Hirdetés
- AI-tól roskadozik a polc a Honor 400-ak kam(e)rájában
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple Watch
- EarFun Tune Pro - a család mindent tudója?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
ha már idetaláltam:
nekem is ráz egy picit az autó, de csak kb. 110-nél, alatta és fölötte semmi. ez mitől lehet? egyszer vittem centírozni is, utána kicsivel jobb lett egy időre, de nem sokkal rá megint így viselkedik (amúgy '93-as ''kocka'' Seat Ibiza) -
TexT-BoY
addikt
Én elsőkörben elvinném azokat a kerekeket egy jó gumishoz, ha minden oké akkor lehet még az hogy 195 feletti gumik a magyar ''utakon'' szeretnek önállóan menni /tapasztalat a régi Scenic/ Ha ezzel nincs baj akkor mehet a futomüves, Ő szinkronba rakja mind a 4kereket és ha ez sem segit akkor szivacs.. de lehet hogy a futómüvet már a márkaszervizbe adnám oda hogy oldja meg a cég...
-
Matthew
őstag
Ha a guminyomás rendben van akkor vagy a kerékcentírral lett baj vagy a futóművel.
Én először egy gumishoz vinném el centíroztatni, ha az nem segít akkor futóműbeállítás.
Nekem is volt tavaly nyáron hasonló problémám, bár ott nem rázott, csak picit jobbra húzott az autó, aztán vettem rá alufelniket és megszűnt, szóval nálam valszeg a centírral volt baj.
Mostanában nem padkáztad meg véletlenül az autót? Vagy nagyobb kátyúba nem mentél bele?
szerk.: de szerintem egy futóműelállítódás nem okozhat rázkódást...
[Szerkesztve] -
Travelos
őstag
sziasztok!
Adott egy Opel Vectra A 2.0i. A kocsi jobbrahúz, és autópályatempónál erősen ráz is.
Mi lehet a probléma?
Guminyomás rendben van.
Köszi előre is! -
Zozzant
addikt
Hallo!
Valakinek esetleg van tapasztalata egy 2003-as Almerában a jobb első lámpacseréről? DEPO típusú új lámpa megvan, adja magát a csere vagy valami trükk van benne? Vagy majd rájövök? -
nemtudom
csendes tag
wv Passat 1.8-as injektoros autóhoz keresnék valami műszaki leírást, konkrétan az elektromosan vezérelt fékrendszer érdekel.
1993-as gyártmányú amely ezzel a speckó fékrendszerrel készült (áldom a német technikát). -
jaaman
tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem:
Van egy 2002-es évjáratú volkswagen polom és eddig a riasztó nyitotta és zárta a központi zárat(összes ajtó+csomagtartó)
Egyszer a csomagtartót kulccsal nyitottam ki,megszólalt a riasztó és ez után már csak kulccsal tudtam a hátsó csomagtartót nyitni illetve zárni.
Hogyan lehetne újra azt elérni hogy a riasztó nyissa illetve zárja az egész központi zárat?
Segítségeteket előre is köszönöm! -
jagada
addikt
2001-es 1.2 G-s Astra-ba cserélnék gyújtógyetyát.
a gyertya felül helyezkedik el a blokkba, nem oldalt, és keresztbe egy sinen vannak a nagyfesz csatlakozók a gyertyákhoz?? hogy jön le ez a sín, hogy hozzáférjek a gyertyákhoz? két torx csavar szorítja le, ezeket eltávolítva sem akar megmozdulni, feszegetni meg nem akarom, mer ha valami műanyag fül eltörik akkor az sokba kerülne.
azt észre vettem, hogy a sínen nagyobb menetes furatok vannak amibe a torx csavarok mennek. ebbe kell vajon beletekerni csavart és úgy lehúzni? mi a trükkje?
H E L P!!! -
escie
őstag
válasz
Winner_hun #28 üzenetére
[link]
innen kiindulhatsz... -
Winner_hun
félisten
válasz
Winner_hun #28 üzenetére
-
Winner_hun
félisten
Valaki elmagyarázná nekem, hgoy a biztonsági öv az hgoy műxik
Mert rántásnál ugyebár fog, ha lassan húzza az ember, akkor meg megy. Valami röpsúlyos izét mondtak nekem, de hogy van pontosan?
-
G@ben
addikt
válasz
Winner_hun #25 üzenetére
Az lesz tényleg a legjobb, ha visszaviszitek. Esetleg még valami koszra tippelnék, ami néha eltömíti a karburátort, illetve a sebesség függvényében a légszűrőt. De ne bennem bízz, mert nem vagyok profi.
-
Winner_hun
félisten
4-esben. Gyorsításnál el szoktam érni a fordulatot, ha úgy van kedvem
Ezt mondták nekem is, hogy valószínűleg rosszul van beállítva a karburátor
De ez így nem lesz jó, faterral visszavitetem a kocsit, hgoy csinálják meg normálisan, mert ez így nem állapot. Viszont nem értem teljesen, mert nem mindig csinálja ezt, amikor pl mentem haverhoz, akkor ahogy elértema 90-et, egyből rángatott, viszont volt, hogy huzamosabb ideig 90-el mentem és nem volt semmi baja
meg mentem azóta 100-al is vele és akkro sem volt, szóval egy kicsit nagyon homályos ez számomra
-
G@ben
addikt
válasz
Winner_hun #23 üzenetére
Nem vagyok autószerelő, ezért inkább csak tippelgetek. 90-nél melyik sebességfokozatban van a kocsi? Gyorsításnál eléred más fokozatban azt a fordulatot, amelyikkel 90-nél is pörög a motor? Hirtelen úgy tűnik, mintha nem kapna elég benzint, azaz a karburátor mégsincs jól beállítva. Persze lehet, hogy tévedek.
-
Winner_hun
félisten
válasz
Winner_hun #8 üzenetére
Nah jut eszembe karburátor új lett véve. Szerelő kicserélte, beállította műszerrel, szal addig okés is.
Viszont: mentem haverhoz, 90-et elértem és elkezdett szaggatni a kocsi. Vagyis rángatniPróbáltam gázt adni, de csak remegett és lassult
Leesett a sebesség kb 80-ra és ment normálisan. Mitől van ez? Mentem vele máskor is és 80-90 körül elkezdett máskor is rángatni, de nem tom, hgoy mitől
Eddig sose csinált ilyet, ment kiló fölött is
-
Winner_hun
félisten
válasz
Winner_hun #20 üzenetére
jaigen, ez már kulcsos, nem a szivató melett kell indítani
-
virkir
veterán
válasz
Winner_hun #18 üzenetére
Évjárata fontos lenne mert attól függ a porlasztó típusa, ha régebbi akkor valószínűleg dugulásod lehet az alapjárati fúvókánál, típushiba, hogy a szívászajcsökkentő (az a duci a légszűrő és a karbi között) egy idő után el kezd szőszőlni.Megoldás, kiveszed a fúvókát, szét húzod , kifujod tüdőböl, oszt vissza.
Ha jó akkor örülsz és mész, ha nem akkor lehet hogy a pillangószelep tengely kopott el és fals levegőt szív időnként a motor, na akkor keress egy megbízható Polskis szerelőt ő tuti meg tudja oldani tengely cserével.
Az újabb évjáratokra szereltek elektromos alapjárati szelepet az szokott megakadni, itt a megoldás, kiveszed, széthúzod, és ami a mágnesből kilóg (egy pöcök) azt csípőfogóval levágod, ha jó mész, ha nem akkor itt is lehet tengelykopás.
A kuplungra igy látatlanba azt mondanám eltört a szerkezet függetlenül attól hogy most volt csere, lehet csak tárcsát tettek be, az, hogy nincs holtjáték és mégsem emel ki jellemző hiba. -
Winner_hun
félisten
Akkor porlasztócsekk, ok
A kuplung zsír új. Nem tom, hgoy mi lehet a baja, holtjáték az nem nagyon van, de valamikor megakad, nem akarja bevenni, tökmind1 melyik sebességet állítólak kispolák betegség
Amúgy eddig úgy volt, hgoy a pedálút felénél indította a kocsit, de az iszonyú, azt még1x vissza nem állítom -
Digital
addikt
válasz
Winner_hun #16 üzenetére
Ha a bengaszűrő taccson volt akkor érdemes volna szétkapni a porlasztót is!
Ha bent fog a kuplung akkor nincs holtjáték,ha nem tudsz sebességet kapcsolni akkor meg túl nagy! Úgy állítsd be a kuplungot hogy a pedálnyomás felénél indítsa meg a kocsit! -
Winner_hun
félisten
Másik problem:
kuplungot cseréltek, mert szétszállt, namsot most úgy fog, hogy ejhajj, amint flengedem egy kicsit is, már kapja is a kocsit,de az van, hgoy van olyan, hogy padlóig nyomom a kuplungot és nem tom berakni 1esbe, mert darájja a fogaskerekeket, mintha nem nyomnám a kuplungotAzt mondta valaki, hogy lehet, hgoy azért, mert melexik és nyúlik a bowden aztán nem tudja rendesen kiemelni a dolgokat. Ez lehet? Mert akkor holnap egy kicsit utánaállítok, mert ez így nagyonnemjó
-
Digital
addikt
válasz
Winner_hun #8 üzenetére
A szívató ugye több bengát ad a motornak,ha visszatolod és fullákol(meleg motornál) akkor kevés a benya! Nézd meg a karbiban az úszó szintjét,a fúvokák furatait takarítsd ki,ellenőrízd nem kap-e a motor fals levegőt!
-
Winner_hun
félisten
válasz
Winner_hun #8 üzenetére
Senki?
Amúgy az ahelyzet, hgoy haverral piszkáltuk, benzinszűrőt cseréltünk, mert az nagyon ramaty állapotban volt.
Szóval az a helyzet, hogy az alpjárat állítása után az lett, hogy valamikor jól megy, nincs vele semmi ond, de ha gázt adok, aztán leveszem a lábam, akkor lefullad, pedig előtte fjó voltMég azt mondta vki, hgoy valószínúleg a benzin/levegő keverék arány vagy mifene a nemjó, hogy vigyem el co mérésre, aztán ha nem jó, beállítják. Lehet ez?
-
V_Zoli
aktív tag
válasz
Winner_hun #10 üzenetére
Mondjuk ha az alapjárati vagy a főfuvóka el van dugulva és ha a szivatót rátolod akkor elvileg a szivatófuvókán elvileg kaphat anyagot...
-
Winner_hun
félisten
Lehet, én sem értek hozzá, de nem mindig van. Mert tegnap sznvedtem vele, amikor hazaértem és akor volt, hgoy visszanyomtam és jó volt, aztán felhútem és megint vissza, de megadta magát
Szóval nagyon rejtélyes. És ha el lenne dugulva, akkor sehogy sem kéne, hogy adjon benzint, nem?
Najó, inkább nem írok többet, majd jönnek az okosok és segítenek
-
V_Zoli
aktív tag
válasz
Winner_hun #8 üzenetére
Esetleg a porlasztóban (karburátor) valamiféle ''dugulás'' lehet valamelyik fúvókánál...
De ez csak egy tipp...nem vok autószerelő -
Winner_hun
félisten
Na megint itt
Szóval az a helyzet, hgoy van itthon kispolák és kb 2 hete mindig le akar fulladni, nemtudjuk, hgoy miértEz akkor van, ha szivató vissza van tolva, persze akkro, ha már meleg a motor. Mi lehet a problem?
-
Winner_hun
félisten
válasz
Winner_hun #5 üzenetére
de 6 szálból csak 1 lett jó, írtó szar ez az izé
de nembajh mert grafitcerkával összefirkáltam ezt az izét és így már vezeti frankón a jeleket, már csak egy zárlatot kell megkeresni, mert ha c-t nyomok akkor xc-t ír ki. És ha beírok bármit, utána megnyomom a hosszúít, akkor mindent beillesz
szal folyamatos ctrl+c ctrl+v-ként műxik
-
Tangerine
senior tag
válasz
Winner_hun #5 üzenetére
gratula. na ugye megmondtam!
-
Tangerine
senior tag
válasz
Winner_hun #1 üzenetére
Én is használtam hasomlót régebben, szintén nem ablakra, hanem proci tuningra.
-
Tangerine
senior tag
válasz
Winner_hun #1 üzenetére
Jól felráztad kenés előtt? Mert ha olyan, amire gondolok (kis üvegben, mint egy körömlakk), akkor a sűrűje - ami vezeti a villanyt - leülepszik.
[Szerkesztve] -
Winner_hun
félisten
Ha valakinek autószereléssel kapcsolatos baja van, itt felteheti a kérdéseit
Kezdeném is:
Ha van itt autószerelő vgy akik ért hozzá segítsen plíz. Vettem fűtőszálpótlót LOCTITE CIRCUIT + de nem a kosihoz, hanem a billentyűzetemhez, mert a moddinghoz a bill. paneljéből ki kellett vágnom egy darabot amit ilyennel akarok pótolni, de ez a szutyok nem vezeti az áramotÖsszekötöm a két elkivágott részt és mérem digitális multiméterrel de nem mutat semmit
Ha ezt a felkent trutyit mérem, akkor csak úgy mutat vmit is ez a műszer, ha közel mérek. Most ennek a fűtőszálpótlónak nagy az ellenállása
ami szerintem hülyeség vagy szar minőségű
Úgy csináltam, ahogy le van írva szal van 4-5 réteg egymáson.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest