Hirdetés
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #132972 üzenetére
Nekem volt olyan, hogy jobbos kanyarba balra kellett döntenem, hogy ne toljon bele a gödörbe Mind ezt 50-el.
Aztán megnéztem, volt ahol 60Km feletti volt az oldalszél.
Nem esett jól. -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #132974 üzenetére
Kanapé, fotel. :D
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #132976 üzenetére
Akkor nincs mese, kell időjárásnak megfelelő motoros felszerelés
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #132978 üzenetére
Szélálló zokni, de talán méginkább egy jó motoros csizma.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Laci779095
csendes tag
válasz norbert1998 #132978 üzenetére
Mikor nagy hidegben kint kell dolgoznom sokat, akkor a munkás bakancsba húzok egy vékony zoknit rá tekerek újságpapírt (jól szigetel, kabát alá motorozáshoz is jó.) rá egy vastagabb CAT zoknit. (De a zoknit a motorozás után az udvaron vedd le, mert apró miszligekbe lesz a papír. ) Lehet gagyi megoldás de működik, mert egyszer sem fagyott le a lábam.
-
d@vee
senior tag
-
félisten
válasz norbert1998 #133033 üzenetére
A motoron a 14,x volt feszültségen azért kb. másfélszeres lesz a teljesítménye! (P=UU/R)
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz norbert1998 #133035 üzenetére
Valami barkácsszintű próbaterelés is sokat segíthet. Mondjuk egy csokor H4-es izzó kettős terhelésen.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
hugi0
őstag
válasz norbert1998 #133035 üzenetére
Az 1-2 tizedes vagy akar egy voltos feszultsegeses nem szamit, amig a fogyasztok nem vesznek fel tobb aramot mint amit a generator megtermel. - ilyenkor meg kepes tolteni az aksit is.
Ha tobb a fogyasztas mint amit megtermel a generator, akkor nem lesz eleg toltes az aksiban.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #133035 üzenetére
Suzukinal.
370W kornyeken termel a generator 5000rpm-en.
Ebbol kb 100-120 wattot eszik a vilagtias. Es ott van meg a teljes rendszer. Nem sok marad. Meg egy ules futes, akkor mar plusz 80w terheles is lehet Valahol sporolni kellene sztem.
inditaskor, meg foleg nem jo ha ezek a kiegeszitok mennek sztem.
Hondanal nem tudom mennyit termel a generator. -
vicces
addikt
válasz norbert1998 #133129 üzenetére
majd a helyi sheriff jól beír a jegyzettömbjébe miután elkapott anno a rétségi hvcs-rendőr felírt egy jegyzetfüzetbe de már nem tudom, hogy miért is valami közlekedési kihágás volt, de találn mégsem kellett fizetni, ellenben jól meg lettünk fenyegetve.
[ Szerkesztve ]
:)
-
félisten
válasz norbert1998 #133145 üzenetére
És mindez hol?
Széles utat az Új Évben is!
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Steven
addikt
válasz norbert1998 #133145 üzenetére
Érdekes, én Pest megyébe toltam egy 100 as karikát ,de kb emberrel nem találkoztam.
Tök jó kihalt volt a város.Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
félisten
válasz norbert1998 #133147 üzenetére
Nagyon helyes!
Hajrá szombathelyiek! (Egy kicsit én is az vagyok...)
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz norbert1998 #133179 üzenetére
Elég sok függ a motor / vezető áramlástani tulajdonságaitól és a sebességtől is. Simán lehet, hogy akár ugyanazon a motoron egy magasabb/alacsonyabb emberen pont fordítva alakul bizonyos sebességtartományokban a zajosság.
Egyébként nagyon köszönöm mindenkinek a sisaktanácsokat!!!
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
fattyu
veterán
válasz norbert1998 #133195 üzenetére
nekem ilyet ne mondjál DC-s vagyok
szerintem amugy gyönyörű
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #133236 üzenetére
Nekem 37k lesz most B05-ben a Jazz-re, pedig öregebb vagyok nálad 3 évvel, és a jogsim is minden bizonnyal régebbi legalább ennyivel.
De nem csodálkozom, Mosonmagyaróvár nagy kockázat lehet a biztosítóknak, ez éppen ma történt velem és anyum Ypsilonjával. Tavaly márciusban meg ez.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #133240 üzenetére
Boyracer Honda Jazz 2006-ból, és az én jogsim júniusban lesz 10 éves, idén már újítanom kell. 2017-ben, mikor hozzám került az autó, 89k volt még bónusz nélkül, ehhez képest a 37 sokkal barátibb.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #133245 üzenetére
2017-ben a 2002-es swift 1.0-ra 100k/ev-t szerettek volna kerni
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
nagyúr
válasz norbert1998 #133275 üzenetére
Legyen minden gyári, utólagos kipu., fekkar ilyesmi ne legyen fent.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #133275 üzenetére
Vagy a gyári legyen fent, vagy legyen megfelelő papírjai az adott alkatrésznek.
Átnézik az összes E jelet. De attól függ milyen kedve lesz a szemlézőnek.
Világításba megfelelő izzók legyen. -
nagyúr
válasz norbert1998 #133279 üzenetére
Áh, úgy már nem gyári a fényezés, át nem tolod a vizsgán
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #133279 üzenetére
Bukócső, ködlámpa szokott még gondot okozni.
-
nagyúr
válasz norbert1998 #133282 üzenetére
Csak akkor fognak hivni, ha mar alairtad naluk a szerzodest, szoval errol ne almodj
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #133282 üzenetére
tantermi oktatást sztem kb. bármikor lehet csinálni, a rutinpályához/forgalomhoz meg elvileg valami határozatot adnak ki központilag az időjárás függvényében, hogy mikortól lehet csinálni. Legalábbis most ősszel így volt, hogy mindig 1-1 héttel tolták ki, hogy meddig lehet vezetni.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #133287 üzenetére
MIkor csináltad az A1 kreszt? Mert az A1 kresz vizsga időpontjáig meg kell szerezni a sikeres forgalmi vizsgát is,. kategóriaváltásnál.
Just a simple Lineman...
-
DJGABI
addikt
válasz norbert1998 #133289 üzenetére
Majd a tapasztalatok engem is érdekelnének. Hmm, lehet együtt vizsgáztunk? Nézem a naptárban, én 2020 júni 23-án mentem B125-ből KRESZ vizsgára
Gyakorlat ilyenkor mennyi kell amúgy? Persze, tudom, egyén meg oktató függő, de nem szeretnék sokat feljárni. A 125-nél az a 4-5 alkalom még úgy ahogy belefért. Én valszeg maradnék Ritmónál.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
#56573440
törölt tag
válasz norbert1998 #133291 üzenetére
én safetynél csináltam a jogsit, nem volt olcsó, de egyébként szerintem parádés volt. Benne volt egy két napos alap 1 is, elég jól lehet pörgetni az időpontokat is.
[ Szerkesztve ]
-
DJGABI
addikt
válasz norbert1998 #133291 üzenetére
jaja nálunk is tök vegyes volt a felhozatal. ejj bakker, alsó hangon 9 alkalom? az azért nem kevés mondjuk lehet inkább így tavasszal járkálnék fel. anno nyáron esténként mentem, de még úgy is a 30 fokban kellett vezetni. ami persze alapból jó lenne motorozáshoz, de városban tötymörögni nem az igazi
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
#56573440
törölt tag
válasz norbert1998 #133293 üzenetére
Van két másik telephely, Kecskemét és Debrecen talán?
-
Methionyl
senior tag
válasz norbert1998 #133282 üzenetére
én tavaly raktam le, feb. végén már 6 fokba ment a rutin ezerrel. Igaz ez Bp, nem vidék.
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
duni84
aktív tag
válasz norbert1998 #133282 üzenetére
iskolája válogatja a lényeg, hogy az elméleti vizsgád legyen meg legkésőbb feburár végéig, aztán úgyis az első tavaszi napsugarakkal terelnek majd ki a többi tanulóval a rutin pályára. ott meg az oktató meglátja, hogy kiknek kell minél hamarabb rutin vizsgára időpontot foglalni. legelső órán úgyis valami 50/125-ös robogóra ültetnek rá, hogy tanuld be a pályát, azokkal meg tök biztonságosan lehet körözni még hűvösben is.
#metszéspontok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #133341 üzenetére
A sorharom mindenhol huz?
Attol fuggoen, hogy hol van a nyomatekcsucs, erezzuk, hogyan huz, egy motor. Egy v2 a sornegyhez kepest hatalmas dugattyui miatt nem tud annyit forogni, mint a konnyebb, de tobb dugattyuval rendelkezo sor4, vagy barmilyen elrendezesu, 4 hengeres. (Termeszetesen ez sem teljesen igaz, mert v2 bol is van olyan, ahol a nyomatekcsucs egeszen fent van, es porgetni is kell hozza. Csak ehhez nagyon draga anyagokat kell hasznalni, es rovidebb lesz az alkatreszek elettartama)
Altalanosan mondhatjuk, hogy v2 vagy barmilyen 2 hengereseket (itt nem a V a lenyeg) nem kell annyira porgetni, mert mondjuk 9000 kornyeken mar csokken a nyomatek, cserebe mar joval elobb a tetejen voltunk. A negyhengeresek pedig ugyanahhoz a kobcentihez merten konnyebb dugattyuik miatt tobbet tudnak forogni, tehat az optimalis gazcseret is erdemesebb feljebb vinni fordulatban, amivel loerot nyerunk.
Szoval egy 3 hengeres a ketto kozott van. Felul nem lesz benne annyi, mint egy sornegyben (ugye itt is, milyen sornegy eppen, de altalanossagban mondhatjuk igy, bar nem teljesen igaz). Es talan a nyomatekcsucsa feljebb van, mint egy 2 hengeresnek.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #133347 üzenetére
Tényleg érdemes kipróbálni.
Amikor az MT09 olyan 4-5 ezer környékén mérges morgással megindul, az valami isteni
Alatta sincs vele baj, szépen, nyugisan lehet vele közlekedni, és forgatni is lehet, ha akarod, de azon a fordulatszámon jön elő belőle ez a hang, nagyon élvezem -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #133356 üzenetére
Termeszetesen nem. mihez kepest huz egyfolytaban, hol, milyen fokozatban, es epp melyik sor3, mert nem mindegyiknek ilyen a gorbeje, ez nem a sor3 jellemzoje, lapos nyomatekgorbet barmilyen hengerelrendezesnek tudsz csinalni- valaminek a karara. Kilapithatod a sor4 nyomatekgorbet is, es akkor kevesebb lesz a loerod. Es akkor az is huz mindenhol, csak gyengebben?
Az ilyen nyomatekgorbet szoktak az emberek gyengenek erezni, es a sornegy nyomatekgorbet erosnek. Amikor bizonyos fordulat utan egyre nagyobb lesz a nyomatek, az a hetkoznapi embernek az eros.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #133362 üzenetére
Nezz meg nehany triumph nyomatekgorbet, nem mind ugyanolyanolyan. Azt, hogy a 3 hengeres mindenhol huz- nem lehet igy kijelenteni, ennyit akartam mondani.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #133448 üzenetére
Nem, nem az NC a papás, kevertem, bocsi
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #133448 üzenetére
"Ültél már a 125-ösnél erősebb gépen? Sokkal erősebben? Húztad meg jól a bajszát annak, akárcsak egyenesben? Én néha úgy érzem, még a 650-es Strom is lehet, hogy nagy lépcső lesz"
Nagyon hamar hozzá lehet szokni, ha már nem attól tartasz, hogy mikor állít meg egy rendőr mert nincs rendszámod, jogsid, stb.
Sokkal nagyobb gond a motor tömege, illetve, hogy a tömegközéppont milyen magasan van.
A DL innen nézve nem jó, vagy nekem nem volt jó. A boxer bmw 20 kg-al nehezebb, de mégis sokkal könnyebbnek érződik, könnyebb vezetni. Amikor tologattam egymás után a két motort akkor megesküdtem volna, hogy nem 20, hanem 50 kg-al nehezebb a GS.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
senior tag
válasz norbert1998 #133448 üzenetére
Az oké, hogy a forgalmi vizsga csak életkor betöltése után mehet, de pl a rutinvizsga?
Ültem már pár nagyobb gépen, 150-300-390-500-650.
Elsőre persze én is féltem, meg dög nehéz volt, meg alig ér le a lábam (162cm vagyok), de mivel kiskorom óta ülök utasként nagy dögökön, az első 50km után már szokható volt az erő.
Egyébként meg nyugis túrázó típus vagyok, szóval amikor mentem nagyobb géppel, akkor se mentem gyorsabban/durvábban mint a 125-össel.
A 390 Duke-ot pl nagyon élem, csak szeretnék végre hoszabb túrákra is elmenni, ahol kellene autópályázni is, és eddigi tapasztalataim alapján nem szívesen tolnék le egy 200-400km etapot autópályán a 390-essel, sem a naked mivolta miatt, sem pedig az ereje miatt. A CB500X nekem is nagyon tetszik, árban is jó lenne de félek hogy 1-2 év alatt kimotorozom, és adhatnám el. Persze ha netán összejön a 890 ADV, az se biztos, hogy 5 évig megmarad, de ezzel már szeretnék hoszabb távra tervezni, inkább valami 650-900 közötti vasat venni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #133448 üzenetére
A mito csak a mai negyutemuekhez kepest erezheto "kielezett" nek. Inkabb 140 kilo korul van teletankoltan, hatso kereken ha megvan a 25 loero, az mar egy jo teljesitmenynek szamit, annak ellenere, hogy 33-37 loeroket lehet olvasni a neten. (Epp most lesz lemerve az enyem is padon, kivancsian varom a lelohaszto eredmenyt) Nagyon konnyu, es biciklinek hat egy nagymotorhoz kepest, de a kihegyezett 2T az a honda RS125, yamaha TZ125 kb 40 loerovel, ~ 80 kiloval.
Az aprilia rs125 es cagiva mito szimpla 125 utcai motorok.Nem kotekedesbol, csak ugye sokat olvasni ilyesmi mende-mondat, hogy ezek a ketutemuek mennyire erosek, olvastam mar olyat is, hogy kezelhetetlenek, es hogy 10 litert esznek. Csak nem szeretnem, ha erositenenk ezt a sztereotipiat, mert vannak emberek, akik elhiszik a legendakat.
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #133480 üzenetére
A muszaki friss, vagy a meglevo lett bejegyezve?
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #133487 üzenetére
Ape hanger kormány, előretolt lábtartó, krómozott háttámla, vaskereszt tükrök.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #133487 üzenetére
Milyen behajtható tükröt rendelsz? KLX-re is kellene megint valami...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #133487 üzenetére
jobb futomu? esetleg egy boxer blokk?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #133487 üzenetére
Motoros plexi, led matrix lampa, varosi memetfeny,ABS, Kanyar ABS.:). Futheto ules, futheto tukor. Akcio kamera. 3 db telefontarto, 5 db usb csatlakozo, fokozat kijelzo. Sportdob. Remelem nem hagytam ki semmit. :D
Benzin nem kell.:D. -
Methionyl
senior tag
válasz norbert1998 #133487 üzenetére
oldalsó lábak, el ne dőlj vele
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #133487 üzenetére
Sztender-szélesítő kb. az első, amit beszertek mindig. De milyen lesz a tükröd?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #133498 üzenetére
Ja, én meg azt hittem, hogy már találtál valami jót
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- EAFC 25
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Netfone
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen