Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • duni84

    aktív tag

    válasz belovary #22986 üzenetére

    nem olvastad el az én hsz-omat, ugye? :N egész egyszerűen olyan ajtókon kopogtatsz, ahol még véletlen sem az fog válaszolni, akinek ez a munkája/felelőssége. közvetlenül a márkaszervízzel kommunikálj. megértem én, hogy messze vagy, de ha valamit el kell intézni, akkor el kell intézni. vagy itt (nem máshol, hanem tényleg itt!!) és aztán kérni egy garanciafutárt ("Canon, Tamron és Sigma fotóeszközök esetén a futárdíjat átvállaljuk, amennyiben a készülék jótállása érvényes"), miután mindkét fél képben van.

    ezen mi olyan nehéz? a viszonteladónak (esetedben: üzlet/bolt) addig számítasz, amíg megvetted. a canon hungária max meghallgatja amit mondasz nekik, aztán megértően a márkaszervízhez irányítanak. olvasom egy ideje a fórumot és úgy tűnik, hogy eddig ezt az egy lépést hagytad ki. ha én is az alapján alkotnék véleményt a canon-ról, ahogy abban az üzletben kezelték a problémáimat, ahol az első vázamat vettem, akkor már rég nikon/sony/pentax/akármi :W gépeim lennének, esetleg nem fotóznék (ez a "hülye azért nem vagyok" volt mellesleg)

    szóval márkaszervízzel kapcsolat felvét, fotók elküldése, hiba leírás ismertetése, rákérdezés, hogy járt-e náluk és milyen infóval küldték oda, ha emailben nehézkes, akkor az első 2 levélváltás után a levelezésre hivatkozva telefonon lehet tisztázni a dolgokat és megmondani, hogy mikor és hova jöhet a futár)

    #metszéspontok

Új hozzászólás Aktív témák