Hirdetés
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- MIUI / HyperOS topik
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- VoLTE/VoWiFi
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
ma Több felhasználói panaszt tettek közzé fórumokon, melyekben a kijelző a téma.
-
AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
it Újabb tőkét tudott bevonni egy AI-alapú toborzóplatform, ami érdekes jövőképet vetít előre.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz csongi #29572 üzenetére
A sajátom már csak nem fogok az anyagon spórolni.
Az sem érdekelt volna ha 5 liter megy rá.
Amúgy a harmadából is meg tudtam volna csinálni, de ezen legalább rajta van az anyag.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz csongi #29584 üzenetére
3 rétegű színnel festettem rétegenként 3 sor.
Standox lakk 3 vastag soron, úgyhogy ebből lehet polírozni nyugodtan. Szerintem ez 3x vastagabb lakkréteg mint a gyári. Micronban nem tudom megmondani mert nem mértem le, de az eredetiségi vizsgálaton nemigen menne át hisz jóval vastagabb a gyárinál. De nálam a tartósság és a minőség volt a szempont nem a gyári vastagság elérése.
Hisz nem eladásra csináltam hanem magamnak.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
Integra
titán
válasz csongi #29622 üzenetére
nem, dehogy is. a motor automatikusan feléd fog minimálisan dőlni, amit jobb combbal szépen megtartasz, és ahogy legurult a középsztenderről a motor, már finoman első féket húzod is, meg is vagy. nem kell félni tőle, ha gyakoroltad, úgyis ez lesz a természetes rövid időn belül
egyébként pedig ilyenkor hátrahúzod középsztenderen a motort, hogy az első kerék a levegőben legyen és úgy tolsz egyet rajta, lendületet veszel. szépen lepottyan előre róla, természetes, hogy középsztenderen az első keréken és a sztenderen van a súlya a motornak, a hátsó kerék pedig a levegőben....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz csongi #29624 üzenetére
próbáld az elején úgy, hogy a motor mellett állsz szorosan, a jobb combod szinte a tanknak támaszt. érezd, az egyensúlyát, érezd, hogy commbal hogy tartasz ellent, ha elkezd feléd dőlni a motor, érezni fogod, hogy könnyen tartod. ez segít megszűntetni a félelmet és önbizalmat ad, hogy nem is olyan nehéz ha úgy érzed, akkor először kérj meg valakit, apud etc, aki otthon van, hogy álljon oda melléd biztos ami biztos. menni fog
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
canniball
nagyúr
válasz csongi #29637 üzenetére
Ááá, biztos csak a gép kicsi!
Symbi!
Akkor ott valami nem kerek, engem tavaly a fejtágítón miután kétszer-háromszor sikeresen felemeltem az YBR125-t odaállított az oktató a GS500 mellé is és az sem okozott különösebb problémát.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #29755 üzenetére
Ha jól emlékszem, sportrobeszokkal simán szoktak Figy, az én sógorom chopperral jött Hringre) Szerintem ez nem verseny, ezek nyílt napok, mindenki azzal jön, amivel akar. De ha jól emlékszem, akkor ez le is van írva pl. a Hring nyílt napra vonatkozó szabályzatában is (mármint hogy nem verseny, hanem nyílt nap van és élménymotorozás folyik).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Mizsala
csendes tag
válasz csongi #29778 üzenetére
Én is így cseréltem folyadékot, szerintem bevált módszer. Egyetlen lényege van, hogy ne hagyd, hogy a tartályból kifogyjon a friss folyadék a pumpálás közben. Én mondjuk nem csak megvártam, hogy megjelenjen az új folyadék, hanem jól át is mostam a rendszert, azaz legalább 2-szer annyi folyadékot nyomtam át rajta mint amennyivel elsőre megjelent a friss. Ha már megvettem egy flakonnal, akkor el is használtam. 2 tartályba bőven elég volt az egy flakon folyadék.
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #29883 üzenetére
Sokan mondják ezt a Xado-t (erre gondoltál?) de eddig nem mertem beleönteni, pedig van egy autószerelő ismerősöm, ő mondta, hogy az ilyen PD meg befecskendező elemekkel tudott már csodát tenni...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #29885 üzenetére
Én mondjuk ilyen külön trutyit nem öntenék bele, de van olajuk és abban is van ilyesmi, kisebb mennyiségben...mesélj már róla plz, elméletben érdekesnek tartom a dolgot, de eddig csak egy ember próbálta a körömben (akit említettem) és ő nagyon oda volt érte.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #29888 üzenetére
Most beszéltem az ismerőssel. 5 éve használják szervizben, az összes termékükkel dolgoznak és elégedettek vele. Főleg dízelek üzemanyag rendszereiben szeretik használni, de a saját autójukba is ezeket töltik. Eddig gondot nem okozott.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
polimorf
tag
válasz csongi #30213 üzenetére
Egy 1000-1200-as géppel elhiszem, hogy nekik az csak nézelődős tempó.
