- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz horvathkrisz #33464 üzenetére
szabadon kellene futnia, tehát forognia kellene, egyéb esetben az ékszíj nem lesz tartós!
-
diablo1984
veterán
válasz horvathkrisz #33466 üzenetére
passz, mintha az elektromágnes ha old, pont akkor akassza meg.....
villamosságihoz, vagy klímáshoz el kell vinni, mert tényleg nem sokáig bírja a szíj, megmelegszik, megnyúl és elszakad!
-
diablo1984
veterán
válasz horvathkrisz #33468 üzenetére
persze, neki eladó volt.....
-
diablo1984
veterán
válasz horvathkrisz #33480 üzenetére
a lánc nem nagyon jellemző, hogy fordulaton csörög, alapjáraton meg nem.
-
diablo1984
veterán
válasz horvathkrisz #33485 üzenetére
hallani kellene ahhoz, de jellemzően a vezérműlánc szerintem alacsonyabb fordulaton hallatszik, nem akkor mikor egyenletes magasabb fordulaton üzemel a verda....
-
diablo1984
veterán
válasz horvathkrisz #33488 üzenetére
hát én nem mertem megtenni, pedig már a fékolajat is megvettem, de fostam tőle, hogy szétb@ssza a szimmeringeket a fékolaj így nem mertem beleönteni! de mindenki a saját felelősségére csinálja, ha csinálja, de szétsz@r valamit a fékolaj, akkor arra hivatkozva, hogy - a totalcaron volt egy cikk és egy fórumtárs is azt javasolta- senki nem fogja ingyen megcsinálni a javítást.....
a totalcaron is a cikkben szereplő autó is bontásra volt szánva, ők sem egy utcán futkosóban próbálkoztak, azt hogy a szimeringekben milyen kárt tesz, így nem derül ki sosem....
inkább egy motoröblítő folyadékkal járasd meg, azok valamivel gyengébbek, de a te autód, saját felelősségedre bármit megkockáztathatsz, én mint mondtam nem mertem bevállalni, pedig nálam is megvolt a lelkesedés(így van 1 liter bontatlan fékolajam )
-
diablo1984
veterán
válasz horvathkrisz #33492 üzenetére
nem ismerem személyesen a motort, de valszeg 5w40 vagy 10w40-es olajból valami márkásabb járhat bele, gagyit semmibe sem merek ajánlani, olajon spórolni nem szabad.
-
gzbotii
veterán
válasz horvathkrisz #33494 üzenetére
Télen jobb lehet a 10W40. De egy szakértő mindjárt elmagyarázza.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
trassher
addikt
válasz horvathkrisz #33492 üzenetére
Aral, Liqui Moly erősen ajánlott. Castrol már 1-2 éve hanyagolandó mivel hamisítják és itt a környéken nem egy motor sült már be vele. AZ májsztertájle és hasonlók kb biciklit olajozni jók. Nem tudom az Eneos német autókban mennyire működik, suzukiban nekem mindig az volt.
Redmi Note 7
-
marsu
addikt
válasz horvathkrisz #33509 üzenetére
Nekem nem rég volt az autóban olajcsere, Total 10W40 került bele ...
Press any key to continue ...
-
AMD Power
titán
válasz horvathkrisz #33509 üzenetére
10W40 rakjál bele szerintem. Azzal nem fogsz tudni mellé nyúlni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Findzs
addikt
válasz horvathkrisz #33492 üzenetére
ne hallgass a többiekre
hidraulikus láncfeszítős motorba nem szabad csak 5w 40 vagy 5w 30 -as olajat önteni
[link] [link]
írtam már korábban is nem tudom miért irkálják a többiek állandóan ezt a 10w 40 -et, mintha több 10 ezret spórolnál vele a valós 1-2 ezer forint helyett 1 csere periódus alatt"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Declare
őstag
válasz horvathkrisz #34273 üzenetére
Nem tudom megitelni ezt. En azert öntöttem bele, mert ugye hasznalt auto, nem ismerem az elöeletet es ugy voltam vele, hogy egyszer nem fog artani.
Ami pozitiv javulast eszrevettem, az hogy hideg inditasnal volt egy enyhe alapjarat ingadozas. Nem volt zavaro, ha nem figyelem nem is veszem eszre. Na ez megszünt, de ugye EGR szelep pucolva lett es friss az olaj + vezerles + szürök.
Szoval 1x-1x szerintem nem art, de siman lehet placebo is....en az üzemanyaghoz önthetö adalekokban jobban hiszek (nyilvan azok mas celt szolgalnak).
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz horvathkrisz #34347 üzenetére
Pl megserült, vagy ilyesmi....meg azert az is rondan kifenyesedik elöbb utobb.
Vagy pl egy nepper behozta külföldröl 400k km el es most meghirdeti a hahun "garazsban tartott, hölgytulajdonostol....85k km el" 20k ert ujrabörözi, a vevö meg elegedetten bologat, mert a szomszed is megmondta, hogy a kormanyt nezze, nem fenyes e
-
marsu
addikt
válasz horvathkrisz #34347 üzenetére
Egy idő után már nem olyan mint új korában, és ha már nagyon kopott vagy sérült, esetleg lyukas, akkor érdemes újrabőröztetni ...
Press any key to continue ...
-
Blue Eagle
őstag
válasz horvathkrisz #34411 üzenetére
Jah! Lehet volt NDK mérnök állította össze a műszaki adatok részt.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz horvathkrisz #34460 üzenetére
120-nál 5000? Akkor az autópályatempó kínzás neki?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
AMD Power
titán
válasz horvathkrisz #34460 üzenetére
120 5000rpm? Jézus. Ez aztán az igazi városi gép.
Főleg úgy ,hogy az a 120km óra szerint még csak 110km és az még messze nem autópálya tempó.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
KrAt
veterán
válasz horvathkrisz #34460 üzenetére
Ott valami marhára nem jó, mert ha 60-nál 2000, akkor 120nál (2x60) 4000 (2x2000) kéne lennie
Az Astra nekem is 4e körül forog 130-140 körül
-
Findzs
addikt
válasz horvathkrisz #34460 üzenetére
ott valami nem kerek
nekem az 1.2 g astra 100 nál 3000 rpm (a fölött nem nagyon szoktam járni most nem emlékszem mennyit mutat a fordulatszámmérő de majd megnézem)"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
gzbotii
veterán
válasz horvathkrisz #34460 üzenetére
B Corsa, 1.4 16V 160 5.000 - 4 személy + cumó
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz horvathkrisz #34485 üzenetére
Ezt most nem értem, ez jó vagy rossz vagy csak LOL?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
yoleeka
tag
válasz horvathkrisz #34460 üzenetére
Ottan valami nem nagyon jó, nálunk 130 km/h 4100 rpm... autópálya. 2003-as C Corsa 1.2 nem twinport (75 LE) Kicsit kínzás, de nem vészes, Twinport-nak csak jót tesz 5000 rpm, rendesen kiég az AGR szelep!
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
yoleeka
tag
válasz horvathkrisz #34513 üzenetére
Naponta megyek vele autopályán, szóval 100%, Amúgy a 75 LE-s 1.2-esben nincs AGR szelep, sem a szívócsőben lévő pillangószelep... 4000 felett nyit csak az AGR szelep a twinportban, legalábbis a Corsákban tuti.
[ Szerkesztve ]
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
yoleeka
tag
válasz horvathkrisz #34515 üzenetére
Hááát benzin fogyasztás megáll télen 6.5-ben, maximum, nyári gumikkal 5.5 volt, igaz csak 165/70-es gumik voltak fent, kb zéró tapadással, most kukáztam ki őket! Szóval számolj 6 literrel, nyugodtan.
Olaj más tészta az, jelenleg semmit nem fogy, hála istennek. Pont egy éve mértem rajta kompressziót, 2,4-es henger nagyon ratyi volt, aztán kezdett a 3-as is az lenni, így... szelepszár szimering csere, dugattyúgyűrű csere, hajtókar csapágy csere, generátor, önindító felújítás, vezérlés csere kompletten, új kipufogó rendszer, szóval olaj nem fogy semennyit sem. Persze a cserék mind a 4 hengerre értendő, most lesz új kupplung szett+ kinyomó csapágy. 199 417 km van most az autóban... Pesti céges volt, párom vette, persze mielőtt összekerültünk volna. Kívülről szép állapotban van, csak minden mást kellett cserélni!
Bocs, csak délutános voltam, így nem tudtam válaszolni!
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
#81556480
törölt tag
válasz horvathkrisz #36589 üzenetére
mi ez a lassú kapcsolás? ha indításkor kivágja az égőt akkor lehet érzékeny az indítás utáni tultöltésre. indítsátok a kocsit bekapcsolt lámpával.
-
#81556480
törölt tag
válasz horvathkrisz #36592 üzenetére
igen normál esetben ez a teendő, de ha jó állapotú az akku semmi gond nem lesz. viszont nem vágja ki az izzót közvetlenül indítás utáni felkapcsolásnál. régi iveco kamionok az összes izzót kivágták ha nem lámpával indítottál
-
gban
Közösségépítő
válasz horvathkrisz #36592 üzenetére
Viccelsz?
Évek óta csak a jobb oldal a nyerő, a bal teljesen használhatatlan lett
Szinte nem is hallani Feriékről, csak Viktorról és társairól
A márka meg hűen alkalmazkodik ehhez a felálláshoz.Amúgy én naponta beindítom, lámpa fel, leállítom, lámpa egy mozdulattal le - a 12 év alatt több kapcsolót cseréltem mint izzót. De komolyan.
A 2 lámpában összesen cseréltem maximum 3 izzót, a kapcsoló meg 3-4 évente megadja magát, szétesik a bele. Amikor megvettem, ez halmozottan jelentkezett, a bejövő 12 volt lába el volt feketedve, gondolom kontakthiba miatt, ezért még jobban melegedett - ismerős kikapta, és megoldotta vezeték + csatlakozó kombóval a rossz lábat, azóta sokkal tovább bírja.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gzbotii
veterán
válasz horvathkrisz #36592 üzenetére
A sofor
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #36640 üzenetére
Csak hogy az enyém szíjas és 150 után (10zel ezelőtt) volt cserélve márakszervízben pecséttel (ezután került pont hozzám, de márkakereskedésből, márkaszervízes pecsételt vezetett könyvvel tehát nem hiszem hogy ezzel lehúztak) Ha megnézed 2en 3an is írták, hogy igen ugyanez náluk is, tehát lehet, hogy nálad sincs gondja a láncnak, hanem [valami] ami normális. Bár ha neked melegen is.. De ugyanakkor többen előzőleg azt írtátok, hogy "láncok tulajdonképp soha nem kell cserélni"
trassher ez a projektoros átalakítás 100% legális és bárhol átmegy elsőre röcc nélkül a műszakin?
Kicsit más téma: 290km -t mentem most 10 ezerből (sajnos nem néztem meg literben ez mit jelent, de ha jól emlékszem 100as prémium OMW volt, és olyan 355Ft/l, azaz olyan 28 liter lehetett), ami elég rossz eredmény. Ugye ez most nagyon nem pontos ahogy leírtam, de kb. ~9.5-10L/100km Olyan 10-30km -es távok városban és hát nem sajnáltam neki bemelegedés után, de azért ilyen 4000 fölé sem mentem.
Ezen felül, illetve a fentebb említett "fura hang hidegen 1-2 percig" jelenségen kívül tényleg semmit nem észlelek, csak hogy állva hagyok piros után mindenkit Jól gondolom ,hogy bennem/a lábaimban lesz a hiba? -
mohabá 007
aktív tag
válasz horvathkrisz #37024 üzenetére
A motor eddig is rendesen,,jól tette a dolgát,eddig is nyugodtan járt meg most is.Lehet,hogy jobban gyorsul,kevesebbet is fogyaszt De ezt csak mérőpadon bemérve lehetne ellenőrizni.Óriási hűha változást nem vettem észre. Nekem elég annyi,hogy kevesebb szemét jut a motorba.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz horvathkrisz #37024 üzenetére
Ha már gyorsulás,fogyasztáscsökkenés került szóba ez józan paraszti ésszel hihető?Van aki beveszi?
3-5%-al növeli a motor teljesítményét
15%-al csökkenti a tüzelőanyag felhasználást
Csökkenti a gázadás késedelmi idõt.
Növeli a nyomatékot az alacsony tartományban is.
Igen kedvezõen befolyásolja a gyorsulást.
Típustól függõen némileg növeli a végsebességet.
15 %-al nagyobb légnyomás.
Ideális légáram és növelt, szabályos örvény a szívócsövön belül.
Könnyû fordulatszám felfutás.
Mindezt húszezeré…
Úgy beidegeltem magam,hogy holnap csakazért is csinálok egyet. (bebizonyítani magamak,hogy túró,nem igaz) de megcsinálom..Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz horvathkrisz #37051 üzenetére
Hány km-enként,azt nem tudom.Ha már lesz benne elég sok(felnyitom a motorháztetőt,és látni) kikapom,kiviszem a kertbe,és megkínálom vele a vakondokat.Iszod,nem iszod,nem kapsz mást!
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
válasz horvathkrisz #37360 üzenetére
Azert ott komoly gondok vannak a xenonnal izzo csere + bura polir ....aztan utana mehet a teszt kör
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #37362 üzenetére
Nekem most Osram van benne, pár hónapja volt akció a MOL -nál ha gyűjtögettél akkor olcsón lehetett kapni. Nem tom milyen és milyen idős volt benne amikor vettük, de ezek sokkal jobban. És még csak nem is Night Breaker Unlimited. Kicsit első hallásra furcsállom, hogy ugyanúgy 55W mindkettő és jobb tud lenni, de megnézném.. H1 és H7 asszem a 2 foglalatom. A másik amit néztem az a Cool Blue (hyper) Osramtól szintén. Vajon melyik a szebb/jobb?
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #37364 üzenetére
Nem, de a Night Breaker Unlimited (elvileg a legtutibb?) az 3400K, a blue cucc az 4200K
-
makro
aktív tag
válasz horvathkrisz #37370 üzenetére
Havonta 1-2x 320 km-t, a többit leginkább nappal városon belül. Különösebben nem szokott zavarni ha esik, mert nem cabrio és nem is ázik be Az nem opció nálam, hogy cserélgetem az égőket az időjárás függvényében.
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #37372 üzenetére
Ha egy lámpa színe miatt ítélnek el az ismerőseid akkor lehet, hogy új barátok kellenének, nem?
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #37378 üzenetére
Philips xtreme vision ugyanazt tudja, sőt még sárgásabb speci. alapján. Mégis az osram 5k, a philips 12k. Wtf? Csak szokásos "csakazémecsak"? Vagy tud valamit, erősebb?
-
#81556480
törölt tag
válasz horvathkrisz #38604 üzenetére
erőtlen kocsi, rossz alapjárat, durrog, fura a hangja..
-
w333
félisten
válasz horvathkrisz #38604 üzenetére
Olyan hangja van mint egy traktornak ... és nincs ereje + rángat
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zolikaDB
veterán
válasz horvathkrisz #38604 üzenetére
Hibauzenet, P0301.
-
nagyúr
válasz horvathkrisz #38699 üzenetére
Munkadij szerelotol fuggoen 5-15k (szamla nelkul).
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
-
zolikaDB
veterán
válasz horvathkrisz #38705 üzenetére
Azt irta, h munkadij 5-15e huf.
-
nagyúr
válasz horvathkrisz #38705 üzenetére
Nekem 4-et kellett cserelni, 10-25 ezres ajanlatot kaptam ra, tobb helyen kerdeztem. Sokba kerul mert nem kis melo Ja es erre meg rajon a futomu allitas, ami 3-6 ezer Ft plusz koltseg.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz horvathkrisz #40804 üzenetére
Nem tévedsz,nem megy jobban. Csere: 60000km-ként.Meghúzási nyomaték: 25Nm.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mephi666
nagyúr
válasz horvathkrisz #41009 üzenetére
én meg azt se tudom milyen izzó van a kocsiban, 1-2perc alatt átáll a szemem éjszakai módra és jól látok ...asszony viszont utál sötétben vezetni
mondjuk aláírom, hogy a céges kocsik máshogy világítanak este: azt se tudom, azokban milyen izzó van, de szinte nappali világosságot varázsolnak távolságival
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #41037 üzenetére
Egyébként viccet félretéve, sokat nem látnék belőle, biztos nem pontos műszert pakolnak be.. Ha gond van az ECU majd sipákol úgyis (ha észleli). Ha nem észleli, akkor meg a műszeren se látnád még annyira se. Tehát értem én, hogy mi volt az elképzelés, abban viszont egyetértek, hogy "elfért volna".
w333 nem tudom milyen moci van az 520i -ben de sztem azért nem hallottál venti hangot mert alapból jár alacsony fordulaton mindig/szebben szabályozza esetleg De fizika törvényeinek ellentmondani bmw- vel sem lehet még ha sokan azt is hiszik
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #41044 üzenetére
Dízelnél nem is nagyon fogod. Eleve hidegebb (?) a járása, másrészt meg olyan "rázós" és hangos, hogy egy sima venti (ha nem agyoncsapágyas) nem fog megérződni, harmadrészt akkora nyomatéka van, hogy amiatt sem érződik. Én kényes kis benzinnel egyből érzem, hogy a vaj sima járás elkezd karattyolni, meg elég hangos is na, nem szép, dehát kell
Hát őszintén bevallom, hogy 20 percet én azért nem várok, főleg tavasztól-őszig. 10-15 fokban áll, egy pár percet megyek kímélősen ha első indítás aznap, ha nem akkor meg ki se hűl a motor nálam szó szerint forró érezni mindig. Nyilván nem pörgetem el 6500 tiltásik, de 3000 simán megy, ha úgy adódik és kell akkor 3500-4000, de nem jellemző. Aztán picivel később már nem figyelek rá de 4000 fölé igazán soha nincs szükség menni
horvathkrisz hát, akkor nem sértés nehogy annak vedd, de valóban elég süket vagy Vagy az én ventim csapágyas, pedig nincs fémes hangja
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel