- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Woodslave
nagyúr
-
senior tag
válasz bolondember #1882 üzenetére
Akkor már csak az őstagságra kellene gyúrnom
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Calogero
addikt
válasz Woodslave #1902 üzenetére
Ezzel gyakorlatilag egy full BC-t kapsz nem?
Nem.
Azt hogy elérjed a BC1, BC2 fület ahoz TECH2-vel fel kell programoztatni.
Olyan funkciók következnek amiket az OSS (Opel SzakSzervíz) aktiválhat, tehát a kocsiban jelen vannak.
Komfortablakprogram
Tech2-vel programozható, hogy az autó nyitott állapotban a nyitó gombbal lehúzza az ablakokat. Ugyanez érvényes zárásnál is. Figyelem: a távirányítón a gombot folyamatosan nyomva kell tartani,
mivel a REC (hátsó elektronikus központ, a bal hátsó lámpánál) közvetlenül kezeli az ablakhajtó motorokat.
Ha azt szeretnéd, hogy folyamatos nyomva tartás nélkül, a bezárásra automatikusan felhúzódjanak az ablakok, ehhez külön modul szükségeltetik. (kb. 8000 HUF, C***** Uniwin ablakfelhúzó modul)
Indexautomata
A Triplázó index ugyebár 3 villog 1 érintésre. Ezt lehet csökkenteni 1, ill 2 villogásra.
Hazakísérőfény
Időzíthető 0-255mp között. TECH2vel programozható át. Továbbá a tompított fény „elsötétedése”-dimmelése is kikapcsolható TECH2vel.
Bekapcsolt Világítás emlékeztető hang
TECH2vel ki-be kapcsolható
Vészvillogó- indexhang
Tech2vel halkabbra vehető az index hangja. Erősség 1-5 terjed.
Üléshasználatérzékelő
TECH2-vel kikapcsolható, így nem sípol, ha az utas nem köti be magát.
Rendszámvilágítás
TECH2vel programozható, hogy nyitott csomagtartónál be v. ki legyen kapcsolva.
Vészfékvillogás
TECH2-vel aktiválható. 70km/h sebesség felett történő vészfékezésnél vagy nagyobb fékezésnél villognak a féklámpák.
Állandó világítás
Ha pl. azt szeretnéd, hogy ne kelljen felkapcsolnod a lámpát mindig, hanem folyamatosan égjen ha jár a motor. TECH2-vel Programozható, 5 variációban. Ha az OSS nem találja a REC-ben van.
Vigyázat! Kanyarodó fénynél nem ajánlott.
BC (Board Computer)
Fedélzeti számítógép. Ez az egyik olyan extra, amit utólag éri meg berakatni, mert úgy jóval olcsóbb. Új autóba rendelhető kb. 70e. Ft-ért, ekkor érzékelőket is kapsz hozzá, melyek folyadékszinteket, és a keréknyomást is jelzik. Ha azonban nem akarsz rá ennyit költeni, utólag felprogramozható a teljes BC (ingyen-től kb. 10e Ft-ig, szervízben, TECH2-vel), KIVÉVE, ha 2 soros kijelződ van. Az utólagos, felprogramozott BC-vel viszont nem kapsz érzékelőket, tehát a folyadékszint és keréknyomás kijelzést nem kapod meg, de minden mást igen:
- pillanatnyi fogyasztás
- átlagfogyasztás
- megtett km
- elfogyasztott üzemanyag
- még megtehető km
- stopperóra
Tempomat (sebességtartó automatika)
Ez a másik olyan extra, amit utólag éri meg berakatni, mert úgy jóval olcsóbb. Legtöbb esetben a kuplungkapcsoló be van építve gyárilag, így egyedül indexkarcsere után TECH2vel bekapcsolható. Ellenkező esetben a kuplungkapcsolót is be kell húzni. -
Calogero
addikt
válasz Calogero #1905 üzenetére
Ami kimaradt az a komfortprogramozás
Lépésről lépésre, egy német Opel szakszerviz leírása szerint:
• Kéziféket behúzni
• Kézifék alatti fedőt eltávolítani
• Tech2 kábelt (CanDi-Modul közbeikatásával) csatlakoztatni
• Gyújtást ráadni
• Tech2-őt bekapcsolni
• Entert nyomni
• F0: „Gépjárműdiagnosztika”-t kiválasztani, majd Enter
• Modellévet választani, pl.: 2006, majd Enter
• Modellt választani, pl.: Astra-H, majd Enter
• F0: „Gépjárművet kiválasztani”, majd Enter
• F2: „Gépjármú Személyreszabása”-t kiválasztani, majd Enter
• Itt picit várni kell (akár 2 percet is)
Biztonsági kód lekérése. Mo-i autó esetén elvileg benne van a rendszerben, de nem árt, ha tudjuk a kódot, vagy velünk van a kis kártya...
• Kód beütése, majd Enter
Megnyílik a keresett Menü
• Személyreszabhatóság 9 Menüpontban (alábbi sorrendben):
1. Automataindex..............Érték 1-3
2. Hazakísérőfény..............Érték 1-250mp (26 lépés 10mp.-enkéti állítás)
3. Hazakísérőfény..............Ki/Be
4. Küszöbvilágítás..............Ki/Be
5. Indexhangerő.................Érték 1-5
6. Tompított fényszóróra figyelmeztető hang....Engedélyezve/Tiltva
7. Nyitott ajtóra figyelmeztető hang...................Engedélyezve/Tiltva
8. Slusskulcsra figyelmeztető hang....................Engedélyezve/Tiltva
9. Nappali világítás..............Verzió 1-5
• Változtassuk meg a kívánt pontokat, a pontokat kiválasztva, egyesével „változtatva”
• Majd ezt követően a „programozást” kiválasztani
Valószinűleg újra kéri a biztonsági kódot
• Jelentés jelenik meg a kijelzőn : „Programozás Sikeres” -
Woodslave
nagyúr
válasz Calogero #1905 üzenetére
ezek hasznos infok. Ami engem érdekel, az az ablakfelhúzás, meg hogy ne kelljen a fényszórót kapcsolgatni, meg a bc is jó lenne, majd utánajárok, bár a szalonnak ahol vettük a kapcsolat nem túl rózsás a használt kocsi megvétel miatt
Apropó fényszóró: persze horváto-ban sikerül éjszakára rajta hagyni, reggel mennénk kirándulni, aztán a tárvirányítóra meg se nyikkan Hívtam a Opel Assistansot, fél óra múlva kint volt egy horvát szerelő (Forddal ), bebikázta, kicsit járattam, oszt jó lett."akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
-
helkis
addikt
nálam városban 90-93fok között szokott ingadozni a víz-hőfok, ma a nagy melegben Siófok -Veszprém távon se ment 95-nél feljebb, ez általában egy jó nagy dugónál fordul elő. letekerős-klíma van csak..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
KrAt
veterán
Ma volt a kocsi 2 szerelőnél. Egyik egy hűtésszerelő, oda megy csütörtök reggel, radiátor csere lesz, másik meg beállította a karbit (benyó levegő keverék, azért vittük el, mert városban sokat evett (10+), és azt sejtettük, h a benyó-levegőt annó elállítottuk, s azért van).
Csávó beállította, azt mondta, nagyon el volt állítva
Itt a parkolóba mentem egy kis kört vele. Hát állat lett. Kettesben ~10ről is jobban gyorsul, és egyben meg olyat húz, h én is lestem Nagyonkomoly lett Nem hittem volna, hogy ilyen lesz, ha be van állítva, és kevesebb benyót kap (illetve ideálisabb keverékben) -
KrAt
veterán
válasz bolondember #1913 üzenetére
Jajaja Ha minden igaz, akkor 8kor ott, ha vmi közbejön, szólok (de remélem úgyse)
-
-
válasz Woodslave #1915 üzenetére
A teszt mód a pontos. Minden Opel sebességmérője 5kmph-val többet mutat a tényleges sebességnél. GPS-szel tesztelve, 10 éves modelltől a vadi újig, Corsától Vectráig.
Mondjuk még mindig jobb, mint a Kalosom volt, az 10%-ot csalt, akkor is ha 50-nel mentem, akkor is, ha autópályán 140-nel. Utóbbi esetben már 150 fölött volt a mutató.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Woodslave
nagyúr
válasz parandroid #1916 üzenetére
mi ebben a ráció? hogy a parasz azt higyje repeszt mint állat, de azé mégse?
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz parandroid #1916 üzenetére
én inkább zat vettem észre Vectrában (és Transitban), h a sebesség emelkedésével növekszik az érték - 50nél 3-4, 110nél már 6-8...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
Kicker
senior tag
hali
Nosztorin jöttél fel? nekem ott 100-on volt a celsius... de tegnap nem volt gond...
KrenAtesz:
ezt a karburátor beállítást halandó meg tudja nézni? vagy szakember kell? hogy tudtad elállítani? milyen gk is ez pontosan?Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
TasiA
senior tag
Hali!
Nem tudom kell-e, de én szoktam úgy 3 évente cserélni! Egy biztos! A hiprmarketekben kapható pisát bele ne tedd az autódba! Rá van írva minden jó, de fele sem igaz! Szigorúan gyári, illetve minőségi fagyállót ajánlok és akkor nem lesz fél év múlva rozsdás a hűtőfolyadék és a műanyag csövek sem repednek el, na meg a gumi sem málik szét! Fagyálló feltétlenül kell, mert a vízpumpának jót tesz kenés ügyileg. -
TasiA
senior tag
válasz Jockey007 #1888 üzenetére
Teljesen jó széria, azok talán már nem rohadnak annyira.A nyúlványokat és a rugótányérokat jól nézd meg, a tansapka környéke és sárvédőívek szintén zenész. HA lehet akkor 96-ost. HA jó menetteljesítményt szeretnél, akkor a 16 szelepest ajánlom, ha meg egy rendkíül igénytelent(jó értelemben), akkor a 8 szelepest. 1.4-ben csak 16V, mert a 8V nagyon lomha és ugyan annyit eszik mint az 1.6-os.
-
senior tag
Halihó !
Kérdés? astra g 218.000 km-l a céges verdám, és egy ideje főleg ha már meleg a motor, mikor gyorsítok, felmegy a fordulatszám, és váltás után, mikor visszaesik a fordulat, olyan sipoló hangot ad a kocsi, ez a hang mindig csak akkor van amikor visszaesik a fordulatszám
207.000 nél volt vezérműszij, meg olaj, meg ilyesmi csere, és kb utánna kezdte el csinálni, először nem vettem észre, aztán meghallottam, és mintha egyre jobban csinálná...
valakinek valami ötlet?.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
jagada
őstag
Hi!
G Astramba cserélnék pollenszűrőt. meg tudja valaki mondani hanyas TORX kulcsra lesz szükségem a doboz szétszedéséhez? addig nem bontanám ki a kesztyűtartót amíg nem took biztosat mer készletem az nincs kulcsokból.Mazda 3 Sport Takumi Limited Edition
-
helkis
addikt
csikosplázában lehet kapni lukas-torx-készletet (astrához olyan kell) ilyen narancssárga tartóban 3 vagy 4k-ért.. ha sokat barkácsolod a verdát, vagy szereted az alap dolgokat magad csinálni, nélkülözhetetlen.. én nyár elején cseréltem pollenszűrőt, de már nem emlékszem mekkora torx-kell oda, talán T10-es... egyébként a kesztyütartóhoz is torx kell, és valszeg ugyanakkora kell a szűrőházhoz is.
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
tegday voltunk Füreden, 16-23h-ig ma jön asztalos emberke befejezni a gardróbszekrényt, így valszeg nem tudok menni.. de köszi az invitálást!
ne azt nézd mennyi a kiadásod, hanem hogy mennyit spórolsz a befektetéssel, amúgy ha beviszed a kocsit valahova, hogy cseréljenek ki valamit, szvsz alapból 2k a munkadíj akár egy 10perces melóért, a második ilyen alakalom után már ergo ingyen van a cucc! ráadásul bárki ki tudja cserélni 10 perc alatt, na jó lehet elsőre 17perc is lesz de ugyebár másra is használható.. amúgy pipa alakú 10részes készletről van szó mindkét végén megmunkálva, nem tacskó termék, valami faintos cucc
hétvégén megyünk Győrbe esküvőre, jövő héten valamelyik délután vagy weekenden összefuthatnánk egy toroktisztogatásra (kocsiéra és a sajátunkra is egyetemben! ), mit szólsz?
[Szerkesztve]"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
jagada
őstag
a kesztyűtartóhoz nem a ''lukas'' (dugókulcs) hanem a másik fajta ilyen pipakulcs kell, abból vannak is kulcsaim, olajcseréhez, gyertyacseréhez vettem korábban darabra, de jó minőségű cuccot olyan 800Ft volt darabja amit ilyen racsnis karra kell ráhúzni , ha jól emlékszem a pollenszűrőhöz viszont a ''lukas'' kell ami nincs.
[Szerkesztve]Mazda 3 Sport Takumi Limited Edition
-
jagada
őstag
áhhh elbeszéltünk egymás mellett, értem már olyan lyukas torxom is van amire te gondolsz.
én a lyukas alatt a ''szuka'' kulcsot értettem, ami olyan csavarra megy rá, ami kiáll, és a másik a ''kani'' ami a süllyesztett fejű csavarokhoz kell.na nekem a szuka kell
[Szerkesztve]Mazda 3 Sport Takumi Limited Edition