Az enyémnek viszont sok, ezért úgy járkálunk, hogy én megyek elől és én adom a tempót.
Mondtam nekik, hogy én nem fogok gyorsabban menni, ha az én tempóm nem elég nekik akkor menjenek előre majd utólérem őket, de erre még nem került sor, gondolom szolidalitásból nem mennek előre, én meg megpróbálok úgy haladni, hogy nekik se legyen túl lassú.Próbálom keresni az enyémhez hasonló kategóriás gépekkel, nézetekkel és gondolkodással rendelkezők társaságát de itt a környékünkön nemigen találni hasonlókat.
Az az igazság, hogy Magyarországon azért sokkal régebbi a motorozás kultúrája mint nálunk.
Motoros is sokkal több van mint itt.
Nálunk még csak most kezdik az emberek megszeretni a motorozást, bár évről évre egyre többet látni az utakon, de még soká leszünk annyian mint Ti Magyarban.
A mienk egy 24000-es létszámú város de jó ha van 20-30 nagymotoros. Ezeknek is jórésze éventé 2-3 alkalommal veszi elő, más része meg gyorsaságis, vagy chopperes. Túrás nem sok van.
Egy normális clubot nemigen tudnánk összehozni.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
ALI_G
veterán
válasz csongi #30150 üzenetére
[link], azóta megrendeltem kínából. Komoly 7.000 Ft egy pár indexes tükör.
Most hátsó indexes hátsó lámpát vadászok. 2006 r6r. Elég kevés van ebay és úgy hallottam, hogy a led-esek tönkremennek, mert nem arra van tervezve? Vagy urban legend?btw, rendeltem cr2032-es elemet, 10-es kiszerelésben volt az első deal, meg is vettem. Jövőre minden pályanap új elemet rakhatok a köridőmérőbe Ha valakinek kellene, akkor adok szívesen persze.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz csongi #30258 üzenetére
Egyszer voltam 3 hetet nem messze onnan, Kusadasiban. Ki ne hagyd, bazi szép a környék, a turisztikailag érdekes helyek tiszták, normális ellátás van mindenhol, és 10 éve az árak talán még az itthonit sem érték el.
Meg az érzés, ahogy a pénzváltóhoz bemész, odaadsz 20 eurót, és kapsz érte 32 milliót.
1,5 millióból kijött egy ebéd. -
BoB
veterán
válasz csongi #30355 üzenetére
Euromotor-nál lehet nézelődni.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Archer
őstag
válasz csongi #30367 üzenetére
4T mint Viertakt, 4 ütemű, nehogy 2T olajat öntsél bele Mondjuk 2T-nél nincs is hideg-meleg oldali viszkozitás megadva, úgyhogy ami akárhányW-akármennyi, az négyütemű. API SJ nem valami acélos, szerintem nézz valami jobbat. 2001 előtti motorokhoz ajánlják.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csongi #30369 üzenetére
Nem tudom mitől számít drágának de ez pl. szerintem nem drága ennyiért, akkor már miért ne tedd bele a jobbat és ez SM/MA2. Persze az olcsóbbtól sem lesz baja ha hozza az előírtat.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #30380 üzenetére
Igen, de melyik bőrruha zárt teljesen? A ruhák többsége úgymond nyári bőrruha, tehát van rajta szellőzés, legyen az egy vagy kétrészes. Ha ez a szellőzős rész szövet, akkor impregnálva vannak ugyan, de egy nagy esőzést az sem bír ki végig. Ahol meg lyuggatott szellőzés van, ott kvázi azonnal becsorog. Szóval kezelheted te akármivel az ilyen ruhát...tapasztalat
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #30384 üzenetére
Ok, csak nem értem miért magyarázkodsz?) Írtad, ezért megmondtam mi a helyzet
Évente, kétévente egyszer én is átkenem, jellemzően télen, amikor elteszem. Mondjuk ezt most nem tettem meg, mert megy tisztítóba, de tavaly megvolt."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
dodopek
addikt
válasz csongi #30389 üzenetére
Muszály tölteni, mert nem tudtam beindítani a motort. Párat forgatott rajta, aztán csak kerregett. Pedig ma motorozni akartam...
Ilyen a töltő.Azt akartam mérni, hogy rendesen tölt e, mert a szobában vannak az akkuk, töltöttem őket egy hónapja, most meg totál le vannak merülve. Egy Furukawa akku, és egy bika. -
ALI_G
veterán
válasz csongi #30367 üzenetére
Igy jönnek sorba az API minősítések: SB, SC, SD, SE, SF, SG, SH, SJ, SL, SM, SN
Mindig úgy írja a könyv, hogy API SX (ahol X = [A-N]), vagy jobb.
Te esetedben SF vagy jobb. Én azt mondanám, hogy SJ vagy SL-t tegyél bele. Viszkozitásban meg amit előír, valszeg 10w40. Ütemet meg csak tudod, hogy 2 vagy 4 Az is fontos, hogy motorkerékpárba való olaj legyen, mert ugyanaz keni a váltót is.
Előző motoromba SJ 10w40-et tettem, tökéletes volt 30.000 km-en át. A mostaniba SL-t töltök, de ez egy sportmotor, általában nagyobb API elvárás jellemző ahogy telt-múlt az idő és nőtt a teljesítménye a motoroknak.
Olajszűrőt is cserélj feltétlen.Volt már pár jobb összefoglaló hsz, amit persu írt. Ha azt megtalálja valaki, akkor daywalker berakhatná 1. hsz-be.
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz csongi #30421 üzenetére
lehet h egy idosebb motorban probakepp en is megreszkiroznam, de pl egy porgosben nem. semmi infot nem latok arrol h pl ez a bevonat mit bir. mekkora es milyen tipusu terhelest visel el. ugyi pl egy dizelmotorban masfajta terhelest kap, mint egy 14k-t porgo sornegyben.
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #30444 üzenetére
Ne bosszants Nézd már meg mit kínálnak! Nem tudom milyen adalékokról beszélsz, mert én olajról beszélek, adalékról nem volt szó. Van nekik olyan olaj készen, ami motorokhoz van, MA szintű, tehát olyanba is beletolhatod, amiben nem száraz kuplung van. Az olajukban is van ilyen fémkerámiás adalék, csak kisebb mennyiségben...és mégis MA szintű.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
válasz csongi #30444 üzenetére
őőő igen ez eszembe sem jutott, épp ahogy mondod, hogy 1-2 tömítés pl a karbiban úgy lenne kitalálva, hogy azt benzin áztassa? létezik ilyen jól emlékszek én ilyesmire? vagy az ha 1 éven át (vagy akár több) üresen áll, akkor sem megy szét benne egy tömítés sem?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #30446 üzenetére
Stimm...
Az első oldal ahol le van írva mit tud (köszi)...vicces, hogy ennyire lazán kezelik.
Amúgy az az adalék amit linkeltél az érdekes, mert ott üzemanyagot ír...mondjuk inkább nem töltök semmi ilyesmit motorba.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz csongi #30452 üzenetére
Szerintem meg tegye/tetesse rendben annyira az eladó, hogy legalább el lehessen indítani meg egy próbakört lehessen vele menni. Nehogy már a vevőnek kelljen vinni kompresszort, bikakábelt meg egy fél műhelyt (tudom, mondta, hogy vesz új aksit). Tényleg olyan dolgok, amiket minimális időbefektetéssel el lehet végezni mondjuk havonta, képzelem ha ennyire szart az egészre, mennyire érdekelhette az egész motorozás.
Ilyenben én is belefutottam, amikor motort néztem. Gyakorlatilag az összes létező kopó dolog cserés volt, a lánc tiszta rozsda, egyéb esztétikai hibák ("jah, egyszer a nadrágom cipzárjával összekarmoltam, de nem nagy dolog újrafesteni...") aztán inkább hagytam is, pedig maga a motor amúgy nagyon jó árban volt, csak nem akartam a fél szezont arra költeni, hogy festőhöz járkálok meg neten vadászom hozzá az alkatrészeket.
Ilyen tulajtól szerintem akkor érdemes venni, ha tényleg áron alul adja, akkor ha közben még ez-az kiderül, akkor is pénzénél van az ember.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #30513 üzenetére
Ez a BMW az F650 GS? (Mármint amelyik 100-nál 3 litert kajál?) Az még az A2-be is éppen belefér, ha jól látom...
szerk: szegény olyan randa, mint a bűn, de túrázáskor ez nem lehet elsődleges szempont...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #30547 üzenetére
Akkor ezt ma adták el... ...egy baromi randa, szögletes lámpás fehér motor volt rajta. szerk: ugyanilyen volt...
De nem ez a lényeg, hanem az, hogy ez a motor 100-as tempónál tényleg 3 litert fogyaszt? Nem akaródzik elhinni...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elden Ring
- Ilyen lesz a PVKK: Planetenverteidigungskanonenkommandant
- Autószerelők, autószerelés
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- PlayStation 5
- Java programozás
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen