Hirdetés
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Nubia Neo 5G - olcsó játék
ma Van-e esélye a legolcsóbb gaming telefonnak a piacon közel egy év késéssel?
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #107971 üzenetére
Ha megérne 100eFt-ot, akkor nem válogatnék, hanem vennék valamit!
Abban bíztam eredetileg, hogy találok valami occó kínait 30eFt-ért, de azokat elnézve inkább nem.
Most megdupláztam a rászánt összeget, meglátjuk mi sül ki belőle...Igazából teljesen elkapott az agybaj a kis WeekendWarrior-ral kapcsolatban! Nincs olyan hét, hogy ne rendelnék hozzá valami tökéletesen felesleges, de zöld dolgot Aliról!
Eddig ezek jöttek meg!
De eldöntöttem, hogy nem élhetek tovább függőségben, és leszokok erről a "mit rendelünk a héten" dologról! Ezért ma egyszerre rendeltem meg egy rakás felesleges zöld sz@rt!Mivel táblázatbuzi vagyok, ráadásul vezetem, hogy mennyit költöttem ilyen semmit érő hülyeségekre! Le sem merem írni!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #107971 üzenetére
Amit linkeltem oldalt, azok vállalnak átalakítást. Én is szeretném majd elküldeni nekik a gyári dobot, de csak felújításra, ha aktuális lesz az OT vizsga.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #108094 üzenetére
Igen, ismernek már!
Hogy meddig lesz meg?
Ez attól függ milyen lesz, ha nem lesz vele gondom akkor sokáig, ha bajos lesz akkor biztos hamar megy a háztól, mert nem szeretnék szervizbe járni vele, használni vettem.
Bizony, ez is egy függőség, 2007 óta ez a 20. motorom.
Ebből 3 volt olyan amit azért adtam el mert megadta magát, a többit meg valahogy meguntam, másra vágytam.
Újabb típust szerettem volna kipróbálni.
Az átírási költség egy dolog, több esetben eladáskor beleszámoltam azt is, és totál árában adtam el a motort, van hogy jobb áron van hogy buktam rajta.
Igazából 3 gépen buktam nagyot, mivel azokat felújítani kellett.
A többinél nem, persze ha az egészet nézzük akkor nem vagyok pluszba.
De kinek mi, én nem iszom, nem cigizem, helyette motorozom, típusokat váltogatok, tapasztalatokat szerzek sok motorral.
Valaki szerint jól teszem, valaki szerint hülyeség![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zolee5016
őstag
válasz runner 125 #108094 üzenetére
értem én persze.....
de mivel én most, hogy ledobtam a virtuális világot , inkább újra a való világ, eladtam az utolsó gépemet is,kormányt monitorokat mindent,hiányzik a modding...
A gépekkel jól ment,remélem ezt"gépet" se csesszük el.
tulajdonképp a mattfekete fólia már megadja ,a többi csak minimális vérfrissítés...Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #108108 üzenetére
Az erejével nem volt bajom/unk. A szélvédelem ès a kényelem volt az egész beindítója. Mentem már régebbi Versys 650-el, nekem még talán fickósabbnak tűnt mint az er6n. Talán az áttételezés volt más, nem tudom.
Talán még mindig nem jött le, de nem vagyunk az a száguldozós fajta. Bár nem vagyunk öregek, de a tempó sokszor nyugdíjas.
Ha abból indulunk ki, hogy 70LE nem elég közútra, akkor fater régi F650ST-jében hogy van már közel 80k km, feldobozolva, sokszor kétszeméllyel. (48LE?!) Sokat mentem vele én is, 130ig tökéletes, előzni is lehet vele. (Bandit 600 nem tudott meglépni előlem kanyargóson)
Nem lehet, hogy csak te nőtted már ki ezt a kategóriát? 1200-asról elhiszem hogy nem szívesen ülnél vissza.
V-strom 650-el is hányan bejárták már a világot? Meg SV 650-el,( igaz annál erősebb nincs ) és azok sem mennek jobban mint a kawa.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
#31733248
törölt tag
válasz runner 125 #108117 üzenetére
Tökéletesen értem amit mondasz, régen mi is 52 lóerős 1200-essel csapattuk és nem akarok szélsőségesen fogalmazni, de még előztünk is vele. Viccen kívül: jó dolog a nyomatékosság, az biztos. Mondom ezt úgy, hogy országúti forgalomban még az SH300-am 25 lóerejével is gyorsabb vagyok az autósoknál. Viccen kívül mondom. 100-120-as utazót tartok vele és szinte bárhol tudok előzni, az autósokat pedig feltartják a 70-nel cammogók.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz runner 125 #108117 üzenetére
Na jó, de minimum 100-120 lóról beszélsz, utána meg arról, hogy nem kell annyira húzni neki, viszont egy ezres motor is csak a legfelső fordulatszámtartományban tud ennyit, míg a kéthengeresek ott se, mert 9 ezer körül leszabályoznak.
Econ: ez azért környékfüggő, felénk már az autók nagyrésze automata és minimum 150 ló, ezek ellen az sh-nak max 50ig van esélye, országúton van az a mami, aki ellen a tartós nyélgáz kevés.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #108138 üzenetére
Tippre? Szerintem a Vándorunk elkapta a fonalat.
Legalábbis bízzunk benne![ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #108145 üzenetére
Akkor feküdtem le, most ébredtem, és most mennem kell a tribünre, de bemásolom, amit másnak írtam. Azóta sok minden változott, de ez is valami. Most rohanok!
Sajnos azt a motort, amit mi választottunk,úgy fest nem véletlenül nem választják mások. Elöl is lengőkaros, és hála égnek egy csapágy el is kezdett kotyogni benne, ezért nemhogy nem gyorsultunk, hanem lassultunk. A nagy meleg miatt a motor erôtlenebb is lett.
Ettől függetlenül nem megyünk rosszul, ezekkel az időkkel 3 éve top3, 2 éve top10, tavaly top20-ban lettünk volna. Idén rettenetesen nagyot gyorsult a teljes mezőny.
30. helyről indultunk, most 25-ek vagyunk, de én a többieknél jóval lasabb voltam, 1:23-as időkkel kezdtem, és 1:16-osokkal jöttem le 45 perc után, és még látom, hogy hol van benne sok! Eddig terepmotoroztam leginkább, és nehezen állok fejben át a robogó+pálya üléspozícióra, szóval van még hova fejlődni! A csapatban a többiek 1:14-eket mennek stabilan, néha 1:13.8-at.
Ezt továbbra is tanulóévnek fogom fel, csak ezt a pályán, amikor körbemotoroznak nem könnyű fejben tartani, cserébe amikor előztem, annak különösen örültem! 😁A TotalBike-on ezt írták rólunk:
"A Petrol Circus 1:14-gyel nyúzza az Aprilia Area 51-et, a mezőny legkülönlegesebb gépét."
🛵😊*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #108138 üzenetére
Persu nem lehet, rajta nem láttam még ilyen jó állapotú ruhát
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #108160 üzenetére
Nem nagyon akarok belemenni megint, amugy is geresicsnek cimezted, de egy ket dolgot pontositanek, utoljara.
Valoban igazad volt az elso futomu kockazataban, de esetunkben nem az altalad korabban vazolt forgatokonyv miatt tortent, ami tortent. Az imbolygasunk a hatso szilent miatt volt, ezt csereltuk, elmult az imbolygas. az elso kerek elpattogasa a csapagy logasa miatt volt. A csapagyat atforditottuk egy nem kopott reszere, ezert sokat enyhult a jelenseg. hogy egy hasonlattal eljek, ez a hiba, ami fennall, ugyanolyan, mintha egy hagyomanyos elso teleszkopos robogonal nem cserelnel kerekcsapagyat, es logna a kereked. Ezt a csapagyat ki kellett volna cserelnunk, ez egy kopo-fogyo alkatresz, nem bonyolult, nem erzekeny resze az elso lengo villanak, nem tervezesi hiba. Ez egy szimpla gorgos csapagy, amit barhol megkapsz.
A vadonatuj utangyartott elso teleszkop pedig egy szar volt, ami szetesett. Kicsavarodott a menetes kromszar a felso szembol, a kontraanya ellenere. Bitubo-t is lehet hozza rendelni, ami belefert volna a tb24 szabalyrendszerebe, de az 4 het szallitas volt, el kellett vetnunk.
A motor gyengesege pedig nagy valoszinuseg szerint jelenleg a tul kis keresztmetszetu kipufogotol van, ezt nemsokara csekkolni fogjuk. A verseny soran egyre inkabb tele lett, ezert gyengult folyamatosan. A vegen mar negyutemuzott, meg terheletlen allapotban is. Megneztuk a gyertyat, cdi t, a karburalast, benzinpumpat, a hengert, a dugattyut, nincs akkora merteku kopas, ami ezt eredmenyezne. Nincs koze a tomegehez, egy yamaha aerox 97 kg.
A mi robogonk 106 teletankolva. 9 kg a kulonbseg. Nem ez a baj. Raadasul hatalmas kanyarsebessege van a robogonknak, mert nem er le semmi.
Sajnos nem keszultunk fel a versenyre, ez teljes mertekben a mi hibank, es nem a robogoe.Koszonjuk az elismerest.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #108160 üzenetére
Én is azt gondoltam hogy a súlykülönbség sokat fog számítani, de egyforma köröket mentünk átlagban, pedig én vagyok 75-77 kg a többiek meg 100+ Illetve amikor megelőzött egyenesben egy-két sokkal gyorsabb motor akkor kanyarban simán tartottam őket, a kombinációkban vagy a nyújtott balosban amit tényleg el kell vállalni nyélen ott jöttem is rájuk, aztán jött az egyenes és lemaradtam.
Csak tippjeim vannak hogy miért, de kanyarokban tényleg jók voltunk, súlytól függetlenül.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #108175 üzenetére
Salamon... oda én semmit nem vinnék.
Asszem már nem is yamahások, csak sima motorkereskedés és szerviz, de a lényegen nem változtat.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #108175 üzenetére
Azt elfelejtettem meg mondani, hogy vegul nem az elso futomu baja miatt kellett feladnunk - ezt kicsereltuk a gyari, de rossz csillapitasu rugostagra, amivel a kanyarsebesseg nemigen valtozott erdekes mod - hanem mert annyira elgyengult a motor, hogy 55 lett a vegsebessege, igy ki kellett tobbszor allnom. A henger-dugo allapota jo volt.
Ugyanez a titokzatos dolog okozta a folyamatos gyengulest.
Elozo nap be lett allitva a tokeletes, eleg magas fordulatszam a gorgokkel, es mas kontraszrugoval, tokeletesen viselkedett, volt ereje. Szabadedzes utan mar nem tudott kiporogni, es folyamatosan gyengult. Hat kivancsi vagyok mi lesz ez.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #108191 üzenetére
Köszi!
Há vigyázok ám reája!
Megmondom őszintén nem tudom, lehet majd kipróbálok egyet, nekem még be is van ültetve az eleje egy kicsikét, előbb azt fogom feljebb emelni.
Az üléspozícióval eddig sem volt bajom, nekem nagyon jó most is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #108196 üzenetére
Hehe, egy ismerősöm pont azért vett Harley-t, mert egy korábbi baleset következtében nem nagyon tudja behajlítani a jobb térdét.
[ Szerkesztve ]
-
Metacska
aktív tag
válasz runner 125 #108210 üzenetére
Szia,
Jogos a felvetés, de a rossz akksit tavaly szezon végén kidobtam. Így nincs kiindulási alapom.
-
MCs88
aktív tag
válasz runner 125 #108297 üzenetére
Én is efelé hajlok, de a Yamaha-s FB csoportban komoly vita alakult ki a kép alatt
Nem is értem, hogy honnan sikerült összeszednem. Egy tompa végű menetes szár, rátekert anyacsavarral és a benzinkútról való kiforduláskor szedtem össze. Lehet a kútoszlopok melletti aknafedelek rögzítése volt valamikor, bár akkor meg fordítva lenne rajta az anyacsavar. Nah mind1.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #108306 üzenetére
Ha 50 lovas, de 3x akkora a nyomateka, akkor a vegsebessege lesz rettenetesen kicsi. Hasznalhatatlanul kicsi. Kulonben nem jon ki az 50 lo.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #108308 üzenetére
Aztán milyen érdekes hogy ezekkel az adatokkal is azt lépi csak amit egy 450-es cross, teljesen másként kell kezelni ezeket a számokat, ha az adatokat néznéd akkor teljesítményre ennek a motornak szénné kellene aláznia az összes benzines versenycross gépet.
Azt egy nagyobb kategóriával mint egy SX380/CR500/KX500 TC570 stb labdába sem rúgna.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #108308 üzenetére
Annak kellene utananezni, hogy ez a nyomatek hol ebred. Szerintem itt vannak a felreertesek. Ha loeroben megegyezeik, nem lehet erosebb egy ugyanolyan loeros hagyomanyos motornal, csak valami karan. Pl vegsebesseg. Azaz ha ugyanugy leattetelezel egy hagyomanyos motort, az is kb tudja azt.
Ha az elso lanckereken, azaz a kihajtason ebred, ez egyaltalan nem nagy ertek.
Egy belsoegesu motor fotengelyen ebred az a nyomatek, amit megadnak az adatlapon. A valtotengely kihajtason mar egyaltalan nem ez a szam van, a hatso kereken meg 1000 Nm feletti mar a szam. Ha visszaszamolnank hatso kerekre, nem lenne nagy kulonbseg valoszinuleg.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#31733248
törölt tag
válasz runner 125 #108306 üzenetére
Kíváncsiságból megnéztem az amerikai adatokat, a Harley jelentős piacveszteséget könyvelhetett el, miközben a többiek elég jól állnak. A becslések szerint 2-3 év múlva már a Honda lesz ott a piacvezető, valószínűleg ezért is próbálnak előremenekülni (mint annak idején a Mercedes az A-osztállyal.
Az elektromos KTM pedig meggyőzőnek tűnik, nagyon ügyes a srác!
(#108314) baboss
Szivacs- vagy kárpitragasztóval vissza tudod ragasztani, de nem ér ennyit, inkább vegyél újat. Erősen tudom javasolni a Scholl zselés talpbetéteit bármilyen cipőbe, nagyon jók. Esetleg egy memóriahabost, azok szintén jót tesznek a lábnak.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #108347 üzenetére
Abban egyetertek, hogy a villanymotor azonnal tudja a nyomatekot, mig benzinmotorral neked csusztatnod kell a kuplungot a nyomatekcsucson, hogy ugyanazt elerd. kicsit furcsa volt a haromszoros nyomatek ugyanannyi loero, mert olyan nem lehet.
Biztosan a villanymotor tengelyere ertik, ami esetunkben a szekunder hajtas hajtotengelye, ezert benzinmotornal a valto utani, kihajtotengely nyomatekot kell nezd, amit ki lehet szamolni.
Meg regebben szamoltuk ki itt egy benzines es elektromos ktm hatso kerek nyomatekait.
Termeszetesen ezzel most semmit nem erunk, csak szemleltetni szeretnem, hogy ne a fotengely adatokkal hasonlitsd ossze a hajtotengely adatokat, mert ugy hibasan kovetkeztetsz az erejere.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Chris0321
addikt
válasz runner 125 #108347 üzenetére
Az elektromos járművek csak egy hóbort ami el fog múlni a korlárai miatt
-
#31733248
törölt tag
válasz runner 125 #108349 üzenetére
(#108349) runner 125
"A többség tudja rólam, h szeretem a nagy ccm-s motort, sőt, ha valakinek volt már 125-250-500-as motoron eltöltött 10-15.000km-e / pár éve, és fejben is felnőtt, simán azt mondom továbbra is, h ráülhet egy ezer körüli, min 150 LE-s gépre."
Ehhez annyit tennék még hozzá, hogy sokat segíthez az autóval szerzett nagy rutin is. Nem csak a motor megfelelő kezelése fontos, hanem az is, hogy az ember jól reagáljon a közlekedési szituációkra. Volt már olyan túramotoros ismerősöm, aki végigjárt egy rakás tréninget, bejárta Európát, de a budapesti forgalomban olyan volt, mint egy ijedt kislány. Kérdeztem mi a szitu, azt mondta, utálja a nagyvárosokat, túl sok a kocsi, túl gyorsan jönnek a szituk és nagyon sokan agresszívek. Egyszerűen nincs ehhez a "dzsungelhez" hozzászokva.
(#108359) Chris0321
Szerintem ezt teljesen rosszul látod. Amikor összeáll egy ország energiamixe, az atomerőmű jellemzően éjjel-nappal termel, mert így a leggazdaságosabb. Ebből lesz az "éjszakai áram" is és éppen az elektromos közlekedési eszközök elterjedése segít kiegyenlíteni az éjszakai "völgyidőszakot". A fosszilis erőműveket pedig nappal, csúcsidőszakban indítják be, hogy a fogyasztás ingadozását velük kövessék le. A paksi atomáram jelenleg messze a legolcsóbb és a tárolásával messze kevesebb gond van, mint a légköri szennyezéssel.
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #108405 üzenetére
Nem, csak egy ilyen lófalloszt a Jazz-be.
-
Geller72
veterán
válasz runner 125 #108405 üzenetére
A DR-Z az egy nagyon jó választás szerintem is. Kisebb szervizigény, ezért olcsóbban fenntartható, elég erős moci. Az meg, hogy kevés vagy hozzá, és odaver, teljesen alap, ezért nem a moci a hibás, hanem mi, akik túlvállaljuk magunkat. Én az utolsó esésemnél, ahol egyedül voltam - fogadtam meg, hogy soha többet az életben - még egy fél órára sem - megyek egyedül motorozni.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #108441 üzenetére
Ezt adom, az olaj + légszűrő nagyon megtudja határozni az élettartamot. Én pl minden egyes motorozás után cseréltem a légszűrőt. Ha csak fél óra volt akkor is.
Gipsz Jakab
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #108441 üzenetére
Még annyit hozzáfűznék, h az agyonpörgetést nem díjazza (az 1 henger). A gyári SM gyári áttétellel valahol 140-150 körül tudhat végre, de pl tartósan 130-at nem szabad menni vele. Néhány ilyen kommenttel már találkoztam, h tartós 130-140-nél elreccsent a blokk. Ez nem arra való.
z123456789
Azért jó az utcai motor is. Ha van olyan opció, inkább vegyél mellé valamilyen endurot.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #108446 üzenetére
Csak hogy tudd, a legutóbbi KTM-ben volt vagy 120 ezer kilométer, mert a nikasil elvolt kopva a hengerről.
A D méretes dugattyú ami a legnagyobb kotyogott a hengerben.
Azt hogy a köcsög eladó felújította egy részét a blokknak de ezt kihagyta ezt senki nem vette volna észre.
Addig bírta blokk amíg a gyűrűk elkoptak, ez kemény 500 kilométer után kijött.
De egy KTM SC620 dugattyú is is elmegy 30-40 ezer között, egy hajtókat 50-60 ezret.Aztán hogy ezzel meg hogy járok majd az idő igazolja, senki nem lát bele a blokkba, mint ahogy te sem a tiédbe.
De azért az nagyon furcsa hogy két olajcserét bír a hajtókar.
Meg az is hogy egy full versenygép EXC 250 vagy 525 is több üzemórát bír ezek szerint.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #108448 üzenetére
Illetve tök frankón megy már motornál is a KEKKH adatbázis
Tegnap rákerestem az ex ETZ-mre, szegény most szarabbul néz ki, mint amikor még az enyém volt.
Az UKV-826-ra meg hibát ír, mondjuk igaza van, mert tényleg nem tartozik már ehhez a rendszámhoz jármű, ki lett vonva a forgalomból.
[ Szerkesztve ]
-
BlackPriest
őstag
válasz runner 125 #108441 üzenetére
ezért volt fura nekem is. az olajcsere meg a többi nálam is megvan, bár az enyémre 12ezret ír olajcserére a gyári könyv akkor az sm610 a listán marad, köszi!
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #108446 üzenetére
SM-nek sokkal jobb, ebben egyetértünk. A futóművét meg olyanokhoz próbálják hasonlítgatni, aminek semmi értelme szerintem.
Értelmetlenül erős blokk?! Ezeket a szavakat egy mondatban még nem láttam..
Jó az a blokk, főleg ebben.
Gipsz Jakab
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #108448 üzenetére
Ebben nem is említi már!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
BlackPriest
őstag
válasz runner 125 #108451 üzenetére
jah, elnéztem. a drz tiszta sor, ott talán az e üzemórás, de az sem 10 órás olajcserét ír, ha jól emlékszem
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #108443 üzenetére
Mindenképpen ez a cél.
(#108466) vendingo
Párásabb a levegő, meg még talán szelesebb is. Mediterrán országokban mindig könnyebben bírja az ember a meleget. -
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #108487 üzenetére
Viszont endurozni földutakra, erdőkbe továbbra is azt mondom h egy hobbystának tökéletes és nincs jobb minden pozitív és negatív tulajdonságát (fogyasztás, hatótávolság, használhatóság, rendszámozhatóság, tömeg, fenntarthatóság, szervizigény, alkatrészellátás, alkatrész árak, felépítés) figyelembe véve. Korábban írtam már, h mind a motor erőn, mind a futóművén lehet javítani, csak terepen használva a jelenlegi konfiggal azt mondom h néha sok is.. Pláne h az átlagtempó sokszor 35-45 km/h-ra jön ki egy terepen túrázós délután után.. Ahhoz h valaki a határait feszegesse egy jól összerakott DR-Z-nek, nagyon pro felhaszálói igények és tudás kell.. akinek pedig kevés, az úgysem erdőben túrázásra keres motort, hanem ugrálni, pályára egy crosst.
Pont ezzel nem értek egyet!
Az orr nehézséggel semmit nem tudsz csinálni, az ilyen, egyszerűen nem jól tervezték meg, vagy direkt ilyenre csinálták
Sajnos ez nagyon is kiütközik rossz terepviszonyok között.
Kontrollálhatatlanabb minta többi nem üzemórás gép, az hogy a megbízhatósága jobb e mint egy SXC, TE vagy XR650-nél, hát azok sem arról híresek hogy hamar tönkremenjenek.
Viszont a SXC/TE minőségi fékekkel, futóművel, jó súlyponttal rendelkezik.
Nem azzal kel kezdeni hogy futóművet kelljen tuningolni, motorblokkot, fékeket, ahogy készhez kapod úgy használhatod.
Most abba ne menjünk bele hogy használtban melyiket mikor kell majd szervizelni, meg beszív e vele az új tulaj vagy sem, sajnos ez bármelyik típusnál előfordulhat.
Láttam én már DRZ-t is a boncasztalon szelepek törése végett stb......
De ettől nem írom le a típust, ki tudja szegénykém mit kapott vagy nem kapott meg az évek alatt.
Az viszony tény hogy a többi márka nem üzemórás gépeihez képest minden téren hátrányban van.
Ez igazából akkor ütközik ki ha egymás után ugyan azon a terepen mész mindegyikkel, DRZ-ről átülsz egy SXC-re és másik kategóriában kezdesz el motorozni.
Egy kör után nehezen akarod visszaadni a gazdinak, szívesen mennél tovább azzal.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
#81556480
törölt tag
válasz runner 125 #108487 üzenetére
Bocs, de ezt el se olvasom most. ( Közbe mégis végig futottam) Mert szerintem tudom miről szól és két mondatba is beleférne. Olcsó népmotor ami népszerű volt és az olcsósága miatt lett drága 😎 ugyan az van vele mint most a simsonokkal . Az is egy vicc hogy a szemetet adják 2-300 ert
Inkább jarnek gyalog mint drz-vel de ez egyéb személyes okokra is vezethető nálam.
Viszont arra nincs válasz miért voltak a most. 1.2 milliós drz-k úgy 5-6 éve 5- és 650ezer között 🤔 az volt a reális áruk. Mint a Simsonnal a 80 ezer. Dehát amíg van ember aki megveszi ennyiert, addig lesz eladó is ennyiert. Mint a Simsonnál.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #108493 üzenetére
Ha a kumulált, 47%-os inflációval számoljuk, az akkori új vételára most 2,190M ft-ot jelentene... Ez még most is döbbenetesen olcsó és piacképes ajánlat lenne, persze az is 100%, h nem csak inflációnyi %-kal lenne drágább. A mostani piaci ára véleményem szerint kb. 2,6-2,7M lenne..,tehát ebből kiindulva, bármennyire is fájdalamas elsőre, nem elszállt ár tizenéves példányért az 1,1-1,2M)
Dehogynem elszállt ár érte, mivel ezeken az árakon már sokkal komolyabb motorok kaphatóak!
Ha egy ilyet lehet venni a DRZ árában akkor a legtöbben egy másodpercig sem gondolkodnának melyiket is kell venni.
Ahhoz hogy egy DRZ azt tudja nyújtani amit egy ilyen gép tud nagyon sokat kellene rá költeni, komoly futómű, fék, blokkot meg nem is lehet ilyenre megcsinálni, sem az orr nehézséget.
Amiket leírtam mint több százezer forint, úgy hogy miért is döntenének mellette.
Kérlek olvass utána hogy a DRZ és a TE610 közül melyiket érezni könnyebnek, megfogsz lepődni, meg hogy melyikkel könnyebb motorozni.De nézzük Supermoto fronton is SM 630, vagy 660.
Aztán itt van a DRZ szinte azonos áron.
Ha valaki megmondja mi az amiért ezt választja a másik kettő helyett, mindenben nagyon elmarad.
Megvan a maga helye, létjogosultsága a DRZ-nek de nem ezeknek a motoroknak az árában.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
#81556480
törölt tag
válasz runner 125 #108493 üzenetére
Azért ilyen összedobott a hozzászólásom mert nem volt időm , csak befirkantottam. Nem gondoltam volna hogy ennyire magadra veszed, nem is kéne. Nekem egyáltalán nem fontos ez a téma. Az a paradoxon amire gondolsz, az mint a simsonos sztorinál , hogy egy időben olcsó volt, " népmotor " volt, és ez vitte fel az árát. Erre gondoltam amikor azt írtam hogy az olcsósága miatt lett drága. Meg amit írtál te is, hogy olcsó fenntartani. De mondom, részemről nincs ebbe ennyi. Azt továbbra is fenntartom hogy pár éve 500 ért lelakott, 650körul normál sm drz-t lehetett kapni. Infláció meg számok ide oda, szerintem simán csak azért ennyi mert megveszik ennyiért. Nem azért mert ennyit ér. 1.2-3 ért szerintem vicc, amikor 625 SXC is van ennyiért. De még egyszer mondom, részemről semmi a sztori, nem akarok meggyőzni senkit, csak egy vélemény.
Úgy látom gabomannal vagyok egy oldalon a témában, majd ő megfogalmazta nektek szépen hosszan amit én is mondanek
Meg egy szerk: ha ezt az inflációs dragulos számítást veszed alapul, akkor a 660smc meg a 625 1.5 meg 2milliot kéne hogy érjen.
Tehát ez a közgazdaságtan elmélet akkor csak a drz-re vonatkozik?
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz runner 125 #108498 üzenetére
Az SMC és SXC szeria sokkal dögösebb ,keskenyebb és könnyebb mint a 640
Sőt a duplakipus 625 nekem a legszebb .
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #108498 üzenetére
Kérlek ha valamivel nem vagy tisztában akkor arról ne írj, én sem írok olyanról amiről nem tudom mit beszélek!
SXC625-ről volt szó nem LC4 640-ről, de ott az SC 625 ami megtankolva 130-133 kg körül van.
SC625 nekem az SC 620 volt 119 kg szárazon.
Az a 130000 Ft hol lesz neked WP futóműved, Keihin FCR 41 MX karburátorod!
Szerintem felesleges folytatnunk a témát, neked a DRZ a jó, nekem meg nem!
Semmi gond nincs ebben csak nem szeretem amikor egy alacsonyabb kategóriás gépet elkezdenek összehasonlítani egy magasabbal, kihozni jobbnak.
Aztán ha mennél egy SXC-val vagy SC-vel a DRZ-t gyorsan a hahun találnánk.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #108504 üzenetére
Múltkor is említettem már neked, gyere el, elmegyünk motorozni ha akarod kipróbálod és utána eltudod dönteni milyen egy ilyennel menni.
Nem akarlak én meggyőzni semmiről,, de miután mennél egy KTM és egy Husqival előre leírom hogy nagyon-nagyon tetszene.
Egyáltalán nem olyan mit egy 600 kategória, érzésre egyik súlya sem arra hajaz, meglepődnél.
És a többin is, mennyire jól, könnyen kezelhetőek, milyen egyszerű velük mindenféle körülmények között motorozni.
Akár szűk egynyomos enduró utako, domboldalakban.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #108504 üzenetére
Abban tényleg igazad van, hogy hobbi célra, nem a hartárokat feszegetve tényleg jól el lehet motorozni a DRZ-vel. Pl. száraz földutakon nagyon élveztem.
Ezen kívül az is igaz, hogy legendás a tartóssága. Részben ezért is vettem anno DRZ-t.
Meg aztán akkoriban a hasonló KTM-ek jóval drágábbak voltak, úgyhogy nem is volt más opció.
Mindent összevetve szerettem a DRZ-t, csak egyre többet mentem közúton, és váltottam.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #108579 üzenetére
1989-ben már nyertek NZI-vel vb-t. 30 év annyira nem új. De persze értem, amit mondassz.... Ugyanakkor meg úgy gondolom, hogy az átlalad mondott dolgok miatt k.rva nagy lehúzás is van a témában.
Pl. életem első bukója Grex volt... a Grex a Nolan alcége, a kifutott Nolan sisakokat árulták grex matricával úgy,hogy közben a Nolan nyomat benne volt belül a hélyban. Annyi volt,hogy nem volt hozzá bogárháló, mint a Nolanhez és az N-Com nem volt kimarva, csak a helye volt meg meg. Ehhez képest akkor Nolan néven 90k- volt...a Grex néven ugyanazt 36k-ért vettem meg. Most a Grex-et egy másik cég forgalmazza, ugyanaz a bukó közel 60k.
A pinlockot hozzá Nolanhoz kérve 9k volt, ha a régi Grex forgalmazót kerestem meg (ami sajnos már nincs meg), akkor ugyanaz 3k....Szóval néha az az érzésem, mint a gyerekeimmel, hogy amint megtudják,hogy kisgyerek cucc kell, akkor fejőstehénnek néznek.
Közben megrendeltem... így majd megosztom a tapasztalatokat pár nap múlva.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #108598 üzenetére
Gixxer most nagyszerviz alatt van. Így áll most [link] Még kell neki 1-2 hét aztán mehet pályára. Közútra xmax 300 továbbra is. holnapután lesz 1 éves, 8K km raktam bele.
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #108618 üzenetére
6 hónap után szólnak, hogy vidd ki az országból, vagy valami ilyesmi.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Shad0w
senior tag
válasz runner 125 #108618 üzenetére
Régi cikk, de gondolom azóta nem változott semmi, fél év kint élés után kötelező honosítani. Aztán, hogy ezt mennyire ellenőrzik azt én nem tudom...
zsolti_20: ha km órát nem is cserélsz lámpát mindenképp, vagy legalább ragaszd le.
Szerk.: rákerestem a fényszóró ragasztókra, de csak autókra vannak találatok. Gondolom akkor motoroknál a lámpán át lehet állítani a vetítés képét, hogy ne vakítsa a szembejövőt. Szal azt ne felejtsd el át tekergetni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs