Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #11882 üzenetére
Erdekes amugy hogy a 750 mennyivel jobb utcan mint a 600. Egy ideig megvolt a 600as es a 750es gixxer is. Amikor elkezdtem a 750el maszkalni azonnal megszoktam hogy erosebb kicsit, de nem ereztem kulonosebben hogy hajj de eros lenne. Aztan mentem egy kort a 600-al es azonnnal.. hubaze ez nem megy. Es nem az volt a gond hogy porgetve nyel gazon hogy megy. Hanem siman kozlekedes kozben ereztem hogy a 600 szarabb. A 750es egesz jol tol 3500tol, a 600as meg 7-8ezernel kezd el eledezni. Siman a lightos mindennapi kozlekedesben sokkal jobban bejon a 750. Kar hogy ezt a kategoriat elegge hanyagoljak. Oriasi a szakadek a 6kilos es az 1000 kozott, foleg sportmotoroknal.
De ha akarjatok megkerdezem egy baratomat, van egy 650es es egy 1250es banditja. Melyiket szereti jobban
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11882 üzenetére
hát különbözőek vagyunk
6000 felett ritkán közlekedem a motorral ez van.. ez hatodikban 110-es utazó, de egyesben is tudja 15000-nél, ezért nem is értem hogy hova mi a fasznak ennél több utcára? soha senki nem tudott még nekem ésszerű magyarázatot adni az ezres motorok értelmének, egy dolgot kivéve: kényelmes mert nem kell váltogatni. ezt el tudom fogadni szemrebbenés nélkül, oké, vegye aki akarja, tankolja meg, fizesse az adót utána, meg vegye rá drágán a gumit ha ez jólesik, semmi kifogásom.
engem a hatszázas motorok lefitymálása zavar, mert gyenge, meg váltogatni kell meg szét kell pörgetni.. egyesben tudja az autópályatempót 4 sec alatt, mit kell ezen pörgetni, meg hol kevés?nyilván ezres motor után lepkefing alul a hatszázas, de egy 250-eshez képest meg sokkal erősebb.. az ezres motornál meg már csak az 1300-as erősebb, szóval végülis nézőpont kérdése mit mihez viszonyítunk..
múltkor ültem egy 125-ös új yamaha r125-ön vagy mi a gyász volt a neve, idei kiadás. na az gyenge nem csak alul felül, hanem mindenhol. vagy autóba ülni motor után, na az is gyenge, de hogy a hatszáz kevés, ezt nem bírom felfogni.lehet kéne mennem egy ezressel, hogy "megvilágosodjak?" biztos szórakoztató hogy erős meg minden, de szerintem ez olyan mint az ájfón, 5 percnél tovább nem hiszem hogy lekötne.. de mondjuk én közlekedem a motorral, pályán meg lehet neki húzni.. mind1, akkor sem értem ezt
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest