- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Minden fejlesztőnek kipróbálható a Microsoft DirectSR API
ph A felskálázási eljárások támogatását egyszerűsítő rendszer a jövő lehetőségeire is gondolt.
-
Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
it 2030-ra a teljes amerikai áramfogyasztás 9 százalékát tehetik ki az adatközpontok (és így az AI).
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Daywalker #31128 üzenetére
pályázol vagy pályán körbe-körbe mész? ha pályázol, esni fogsz és akkor oda a bagster is. van már jobb a bagsternél számomra. sportmotoron meg sokkal jobb még mindig a profi hátizsák, vagy a hátsó nyeregzsák. még duplabubis plexivel is necces 220-tól felfelé, mert a tanktáska miatt nem lehet bebújni mögé. nekem nem praktikus az én motorozási stílusomhoz, erre már rájöttem, más megoldás kell és van is. aki meg megveszi, jól fog járni, mert szinte vadonatúj, nekem ez a bagsteresdi ráfizetéses volt, na de tanultam belőle
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz Daywalker #31135 üzenetére
Tudod, bennem akkor esett le, hogy mekkora csatahajó a vfr, amikor ráültem egy cbr600f-re, és láttam a lámpát (majdnem) az elején... nekem kb ott kezdődik a műszerfal, ahol a 600f-nek az eleje van.
Pedig igazából nem nagyobb (annyival) csak tök más.
Iszonyat a különbségeket lehet elérni pár cm-el...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
fattyu
veterán
-
hcstuning
tag
válasz Daywalker #31127 üzenetére
Az szimpatikus megoldás.
Elfér ezzel együtt az utas, van valakinek tapasztalata? Nekem olyan a fotókon, mintha a lába nem férne el teljesen tőle.
Kell még hátsódoboz (ahhoz ugye kell még platni) meg egy tanktáska, és akkor már egész szép tárhely adódik össze a túrához.
-=Joey=-
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #31135 üzenetére
Múltkor voltam bent szerelőnél, volt ott egy talán 2010-es 1000RR, csak néztem, hogy ezres létére szinte majdnem akkora mint a kistesó ami nekem van. Baromi kicsi az a motor, kicsit talán hosszabb mint a 600-as meg egy hangyányival szélesebb de ennyi. Szerintem azon sem fér be a csomagtartóba egy A5-ös írólapon kívül más. Mondjuk nem mondom, hogy nem tetszett...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
hcstuning
tag
válasz Daywalker #31143 üzenetére
Külföldi fórumon írják, hogy használták már utassal, és működött a dolog.
Mondjuk nyilván függ a táska méretétől, meg utas lábától, legjobb lenne vásárlás előtt ráprószálni
Utaskényelem szempontjából a 600-as Hornet vagy az SV650 a nyerő? ('99-'02) Az SV-nek külön ülésrésze van, a Hondának egyben az egész. Ennél el tudom képzelni, hogy összecsúszik az utas a vezetővel, és ezért kényelmetlenebb.
Tapasztalat valakinél?
-=Joey=-
-
válasz Daywalker #31168 üzenetére
600f-nél 4db szűkítőt kell tenni a karbihoz.
Be lehet jegyeztetni úgy (amikor új forgalmit kapsz), hogy Akorl-nak megfeleljen.
Amikor pedig megvan a korlátlan, nem kell új motort venni.
De nem belepofázni akarok, csak gondoltam egy ötletどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
őstag
válasz Daywalker #31175 üzenetére
Ha lenne ilyen mindenki szaladna agyonfojtani a motort. Kiváltja a papírt aztán kukába a fojtással. Mennyi pénzt spórolnánk az adókon
De van a Használt-motor kisokosban is, hogy
A2 jogsival vezethető = Még nem állított meg a rendőr...“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
DigitXT
félisten
válasz Daywalker #31180 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy németeknél mérnek, mert ott van egy még kisebb
kategória, ami nem is az általunk kis robogónak ismert valami, hanem az
igazán ótvaros segédmotorkerékpár, ami nem tud(hat) 25 km/h-nál többet
és 15 évesek elvezethetik. Na ott szoktak eljátszani a fojtásokkal, meg
kapni a büntiket jogsi nélkül. Ha érdekel, "mofa" néven keresd: a "moped"
már megfelel a mi segédmotorkerékpár fogalmunknak (45 km/h tervezési
végsebesség, <50 ccm), így máris vegzálhatják a delikvenst, ha kiszedi a
fojtást, és 60-70-nel "repeszt" a trafi előtt. (A mofáról nekem a Babetta jut
eszembe, amit azért eléggé körberöhög egy mai modern 50-es robogó.) -
.mf
veterán
válasz Daywalker #31196 üzenetére
Épp a másik nagy hárombetűs szállítónak a számlázási szoftver projektjén vagyok PM2 / PMO lassan 2 éve, nekem nem kell magyaráznod Mondom, az, hogy megállt Németországban 3x, az még oké, bár lehetett volna gyorsabban is. Na de hogy szombat óta mi történt, és hogy vesztettek el egy csomagot már Departure scan után, na az...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #31200 üzenetére
nem akarom senki rossz hírét kelteni, ezért nem nevezem meg a céget, de a DHL és a DPD (ó baszki csak kimondtam a nevüket, nem direkt volt) raktárában is tűnt már el csomagunk, évi 2-3 az átlag (kb 2000-ből).
az egyiket a szemetesbe rejtve találták meg, a másikat egy kamera által nem vett "dead zone"-ban raklapok közé rejtve, de volt ami nem lett meg... leleményes a magyar, meg kell hagyni...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #31224 üzenetére
a tapasztalat az, hogy a DPD gyorsabban, pontosabban és sokkal olcsóbban dolgozik mint a DHL. havi átlag 2 panaszunk volt amíg a DHL-t használtuk, a DPD-vel 1 év alatt _összesen_ 1 panasz és 2 eltűnt csomag, feleannyiért (!!!).
az más kérdés hogy én vagyok a vevő aki igénybe veszi a szolgáltatásukat és én ezt látom, lehet csak jól futtatják magukat, és egyébként a címzettek felé prosztón is tudnak viselkedni, hiszen ők is csak emberek, nem várok csodát senkitől ebben az országbanmindenesetre ha van is panasz, eltussolják házon belül és mi nem látunk belőle semmit. éppen ezért jobb is ha nem látom hogyan és kik dolgoznak ott, lehet nagyot csalódnék
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
PoLizei
aktív tag
válasz Daywalker #31237 üzenetére
Valami biztos van, mert a szüleim vettek egy kocsit ősszel (magyarországi, nem most behozott), és a névreírás és az év vége közti időre fizetniük kellett. Csodálkoztam, de én is arra gondoltam, hogy kivonhatták ideiglenesen a forgalomból, mikor beadták a kereskedésbe.
P*L****
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #31237 üzenetére
Akkor rosszul gondoltam. Pedig szerintem bőven logikusabb ahogy én írtam. Nemsok értelme van így szerintem.
Term. Nemtudom kollégának hogyan jött ide a biztosító, súlyadóról beszélünk."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #31264 üzenetére
Jó esetben kihúzza addig...
Az én sisakom, ugyan üvegszálasok között akkoriban az egyik legolcsóbb volt, 4 éves korában eltört a dupla-D lógó szárát rögzítő patentje, majd utána a bélést tartó egyik patent is kezdett elengedni, most már ott tart, hogy minden levételnél kinyílik.
Úgyhogy nálam a terv az, hogy még szezon előtt tavasszal egyik hétvégén kibuszozok Bécsbe, aztán jól bukót meg városnézek.
Ja, jó, hogy jön egyre több olyan, ami szemcsis és dupla-d-s, na de olyan, ami
- szemcsis
- dupla-d
- legalább üvegszál
- normális árban van (mondjuk 50-60, ha úgyis 5évente dobhatom)
na olyan, ami mind a 4-et tudja, olyat még nem láttam.Hehe, Duke
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #31266 üzenetére
A vicc az, hogy már 30 aljafelé látni olyan sisakot, ami szemcsis, d-gyűrűs, csak épp fröccsöntött. Mivel a legolcsóbb üvegszálas sisakok 35k-tól kezdődnek, az ember hihetné azt, hogyha az +15-20k a fröccsöntött bukóhoz képest, akkor 50k körül is már lesz szemcsis üvegszálas bukó. "Lófászt, néhogymá". 70k a legolcsóbb, amit eddig láttam
Jaja, megjött szerencsére. Pár telefon még szerdán, és kora délutánra kihozták, este már meg is sétáltattam. Szép is lett volna, ha nem jön meg, mert szombaton repülök 3 hétre, 4-5 ország távol-keleten, közben kínai újévet megnézni... A régi géppel is tudtam volna képelni, de ez az új gép az azonos szenzor-méret ellenére is egy minőségi ugrás, főleg este.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
őstag
válasz Daywalker #31276 üzenetére
én ha jól látom az enyém rajta van a listán GSX750F
Csak a francba, hogy most ez drágább mint a környezetszennyező 95ös.....
A fa**om bele komolyan, hogy mindent én fizessek meg kisemberként.
Legyek környezetvédő és emiatt nőjenek a költségeim az égig.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #31271 üzenetére
Azért szerintem nem merik meglépni, hogy teljesen eltüntetik a "sima" 95-öst a kutakról, nagyon sok régi autó szaladgál, akkor azokkal mind kicsesznének. Gondolom lesz ez az új meg lesz a régi is csak az árakkal úgy variálnak okosba', hogy inkább az E10-est tankolja akinek lehet.
Nem feltétlenül rossz dolog a környezetvédelem, anno ugye etanol helyett volt a jó kis ólom-tetraetil, utána lehet nézni, hogy milyen hatásai voltak globálisan.
Csak ahogy már más is írta, ne mindent a pórnépen verjenek már le. Persze a gyártók is mondják, hogy ilyen meg olyan évjárattól már lehet használni de igazából pont lesz@rják ha emiatt 15 év helyett csak 10 évet megy el a blokk, legalább vesznek másikat. Viszont egy autó legyártása meg mekkora környezeti terhelés... Vagy pl. a hibrid autók, szerintem az is egy baromi nagy zsákutca.
Legtöbbször ez a nagy környezetvédelmi halandzsa csak a duma része a dolgoknak.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #31283 üzenetére
Pedig ahelyett volt Anno már a benzinmotorok hajnalán is volt alkohol adalékolású benzin csak az ólmosat sokkal nagyobb haszonnal lehetett gyártani azért terjedt el. Ugye mindkettőnek a célja a kompressziótűrés növelése. Már akkor is tudták, hogy az ólom nem túl egészséges az élő szervezet számára csak lesz@rták, a pénzről szólt akkor is minden. Aztán szépen fokozatosan betiltották, jött helyette az MTBE, majd az ETBE amit etanolból állítanak elő.
A többivel amúgy egyet értek, főleg az egyre jobban lerövidített élettartamokkal.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #31374 üzenetére
Egyetértek a cbf-en a napi max az 450km volt utassal autópálya nuku, ez az ami a végén már nem volt kényelmes. Én ilyen 300-350 ami kényelmes és pihensz közbe és látsz is valamit és nem autóp.zol.
Persze hogy le lehet menni egynap 700akat is de az autóp. 150-200és hajtás mint a güzü. Köszönöm nem.
Persze vfr bittos más lesz de kétlem hogy 500-nál több azon is jólesne. Kényelmesen persze."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #31408 üzenetére
igen, ezen gondolkodtam en is, de arra jutottam h amikor leesel a motorrol, siman elgazolhatsz kormanyt, labtartot, akarmit, ami hasonlo serules lehet, bar szerintem is gyakrabbi h mondjuk csuszol a hatadon
csongi:
felreertesz. a cucc lehet h telleg marhajo. pl amikor valamelyik sportcipo-gyarto ugy demonstralta az uj taplnak a kepessegeit h magasrol raejtett egy nyers tojast es az nem tort el. nagyon latvanyos es meggyozo teszt, kerdes csupan az h mit bizonyit. a tojas eseteben a csillapitas volt a lenyeg.
a bajom az altalad linkelt videoval az h szerintem nincs osszefugges akozott h ez egy jo protektor-e, illetve h mit muvel kalapacsutesre a deszon.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Daywalker #31438 üzenetére
pedig hülyének néznek és te befizeted. vagy nem veszel semmit. sajnos alinak igaza van, jelen helyzetben csak egyet tudsz csinálni, többet keresel. amúgy meg elképesztően undorító ez a húzás is.. de ezek is csak hazaárulók, ennyire futja.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
őstag
válasz Daywalker #31555 üzenetére
Kell hozzá venni + kábelköteget kb 6-8000 Forint.
Ha jól emlékszem az összes ilyen Protech fokozatkijelző betanítós...Én pont most építek egy valódi váltóból kapott jellel működő kijelzőt a motorom műszerfalába.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
vlevi
nagyúr
válasz Daywalker #31555 üzenetére
"Mivel az SV szerintem nem ad fokozatjelet semminek"
2004- utáni SV már ad. Pontosabban fogalmazok, nekem K4-es DL650-em van, azon már van ilyen jel, váltófokozatonként eltérő feszültségeket ad ki ezen a csatlakozón. Hogy hol van, és hogyan működik, ne kérdezd, anyit tudok róla, hogy egyszer valaki csinált rá egy "házi" fokozat kijelzőt, ami ezt a jelet használja. -
őstag
válasz Daywalker #31559 üzenetére
Esetleg próbálja meg kitalálni milyent vett...
Az említett cég gyárt mindenfélét...Talán annyi kiegészítést a cikkhez, ha pont olyan modellje van lehet, hogy valamelyik másik modell megfelelő alkatrésze csereszavatos és akkor át lehet rakni.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
TommyGun
őstag
válasz Daywalker #31594 üzenetére
Akkor reménykedjünk benne hogy péppé törik a motorod és hozzáférek az akksidhoz mert 10-es kulcsot nem hordok magamnál
De amúgy én autóra értettem, hogy ott azért jellemzően a motortérben van és ha egyszer úgy alakulna énse tökölnék vele de inkább leráncigálom a kábelt mint hogy nekiálljak csavarozgatni.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #31639 üzenetére
Én ezt úgy oldottam meg hogy lassú tempónál (tényleg lassú, kb. 15-20kmh) a gumistól kigurulva óvatosan addig döntöttem a motort ameddig bírtam, mindkét oldalra felváltva, vagy 2km-en keresztül (kacsáztam). Utána elmentem Orfű-Pécs úton, ez megint nem az a tipikus egyenes szakasz , szóval volt dönte rendesen, de óvatosan, és lassú tempóval. Értelemszerűen a kigyorsítások is nagyon gyengédek voltak. Nah hazafele már rendes tempóban jöttem, sehol nem csúszott sehova.
És ez volt 25km-er. maximum.Persze ha egyenesen mész jórész akkor az oldaláró lehet az több is mint 100km mire lekopik, de ha döntöd ÉSSZEL, rögtön elmegy róla.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #31654 üzenetére
az fzr versenymotor-szerusegnek keszult, az ezresen leszedem az ulest (kulcs), az ules alatti csavart kitekerem es a tankot fel lehet hajtani (ha eleg perverz vagy es nincs tele benyaval), lehuzod a benzincsovet es az uzemanyag visszajelzot es mehet a buli. ja igen, alapveto hiba telitankolt motort szerelgetni, mar szervizbe is ugy viszem h eppcsak lotyog valami az aljan, annyi eleg barmire (karbiallitas, akarmi).
Tuzi:
kicsit nagykepu a felvezetesed de magaert a teljesitmenyert maxiriszpekt az oregnek. kb nalam is mindenki gyorsabb palyan pl kukucson meg 250-ekkel is, de en max elismerni tudom az o tudasukat, nem pedig bosszankodni a sajat hianyossagaimon[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz Daywalker #31663 üzenetére
Nálam a légszürőhöz is de még egy sima gyertyacseréhez is idomot kell bontani, de a japán legalább megoldotta úgy, hogy egy hengerbe két gyertyát rakott, a biztonság kedvéért, így egy túrát kibír egy henger egy gyertyával is nem kell út közben szerelgetni.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #31697 üzenetére
A generátor gyári állapotú, és most is hozza az - igen szerény - gyári specifikációját. Értsd: úgy sz*r ahogy van, de gyárilag az... Nem is akarok a vitába újra bele menni, nem villanyspórolásból, hanem a fényerő növelése (láthatóság nappal) miatt érdeklődtem csak.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #31697 üzenetére
Igen tudom!
De én is úgy emlékszem hogy a töltés rendben van,csak gyárilag gyengécske. De mindegy csak újra beszéltünk róla, ennyi
Nekem is szét szedve a vas, a hátsó telók nem rég jöttek vissza, sajnos nem javítható, de a szerlő szerint gépbe elfogadható értékeket produkált.SymbianOS: Erre találták ki a stb kockát, egyébként sem engedek rá 14,5 Voltot a 12Voltos ledekre.
vacs. Ha azt bezavarta fordított polaritással, és forró volt és szagos, akkor kuka!
Legalább 2 A-el tölt, így egy kis 10-an A-es akssit az ennyi idő alatt gajra vág.
De ha kihűlt, merítsd le és próbáld meg újra tölteni, lehet pár hétig még megy.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen