Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz realmadrid #20600 üzenetére
Nem Magnetti Marelli, de ilyesmi, full gumi, nincs fém váza.
-> [link] -
#81556480
törölt tag
válasz _seth_ #20596 üzenetére
na de ennyi pénzért?
Nyilván kellesz rá költeni de az árához képest rendben van.,nameg szerintem egy 16 x éves autóbál az hogy törve volt nem nagy gond ha szépen rendbe lett téve. Tiéd is volt, meg szerintem az enyém is, de nem venni észre.
(#20602) HWSW
Az még simán javítható házilag.tudod mennyi egy deci festék?
kb 3ezer ft lakkal és edzővel együtt. Ebből az összes apró rozsdahibát kijavítottam az autómon vásárlás után. Ugyanis ennél a gumi tömítésnél megáll a víz általában.[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #20603 üzenetére
Azért az megint más amikor minden elemet cserélni kell és amikor a "törés" nyomán csak festeni kell Nekem gyári minden elem és a lökös is, fényszórót is csak azért cseréltem mert belefért a költségvetésbe
Nem is az ilyenekkel van gond hanem amikor gazdasági totálkárosra törik és azt építi valaki újjá ami sajnos eléggé elterjedt módszer mostanában
Csak az a kérdés, hogy mennyit kell rá költeni, hátul csak szilentből van majd 20 és ezeket általában cserélni is kell. A hátsó fék is tárcsa-dobfék tehát az sem olcsó.
Amelyiken már ennyire átüt a rozsda ott nem elég házilag javítani, pontosítok: nem hosszantartó megoldás. Mindegyik vectrán ugyanolyan az a tömítés nekem mégsem rohad ott pedig kint áll szabad ég alatt, és egyik általam látott vectra küszöbe sem nézett még így ki A hátsóívek szoktak rendre rohadni.
HWSW: ezeket úgyis egyben cserélik így mind1, hogy mennyire rohad a meló és az ára ugyanaz.
Ugyanakkor mint írtam: meg kell nézni, hibaforrás van bőven mint minden autónál így ennél is.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
harry
veterán
válasz #81556480 #20603 üzenetére
Azért attól függ, mennyire volt törve, és hogy hozták helyre. Azért ha valami komolyabban deformálódik, abból lehetnek később gondok. Pl. ahogy itt is írva vagyon: [link]
A pontos diagnózist végül már a tulajdonostól tudtam meg, aki egy kettétört csavart tett az asztalomra. Ez a csavar a Prius ezerötös benzinmotorjának egyik tartóbakjában múlt el, vélhetően azért, mert a korábbi karambolban megnyúlt és a helyreállításkor nem ellenőrizték. A megbillent motor-váltó egység befeszítette a bal első féltengelyt, amitől a belső féltengelycsukló azonnal szétfordult. A hajtáslánc ledifferált, így hiába volt még egy ép féltengelyünk, a Toyota képernyőjén megjelent az Erreur du systéme-felirat, és onnantól nem reagált a gázadásra.
Vagy itt egy kis érdekesség [link] Jó esetben persze nagyobb hibák kijönnek vizsgálatkor, de azért csak nem vennék olyan kocsit, ami korábban törve volt (nem koccant meg megnyomták, hanem úgy rendesebben)... most nem pont a konkrét autóra gondolok, csak úgy általában, ha már felmerült a téma.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #20605 üzenetére
Igazából nincs kizárva, hogy jó vétel. Ugyanakkor az ára valóban padlón van így ez sejtet valami problémát.
F astra vs B vectra, na igen, elég óriási a különbség pláne ha az a b vectra egyben van és jól felszerelet.Nekem így nézett ki miután az elejére ráhúzta egy részeg majd egy vak oldalról végighúzta szemből:
Elsőnél annyi történt, hogy a sárvédő ív elejét megnyomta + leszakította a lökhárítót. (sőt, a lökös nem is eredeti mert annak a rögzítési pontjai elszakadtak) A második esetnél végighúzta az autót + letörte a tükröt. (Második esetnél az új ford focusban milliós kár keletkezett, a vectra ajtó elején az él úgy nyitotta fel a focust mint a konzervet).
