Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    válasz mrlujoak #15935 üzenetére

    Srácok!

    Ilyen is van! Tegnap meló közben - épp egy kiállításon voltam - csörög a mini-m, és a hívó fél a Vodafone volt...
    Miután felvettem, egy kérdést hallottam, hogy miért akarom megszüntetni a két számom náluk?

    (Előző 1270-es beszélgetéseimben a már nem épp disztingvált, és nyugodt hangsúlyú társalgásaimban többször utaltam rá, hogy elviszem a már 10 éves számom tőlük, és a másikat is lemondom, ha ennyire rugalmatlan a számlázási rendszerük)

    Szóval. Mégis megoldható, csak épp "bunkónak" kell lennie az ügyfélnek. A vásárlónak. Akinek ugyebár mindig igaza van. Vagyis kellene lennie...

    A rövid, de velős tegnapi beszélgetés alatt vázolt problémámat mégis sikerült megoldani, azaz már 2 ügyfélszámom van, egyiken a 2 és fél éves mobilnet, másikon a frissen kötött mobiltelefon. ...és tud jönni két külön címre, egy azon névre, két külön számla...

    Természetesen most (már) nincs okom panaszkodni, de ha megoldható, akkor miért nem lehet már az elején így tenni, mindennemű felfokozott kedélyállapotban lezajló - és bizony néha nyomdafestéket nem tűrő - beszélgetést elkerülve?!

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

Új hozzászólás Aktív témák