- iPhone topik
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
érdi emelkedő az m7-esen, na az a kedvencem. Mikor arrafelé járok, és látom hogy sok erőtől duzzadó autó sofőrje nem tartalékol erőt és csak szenved én meg az 1.5 dci-vel 150-el elhúzok mellette emelkedőn felfelé 5 személlyel. Aztán némelyik visszakapcsol, látni is a fekete kormot a kipufogónál de mire felgyorsulna már rég otthagytam. Nem versenyzem csak szeretek tempósan haladni felfelé is.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz imyourfriend #30052 üzenetére
Ott mindig van egy két erő bajnok , én is jókat szoktam mosolyogni rajtuk főleg ha a lagunával megyek éppen arra vannak meglepetek arcok főleg amikor 170nél mutatom neki hogy még van hátra 2 gang
-
tresh
veterán
válasz rob210 #30054 üzenetére
Beza 6-os nissan váltó van alatta ami hát nem igazán sikerült jól...mellesleg neked egy diesel 5 ik kéne alá és hibátlan lenne az kb 500-800-al kevesebbet forogna. Csak nem tudom hogy a 16v-s alatt milyen váltó van mert lehet felmászik rá gond nélkül a dci 5ik fogasa Barátom 406-ja alatt is hdi 5ike dolgozik meg is látszik a fogyiján
Rob: na mindjárt kergetek vmi robbantott ábrát
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Olaj tapasztalatok:
Elcsendesedett a motor, igaz a MOL EVO óta elég finoman járt amúgy is, de most még rádobott arra is egy lapáttal. A rezgések tovább csillapodtak, a gázpedál nagyon pici rezgése gyakorlatilag teljesen megszűnt magasabb fordulatszámon is, nagyon szépen jár a motor. Ami érdekes, hogy a váltó is sokkal könnyebben jár, ha régen 10-20 alkalomból egyszer megakadt egy picit, most ma egyáltalán nem találkoztam akadással, vajpuha a váltó is, a motor meg mint írtam nagyon finoman jár.
Talán jobbnak tűnik ez a Mobil olaj, mint a Total volt, mert azzal nem vettem észre ennyire elhalkult motort és ennyire könnyen kapcsolható váltót, de persze ez még simán lehet csak az új vs. régi olaj különbsége miatt van így, majd a periódus közepén-végén kiderül mit is tud a Mobil, egyelőre viszont azt kell mondanom, nagyon durván jó
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Ez tényleg egy érdekes dolog, már sokkal régebben is észrevettem, pl. amikor rossz volt az alapjáratom, akkor az autó sokkal nehezebben vette az 1-est, viszont a 3-ast könnyebben, ahhoz képest, mint amikor meglett csinálva a fals levegő és beállítva az alapjárat, utána már megszűnt, hogy az egyest nehezen veszi, viszont a 3-ba berakni egy icipicit nehezebb volt, de az is csak az elején utána már nagyjából teljesen megjavult a váltó. Még régebben itt is panaszkodtam, hogy alig veszi az egyest, stb., és aztán az alapjárat beállása és a xado motorkezelés után a váltó is jobb lett
Most pedig megint egy nagy változás a váltóban, hogy a tegnapi olajcsere óta könnyebben jár a váltó, de nem is kicsivel, azokat az icipici akadásokat sem tapasztaltam ma, és amikor gurulva szinte éreztem, számítottam rá, hogy egy picit nehezebben fog 1-be menni, akkor simán belement, pedig mindig meg szokott akadni egy kicsit, de tényleg a váltás is sokkal finomabb lett az új olaj óta...
Nem mondanám, ha nem így lenne
Tehát hihetetlen, de igaz, a váltóhoz hozzá sem lett nyúlva, de ha az előző tulaj beleülne az autóba, fel sem ismerné a váltót
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Mikor még megvolt otthon a Subaru Foraster akkor én is bohóckodtam így. 4-ben 150 környékét mente és elég fürge volt még 170 körül is. De ezt egy 1.5 dci-től nem várhatom el, viszont amilyen tempót elvárok azt bőven megadja akár az érdi emelkedőn is. Sokszor tényleg azt látni hogy az emberek nem gondolkodnak csak a gázpedál van és váltani egyáltalán nem, majd felgyorsul az a szar egyszer.
-
tresh
veterán
válasz imyourfriend #30062 üzenetére
Nekem ott az igaz izom autók a kedvenceim közte a 1.3 Gti swift 1 , meg a swift 2 1.6 sport de a best of az az 1.4 racsing civic no mega Vtech mind a 4 autó híres hogy csak úgy hemzseg a motorterük alatt a nyomaték
-
DonThomasino
veterán
MA reggel nem indult elsőre twingo
csak másodjára vag y harmadjára.
Korábban ilyen nem volt.
A fojtószelep csinálhat ilyet?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
tresh
veterán
válasz DonThomasino #30071 üzenetére
önindító tekert?
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #30073 üzenetére
Más lesz ott a bibi.
Vagy más is.Nem merek messzemenőkbe bocsátkozni, de a fojtószelepet minden képen tisztítani kéne, illetve a nemindulás első gyanúra inkább FHP jeladó lesz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #30075 üzenetére
Nem eszement drága 10es körül van.
Kicserélni 5 perc, csak nagyon meg kell nézni, mert 3 féle csatlakozóval szerelték a renaultokat (meganet legalábbis) és egyik csatlakozó sem kompatibilis a másikkal.A váltó felett a blokk tövében van ahol a lendkerék.
Arról veszi le a jelet ami alapján befecskendez az injektor.
Ha ez el kezd vacakolni, vagy rosszkor adja a jelet akkor nem indul az autó.Ez mondjuk az alapjáratot is befojásolhatja, de ott inkább az elkoszolódott fojtószelepre gondolok.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #30077 üzenetére
Erősen szoftver és műszer függő.
Az utóbbi időben én nem találkoztam csak a gyári diaggal ami olvasta is a gépet.
Pedig pár félére rádugdostuk.Renault power
-
-=Tiger=-
tag
Nekem azért már írt ki fura dolgot 1-2 hibás izzítóra. Hát köze nem volt hozzá. Előizzító anyámkínja... de azért az esetek nagy százalékában okos dolgokat mond.
Ha valaki légzsákot akar szerlni otthon annak a szerelés idejére nélkülözhetetlen. Csak fél évet szoptam vele, hogy folyamatosan világított és nem jöttem rá a hibára. Fél óra alatt pontot tettem az i-re vele.
[ Szerkesztve ]
-
-=Tiger=-
tag
Gyári másolat. "A" kategóriás. Ennél már csak az A+ jobb. --> Elvileg jobb az anyaghasználat, értem ezalatt a jobb nyákot stb. Állítólag... minden funkciója tökéletes.
A családban van egy MII/2 GT (2007) meg egy Thalia (2003 )utóbbin anno elvégeztem egy teljes reprog-ot úgy, h előtte elfelejtettem a tartalmat elmenteni, aztán csodálkoztam, hogy nem indul. Hajtott a kiváncsiság. Szelepkódok megismertetése. Finom volt, de mindig tanul valamit az ember.
Meg 1-2 ismerősnek... Azért vettem, mert nagy valószínűséggel marad a Renault vonal egy ilyen meg mindig jól jön.
*
Eddig még mindent vitt tökéletesen. Akitől vettem az ezzel foglalkozik, ha elromlik is nagy valószínűséggel tudja javítani, neki van Autocom is stb...[ Szerkesztve ]
-
-=Tiger=-
tag
válasz -=Tiger=- #30082 üzenetére
Nagy mágusnak tűnik egyébként a csóka, pár éve nagyon beleásta magát egy haverjával az autodiagnosztikába. Bármilyen ECU-t felprogramoznak vagy újabb elektronikus vezérlésű automata váltót stb. Neki van gyári eredeti CLIP is plus A és A+ is így van némi összehasonlítási alapja. + Autocom... stb.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #30085 üzenetére
Egy diagra lehet elugrok valamerre amerre jársz.
Vagy csinálunk egyszer egy mini renault talit, volt már rá példa.
És akkor némi kp ellenében, mert ingyen nem várom el, megnézhetnénk a gépet.
Sajnos ehhez a diagos részhez én hülye vagyok és ezt fel is vállalom.Renault power
-
_NCT
addikt
Pollenszűrő csere 5100-ert sok volt? Csak markaszerviz tudta elvalalni mara sietősbe. Viszont lattam h milyen egyszerű művelet lehet enis meg tudtam volna csinalni....
Motrio pollenszűrő.
[ Szerkesztve ]
-
gombcomp
senior tag
válasz rob210 #30086 üzenetére
A pénzezésre csak vigyázzatok,mert a NAV résen van...
A fiamék üzemeltették a renaultdiagnosztika.hu oldalt,és bejelentkeztek
magánemberként,és egy jó kis 4 évig tartó per lett belőle,meg perenkívüli egyezség
ami nem kis öszzegbe fájt.
Az ügy elindítója a Renault Magyarország volt,mert rohamosan lecsökkent a
márkaképviseleteknél a diagnosztikai igény.
Tudomásukra jutott,hogy valaki behozatott Kínából egy komolyabb tétel clipet.
Ugyanolyan volt mint a "gyári",még Renault embléma is volt rajta.
Ebből lett a balhé "árú hamis megjelölése" volt a vád mert használták az emblémát.
Az ominózus 1db clip pedig hivatalosan került az országba,még vámot is kellett rá fizetni."Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
-
_NCT
addikt
válasz rob210 #30089 üzenetére
Csere tényleg nem volt bonyolult, kihúzta, berakta, befújta és ennyi. Munkadíjat nem is számoltak, csak a szűrő árát.
Mondjuk balf@sz volt a csávó, mert először a nettó árat mondta, aztán mikor berakták, akkor mondta h sorry bruttó ára 5185 lesz.....
Igazából ha netről rendelem 3500-4000-ért se úszom meg olcsóbban, mert szállítási díj akkor is van.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Én ilyen sima papír 1500ft-os pollenszűrőt szoktam venni, már írtam régebben, hogy az összeset végigpróbáltam (papír kínai, papír márkás, szenes kínai, szenes márkás) és szerintem nincs értelme a drágábbnak.
Olyan félévente cserélem, bár én sokat is járok vele.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
addikt
Mióta (1.5 éve) megvan az autó nem cseréltem, és nem tudom hogy előtte mikor cserélték. De mikor tegnap kivette a csávó, hát full fekete volt a portól és levelek is estek ki belőle, meg csomó kosz. És én ezt fújattam be az utastérbe.
Amúgy 15fokra állított klíma szoba hőmérővel mérve 15 fokot fújt a szellőzőnél, 2-3 perc üzemelés után, álló helyzetben. Ez mennyire jó? Szerelő azt mondta 7-8 fokot kell mérni, de nem tudom hol. Szellőző rácsnál, vagy lentebb? Meg mondjuk digitális hőmérővel kéne mérni, nem a higanyos szobából kioperált hőmérővel
Utána hosszabb távon hidegebbet fúj, ezért nem is töltettem meg cseréltettem még a gázt. Szerelő azt mondta amíg hideget fúj, hagyjam a f@szba, ne fizessek feleslegesen.
-
rob210
Topikgazda
Na akkor ha valaki úgy döntött jön holnap a találkozóra, az írjon egy privit a cím miatt és annak elküldöm, hova kell jönni pontosan.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs