha ott nem folyik le a víz akkor az ablaktörlő lapát alatt addig gyűlik a víz míg átbukik a pollenszűrőhöz !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
félisten
-
w333
félisten
válasz szabonagyur #79361 üzenetére
Locsolni kell vízzel és nézni kell hogy tényleg lefolyik a víz ?
Ott a pollenszűrő körül van egy fém perem az csak ott akkor tud befolyni ha sérült az a perem vagy nem folyik le két oldalt a víz és annyira megtelik hogy átbukik !
Szerk.
Az egy dolog hogy 2 oldalt tiszta a lefolyó, csak kérdés hogy kicsit lejjebb pl. az első sárvédő és küszöb között ki is folyik a víz normálisan ? mert ha el van tömődve akkor azt ki kell takarítani, elvileg ha a kerékjárati ívben a műanyag dobot kilazítod akkor már be tudsz nyúlni hogy kikotord a szemetet (biztos van) !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
lsebestyen
addikt
válasz szabonagyur #79359 üzenetére
És a középső lefolyó nem tömődött el? Motortérben pont középen van. Nekem azért ázott, mert a szélvédő alatt műanyag elem és a szélvédő közötti gumicsík elállt. FBS-sel végig mentem rajta, azóta nem ázik be. Ja meg emiatt tönkrement az ablaktörlőmotor is.
-
félisten
válasz lsebestyen #79363 üzenetére
Igen ezzel a 2 peremmel lehet a gond. Van a pollenen ez a védő mintha elállna.
-
w333
félisten
válasz lsebestyen #79363 üzenetére
+1 Vecta -nál nekem is ott volt a lefolyó ... ezt kell keresni !
(#79364) szabonagyur
Az is lehet tényleg hogy a szélvédő alatti műanyag (az ablaktörlőnél) nincs helyén a műanyag, azt érdemes levenni és a szélvédő körül van végig egy perem amibe belefekszik ez a műanyag, ha az tele van sárral akkor nem megy rendesen a helyére, ki kell takarítani majd a helyére nyomni !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
qdak
addikt
válasz Luck Dragon #79352 üzenetére
PSG16 van a zafiban is, de orulok
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
trassher
addikt
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #79367 üzenetére
6 év alatt 1x sem volt vele gondom, azóta az új tulajnál sincs semmi baja.
-
-
trassher
addikt
-
Fr0z3n
őstag
Sokkal egyszerűbb, vágsz egy darab vízálló vékony anyagot, és bedugod a szűrő mögé amíg lehet meg elől is lógjon túl illetve a szélén is. Azt csókolom Nekem konkrétan egy nagyobb darab hőtükör fólia van oda téve. Nem ázik, nem párásodik.
-
diablo1984
veterán
válasz MunezXBK #79369 üzenetére
mázli, az utcabeli szerelő idén vette egy 180 lovas de még adagolós ódi a6-ot, szív vele, mert az adagoló elektronikáját valami kinyírja és utána nem indul be a kocsi! Pedig elektromos szerelő, de még ő sem jött rá a dologra, de nem mer kimenni a városból vele, mert nehogy onnan kelljen menteni.....
De mondja, hogy tisztában van vele, hogy ez ilyen szar tipushibás, csak nem érti, miért nem tudja meggyógyítani(motorvezérlőket, immokat, ilyesmiket javít) ért is hozzá, de ez megfogta....mondta, hogy valami akármi megszorul a tekercsben és attól füstöl el az elektronika....[ Szerkesztve ]
-
laccczka
tag
Opel Mokkánál (2018) mit kell elkövetni, hogy az első ablaktörlő lapátokat ki tudjam hajtani?
Valamelyik európai típusnál a gyújtáskapcsoló elfordítása után egyszer lenyomva az ablaktörlő kapcsolóját a lapát un, szervízmódban megáll...itt nem működik.
A manual persze meg sem említi.
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #79373 üzenetére
Porlasztócsúcsot cserélje nagyobbra, kisebb van benne, mint az 1.9-ben.
Plusz 1.5-2dl 2T olajat néha adagoljon a naftához.
-
Petyyyyy
addikt
Ave nép!
Gyertek szakérteni.
Ma reggel készült az anyag, 6km megtétele után. Mivel egy árva multimilliométer sincs a fiókban, így nem tudok tőttést mérni. Az alant látható az összes "hibajelenség"Gázfröccs majd pedál elenged. videjó
Előzetes tippként lehet hogy túltöltés van. Csak jövőre lesz kéznél a szerelőm, addig amúgy sincs használva, de érdekelne, no.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #79377 üzenetére
Első play-re nyomás után nekem sem, de megint rá kell bökni egyet, úgy már megy - telefonon, böngészőben. Pls sikoltson majd más is "nézhető-e".
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
zolikaDB
veterán
Sracok!
Letezne, hogy H4-es izzon a tompitott kaka, de a tavolsagi oke? -
válasz Petyyyyy #79378 üzenetére
Nálam is üzemel a videó, anno amikor ez volt a G astránál vagy tán hasonló akkor vagy az akkumulátor kezdett el elfáradni,vagy annak a +- vége mert valamiért nem volt hajlandó érintkezni rendesen. Generátor gondolom nem játszik , mert reggel elindultál szépen. (Tipp)
Aztán mindjárt jön Mohabá a fél GM gyár autó villamossági tervrajzával, kisebb diagnosztikai felmérés alapján megmondja a tutit.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok! A H Astránál az 1,6-os blokk nagyon döglött? Olvastam hogy van 2 fajta, a 105 meg a 115-116 lovas, ezek között nagy a difi? Haver korábban cégesként hajtott 1,6-os 105 lovasat, ő csak szidta. Gázra félóra késéssel reagál, tohonya lusta dög és 9-10 litereket kajált, miközben az 1,3-8v Swiftje körbe röhögte dinamikában... Tc-n meg itt ott is olvastam hogy gyenge,de az ugye megint lehet attól hogy egy 3,0 tdi a6-ból ül át.... Egy 1200 kg-os autó 110-120 lóval ennyire ratyi lenne? Köszi 😉
-
Petyyyyy
addikt
válasz Fr0z3n #79379 üzenetére
Lámpa nem csinál ilyesmit és a km számláló+MID is csak akkor, ha nincs fent semilyen világítás.
Elég ha egy helyzetjelző fel van kapcsolva és már nincs a jelenség. Sőt, ha villany fel, majd le és utána próbálom, akkor sincs.Luck Dragon - Valóban, reggel úgy indultam mint a rajzszakkör - igaz 7 fok volt.
Ezen jót nevettem. Legyen így.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
válasz Vesztor87 #79383 üzenetére
Szia. Ahogyan írtam is a másik topicban. Ez tekinthető alap motornak. Mert 1.4-el szenvedés.
Az 1.6- persze gyenge ha 3.0TDI-ből ül vissza.1.6 tökéletes városban, főúton kényelmesen 6,6/100 fogyasztásban el van. Legalábbis nálam.
Pályára már nagyobb motorral szerelt változat kell 1.8 benzines vagy 1.7CDTI.De azt is számba kell venni hogy hányan használják, meg a nyáron a klíma is be játszik.
Szóval ki kell próbálni és magadnak eldönteni.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Feenyx
aktív tag
válasz Vesztor87 #79383 üzenetére
Hello!
A 105 lovas az a Z16XEP és a jóval ritkább Z16XE1 (nekem ez van és mindkettő Twinport még). A 116 lovas pedig a Z16XER (változó szelepelvezérlés).
Hát mit is mondjak róla. Nem egy erőbajnok és nem fog versenyt nyerni lámpától lámpáig de a kasznit tisztességgel elviszi (nekem ráadásul caravan van ami nehezebb is). Ahhoz elég hogy az ember dinamikusabban tudjon közlekedni vele (persze kinek mi a dinamikusabb )
Ha 1.6 van kiszemelve akkor inkább a Z16XER-re vadássz szerintem, mert elég jó konstrukció lett. Bár mint minden motornál itt is vannak persze tipikusan előforduló hibák. De a Z16XEP is jó motor ettől függetlenül, csak régebbi konstrukció -
qdak
addikt
válasz diablo1984 #79367 üzenetére
sztem ez volt az utolso dieselemPetyyyyy ilyent csinal a zafi is, bizonyos fordulaton nem annyit tolt
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
válasz diablo1984 #79389 üzenetére
És ami a B veciben található 2.0 TDI? (101 pacis)
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #79390 üzenetére
Dti, de az is! Láncos motorok nem erőgèpek, de bírják, pechjükre az isuzu motor jobban fogyaszt ès èrzèsre nem lomhább így nem lettek legendák! De így is egy egyszerűbb konstrukciók, nem egy minden szarral teletömött modern dízel!
-
válasz diablo1984 #79391 üzenetére
Bocsi keverem a VW dízlivel.
De akkor az jó, ugyan ez a motor van a G astránál is?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #79392 üzenetére
Astra, vectra, omega....
-
válasz diablo1984 #79393 üzenetére
Mai is tanultam valamit. Köszönöm.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #79391 üzenetére
Bizony, jó a szó.
A fogyasztást majd kiderítem, főúton tudja azt a DTI amit kvázi pályán a CDTI. Illetve utóbbi nekem valahogy fürgébbnek, vidámabbnak érződik. Előbbi mumusa az adagoló.
Az Y20DTH pl két kivitelben készült: egyiken bontható az adagoló és javítható, a másikon nem illetve szerelték kettőstömegűvel és anélkül is.qdak - Köszi az infot. Mindenképp ránézünk majd mi van vele, aggaszt.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #79396 üzenetére
Fogalmam nincs.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #79396 üzenetére
Csak a motorháztető felnyitásával látod, egyébként sehogy.
De nem kell ezektől félni, jó helyen 100 körül felújítják az adagolót. -
-
Kokkantas
senior tag
válasz Luck Dragon #79399 üzenetére
A PSG-5 az egy csatlakozós, a PSG-16 meg két csatlakozós.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest