Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
ph Az ATX 3.1-es monstrumot mesterséges intelligenciával kapcsolatos fejlesztőkörnyezetek meghajtásához szánták.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz z123456789 #99735 üzenetére
Aha.
Hagytam a p.csába és két kézzel fogom a kormányt.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Domyzilah
tag
válasz z123456789 #99720 üzenetére
Szia.Én rendeltem tölük egy buko csövet a Yamaha Mt 07-re, és nagyon korrektek voltak.Semmi gond nem volt velük,ráadásul előre utaltam a pénzt nekik, a csomag megjött időben, nem hiányzott semmi belőle.Én ajánlani tudom őket.
-
demars
addikt
válasz z123456789 #99784 üzenetére
Nemrég beszéltük itt. Az olcsó kínai is jó, max ledobod évente, kétévente, ami csak 10 k költség.
Nagyobb végsúly javít a stabilitáson, nálam tervben van.
Viszont ha elkezd csapkodni azt nem fogja meg.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
veze
őstag
válasz z123456789 #99784 üzenetére
én rendeltem kinai utángyártott kormány lengés csillapítót, meg is érkezett, ránézásre rendben van, kézzel huzogatva működik is, állítható stb, de még nem volt időm felrakni. Azért tart ez tovább mint egy nap, mert a tipushoz nem kaptam rögzítő szettet, ami nem annyira nagy gond, mert megoldható, csak így időigényesebb ( magyarul le kell gyártani )
-
2thletme2day
őstag
válasz z123456789 #99784 üzenetére
Köszönöm a tippet. Győr mellett lakom szóval Bécsújhely nem nagy táv. Rákerestem a boltra. Durva mekkora választék van Azt hiszem ide mindenképp el kell látogatnom vásárlás előtt. A német nem az erősségem. Beszélnek ott magyarul vagy angolul?
-
veze
őstag
válasz z123456789 #99802 üzenetére
innen vettem a feketét [link] [link]
és tőle vettem az ezüstöt [link] [link] ez utobbitól már mást is vásároltam ) pl komplett első lábtartót) és gyorsan postáz nyomkövetősen ( szerintem Németországból, (nem CN-es a tracking sem hanem DE és 7-10 nap alatt itt van) de nem lesz vámmentes ettől mert kinai az eladó csak tart itt is szerintem lerakatot.. vagy nem tudom Bilincseket meg innen (4db ot) [link]
és ide kell majd feltenni [link]
a bilincseket a kormányleszorító közé teszem, összekötve , az tartja fogja a kormány lengéscsillapitó gömbcsuklós bilincsét, a tank előtti váz darabra kell majd rögziteni egy csonkot amihez a végét kell kötni.
a beépítési szisztéma kb ez mint a videón , lásd 3,30mp től [link]
a felszerelési kitt a tipusfüggő de én nem találtam az enyémhez és egy és sokat nem is keresgettem látva hogy ez nem egy atomfizikusi tevékenység, inkább jó lakatos véna kell hozzá A lényeg hogy rögzítés után mindkét irányba ütközésig ki tudjon térni és közben ne érjen hozzá semmihez. szabadon mozoghasson.
Két gép van, honda cbf500 2007-es és egy honda cbf600s, 2005ös , de a kettő váza ugyanaz, az 500-ast a 600as vázába építették meg. ez utobbit használom mostanában már az elsőt átengedtem tapasztalatot gyüjteni egy családtagnak aki most szerzett A korlatlant , két hónapja
[link]
remélem érthetően tudtam leírni ..))[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz z123456789 #99802 üzenetére
mikor keresgéltem rögzitő kitt után magamnak, Z750 hez találtam [link]
már csak az évjáratra kell odafigyelni, de mintha a 2004-es-re pont jó lenne..
egyben is van, [link] de igy egyben rendelve jó eséllyel (vám)afa köteles lesz ami 27% + a posta 2500 forintos ügyintézési illetéke.
lehet, külön külön rendelve olcsobb, mert egyesével nem valószínű hogy vámos lesz...[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz z123456789 #99819 üzenetére
Ezekből a sztorikból lehet tanulni: [link]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #100041 üzenetére
Photochromic visor angolul, de nem vagyok benne biztos hogy minden gyártónak van. Shoei és Bell ahol eddig láttam, 40-60 ezer Ft között.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Mentolka
senior tag
válasz z123456789 #100041 üzenetére
Létezik olyan? A Bell és a Shoei gyárt olyat, de neked nem volna jó egy víztiszta plexi, és abba egy fotókromatikus pinlock?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz z123456789 #100050 üzenetére
Vicc hogy mennyibe kerül.
Most vettem 3000-ért párásodásgátló spray-t.
Eddig okés."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz z123456789 #100054 üzenetére
Kicsit homályosodik, de klasszisokkal jobb mint anélküle.
Búvármaszkba nem kell ilyen hülyeség, oda más megoldás van. Meg nem a mélységtől függ hogy mennyire párásodik..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
emre
veterán
válasz z123456789 #100159 üzenetére
Köszi!
Egyenlőre nem kell rákérdezni. Csak érdeklődtem érdemes-e vele vacakolni.
Van egy tartalék ülésem amivel majd valamikor elbohóckodhatok.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Teasüti
nagyúr
válasz z123456789 #100259 üzenetére
Jah neeem, csak azon filózom mibe kerülne egy tuning. Amúgy a mostani is teljesen jó, simán blokkolom a kereket még a gyári 14 éves fékcsövekkel is - talán még segít is a modulációban. Csak... Irigylem a komolyabb technikát, amin rövid 1-2 ujjas fékkar van. Meg amúgy az egyujjas fékek nagyon megdobják a vezetési élményt, azért sokkal-sokkal jobban lehet kapaszkodni 3 ujjal a markolaton. Ezt offroad és trial-os körökben tudják a legjobban, főleg a biciklisek de ha nem tévedek nagyot, akkor krossz motornál sem ismeretlen dolog az egyujjas fék.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz z123456789 #100400 üzenetére
Nem vennek ilyen markolatot, mert szerintem tul vekony, semmi rezges elnyelese nem lehet. A progripnek vannak kulonbozo kemenyseguek, vagy epp 2 reteguek, szerintem nem is sokkal dragabban mint ez.
-
Lomha 8V
addikt
válasz z123456789 #100400 üzenetére
Ez egy szar markolat, meg ne vedd. A Progrip sima gumi markolatai nagyon jók, vagy nézz valami zseléset, ha kézfájós vagy.
-
veze
őstag
válasz z123456789 #100400 üzenetére
+ Progip
nekem is ilyenek vannak mostanában, nekem kényelmes, szeretem.
elég nagy választék van belőle , kinek mi jön be, én ezeket prbaltam
[link]
[link]
most épp ez van fent [link]
nem ragad de puha
egy baja van , ennek a másodiknak linkeltnek: nem túl tartós , én egy év után cseréltem mert a gáz oldal, bár nem szakadt le de megkopott. a végén két minta között átszakadt a fekete gumi kopás miatt.
a kényelmes fogásnak ez az ára..
az ötszázason az elsőnek linkelt van most, az tartósabbnak tűnik ( az átszakadós kopás nem valószínű mert kisebbek a minták) és nagyon kényelmes ( de ez ugye szubjektív..)
A végén ki kell vágni a kormányvégsúly miatt, mert zárt, de ez nem nagy gond .Egy körömollóval körben ki lehet vágni a közepét. mivel puha
Kormányvégsúly nem kell, hacsak nem akarod azt is cserélni, én csak kiveszem meg visszarakom, azt nem cserélgetem[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz z123456789 #100441 üzenetére
Markolat még.
Ezt úgy kell levágni a kormányról? Csak mert már próbáltam lehúzni, de nem ment.Illetve felrakásnál, milyen segédanyagot használtok, amitől csúszik, majd elillan, vagy vagy lpp jobban ragad.
Egy videóban ha jól értettem beszélt a srác hajlakkról, meg valami ragasztótól is, amit pumpás spray-vel hordott fel a markolat belső felére.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz z123456789 #100446 üzenetére
Elméletileg nem kellene ragasztani, viszont elgondolkodtató, hogy az Oxford a fűthető markolataihoz mellékel egy tubus pillanatragasztót.
Ha nem volt ragasztva a régi, akkor garázskompresszorral le tudod venni: belül felemeled a szélét, és aláfújsz. Szinte lerepül.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ath
senior tag
válasz z123456789 #100441 üzenetére
legutóbb náluk találtam jó áron, igaz én személyesen vettem át [link]
úgy emlékszem ebay-ről sem lett volna értelme lerendelni, mert hosszabb várakozással ugyan annyiba került volna.ja a felrakás: én valami bison ragasztót használtam, azóta sem mozdult el, jól tart.
[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz z123456789 #100446 üzenetére
Én a felrakást sem bonyolítom tul. kompresszorral lefújom, az újat meg fel
ilyet teszek a kerékfujatóba
még a korábban más által feltett ( és valamivel ragasztott, mert láttam a kormányon a maradványait) markolatot is le(fel)szakította amikor aláfujtam. Az ujat meg nem kentem meg semmivel, hogy ne csússzon, hanem aláfujtam és így fel lehet tolni. Aztán ugy rászorul magától ( legalabbis a progip markolat ) hogy szilárdan áll egyből. Ha igazítani akarok rajta vagy forditani a minta miatt, csak ismét aláfujok és beállítható, aztán megint feszen mozdulatlanul áll. A gázmarkolatnál különösen jó ez a modszer mert ott ugye a forgatható markolat hüvelyre kell rátolni és nem baj ha közben nem kell cibálni meg gumikalapáccsal ütögetni a végéről hogy felmenjen
Ha van kompresszor, akkor szerintemmással probálékozni szükségtelen. Ha nincs, de egy ilyen a képen linkelt pöcst tudsz szerezni, akkor a benzinkúton a kerékfújóba belepattintod és kb 30 másodperc alatt lefujja a régit és 30mp alatt fel az ujat. aztán rászorul ugy hogy mozditani sem tudod.
Lehet hogy ez a progip markolat anyaga miatt van, hogy nem kell ragasztani, mert nagyon rugalmas, ráfeszül.
csúszást elősegitő segédanyagot nbem szabad hasnálni és nem is szükséges ezzel a módszerrel -
Tarill
őstag
válasz z123456789 #100472 üzenetére
Kónyi Mol
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz z123456789 #100496 üzenetére
Petróleummal és egy fogkefével lehet a legszebben és leghatékonyabban megtisztítani a láncot. Festékboltban kapsz - 700-900 Ft/liter körüli áron.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz z123456789 #100499 üzenetére
Szükséged lesz még egy műanyag tálcára (olyan tenyérnyi méretűre - hogy abba csöpögjön a trutyis lé.
A petróleumos tisztítás után várni kell egy fél órát, mire teljesen elpárolog a maradéka - utána jöhet a láncspray.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
veze
őstag
válasz z123456789 #100499 üzenetére
a késöbbiekre szerezz be egy ilyet ( vagy mindjárt kettőt )
[link]
én is ilyennel csinálom + petróleum + jóó sok rongy
mostanában már azt is csinálom hogy törlés után kompresszorral lefujatom a petroleum maradékot, de ez már csak úri huncutság. Hagyod megszáradni és mehet a fujás
van mikor ilyennel fujom [link]
egész baráti az ára , (és itt a helyi kereskedésben is ugyanennyi, és nincs postakltsg) lehet sűrűn fújogatni nem számít ha fogy, mégse kétezeröccáz mint a fehér láncspray ártani biztos nem árt ellenben használ ez is szerintem, De ilyet fujok az oldalsztender csuklójára is ha már alig bírom lerugni
de egyébként MOL láncspray is van itthon, szóval hol ez hol az... )[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz z123456789 #100549 üzenetére
Kifutottam...a linkek fel vannak cserélve. Video, és korábbi markolatom.
-
ath
senior tag
válasz z123456789 #100549 üzenetére
őőő... lehet triviális, de ha marad egy perem, mi lenne ha nem tolnád fel a kormányra annyira?
-
Horvi
őstag
válasz z123456789 #100552 üzenetére
De mi azzal a probléma? Tudnál lőni róla úgy is képet mert kíváncsi lennék.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz z123456789 #100555 üzenetére
Köszi, mert én is szemezek a dologgal mert a gyári markolat annyira nem az igazi.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz z123456789 #100567 üzenetére
Rendben majd írok ha én sem felejtem el Amúgy ha jól rémlik neked is Z-d van így összehasonlítási alapom is lesz
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz z123456789 #100569 üzenetére
Jaja 2007-s de a kormány szerintem azonos
Hello darkness, my old friend...
-
veze
őstag
válasz z123456789 #100552 üzenetére
nem lehet az egész cuccot ( gázmarkolat + fékkar a másik oldalon meg a kuplungkar komplett ugy ahogy van) kicsit meglazítani és a kormány vége felé annyira eltolni amennyivel most a vége kivan? és akkor fel is van tolva tövig meg épp a végéig ér.
Elévégre ezek nincsenek összenöve a kormányt alakító csővel, hanem utolag szerelik rá, alol /oldalt itt ott tipusa váltogatja de valahol meg van huzva (mint egyféle bilincs) és az fixálja a helyzetét a kormánycsőn.
Legalábbis nálam a Hondán asszem így van, de most nem megyek már ki megnézni a garázsba de holnap megteszem. Azonkivül pár mm-t lehet húzni (nyujtani) a markolaton( bár 5mm-t azért nem) ezt tapasztalatbol tudom ( legalábbis aprogip markolat olyan "lágy" hogy amikor felraktam és egyik vége pont méreten állt, csak kicsit fujtam alá levegőt és nem "emelte" meg az egész hosszában csak kb a feléig ls azt a felét kicsit "huztam" a vége felé, miközben adagoltam a levegőt alá szakaszosan., miközben a másik vége már oda volt tapadva. Igy lehet pár mm-t csalni a hosszán. ( de 5mm-t nem tudsz) 1-2-3mm talán. Én is olyan vagyok hogyha nem pont addig ér ameddig kell akkor az "zavar"
Az tuti hogy nem bírnám elviselni hogy 5mm legyen a végsúly meg a markolat között. Ha semmi más megoldás nem volna le flexel levenném a végéről ami kiilóg[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #100690 üzenetére
Erre a videóra reagáltam: Aprilia Tuono V4 1100 Factory - First Ride
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #100690 üzenetére
Az én CB500X-emen is volt ilyen hézag gyárilag.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
ath
senior tag
válasz z123456789 #100696 üzenetére
egy sarokcsiszolóval szívesen besegítek a cicomázásba
-
ath
senior tag
válasz z123456789 #100699 üzenetére
a képeket elnézve, beletolod addig azt a súlyt, ameddig lehet? mert nekem olyan, mintha nem. plusz a markolatot sem tolnám olyan magasra. direkt megnéztem most, a gáznál nem ér hozzá a kapcsolóházhoz, van vagy 3-5mm. azon a házon nem lehet mozdítani, mert alul van egy műanyag pöcs, ami egy furatba illeszkedik. magyarul, fix a pozíciója. a baloldali háznál nem emlékszem van e ilyen, de ott vonalban van a kormány végével, és felfekszik a kapcsolóházra is.
fura, hogy nálad ennyire nem jön össze -
Horvi
őstag
válasz z123456789 #100704 üzenetére
Amint megjön a cucc nekiállok és baszakodok vele amíg jó nem lesz. Vagy elfogadhatóan szar
Hello darkness, my old friend...
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #100696 üzenetére
Nálam tényleg ilyen volt. Próbáltam én is beljebb nyomni, de nem ment, úgyhogy inkább hagytam a piTába.
szerk.: Elég kétértelműen fogalmaztam.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Geresics
addikt
-
ath
senior tag
válasz z123456789 #100825 üzenetére
az akkor kellene, ha alul fogatnád fel [link]
-
Horvi
őstag
válasz z123456789 #100825 üzenetére
Mondhatnám, hogy légyszi referálj hogyan működik a cucc de inkább ne legyen olyan eset amikor szükség van rá
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
-Mike-
addikt
válasz z123456789 #100829 üzenetére
Irány valami keresztbe bordázott, huplis út. Én kipróbálnám. Lehet nem is jó.
-
Horvi
őstag
válasz z123456789 #100829 üzenetére
Mondjuk azért arra kíváncsi lennék, hogy meddig tartja meg a teljes állíthatósági tartományát meg mennyi időnként kell karban tartani. Olajcsere, szimeringcsere meg ilyesmik.
(#100830) -Mike- Ha kölcsönadod hozzá a mocid akkor odabaszhatunk neki próba gyanánt
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
mm89
őstag
válasz z123456789 #100829 üzenetére
Tesztelni tudod helyben is.
Elfordítod egyik oldalra a kormányt koppig, ülsz a motoron. Megfogod a kormányt és megpróbálod hirtelen gyorsan átb@szni a másik oldalra. Ha sikerült és koppant az ütköző akkor sz@rt sem ér
Ha volt ellenállasa akkor már jobb mint a semmi.
Egyébként ez z750 ha jól időm. 180felett szokott nekem szitálni az eleje picit, főleg előzéskor. Próbáld ki.Horvi
Nem éri meg "karbantartani" 8-10e ft egy új teleszkóp bele. A többi cucc marad a motoron. Évente kicseréled még akkor is olcsóbb mint egy márkás.
A
De a konzolokba tudsz rakni márkás telót is ha akarsz.[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
ath
senior tag
válasz z123456789 #100829 üzenetére
motortípus kérdése, hogy hol tudod felfogatni. van olyan, aminél csak így, kormány felett, van olyan, ahol alul és felül is fel lehet fogatni. a fenti felfogatásnak előnye, hogy bármikor könnyedén tudsz rajta állítani, míg egy lentinél macerásabb a hozzáférés.
-
mm89
őstag
válasz z123456789 #100836 üzenetére
Haver gsxr600 án kipróbáltam. Mondtam is neki hogy ezt dobhatja is ki vagy keressen felújító mestert.
Simán átvertem egyik oldalról a másikra.
Szerk.
Igen azt is ki kéne szednie.[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
-Mike-
addikt
válasz z123456789 #100853 üzenetére
Z750-ed van, ne szórakozz már, hogy attól tartasz, hogy ellopják.
-
veze
őstag
válasz z123456789 #100853 üzenetére
Valami olyan kéne, ami. ha megmozgatják ( ahhoz ugyis idő kell hogy kivigyék a tárolóból az utcáig) csöndben maradna ugyan de nálad a lakásban csipogna jelezne..
és mindjárt béézbóól ütővel mehetnél lefelé megnézni. miii vaaan
Persze ha nem tartózkodik otthon senki, akkor hiába csipog a lakásban.. de egy eséllyel így is kevesebb lenne.
Létezik ilyen kütyü emberi áron? Ami kb 20-30 méterig jelet tud adni a vevőnek, és az jelez? -
yodamastah
őstag
válasz z123456789 #100853 üzenetére
16mm edzett acél lánc (nemolcsó), vázon vagy hátsó keréken keresztül rögzítve valamihez ami masszívabb mint a lánc. A lánc sehol ne lógjon a földre. Egy ilyet erővágóval nem könnyű szétvágni. Flex ezt is viszi...
-
Teasüti
nagyúr
válasz z123456789 #100853 üzenetére
Lánc a vázon átbújtatva. Nem a keréken, mert azt ki lehet szerelni és akkor a motor helyén max találsz egy hátsó kereket. Lánc ne érjen le a földre, vagyis ne legyen olyan támadható pozíció, amikor le tudják támasztani az erővágót. (Kézi erővel senki nem fogja tudni elvágni, hacsak nem Fekete Laci akarja ellopni a vasat. De akkor már mindegy, ő elharapja a láncot.)
A flex ellen meg max az segít, ha hozzá se fér a lánchoz. Lehet úgy szívatni magadat, hogy egy anchor-t raksz a falra, a motor magasságában és olyan rövid láncot használsz, ami éppen csak elér a motorig, ha közvetlenül a fal mellé parkolsz. Ekkor te magad fél kézzel fogod tudni bekattintani a lakatot, ami a levegőben lóg (de nem annyira feszesen, hogy dolgozni lehessen a láncon).
Nos mivel ez a motor mögött van, ami a fal mellé van lerakva és a lánc át van bújtatva a vázon... Senki nem viszi el és senki nem vágja le onnan 10 perc alatt, ha csak fél kézzel fér hozzá vmi szerencsétlen pózban.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Home server / házi szerver építése
- Motorolaj és szűrő topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Star Wars Outlaws teszt
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Azonnali notebookos kérdések órája
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Filmvilág
- Mini PC
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen