- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
6 és fél évesen került hozzám a gumi, azzal együtt vettem a motort.
Nem hiszem, hogy tudok pontos dolgokat írni. 1000000% hogy jobb lesz a mostaninálA fékolajat is szeretném cserélni. Ki milyet ajánl. DOT 5.1-re gondoltam, nem sokkal drágább a 4-es nél. Márkából meg fogalmam nincs, hogy milyet lenne érdemes venni.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
"A futófelület különböző dőlésszögekhez tartozó területein – a keverék megváltoztatása helyett – a kerék forgási síkjával párhuzamosan futó acélsodronyok eltérő feszessége és sűrűsége biztosítja, hogy a gumi minden helyzetben megfelelő teljesítményt nyújtson. Az úgynevezett 0 fokos acél öv középen feszesebb, biztosítva ezzel nagy sebességnél és féktávon a stabilitást, a gumi két oldalán a sűrűbben elhelyezett acélsodronyok lazábbak, nagyobb tapadási felületet és ezáltal jobb tapadást biztosítva, majd kicsit lejjebb, azon a részen, amit maximum dőlésszögnél használunk, megint egy kicsit feszesebbek, a jobb tartás és jobb visszajelzések érdekében. "
Szóval ez nem két-háromkomponenses gumi, hanem a Metzeler versenygumijainál bizonyított technológiát ülteti át az utcai szupersport gumiba. Hogy miben jobb vagy nem, azt egyelőre nem tudom, de az biztos, hogy mindenki nagyon elégedett volt vele esőben...én is, habár nem szeretek esőben motorozni, de ha elkap...
mod: pontosabban azt írták a tesztben, amit én is tapasztaltam, hogy hiába küldték neki, mit a hülyegyerek pályán, nem igazán látszódott rajta a használat még durva aszfalton sem. Egyébként meg a szarrá kopott bt021 után egyértelműen könnyebben dönthető a motor ezzel a gumival.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
Ismerőssel beszéltük, hogy veszünk közösen egy autós xenon szettet, de hogy mikor lesz belőle valami, azt nem tudom.
Ha xenonom lesz, akkor mi lesz a projektoros lámpámmal?
Azt se tudom, hogy mitől projektoros a projektorosCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
A lámpám gyárilag projektoros, ha jól tudom.
Motoros xenont tuti nem veszek mert ugyan annyiba kerül, mint az autós és abba legalább 2 is van.
Ha veszek mindenképpen csak minőségi szettet fogok választani.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
alvaro
senior tag
Nekem teljesen automatikus minden (a szükséges fordulatszámot alighanem egy táblázatból olvassa ki), és a hőmérséklettől függ. Nyáron szinte semmit se tesz rá, csak pár másodpercre szalad meg a fordulat melegen is, és be is áll a normál ~1500-ra. Fagypont körül már képes egy darabig 2000 körül menni, onnan ejti le fokozatosan, ahogy melegszik a motor. Érdekes adalék, hogy míg az egy henger 1500-as alapjárattal nem bírja el a gépet, addig 2000-rel már lehet gáz nélkül menni vele egyes-kettesben. Mondjuk sok értelme a dolognak nincs, csak érdekesség.
-
Daywalker
addikt
Látod ez a baj ezzel az egésszel...lásd .mf példáját. Elesel, rád dől a motor, a forró kipufogó meg szarrá égeti valamidet. És ehhez még menni sem kell, elég ha álló helyzetben fellöknek. Sőt, még elesni sem kell, most már ezt is tudjuk.
Nekem sehogy sem fér bele rendes ruha nélkül a motorozás, de mindenki másképp fogja fel a dolgot."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
énis felveszek legalább egy gerincprotit mindig, de most az nem volt itthon. hozzátartozik azért hogy csupa mellékúton megy az egész útvonal, ha 10 kocsit látok a 2 óra alatt az már sok. szóval nem egy veszélyes útvonal.
ja, horvátban meg senkin nem volt védőruha amúgy[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
elhiszem, és tudom hogy be kell öltözni, be is szoktam mindig, 40 fokban is. de tegnap olyan nagy kedvem volt lezserebben menni. rá is értem, meleg is volt, ilyen csopperes tempóban mentem.
jah! horvát autópálya. megyünk 130-al, erre elmegy mellettünk egy csopper 140 körül, rajta egy csávó meg a nője, bőrmellényben! na ez a durva. és magyarok voltak, mikor megálltunk dumáltunk is, mert találkoztunk a kúton.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
yodamastah
őstag
Egy pelda. Mesz mondjuk 3 savos parhuzamos kozlekedesben nyugiban, es latod hogy valtjak rad a savot. Altalaban sokkal jobb ilyenbol elore menekulni, mert magad elott pontosan tudod mi van. Fekezni nem jo, mert nem mindig vagy kepben hogy mi van mogotted. Nem kell eletveszelyben gondolkodni amikor menkulest irok. Sokszor elorefele huzok el egy kialakuloban levo szitubol ami nem tetszik. Motorral akozlekedes strategia az ilyen legkisebb ellenallas elve alapjan mukodik jol. Ebben sokat segit ha van egy eros blokk a segged alatt.
De pl en sem jarok 1000es motorral. Elvagyok a 750-el. En csak leirtam hogy szerintem miert jobb egy 1200-es mint a 600as
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
6kilóssal nem váltogatni. nem semmi
emlékszem még a karbis R6 ra. 2/a n mentünk emelkedőn, nagymelegben.
Azt kérdeztem magamban h mi a retek van ezzel, ez már megint miért nem megy?
aztán 20 fokkal hidegebb időben picit jobban ment, de az biztos, hogy váltogatás nélkül egy szartartály a 6 kilós motor
legalábbis szerintem. ízlések és pofonok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Na varjunk. Ez nem fitymalas. Sajnos ez az igazsag.
Ulj fel egy ezer sornegyre, es nyelezd le egyben.
Nekem olyasmi erzes, mint amikor a yamaha jogom utan kolcsonkaptan egy 250 es zxrt. Vagy amikor a 250 es zxr utan kolcsonkaptam egy fzr 1000 exupot. Vagy amikor az r6 utan kolcsonkaptam egy z1000 et.
Mindig az az erzes jott ram, hogy mi a fenenek van nekem ennel kisebb motorom vagy pontosabban: mi ez a szar amin ulok???Es az az ero amikor mar a gumi forog el, mert elore ulsz, h ne agaskodjon. Nemtom ezzel engem meg lehet venni. Van aki alapjaraton bejarja az orszagot, nekem ez tetszik, meg a kanyarodas. Nem muszaj ezt szeretni ebben, meg nincs baj azzal, hogy nem forgatod ki 15 ig. Vannak az ilyen hasznalatra jobban alkalmasabb motorok, de hanez tetszett akkor no problem
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
"egyesben tudja az autópályatempót 4 sec alatt, mit kell ezen pörgetni, meg hol kevés?"
A gond az hogy fordulaton kell tartani hogy rendelkezesre alljon az a nyomatek es az az ero ami bar ritkan kell, de de akkor jol jon. Gurulsz 100-al 6.ba ott nem 110-120Le a 600as, hanem 35. Az uj yamaha R6R 5000es fordulaton 25Le. Pedig ez egy nagyon eros 600as blokkal van szerelve.
5-6ezernel ha huzol egy nyel gazt neki, kb nem tortenik semmi. Ahhoz hogy megkapd a szukseges erot, vissza kell valtani 6bol 2-be. Ez nem csak az eltelt ido miatt problemas, de visszavaltaskor egy terheles valtas tortenik, ami bar nem szornyu dolog, de megiscsak ott van. A sulyeloszlas megvaltozik, elore dol a motor. a lanc nem feszul tovabb. Levaltasz 3-4et ujra feszul a lanc, ujra hatra megy a suly, ujabb terheles valtas. Az also tartomanyban erosebb motoron meg annnyi tortenik, hogy 20% gazallasrol felmesz 80ra. Elindul es kesz.
En nem mondom hogy a 600as szar, volt par 600asom es szerettem mindet. Most is vennek 600ast. Az erosebb/nyomatekosabb motoroknak azonban kozuton is megvannak az elonyei. Egyszer probald ki menj 1000km-t egy nyomatekos tura motorral, es megerted. Nem az a lenyeg hogy 200Le legyen, hanem hogy 3000tol is jol huzzon.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Azert azt hozzateszem hogy sok nagyon eros motort kiprobaltam, es engem kulonosebben nem kotott le az iszonyat ero onmagaban. Az MV Agusta F4 312-ben is futomu tetszett meg a vaz Ment mint a barom, de inkabb ijeszto volt az a rettentese ero ami jott belole folyamatosan. Ez mar tenyleg a masik veglet, amikor mesz 60-al es 4.ben akkorat tol hogy beszarsz. Nekem nem ez kell, csak hogy legyen valamennyi ero lent is. Mar reg lecserelhettem volna 1000esre a 750est, de egyaltalan nem akarom. A 750ben szamomra mar megvan az a kis plusz amit a 600asokban hianyoltam az also tartomanyban. Felso az mindegy, kozuton en sem motorozok 10e feletti fordulaton.
"alapvetően én sosem a tömeg tempójában megyek, hanem gyorsabban "
Persze ez alap, en is befele motorozok a forgalomba, hogy szembol jojjenek a megoldando szituaciok. De ide aztan meg foleg jol jon a plusz ero, mert a megoldasokat is magam elott keresem.
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
teljesen egyetértek én mentem már ezres motorral, többel is, nem éreztem azt a hú de nagy különbséget, pályán biztos jobban kijönne, de közúton szinte semmi különbséget nem éreztem, mert nem tudtam kihasználni, mert más is közlekedik, nemcsak én, nem tudok úgy menni ahogy szeretnék, mert akkor meghalok rövid úton
nagyobb nyomaték, hát ok, csak érezni nem nagyon éreztem belőle semmit, azokban a körülményekben, forgalomban, közúton...más: hehe, azt vettem észre, hogy itthon is megcsinálom azokat amiket olaszban csináltunk, kocsisort előzünk, ha jönnek szemből ha nem, ilyesmi ott mondjuk mindenki azt csinálta, ott nem volt feltűnő, itt kicsit fura azért, de működik persze csak akkor ha tényleg biztonságos, van hely és adnak is helyet stb., amúgy inkább várok...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
shiNIN
tag
A cigi nem egészséges. Sokaknak a kávé sem (velem nem csinál semmit), valamint az vizet von el és az utóíze se annyira jó.
Én gyümölcsöt szeretek enni, az hidratál és frissít.
Persze kinek mi jön be.
De 100 km-enként tuti nem állnék meg egy kényelmes motoron, ha pl. egynapos motorozásra indulnék Szlovéniába és Ausztriába. Kitépek a nyolcason, addig minek.
Alvaro szerint az övé nem túramotor, én az enyémet annak tekintem saját magam számára. Plusz korlátozott terepmotornak is, sajna e téren lehetne jobb, de a kátyúkat jól bírja. -
shiNIN
tag
Nyilván van, akinél ez igaz. Nálunk nem, mi eléggé pihenünk menet közben, legalábbis én. Ha nem, az egy nagyon szuper túra, mmmm Bár néha teljesen élvezetes tájat nézve csorogni. Mi megállókkal könnyedén lemegyünk 40-es átlagsebesség alá (jó, főúton csak 50 alá) és az kétségbeejtően alacsony. Én a ritkább, nagyobb megállókat szeretem. Nincs ezzel semmi gond, nem vagyunk egyformák. Amit nem szeretek, az a társas túra, rengeteg hosszú megállóval, amik nem is valami csodálatos látnivalót adnak, csak eszünk 2 órán át vagy ilyesmi. Hmmm bár egy ausztriai buszkirándulást nehéz überelni... A Hundertwasser-templomnál meg akartunk állni, de áááá nem, 5 perc sincs rá. De a tescónál muszáj 2 órás szünetet tartani... Mert kis hazánkban nincs olyan...
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
okés csak egy kérdés volt de akkor jó, csak csodálkoztam, hogy miért néz így ki
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
shiNIN
tag
Miért lenne vége a szezonnak? Teljesen jókat lehet menni rendes novemberekben, én ott szoktam befejezni (persze télen is vannak jó napok, de másfél hónapos szünetek is, ami engem illet. nincs meleg kesztyűm és öltözik be a fene Michelin-babának). Tavaly és tavalyelőtt is 20 fokban motoroztam egyes novemberi napokon. Tökéletes. Sokkal jobb, mint a 30-40 fok, a kánikulát nem tudom szezonnak tekinteni, bár néha úgy alakul, hogy motorra ülök.
Ma mentem vagy 270 km-t, tankoltam is, de fix összeget automata kúton, így a fogyasztást nem tudom, pedig érdekelt volna, mit okozott a konstans 50-55 km/h-s sebesség Pátytól a Malomvölgyig. Ennyivel faluban szoktam menni, ha vissza tudom fogni magam. Aztán szóltak páran, hogy ennél azért lehetne menni tempósabban, pannóniások ide meg oda Rejtély számomra, hogy a hayabushás hogyan volt képes elviselni, nekem se volt egyszerű. Úgyhogy aztán 70-80-nal mentünk néhol. Szerencsére kétszer kicsit lemaradtam és mentünk 100-zal beérni a többieket. De az főút volt, hiperlaza kanyarokkal. Tinnyénél pedig már nem érdekelt sokminden, többszáz km után a hőségben már nem tudok koncentrálni. Szóval ez nem az a motorozgatás volt, ahol húznak a többiek és jobban veszem a kanyarokat, mint magamtól.
De volt egy gyönyörű quad S láttunk birodalmi lépegetőt, nem volt ugyan olyan magas, mint az eddig megpillantott rekord, csak egy másfél sáv széles traktormonstrum
Meleg volt, 60 km-t alig bírtam ki ivás nélkül. A szokásos kánikulai motorozós vízmennyiségemet ittam meg (8 óránként fél liter). Ezt nem teljesen értem, de egyszerre kicsit iszom és elég.
S nem kérdeztem rá, amikor valaki beszólt, hogy szabadon gurulni életveszélyes. Pedig érdekes lenne egyszer találni valakit, akinek érve is van. Nem mintha bármit befolyásolna, de rohadt fárasztó, amikor meg se próbálnak érvelni, csak tiszteljük a tömeget, aki nem ért egyet velünk és a millióikat olyan motorozásba öljük, ami másoknak tetszik, nem, ami nekünk. Amúgyis bizarr, amikor a normál motoros leveszélyesezi azt, amit mi csinálunk...
(50-nél extrém sokat gurultam szabadon, majdnem mindig, mert olyan lassan nem tudok menni anélkül, plusz nem is egyenletesen mennek az előttem levők, néha lassítani kell. nem is szórakoztató, de együtt kell maradni... amikor 100-zal mentünk, sokkal kevesebbet volt behúzva a kuplung, bár azért persze jelentékeny százalékot, mert ott még gyorsul Cili. ha lesz egy erősebb motorom, nagyon furcsa lesz az elején. de legalább lesz értelme a pulse and glide-nak.)[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
még a mátra elején ki volt téve egy nagy tábla, rajta egy motoros, és ráírva hogy nem versenypálya. gondolom nem alaptalanul tették ki, biztos sok baleset volt. volt sok motoros, de olyan őrültet nem láttam most. se autóst szerencsére. volt egy két jó nagy kanyar, bükkben nincs ilyen nagy kanyar, vagyis kisívű visszafordító. de sikerrel vettem, el kell járnom gyakorolni a hegyekbe, hogy majd a nagyobb hegyeket is sikerrel leküzdjem. igencsak hasznos volt az a ringes képzés, eddig is gondoltam, de most bizonyossá vált.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
shiNIN
tag
Köszi Gondoltam, hogy itt volt valami, de nem emlékeztem már, iszonyú sok szöveget olvastam már itt az idők folyamán s a leírtakból nem marad meg olyan sok Arra emlékszem, hogy az idei 48 órás topikjában volt anno, hogy abszolút semmi érv nem bukkant fel. A tieid jogosak, de azokkal jobbára egyet is értek, ezért nem csinálom pl. kanyarban, ha nem egy, a kanyarhoz képest szánalmas sebességről van szó még nálam is. De csorogni egyenesen, ott nem zavaró. S van, akit sehol sem zavar. Alvaro szerpentinen is sokmindenre képes. Ő ott hardcore hypermiler, én pedig ki akarom használni a kanyarokat, célom a legnagyobb kanyarsebesség, amit még merek és tuti biztonságos is. Ebbe a szabadon gurulás nem fér be, ha nincs előttem senki. Lassítani jobb a motorfék.
De nem mindig megy az ember szerpentinen. Inkább kigurulom a fölös sebességet, minthogy fékezzek tökegyenes falusi utakon, csak hogy aztán megint húzhassam a gázt. Az roppant ésszerűtlen és pazarló lenne s nem is esne olyan jól. -
.mf
veterán
Azért fel lehet ismerni (mondjuk előbb Joe fiát ismertem fel rajta, utána néztem csak, hogy mintha a háttérben egy Honda lenne).
Amúgy igen, a színkombináció miatt tudtam könnyen kiszúrni.
De láttam a képek között egy 1100XX-et is.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
shiNIN
tag
Lehet, hogy városban jobb, bár attól függ, milyen a világítás, nekem Móron tegnap esőben még a víztiszta plexi is zavart, bár láttam azért vele. A sötét plexi az itteni szolid szerpentinfélén volt szürreális alkonyatkor.
Én se ülnék fel más mögé, Alvaro mögött is necces már, ha Cilin ülünk.
Magam mögé valszeg felülnék, de nem élvezném azt se.
Alvaro ült már mögöttem, bár legelső alkalommal igen gyorsan le is szállt. Pedig ő se tökegyenesen kezdte a kétszemélyes mókát Nem szeretek utast vinni s ez akkor se változna meg, ha gyakorolnám. Erről nem kis mértékben a motorom tehet.
Sőt, használhatjuk is egymás motorját, bár azokkal inkompatibilisek vagyunk (én még jogsi szinten is, de méretre se jó, nem is próbáltam még ki).
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- Bundle topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Melyik tápegységet vegyem?
- iPhone-t használók OFF topikja
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen