- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
én csatlakozni sem tudtam. Látni látta az eszközt a telefon, de mikor próbáltam csatlakozni semmi nem történt, kiírta hogy csatlakozási hiba. Laptopos csatlakozást azért nem szeretnék mert telefon mindig van nálam laptop meg nem, így ha "helyzet" van rögtön megtudom nézni amit szeretnék.
-
Declare
őstag
Megvolt a teszt, 60-100: 6,8 - 7,8 sec között mertem, kb 4 videobol stopperrel egyre jobban birizgalja a csöröm egy ilyen bluetoothos müszer, csak ahogy nezem nem igen kompatibilis egyik sem WP al azzal lehetne megcsinalni pontosan ezeket a mereseket.
A masik, meg hogy eddig is megfigyeltem, hogy nekem a BC egeszen pontosan, söt inkabb felfele csal a fogyasztassal, de most kifejezetten figyeltem is. 6,0 volt az atlag fogyi, ami a atankolas elött nem sokkal felment 6,1 re.....tankolaskor 6,07 jött ki. Szoval akarhogy is, de nekem a BC a szamitott tankolasaimmal nagyon összhangban van, pedig legtöbbször azt olvasom mindenhol, hogy a BC fel litereket csal lefele
-
haddent
addikt
válasz Declare #41452 üzenetére
Persze, hogy csal. Az ECU számolgat valamit, biztos nagyon ügyes okos, de én régebben rádugtam az OBD2 interfészt, meg a laptopot anyós ülésre és figyeltem mi történik. Másodperc töredéke alatt annyit ugrál összevissza tiszta hülye. Legpontosabb mérés ha tudod mennyit tankoltál, mennyit mentél, azt kész
Eredményed meg nem rossz, hát igen, dízel is meg turbo is. Mekkora fordulaton van neked 60 -nál 4 -ben, megnézed még majd valamikor? Kiváncsi vagyok. Ja meg hogy az az adott fordulat úgy kb. mit jelent a te mocid számára, (még nulla nyomaték, ott kezd megjönni, már bőven van stb..)
gban az iOS/iPhone viszont tényleg nem az. Nem csatlakozik megbízhatatlan szarokra = ócó kiskínyai adapter bluetoothon
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Nekem kb hasonló, mint ez: [Z19DTH chip gyorsulás] majd lemérem pontosan. Bár sztem ha tényleg 60-100 at mérünk a 4 sok, a 3 meg nem elég 100ig
Ez sem rossz: [link]
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
PhaetonV10
tag
Hol érdemes alufelnit keresni? Hahus kereso jofogas, vatera kifujt.
-
beg
veterán
válasz PhaetonV10 #41457 üzenetére
Racing bazár
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
nagyúr
válasz PhaetonV10 #41457 üzenetére
Facebook felnis csoportokban, van vagy 10 kulon felnis csoport
-
hdman
őstag
-
haddent
addikt
Azért ez már nehogy egészséges legyen 150 lóból 205 -öt kitépni... Meg még több nyomatékot. Ott már minden nagyon meg van tépve egy jó ízlésű gázfröccsnél..
Érdekességképp megnéztem én is újból a "tesztünket". Szóval újból vízszintes útszakasz, 60- al egyenletes haladás majd egy padló:
négyesben továbbra is 8-8.5 másodperc szóval ez "végleges". Itt 2000RPM -ről indul ami botrányosan alacsony ennek a motornak, 2500- tól kezd lenni értékelhető nyomaték amit már gyorsulásnak hívnék. Szóval ez nem fekszik neki.
hármasban viszont 3000 körülről indul: 6.5 mp azért ez már szebb És 100 -nál még csak 4-4200RPM -nél van hármasban. Itt van a nyomatékcsúcs még csak igazából Lehet kettesben kéne tényleg
négyesben légkondi ködlámpa minden csutkára 9.2mp[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Hát most az hogy kapott 1 nagyobb hűtést a turbo az az alap, a minimum, ez nem kérdés, ha nem így lenne szimplán gyökerek lennének szvsz. A DPF meg EGR meg még amit írt ott kivette, az is amihez mindenki egyből nyúl. Ezt azért nagy építésnek nem nevezném. A legnagyobb baj, hogy kétlem, hogy a motor belülről át lett építve a nagyobb terhelésre tekintettel. Jó, hogy a gyárban ráhagynak (úgy mint az új bmw -kre, reped csipsz nélkül is hengerfal ), de megéri ezért a végleteket súrolgatni és kisérteni a sorsot..?
Egyébként itt a kombik kedvelőinek egy kis minta
most nézem hogy ez meg is van ültetve nem?itt van 1 utcányira. Nem tudom kik lehetnek, de vagy ez a szépség áll kinnt, vagy egy H Astra szó legszorosabb értelmében peremes OPC felnikkel
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz haddent #41465 üzenetére
Senki nem irta, hogy nagy épités. Csak azért +55 ló nem a világ vége, nem kell annak beállítani. Sokan mászkálnak olyan chippel ( CSAK chip, bármi HW buhera nélkül), ami legalább ekkora lóerőnövekedésre van irva. Ismerek is ilyen embert, egy kuplungcsere volt kb 150e km alatt, sőt ha vesz egy kocsit max 1 hét és már chippeli is. Nézd meg nekem is +30 ló van irva, semmi buhera. Innen meg plusz 25 ló nem a világ. Az enyémben 186e km van, szinte egész végig chippes volt. Konkrétan 20% van ráirva, az azért nem egy hűűűűűű. Én ésszel használom, nem járok padlón állandóan, olaj, szűrők 10-12 ezrenként csere, hidegen nem hajtom, megvárom mig lehül, és 120km-t megyek autopályán egy nap. Ez azért tetszik a motornak, jó gazdi vagyok
Amugy ugyanez a motor van 2 turbóval 180 és 190 lóval,a bele ugyanez.
Erről még nem hallottam, hogy reped a hengerfal a BMW-knél, dobj egy linket pls.
A kombi meg megérdemel egy lájkot
Sopron city :)
-
mephi666
nagyúr
válasz 7Sony7 #41472 üzenetére
van céges octavia 1.9tdi, octavia 1.6tdi meg rapid 1.6tdi... az 1.9es 2-3ban alacsony fordulatnál már lead olyan nyomatékot, amiről az 1.4es astra-ban csak álmodni merek 3asban 50-110ig húz, mint a veszedelem és még itt sincs tiltáshatár közelben sem... a hangja is jó harapós... 1.6osok magasabb fordulattól indulnak meg, de ezekkel sem kunszt előzni: 4esbe vissza 70nél és mire lelépek egy kamiont már 110-120 körül mozog... jó a dízel ilyen szempontból, hogy nagyon alacsony fordulaton leadja már a nyomatékot... saját benzinest meg pörgetni kellene ész nélkül, de valahogy a hangja miatt nem kívánom 3asban 4000 fölé küldeni (holott az 5200 is feküdne neki kényelmesen, huzamosabb ideig is)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
7Sony7
addikt
400?
mephi666: Jók azok az octaviák, és még tetszenek is.
Ezt a videót most találtam, nézzétek meg, érdemes. A legeleje egy picit hangos.
-
-
mephi666
nagyúr
válasz 7Sony7 #41475 üzenetére
ja, jó-jó, csak nekem nagy
összehasonlításképp pár szélesség-hossz:
astra f - 1696 x 4050 mm
rapid - 1706 x 4483 mm
octavia 1.9 mk2 - 1769 x 4569 mm
octavia 1.6 mk3 - 1814 x 4659 mmvectra c (ilyenen tanultam) - 1798 x 4839 mm
de mondjuk az új szériák is nőnek rendesen:
astra j - 1814 x 4419 mm
corsa e - 1736 x 4021 mm (amikor az f astra kistesója, a b corsa 1610 x 3729 mm)"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
AMD Power
titán
-
sziku69
senior tag
Sziasztok!
Ismét egy kérdés. Az 1.7-es isuzumotoros corca c-be hány liter olaj megy körülbelül? Az 5W40-es olaj jó bele?
-
mephi666
nagyúr
válasz AMD Power #41477 üzenetére
múltkor hazahoztam és lőttem egy képet róluk a parkolóban, de sajnos nem adja vissza, mennyivel nagyobb gép... mondjuk kicsit bénán is álltam be az octavia-val, ezért is csal
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz lsebestyen #41480 üzenetére
jaja, ez a fenéje szerintem az új autóknak, hogy minden irányból kerekednek-domborodnak és fene se látja, hol az eleje meg a vége akkora rutinom meg nincs a céges kocsikkal, hogy érezzem... van benne parkolóradar, de nem sok hasznát vettem eddig... a rapiddal tegnap mentem először, az valahogy barátibb: kicsit kockább, kisebb, de komolyabb rutin nélkül is jobban be lehet lőni parkolásnál (nem úgy, hogy biztonság kedvéért jó sokat ráhagyok)
#41482: jaja, főnökömnek ma segítettem pakolni, ahhoz hozta a saját 15éves megane-ját, amin van vonóhorog... az új octavia-ból ültünk át 160km után, azonnal megjegyeztem, hogy milyen vékony minden oszlop... full panorámakilátás van a kocsiból mellesleg 15évesen 70k km van abban a gépben, elfogultan utálom a francia autókat, de ez meggyőzött... álltunk lámpánál és alapjáraton semmi hangja nem volt a gépnek... húzni nem húzott úgy, mint az octavia, de azért lendületesen vitte az 1.6os benzinmotor azt a kasztnit városban... hangja is szép volt, ahogy külterületen 3asban 70-80ig megpörgette
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
7Sony7
addikt
válasz mephi666 #41476 üzenetére
Á, meg lehet azt szokni. Gondold el, mikor beleültem a swift1 után a mitsu L200- ba, el sem láttam a motorház végéig. Aztán hamar megszoktam. Viszont tolatásnál mindegy, a swiftet sem éreztem, az opelnél is inkább kiszállok, nehogy törés legyen belőle. Kéne egy tolatókamera...
sziku69: Nekem astra f 1.7 isuzu van. Ránézésre ugyanaz a motor. 4,5l ment bele, aztán pár nap múlva -nem tom hova lett az olaj- rá kellett tölteni. Belenyomtam a maradék 0,5litert, de ez meg egy picit sok. Picit a nívó fölött van így. Sztem vegyél 5l -t.
10w-40 est tettem, de legközelebb lehet 5w-40 est kap.-
-
őstag
Hali srácok!
Beszállok én is a klubba egy Astra H kombival. 1.6 benzin, 116 ló, 2008. Most vettem, kérdéseim, hogy milyen olaj ajánlott bele? Olajat, olajszűrőt, légyszűrőt, pollenszűrőt gondoltam cserélni. Valami mást kellene még? 64K km van benne, első tulaj, magyarországi. Kiírta az insp feliratot, meg most vettem, amúgy is cserélném. Gumiszőnyegeket szeretnék venni, csomagtartóba is. Esetleg ajánlott bolt van, esetleg link?
Köszi!
-
őstag
Cseréljem most? Szervizkönyvben későbbi időt/km-t ír.
-
haddent
addikt
válasz johnny82 #41486 üzenetére
Az InSP az szerintem nem ennyire okos, az csak egy intervallum. Lehet a múltkorinál nem resetelték, aztán ennyi. Emiatt ne vidd szervízbe Nekem is feljött egyszer, ez alapján lehet törölni:
Gyújtás nélkül nyomd be és tartsd benyomva a napi számláló nullázó gombot.
Add rá a gyújtást és továbbra és tartsd benyomva az Opel napiszámláló gombját.
Ha jól csinálod, akkor rövidesen el kezd villogni a kilóméteródon az InSP felirat, majd kis idő múlva négy kis vízszintes vonás “—-” jelenik meg a helyén.
Továbbra is nyomd be az Opel km óra nullázó gombját addig amíg a kis vízszintes vonalak helyett újra megjelennek km értékek. Ekkor engedd el a napi számláló gombot és örülj, mert kész is vagy!Olaj: 5W30, 5W40, 0W30, 0W40 és GM Dexos II specis. Néhány pl:
A prémium/drága: Mobil1 ESP 0W40
Olcsóbb: Bármilyen Mobil 5W30 végülis
Olcsó és nem ismert de nekem volt benne 10 ezerig és még megy: Mannol OEM 5W30Olajszűrőből szerintem csakis Mannfilter, légszűrő meg pollenszűrő az amire futja/van de a Mannt mondják a legjobbnak.
Szíjak görgők szerintem 64 ezernél nem szükségesek, a gyári továbbra is 150 ezer / 10 év. Jó ez sok, de szerelőket is kérdeztem 90-100 ezerig azért mehet. Szerintem még nem szükséges. (számok alapján)
Z16XER szintén?
[ Szerkesztve ]
-
sziku69
senior tag
válasz 7Sony7 #41491 üzenetére
Köszi. Megszoktam hogy az olajszűrő a hűtő felőli oldalon van. Ezért nem találtam egy darabig.
Cseréltem pollenszűrőt is. A régi levegőszűrő alatt volt egy előszűrő is (valami puha filcszerű anyag) Az újon, amit vettem nem volt. Leszedtem a régiről, kimostam szépen és azzal együtt tettem vissza az új levegőszűrőt.
A levegőszűrő után közvetlenül van egy rész amiben szintén valami szűrő szerűség. Valami elektromos kábel is csatlakozik hozzá. Az mi a bánat lehet?
-
tibee77
őstag
Na ma hozom el a szerelötöl a kocsit egy vezerles-olaj+szürök csere utän.Kiväncsi leszek a vegeredmenyre.Olajbol vegül eneos került bele.
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
őstag
válasz haddent #41489 üzenetére
Olajból én valami Castrol/Total-t gondoltam, 50W30-as, vagy 5W40-et. A gyári olaj milyen? Nekem korábbi Focusomba, gyári Ford olajat raktam, amit a Castrol gyárt. Olajszűrőből eddig csakis gyárit vettem, lég-, pollenszűrőből ment bele csak utángyártott.
Igen, Z16XER.
Nem ültem mellette minden km-en, de az állapota alapján valós lehet.
Én sem annak hiszek. Szervizkönyvben csak az első 2 szerviz van bejegyezve, 10K és 20K km körül. Aztán elmondása szerint át akarták verni márkaszervizben. Pollen- és légszűrőt is ráírták a munkalapra, de a csere elmaradt, elmondása szerint. Innentől maszek szerelő szervizelte. Állapota szinte újszerű. Tényleg. Persze ettől még lehet tekert.
-
soo277
őstag
huu de jól fogyasztottBT: wersoo#21211
-
KrAt
veterán
X16XEL kombi Gasztra 4.ben 60-100 2 személlyel, csomagokkal (kb. 200kg plusz egy átlag sofőrhöz képest) ~13mp. Valahogy jobbra számítottam..
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel