- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android szakmai topik
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tocsi
csendes tag
Üdv!
Többen mondták már nekem, hogy az astráknál (G) sok az elektromos gond...kiég minden, elfüstől és csak romhalmaz marad a 4kerekű, de már azt csak lovaskocsinak tudják használni!
Sőt talicskának, igaz jó nagy , de akkor is?
Igaz ez?D
Na a lényeg, hogy szidják az elektronikáját!
Ti mit mondtok erre gyerekek?
Ugyanis használt astra G kombit néznék...és ha ez a típushiba, vagy ez is akkor meggondolom!
Még mik a típushibái a G-nek?
Thx!A Te nevedet hogy hivják?
-
dokar
addikt
volt ma délelőtt egy kis tuning:
direktszűrőt cseréltem nagyobbra, hogy alul is legyen több nyomaték.
továbbá beépítettem a rendszerbe T toldást is, melybe pont belepasszolt a szenzorom.
eredmény:
5-ösben 80-120: 7,8%-os javulás, ez időben 1,201 másodpercet jelent.
képek a toldásról, szűrőről, szenzorról:
[link][link][link]extra - SEXRay
-
Peter789
senior tag
hát így végigfutva marhaságokat általánosít sztem...
apámnak is G-je van, ismeretségi körben is van 2, és a felsorolt ''típushibákból'' egyiket se tapasztalták eddig... na jó, izzócseréhez tényleg nőgyógyász képesítés kell, de megoldható...
egyik 3 éves 60-70e km-rel, másikak 6 körül 120-150e km-rel, és hiba nélkül tették eddig a dolgukat...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Calogero
addikt
Megnéztem az oldalt, szerintem ezek az adatok nem nagyon számítanak, max megtudod hogy ilyen hibák is előfordulhatnak az autóval. (az itt felsorolt hibák bármelyik márkánál is előjöhetnek)
Ha a kiszemelt autó jó állapotban van, külső, belső és motorikusan, akkor megveheted nyugodtan. -
helkis
addikt
az astra g classic II-t már a lengyelek rakják/ták össze, azok valamivel kevésbé strapásak szvsz, de ha sikerül úgy venned, hogy ismered az előéletét, akkor nem lehet baj. amúgy a többi márkához képest olcsó a fentartás, ill a fogyó-kopó anyagok-alkatrészek is relatív olcsók hozzá, mivel ''népautó'' sok bontott cuccot is találni ha épp kellene..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Tocsi
csendes tag
Köszi gyerekek az infókat!
Azért picit megnyugodtam....
Igen gondoltam én is, hogy nem minden G-nél lehet ilyen hiba, max ezek jöhetnek elő.
Alakra tetszik a opl és az anyagi oldala se elhanyagolható, ha rendben vele minden, akkor nem drága a kicsike eltartása
Ebben az ecotech motorban mi a jó?
Kevesebb a károsanyag kibocsájtása? Kb. mennyivel mint a normál motornál?A Te nevedet hogy hivják?
-
Peter789
senior tag
ugyanúgy kevés CO-t nyom ki mint bármelyik mai motor, csak opeléknél éppen ecotec néven fut a parasztvakító marketing
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Foglalt név
addikt
válasz deicide #1749 üzenetére
Örülök, hogy meglett a hiba
Én ma szétkaptam a szívóoldal elejét, mire végeztem újra lett alapjárat. Kopp-kopp. Nem volt energiám kipróbálni, de szerdán úgyis jövök pestre aztán kiderül máshol is érződik-e hatása. Ha igen és kicserélte a vezérműszíjat az ódis, akkor megcibálom a tollát -
dokar
addikt
válasz Foglalt név #1767 üzenetére
Én ma szétkaptam a szívóoldal elejét, mire végeztem újra lett alapjárat.
én is megtettem pár napja, a karter gáz okozta dolgokat nem győztem eltakarítani, utána beöntöttem fél deci vizet a fojtószelepen holnap a hátsó fék rendbetétele miatt viszem szerelőhöz.extra - SEXRay
-
deicide
veterán
válasz Foglalt név #1767 üzenetére
kináld meg a drágaságot...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
TasiA
senior tag
válasz deicide #1749 üzenetére
HALI!
Egy pár nap kimaradás után...
Akartam kérdezni, hogy ez valami utángyártott alkatrész, mert akkor kár volt érte pénzt adni, de hamar kiderült. Régebben én is megjöttem az ilyen utángyártott hulladékokból. Akkor megfogadtam, hogy csak jót, vagy gyárit veszek. Idén még is megszívtam, ÉN HÜLYE! Hagytam magam rábeszélni a GABRIEL lengéscsillapítóra. Kár volt. Az új csillapító kopog, de ha véletlenül elhalgat, akkor meg nyikorog. Rakás kaka. Még szerencse, hogy csak hátsó. Jó messzire fogom dobni, ha veszek másikat. -
_seth_
veterán
Na fiúk ötleteket várok:
A kadettemben nincs alapjárat, egyáltalán nincs.
-Gyújtás elosztó jó (még meg sem kopott)
-Rotor szintén
-Gyertyák újak (NGK, Opel kétpólusúval sincs)
-Gyújtáskábelek újak
-Légszűrő új
-Friss olaj, olajszűrőcsere
-Ha nyomok neki egy kis gázt akkor semmi probléma, menet közben sincs probléma, erő is van benne.
Az automataszivató nem tökéletes de ennek csak az induláshoz van köze és egy idő után ''kikapcsol'' eddig így volt és utána nem is volt vele gond de most vmi nem az igazi...
Sokan a karburátorra gyanakodnak amit ma elkezdtem kitakarítani de autószerelési ismereteim nem terjednek ki a karbi 100%-os kitakarítására, a tetejét levettem, megtakarítottam, a két torkot is megtakarítottam de ennél tovább nem bontottam... szerintetek a karbi a ludas vagy nem? (karbi: Pieburg 2 E 3 kéttorkos)
Erre mondjatok valami okosat
Vinnem kellene zöldkártyázni de így beállok és megáll a motor egyből... igaz így károsanyag sem jön ki belőle...Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
_seth_
veterán
Szó szerinti emelést nem tudok csinálni mert jelenleg az alapjárat az 0 rpm Egyébként meg tudom próbálni és meg is fogom, hátha... max ha nem jön be visszaállítom
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
T 1000
aktív tag
szerintem az benzinellátással van gond. Nem vágom mi van benne tápszivattyú vagy ac pumpa, de ez is okozhatja azt, hogy nincs alapjáratod (PL mikor a lada szamaránál az ac-ben kilyukad a membrán) ilyenkor alacsony fordulaton nem jut elég benzinhez és leáll, de ha növeled a fordulatot akkor rendesen felpörög. Ha van benzinszűrőd, ellenőrízd le azt is, meg az egész üzemanyag ellátást, mivel nem egy nagy dolog megnézni és így ezt a lehetőséget is kizárhatod. Aztán lehet még trafó, alapjárati fordulatnál ha szarakodik a trafó nem adja rendesen a szikrát és leáll, de ha rálépsz a gázra, megnő a töltés és minden ok (szintén szamarával jártam így), valamint nézd meg alapjáraton az aksi töltését is.
-
helkis
addikt
hmm.. szvsz, vagy túl sok levegőt kap (fals), vagy túl keveset (dugulás), vagy túl sok benyát (nem tudom mi lehet), vagy túl keveset (ac-pumpa? membrán? telement trutyival mert már nem volt sok benzin a tankba és felszívta az alján lévő szarokat), esetleg még lehet szar a gyújtás túl korai, vagy túl későn ad szikrát így mivel nem nagy a fordulatszám, nem tudja a lendület továbbvinni a dugattyút és leáll, bár ezt biztos éreznéd..
újabb opelekben szokott olyan lenni, hogy a benzingőz visszavezető cső megtörik, eldugul, és nem tud visszaáramlani a tankba a cucc, és ettől fullad..
egyenlőre ennyi, remélem bejön valamelyik!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
-
_seth_
veterán
Üzemanyagrendszert hogyan tudom ellenőrizni?
''Újabb jelenség: rángat, hogy a fene enné meg... 120-ig húzattam negyedikben majd átraktam ötödikbe, onnan mondom 130-ig gyorsulok de semmi... ha több gázt nyomtam mint amennyivel a 120-as tempót tudtam tartani csak rángatott de nem ment gyorsabban
Ellenben most volt alapjárat... áááááhhhh emberek? mi lehet ez a probléma? kikészít...
És nyáron menni kellene vele hosszabb távra is de így nem indulhatok el vele ''
Kadettklubon karbira tippelnek, hogy sok benzint kap vagy a levegő nem okés
Tegnap még nem volt vele ilyesmi viszont nem volt alapjáratom... most is csak hazafelé volt szal nem értem mi lehet... változó problémákIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Ok, meglesz, + karbi+autamat szivató ellenőrzés is lesz Viszem a notit rajta a kézikönyv
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Foglalt név
addikt
válasz Foglalt név #1771 üzenetére
Alapjárat már egész pofás és szépen végigpörög, viszont még vlmi mindig nem az igazi, nem úgy harap, ahogy kéne
-
_seth_
veterán
Ha már szennyezem az autómmal a környezetet legalább a fákat megkímélem
Foglalt név: karbiban mindent kitakarítottam a legapróbb kis csőig, külső mozgó részek megkenve, eredmény: olyan mint volt rángat és nincs alapjárat
Ebből szerelő lesz... 2 nap és lejár a zöldkártyája is... áh...
Ugyanakkor 1 hónap alatt majd 2000 kilométert raktam bele ami nem rossz főleg, hogy nem járok dolgozni, nem voltam messzebb mint 60km, és csak vizsgázni jártam be vele + na jó volt, hogy kocsikáztam csak úgy... (kb 150km ez a része ami nem is csoda miután 2,5 hónapig darabokban volt az autó... ) ezalatt megbüntettek 1x gyorshajtásért (50 helyett 63 főút városi szakaszán, az óra 60-at sem mutatott) és 1x ellenőriztek (szonda+papirok), rengeteg bogarat, rovart megöltem, baleset szerencsére nem volt pedig sokszor lehetett volna ha nem figyelek kellően
Ballábfék megy jól csak kérdés, hogy át tudom-e rakni a tappancsaimat mielőtt leállna a motor
[Szerkesztve]Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dokar
addikt
huh, na végre le lettek szedve az oldalsó műanyag díszlécek az astráról.
extra - SEXRay
-
Peter789
senior tag
válasz Calogero #1786 üzenetére
én több mint 4 hete várok rá elvileg ma megy vizsgázni, de örülni csak akkor fogok ha végre benne ülök... hétfőre igérik...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Calogero
addikt
válasz Peter789 #1788 üzenetére
Nem értem hogy minek húzzák az időt, elvégre az új autót nem kell elvinni a vizsgabázisra.
Amúgy meg tököm ki van az Opellel. Először azért hosszabították meg a határidőt, mert a gyárban sztrájkoltak. Most meg már itt van a kereskedőnél, beleülhettem, halottam a motorhangját, tehát meg volt az átvét. Megtörtént a komfort programozás.
Márcsak a rendszámra és a papírokra kell várni....várni..... és megint csak várni -
Peter789
senior tag
válasz Calogero #1789 üzenetére
az enyém 2 éves, most hozták be az országba... azt mondta a kereskedő, hogy a sima műszaki nem lenne probléma, de forgalomba is kell helyeztetni amit csak 2 helyen csinálnak most bp-en, és azért ilyen hosszadalmas... gondolom egy cipőben járhatunk...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Calogero
addikt
-
e.vid
senior tag
válasz Calogero #1786 üzenetére
Jól elhúzzák az időt. Én múlthét pénteken kötöttem meg a szerződést és ma 16 órára megyek átvenni. Ez 4 munkanap. Igaz, hogy nem kellett rendelni, mert volt raktáron, de szerintem egész jó időt futottak.
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
Calogero
addikt
H Astrákoskat szívesen látjuk itt : [link]
-
Peter789
senior tag
sajna a műszaki + forgalomba helyezés lassú mostanában...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
k.
őstag
válasz Calogero #1786 üzenetére
Az a vicces hogy mi még amikor 2003ban vettük a mi G astránkat 1 kritérium volt és hozzuk a kocsit 1 héten belül meglegyen.Mivlehogy az elQzQ kocsi full totálkáros volt és kocsi sqrgQsen kellett így nem volt mit tenni.ÚGy kapkodtak mint állat és még engedményt is kaptunk(metálfény meg baloldali üléselmelés vagy valami ilyesmi)A kocsi egyébként 1 alap modell gyakorlatilag a klíma az extra benne meg az anyósoldali légzsák.Na persze mondjuk a metálfény is de az nem kelrült semmibe.Azóta is hibátlanul szolgál pedig mindennap jó 2 órát unatkozik a dugóba .Nagyon valószínü hogy a következQ autó is opel lesz.
Egyszer volt 1 baleset beleszált a hátuljába 1 volvó.Na hát a volvó eleje leamortizálodott az opelnak megsérült a lökhárítója meg a hátsó oldallemez elmozdult azt visszarakták és kész is volt 1 hibátlan kocsi.Na most képzeljétek maikor megláttuk a volvot mekkora sokk volt(pont úgy jöttünk hogy a volvónak láttuk az elejét).
ui:az elsQ oldalon van róla kép(k. astra g 1.4 16szelepes) na valószínüleg csinálok róla új képet.
bocs a hibárkét nem jó a billem.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000