Amikor ilyen hiba van attól még nem lesz a futóművel gond vagy egy újabb balesetnél hiba a javításból komolyabb baleset. Ha a pirosnál is ennyi volt abból nincs semmi, de ha pl tűzfaltól újra kellett építeni az már nem annyira szerencsés eset.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#81556480
törölt tag
Jogos persze, de én elsősorban a koccanásra és kisebb megnyomásokra gondoltam. Nekem astrával volt olyan kettő elem festve hogy ráhúztam egy oszlopra forduláskor 16 évesen, meg beletolattam a kapuba. Nme vészes egyik sem,de már picit ugye mentek a hézagok ide oda és az okosok rámondják: törve volt. És ? 18 éve alatt előfordulnak kisebb balesetek.
(#20607) _seth_
Vannak jól felszerelt F astrák is, persze másabb kategória , nem is lehet összehasonlítani. Az is szerethető autó szerintem. Én legalábbis imádtam.
18 éves februárban már 19 : [link]
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #20608 üzenetére
Ilyenen tanultam vezetni Nem volt rossz autó de sajátnak nem szerettem volna igaz E kadett után nem is tűnt esélyesnek inkább már valami komolyabbat akartam venni így lett a b vectra, azóta sem bántam meg pedig bosszantott már párszor
Előzőmből lemaradt: nekem így a két kárra fizettek a biztosítók 110-115-öt annyiból könnyedén újra lett fújva minden, sőt a B1-es fekete elemek szintén, gyári alkatrészek kerültek rá + az elején is fényszóró-hűtőrács csere is belefért.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#81556480
törölt tag
válasz _seth_ #20609 üzenetére
Nem vitázok nehogy félre értsd, de ezt a kocsit anyámék 5 évesen vették ha jól számolok lassan 13 éve.
Akkoriban nem volt rossz..
Viszont a B veki sokkal drágább volt. És wartburg után na azért egész jóMost 500 ért lehet venni mind a kettőből majdnem tökéletes állapotút(inkább nagyon jóféle F astrát, és kicsit alapabb bvekit. ) ami még jól is felszerelt.
Egész más most a helyzet..Úgy vannak vele eladni sem érdemes, mert megkimélt, jó, és ér vagy 250 ezret ...
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #20610 üzenetére
Ahogy nézegettem a jobb darabok amikre érdemes b vekinél lecsapni inkább 650-től indulnak persze kérdés kinek milyen elvárásai vannak állapot-külső-felszereltség terén.
Na igen, akkoriban még tuti lehetett az f astra is. Most sem rossz választás annak akinek megfelel, ha ismert az előélet az még jobb
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#81556480
törölt tag
válasz _seth_ #20611 üzenetére
Ez nagyon relatív dolog ugyanis szerintem 450-500 körül indulnak a szép darabok, és onnét lehet válogatni felszereltségben. Alatta 99%ban a rozsda miatt nem venném meg. Enyémen minimális volt, amit azonnal kijavítottam. A kocsi 440 volt, most már 550-ért sem adnám oda. Így is terveztem hogy 400 körül veszek vekit, aztán szépen lassan "felépítem" magamnak. Egyrészt ennyi pénzem volt, másrészt pedig így izlésemre formálhatom (felni, zene, stb..) A nekem kellő extrák : elablak, klíma szervó,megvanak. Mást kb be lehet szerelni aprópénzért vateráról, ha később akarom.
Mindenki másképpen áll ezekhez a dolgokhoz. van aki nem akar foglalkozni vele, én pedig kifejezetten "építeni" szeretném szépen lassan..
Persze szerkezetileg hibátlan az autó, se szilentet futóműalkatrészt, semmit nem kellett cserélni. 10.000km-et mentem vele augusztus óta probléma nélkül.[ Szerkesztve ]
-
tomyoy
senior tag
válasz _seth_ #20596 üzenetére
köszönöm a hozzászólást még majd ha aktuális lesz linkelek, eddig ez a legjobb amit találtam, bár igazából még nem keresgéltem agyon magam, nem akarom fájdítani kicsi szívemet
nem igényem ennyi pénzért (300 a keretem)a tökéletesség, meg szeretek bibelődni is vele, igazából ha nincs "ketté szakadva" a kocsi és motorikusan jó, tehát nincs olyan problémája, hogy 100ezrekbe kerül az, hogy gurulhasson akkor megfelel.
nyiknyiknyiknyik
-
őstag
Azt mondja a szerelőm, hogy sajnos cserélnem kéne a kettős tömegű lendkereket.
Milyen hangot kéne hallanom, és mikor?
Most azt vettem észre, hogy amikor sebességben gurulok, fémes hangot hallok néha.szerk.:
H astra 1.9 CDTi[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
ruppotlan
tag
Sziasztok!
Egy G astráról lenne szó, riasztó talán van benne, de a hang biztos, hogy ki van kötve.
Az utóbbi időben kezdett el 2 dolgot csinálni az autó, az egyik egy enyhe pittyenés a vezetőoldali ajtó becsukáskor, a másik egy erős sípolás kanyarban néha, vagy erősebb fékezésnél. Fel nem villan semmi. Van ötletetek ezek mik lehetnek? Előre is köszi!Üdv,
-
szacsee
nagyúr
Sziasztok!
Akadt egy kis gondom F Astrával.
Eszi a vizet elég jól a gép.
Ha feltöltöm nem bugyborékol tartálynál, és nem is melegszik túl @ nem tűnik hengerfej tömítéses bulinak...
A múltkor kivettem a hűtőt, hogy megnézzem fogtam egy 120l-es hordót, a két gumicsövet rajt hagytam és összekötöttem egy darab PVC lefolyócsővel (42-es) a folyadéktartályba visszamenő csőbe pedig kb 2-2,5 bar nyomást adtam és a hűtőt belemártottam teljesen feltöltött hordóba. Nem volt szivárgás nyoma.
Ezután a hűtőfolyadék tartály alsó csövét ledugóztam és a felső visszatérő csőnél fogva szintén megnyomattam.
Jó is volt, mert 1,2-1,4 bar közt ugye a kupak elkezdte engedni a levegőt.
Pár helyen volt folyásnak nyoma, de nem vészesen... hűtő alja stb.
A gyári bilincseket kicseréltem dupla abav bilincsre, a csöveket átnéztem, de nem repedtek.
Az előfordulhat, hogy régebben a hűtő kapott egy maflást és letörött a tartó pöcke, amit műanyag hegesztő visszaeszkábált. A hordóba nem bubizott, viszont amikor feltöltöttem és elindítottam a motort picit várva gőzölgött a hűtő és az aljából csöpögött a folyadék. Ez mondjuk a lamellák közt megmaradt víz is lehet akár.
Nyomás van a tartályba még 2-3 óra után is ha leállítom a motort, de a tartályba beleszagolva kicsit olajszagúnak érzem. Az olaj leeresztő csavart kicsit kitekertem de tök fekete olaj jött, nem víz. Elvileg az olaj megmarad a víz felszínén, így ha az olajba beledolgozna akkor az olajteknő aljában víznek kellene lennie nem?
Az is lehet, hogy a vízbe dolgozza bele az olajat, de nem fogy vészesen az olaj sem.
Gázadásnál mondjuk bugyborékolást hallok a motortér felől... inkább a belső fűtőradiátorból, de csak akkor ha kevesebb a víz a rendszerben. teljesen feltöltve nem.
A vízpumpa tetejénél levő csonk, ami a motorblokkba megy bele kicsit látni, hogy szivárog a folyadék, de valami speckó cső lehet és addig nem akarom kicserélni, amíg nem vagyok biztos benne, hogy ott folyik el.
Mi a véleményetek mit csináljak vele?
Első körben arra gondoltam, hogy garázsban nyitott ajtónál beindítom feltöltött hűtőfolyadékkal és a motortér alá papírt teszek, ha leállítom otthagyom alatta és meglátom, ha folyik valahol, de ha nem látok rajta semmit, akkor passz...
Kezdődő hengerfely tömítéses lenne ezért kajol fél - l1 litert 2 nap alatt?[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
-
qdak
addikt
válasz szacsee #20617 üzenetére
esetleg ho hatasara jobban ereszt a huto, vizpumpa mukodik?
esetleg vhol dugulas?a riasztosra: lehet vmi kiganyolt riaszto, es szigetelo szalag mar lemallot a vazetek maradekrol, es kanyarba letestel vmihoz, korulkene nezne arra hol a hangado van
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
őstag
válasz Jim Tonic #20618 üzenetére
köszönöm!
Lenne még egy gondom.
Ma reggel eléggé nehézkesen akart beindulni az autó. Most vettem bele új akksit, mert a régivel már nem is izzított. Most az új akksival izzít, de ennek ellenére reggel csak a második próbálkozára röffent be. Ez normális, vagy rá kéne nézni a gyertyákra?Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz KonzolKartel #20620 üzenetére
Gyertyák, gyenge nafta, stb. Ez nagyon összetett kérdés, nem lehet így kapásból rávágni.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
qdak
addikt
válasz KonzolKartel #20620 üzenetére
ha hozzalehet ferni, nem tom miened van, nalam tapinthato, h 6-3 porlaszton csak kifolyik a nafta, nem erezni ahogy a nyomastol luktet a cso, nalam ezert nem indul rendesen, csak 2-3x ra, 1probat meger nezd meg.
persze ahogy elottem mondtak, lehet mas oka is.[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
erikke17
őstag
Ha kortyol a víz az utastérben a fűtő radiátornál mit kell tenni? Víz van benne elég..
Egyszer úgy segitett rajta hogy mikor már viz 90-en volt. Kinyitottam a tartály szusszantott egyet kiment a túlnyomás, és akkor abba maradt... De megint el kezdte egy idő után kicsit idegesit..
F Astra. Előre is köszönöm||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
szacsee
nagyúr
Hűtőre gyanakszom vagy hengerfejre.
Ma megnézem a hűtőt mindenképp hogy ha beindítom és járatom nem csöpög-e.
Keringés rendben van mert ahogy tapogattam a csövet, hűtő bemenő termosztát nyitásáig langyos volt, utána meleg és a hűtő is átvette a hőt normálisan és a visszatérő cső is meleg lett egyből.
Igaz hengerfej tömítést megvettem biztonság kedvéért, ha nagyon kezdene bedurvulni a helyzet, mert mégis hengerfejes lenne (bugyog gázadásra a tartálynál, nagy mennyiségű fehér füst, hőfok megindul nagyon), akkor két ünnep közt kicserélem, max ha az élvonalzó mutat kis difit a hengerfejnél, akkor január elején síkba köszörültetem.
Bár nem hinném, hogy benzines motoroknál jellemző lenne, hogy eldeformálódik, de biztos ami biztos alapon...
Hallomásból állítólag ezért sem szeretik tuning alapnak az F Astrát, mert a hengerfej felépítése gyenge.erikke17: Próbáld meg lelégteleníteni. 8 szelepeseknél elvileg a motor fölé hajolva a generátor felfogatás fele találod a hőfok jeladó gombát, azt kitekerve tudod légteleníteni elvileg. Már csak arra nem emlékszem, hogy járó, vagy álló motornál szoktuk anno.
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz357
csendes tag
Sziasztok. Laserline LL660-hoz van valakinek egy kötési rajza vagy leírása hogy melyik kábel mit vezérel? Megköszönném mert neten még nem találtam és a mostani szabvány szinekhez képest a Laserline elég változó szineket használt . Nagyon örülnék ha valaki tudna segíteni előre is köszi
| Corsair CX400W | GIGABYTE MA770-UD3 | AMD Athlon X2 6000+ | Sapphire Radeon HD 6770 1GB GDDR5 | Kingmax 1GB DDR2 + Kingston 2GB DDR2 | 1TB Samsung HD103SJ SATAII | Logitech Z-5500 | 22" LG E2240S-PN LED |
-
őstag
válasz Jim Tonic #20618 üzenetére
na, meghallgattam.
fekvőrendör csak pár darab van a városban, és azok is inkább csak kidudorodásnak nevezhetők.
Csúsztattam összevissza a kuplungot, de a dízel motorjáráson kívűl semmi egyebet nem hallottam.
Gondoltam, lehet lópikula ez a "fekvőrendőr", így megnéztem padkánál,nagyon enyhe emelkedővel. csúsztattam ott is a kuplungot gázzal, gáz nélkül, de semmi. Akkor lehet mégsem ez a baja? 2004-es,előző tulaj állítása, és a szervízkönyv szerint sem volt még cserélve a lendkerék.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz KonzolKartel #20631 üzenetére
Km?
1.9cdti gyengéje a lendkerék. Barátoméban 72e km után kifeküdt. Alulméretezték, sajnos.
Csúsztatásnál kellene, hogy hangos legyen, mert ott működik a kettős tömeg elve.
Egyébként nem túl jó az a motor, sajnos. Maga a Zafira B sem egy túl szerencsés konstrukció, amivel haverom szív.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
válasz Jim Tonic #20632 üzenetére
210.000 valós, végig vezetett szervízkönyvvel elméletben. Kuplungolásnál esetleg a kinyomócsapágy hangját hallom, mást szerintem nem.
Szenvedek vele én is. Hidegen ömlik belőle a füst. Arról nem is beszélve, hogy reggelente, nem nagyon akar indulni, bár reménykedem, hogy a szerelő csakvalami gagyi naftával tankolta meg, de kétlem. Most mindig harmadik kísérletre röffen be. így szoktam véghez vinni:
Gyujtás, izzítást megvárom, próba(7-8mpig), gyújtás le-fel, izzítás megint, majd gyujtás le, izzítás és próba(itt még nem röffen), majd gyujtás le-fel, izzítás és indítózás(itt olyan 5-6mpnèl indul a motor).Ez az első dízelem, sokat nem konyítok hozzá. Ráadásúl 1,5 hónapot állt a kárügyintézőnél, így nagyjából 2, max 3 hétig használtam eddig az autóm.
Ő azt mondja, hogy a lendkerekem nagyon gáz, de amikor elhoztam nem tudta reprodukálni a hibát, bár pont amikor indultam vele, akkor szólt utánam, hogy na most hallottam e(gondolom akkor kuplungoltam). Kereszt fiam apja autó szerelő, de inkább csak a régebbi autókkal van "jóban", és Ő is azt mondta, hogy valami kuplungolásnál nem oké, de Ő a kinyomócsapágyat mondta.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
ESP
senior tag
válasz KonzolKartel #20633 üzenetére
Vezérlés nincs elállítódva?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
őstag
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz KonzolKartel #20633 üzenetére
Hát, ha annyira ömlik a füst, akkor két dologra tippelnék:
- vagy tényleg nincs izzításod (kb. pont 200-at bírnak a gyetyák)
- már odavannak a Bosch injektorok -> felújításAlcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #20635 üzenetére
Motordoki aka Novothautó a totalcarból. ő olyan sziszifusz jellegű figura
Régen az opel gaálba (gödöllő) hordtam az autót, meg az újfalusi és társához (buda).
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zolikaDB
veterán
A kodlampam ugy van bekotve, h csak akkor mukodik, ha jar a motor es a tompitott fel van kapcsolva.
Ez igy jo? -
bambano
titán
válasz fero02 #20639 üzenetére
emlékeim szerint a szabály az, hogy tompított csak forgalomban levő járművön lehet, tehát ha parkolsz, nem szabad világítania.
az más kérdés, hogy a vectrámon bármit bármikor be lehet kapcsolni, ami szerintem nem szabályos.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
fero02
veterán
válasz bambano #20640 üzenetére
Magyarul ha állok ki az udvarból (ami magánterület ugye, és ezáltal nem vagyok a forgalom részese), akkor nem is használhatok tompítottat?
Én úgy emlékszem, hogy ködlámpát (of korsz csak indokolt esetben és városon kívül), tompított fényszóró mellett lehet használni. Ehhez képest sok új autónál (pl Skoda) a ködlámpa világít a tompított nélkül is.
-
bambano
titán
válasz fero02 #20641 üzenetére
tudtam, hogy ezt nem lehet értelmesen megfogalmazni
először azt akartam írni, hogy csak mozgó járművön, de akkor valaki megkérdezte volna, hogyha megáll a pirosban...
stb.tehát ha tartózkodási/parkolási szándékkal állsz, akkor nem szabad világítani a tompítottnak, ha forgalmi okból állsz, közlekednél valahova, akkor igen.
megpróbálom másképp: ha benne ülsz az autóba, világíthat, ha nem, nem
de ez se lesz jó, érzem...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zolikaDB
veterán
Parkfeny?? Azaz helyzetjelzo? Nem.
Allo motornal kapcsolhato: helyzetjelzo, tompitott, tavolsagi.
Jaro motornal kapcsolhato: a fentiek, illetve tompitottal a kodlampa.
DRL nincs. Gondolkodok rajta, olyanon ami full szabalyos, es igenyes, jol mutat G Astran. Tehat nem csilli-villi, meg full krom es jobban hasonlit egy fotonagyura. Na olyan nem kellene.
Bekotese ezeknek mennyire bonyolult?
Calogero: igen, igy van, Skodaknal kodlampa feszkeben van a menetfeny is. -
ESP
senior tag
Akkor helyzetjelző.
Céges G astra-n gyárilag van ködlámpa, ott fel lehet kapcsolni
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
szacsee
nagyúr
válasz fero02 #20648 üzenetére
Régebben nem csavarták ennyire a szabályokat és talán azok fogalmazták, akik értettek is hozzá... ködlámpa ügyben.
Annyi kikötés volt, hogy távolsági kapcsolásakor a ködlámpának nem szabad világítania... ezt mi kapcsolással megoldottuk egy Skoda Favoriton anno, hogy slusszkulcs elfordítása után lehetett csak felkapcsolni és távolsági fényszórónál a relé kioldott. Agyalni kellett az utólagos bekötésen, de nem volt vészes. Mire oda kerültünk, hogy műszaki, addigra meg az újabb nyugati autók miatt azt hiszem törölték a szabályt. Most meg már lassan megmondják, hogy mit csinálhatok álló autóban és mit nem. Gyépés törvényhozók (politikától függetlenül), itt sem a józan paraszti ész irányítja őket ahogy látom.Egy példa manus kocsija lehal, elkezdi nézni, hogy mi baja lehet, leejt egy kulccsomót, vagy apró tárgyat, amit kiránt a zsebéből, hogy a mobillal világítson a motortérbe. Korom sötétben józan ész azt diktálja, hogy tompított fel, ha nincs forgalom (ha van akkor is jön veled szembe tompítottal jármű... szóval mindegy) és kiesett tárgy megkeres. Jön arra egy közeg, akkor azért büntet, mert felkapcsoltam a tompított világítást)... kicsit nincs is pénzbehajtás szaga az egésznek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen