Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy Watch - időtálló
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
Hirdetés
-
Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
lo Működési elv:A gázkonvektorok szerves része a hőmérsékletérzékelő szonda. A szonda egy a termosztáthoz kapilláriscsővel...
-
Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
ma Nem tesz csodát az aktív zajzárral is elérhető AirPods 4, de úgy szól, mint egy AirPods és tompítja a zajokat.
-
Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
ph Meglepően kedvező áron rendelhető meg a kínai netes áruházakból ez a 180 Hz-es gamer monitor – megnéztük, érdemes-e lecsapni rá!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #26974 üzenetére
Nem gázra fulladt, hanem mindig, akár gázra, akár alapjáraton.
Lambda szonda kiiktatva, exup kiiktatva. Szervíz csinálta, a helyettesítő dolgot így nem tudom.
Szervíz lesz belőle, ezt tudom, csak gondoltam informálódok hátha valaki találkozott már hasonlóval.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #26980 üzenetére
Azért faßa lehet egy dőlésérzékelős motorral versenypályán döntögetni: minden nagy svunggal bevett kanyarban elzárja a benzint vagy leveszi a gyújtást...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #26987 üzenetére
Ja és nem is igaz, mert én is újonnan vettem az M5 Interactot Igaz, nem annyiért, amennyiért a bótba' adták, mert akkor nem vettem volna meg.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #27030 üzenetére
Ja úgy rémlik az elsők közt vette. Mér?
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #27033 üzenetére
Imádja... Pringen 03at ment vele.. Hring nemtom talán már megvolt az 1:59. De a futóművet azt átmókolták gyáriról ha jól láttam.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #27040 üzenetére
Nem tudok részleteket, idén 1x beszéltem vele a motorról, akkor mondta hogy meg van vele elégedve. Esetleg megkérdezhetem ha van konkrét kérdés, írg meg privátban és kikérdezem
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #27134 üzenetére
Lehet túloztam kicsit, de 100 fölé azért csak megy. Na majd hétvégén megnézem
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #27134 üzenetére
hornet emlékeim szerint 105 óra szerint, az talán van 100, hogy papíron jobban mutasson a 0-100 gyorsulás
R6-ot nem tudom, nem gyári áttétel, de 2-ikban még emeli az elejét. -
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #27134 üzenetére
K6 gixer600 110envalamennyi volt 1 tiltáson. Gyári áttét gyári gumi gyári km óra szerint.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27184 üzenetére
Lehet érezni, hogy mikor kezd el erőlködni az autó motorja a magas sebességfokozat és az alacsony fordulatszám miatt. Pl. a korábbi 1.6-os, 8 szelepes, 90 lovas Renault Megane-om nem szerette 4., 5. fokozatokban az 1500 alatti fordulatszámot, valami furcsa morgásszerű hanggal reagált. A mostani KIA Ceed viszont, hiába sokkal pörgősebb, a változó szelepvezérlés miatt érzetre kultúráltabban jár alacsony fordulaton is. De a pillanatnyi fogyasztásmérőt néztem, és 5.-ben kb 70-es sebességig mintha többet fogyasztott volna, mint négyesben, valamivel magasabb fordulatszámon. Gondolom, azon az alacsony fordulaton annyira nincs még nyomaték, hogy több üzemanyag kell a fordulatszám tartásához, mint négyesben.
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27205 üzenetére
Nem is az olajnyomás problémára írtam az 5. fokozatot, hanem, hogy nagyon alacson fordulaton azért nem érdemes járatni, mert annyira nincs nyomatéka a motornak, hogy amiatt lesz rosszabb a fajlagos fogyasztása, mint egy alacsonyabb fordulaton, kicsit magasabb fordulatszámon.
-
félisten
válasz Topiccsendőr #27315 üzenetére
Ezekre még nem válaszolok, de fogok.
-
félisten
válasz Topiccsendőr #27315 üzenetére
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #27373 üzenetére
szóval aszondod, hogy kicsit drága?
ez egy csoda, szobrászat, nem is tudom, hogy fogalmazzam meg, kell, akarom, barátnőm cserélem rá......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #27412 üzenetére
Nem akartam okoskodni de pl nálam a hátsó fék az semmire sem jó. Kétállású valami. blokkol vagy semmi.
Szintén orron fekvős sport.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #27418 üzenetére
Köszönöm!
Ebben az esetben lehet használni 10W-40 syntetic normál motor olajat, vagy jobban járok a kuplung miatt a 4T-syntetic olajjal? -
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #27426 üzenetére
Hja, hacsak nem talál még vmi eldugott faluban egy működő ÁFOR kutat, ahol olajat is árulnak
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
DigitXT
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27488 üzenetére
Ez a lekapcsolás felér egy életveszéllyel: ott fog állni a motor (amit amúgy is
alig vesznek észre sokan, még ha karácsonyfaként is világít) tompított nélkül
(ez önmagában szabálytalan is, persze), csak egy nyavalyás helyzetjelzővel,
a platós ZIL meg majd jól vágja a kanyart, mert nem nézi, hogy ott a motoros.Persze lehet, hogy a kolléga nem áll lámpáknál, akkor minek az elektronika?
csongi: a Maján úgy volt, hogy beindul a motor, felkapcsol a tompított. Ennyi.
A gyári relé így kapcsolta. Ha (neadjisten) lefulladtam, akkor sem kapcsolt
le, de bekapcsolni csak akkor, ha a motor indult: gyújtásra csak helyzetjelző.
Madisonon meg van egy csúsztatható kapcsoló, amivel végig kell kapcsolni a
dolgokat: kényelmetlenebb. Az elején elfelejtettem, hogy fel kell kapcsolni.
Persze rajta is lehet hagyni, úgy is kell tudni indítania az indítómotornak.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
félisten
válasz Topiccsendőr #27507 üzenetére
xar motex van benne.
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27520 üzenetére
Itt azt írják a VT250 a Spada/MC20 (itt meg hogy a VTR250 az Interceptor/MC33).
F1DO!
Nincs kijelző ami elromoljon.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
félisten
válasz Topiccsendőr #27515 üzenetére
nem én tettem bele.
-
maszekember
aktív tag
válasz Topiccsendőr #27520 üzenetére
És a CBF 250-nek mi a buktatója?
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #27597 üzenetére
Látod mégis beletették valamiért. Egyel több fokozattal kevesebbet forog/hat majd a motor,így kevesebbet is fog enni.. Szerintem igen. Ha itthon kapható lesz majd elvisszük egy karikára összehasonlításképpen az 5 gangossal.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #27562 üzenetére
Lehet egy picit gatyába kellene rázni az első hsz-t. És egy pár vissza térő kérdésre a választ betenni.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #27603 üzenetére
Tény,színte minden tulaj azt mondja/írja,hogy jó lenne még egy gang. Most majd megkapjàk.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #27597 üzenetére
Nem mellesleg az ex z750-em magyar szervizkönyvében 6000 km volt az olajcsere periódus, míg a neten talált amerikai változatban már 12.000-et írtak.
Szóval szerintem is túl van hypeolva ez az egész évenkénti olajcsere...[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27618 üzenetére
Tudom, hogy hülyének tartasz az automata világításkapcsolóm miatt, de te városban motorozva mit csinálnál egy ilyen karakterisztikájú generátorral? 2-3 óra után már alig akar indítani, mert sokkal több a fogyasztás, mint a megtermelt villamos energia. Városban 4. fokozatban 50 km/h = 5.000 RPM.
Az akksi szinte új, fél éves, hibátlan, és lakott területen kívül (90 km/h 5.-ben 8.000 RPM) nincsenek töltési gondjaim, még GPS-szel sem. Ja igen: szerencsére a gyújtás nem akksiról megy (saját külön tekercsei vannak), viszont berúgókar az nincs, tehát lehet tologatni. Nem komálom.
Lámpa 35/35W elöl, 5W a hátsó és 3x2W a műszerfalizzó. Féklámpa, index stb. A tompított gyárilag már a gyújtás ráadásakor is világít, álló motornál. Kapcsolója nincs.Az eredeti ötletet a Jawa 350-eshez dolgozták ki a srácok, mert annak is alulméretezett a dinamója, mert még akkor tervezték, amikor lakott területen nem kellett világítani, most meg folyton töltés gondokkal küzdenek, hibátlan gép esetén is! De ott legalább van világításkapcsoló. Meg berúgókar.
Erre mit lépsz? Városban 2-ben 10.000-rel pörgetve járjak, hogy legyen elég töltés?
Mióta megépítettem, soha nem kellett az akksit tölteni, mégis hidegen/melegen pöccre indul.
(#27620) huszi.gyb: ez a gyári adatlapról másolt részlet, gyári új korában ennyit tud.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #27597 üzenetére
Ezer meg egy helyen, s szerintem már itt is elég sokszor előkerült. Bár lehet, hogy itt jobban volt hangsúlyozva, hogy akik pályán is használják, annak függvényében annál gyakrabban kell, vagy legalábbis érdemes.
Mindegy. Mire olajat cserélek, addigra általában gumit is kell, s ahhoz képest ez már nem fáj annyira (bár mondjuk a vágott slicket egész jó áron kapom, s nálam eddig elég sokáig is bírja). Ártani nem árt, sőt: a váltó érezhetően puhábban jár, a motor is hallhatóan simább, valamint az üzemi hőmérsékletet is már jóval rövidebb bemelegítéssel eléri.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #27631 üzenetére
S lám, megint oda lyukadunk ki, hogy a gyárban nem hülyék dolgoznak, hogy a jó magyar szaki aztán dolgozhasson vele.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27631 üzenetére
Pedig ezen szinte minden gyári, annyi a különbség, hogy az eredeti pici szögletes első fényszóróban lévő 35/35W-os Honda Dio robogóizzó helyére egy 638-as Jawa kerek fényszóróját szereltem, szintén 35/35W-os de HS1-es halogén izzóval. Plusz fogyasztó csak az első 5W-os helyzetjelző izzó, mert a gyári (nem E-jelzésű) fényszóróban még helye sem volt kiképezve ez utóbbinak. Az eredeti szögletes lámpával semmit sem lehetett látni már 40-50-nel haladva sem, ez meg tökéletesen használható éjjel, 80-90-nel haladva is. A "töltésgond" az eredeti lámpával is fennállt, a fényszóró cseréjekor annak házába építettem be az automata lámpakapcsolót.
A "generátor" az 50 köbcis robogókban használt egyfázisú tekercs, egy tirisztoros söntszabályzóval megtámogatva. Minden világítás az akksiról megy (ugye az önindító is), a gyújtás viszont teljesen független feszültségtekercsről + a jeladó tekercse. Soha nem volt szétszedve. Világításkapcsoló nincs, gyújtásra azonnal (tehát indítózáskor is) megy a tompított.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27639 üzenetére
Jó, akkor lehet rosszul fogalmaztam ("robogó"). Azt a műszaki megoldás "komolyságára" és "teljesítményére" értettem. Szóval ráadott gyújtásnál (álló motor) az akksiról megy a világítás (tompított). A gyújtást leszámítva minden az akksiról megy, ezt tölti egyetlen (egyfázisú) tekercs.
(#27641) persuader: ha odahúzom a gázt, akkor simán felmegy - akkusarun mérve - 14,4-re. Alapjáraton meg csak kb. 12,5-12,6. Ez világító tompított esetén. Tompított nélkül alapjáraton is eléri a 13 V-ot.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27643 üzenetére
Előző hozzászólásba beszerkesztettem a pár hónappal ezelőtt mért feszültségértékeket!
Szerintem egyszerűen alul van méretezve a generátorom: 60W-os névleges teljesítményűnek írják, míg egy egy mai Honda 125-ös (CBF) 215W-os névleges teljesítményűvel van szerelve. Izzók mindkét motoron azonos wattszámúak. Szerintem - mivel csak japán belpiacra készült - akkoriban náluk egyszerűen nem volt kötelező a nappali "díszkivilágítás". Erre utal a gyári fényszóróban a helyzetjelző izzó hiánya is. Azóta meg eltelt 20 év....
Nincs itt semmi probléma, a dolog működik az én gányolásommal.
(#27642) DigitXT: csak arra céloztam, hogy a legkisebb (125-ös) mai motorkerékpáron is 3 fázisú a "töltőtekercs", csak az 50-es robikon van egyfázisú. Igaz, ott a világítás nem erről, hanem saját tekercsről megy...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27647 üzenetére
Erre már én is gondoltam (állandómágnes gyengülése), de a feljebb linkelt gyári adatok szerint 2500-as fordulaton sem "kell" annyi áramot termelnie a generátornak új korában sem, mint amennyit a tompított izzó (nem beszélve a műszerfal világításról, hátsó helyzetjelzőről, stb) önmagában fogyaszt (kb. 3Amp)
Szóval szerintem ez ilyen. Hogy miért ilyen, arra meg nem tudom a választ...
(#27648) DigitXT: "menet közben" szerinted mikor van 8 mp-en túl üresben a váltóm? Valóban, ha a lámpánál hosszas ácsorgás is "menet közben"-nek számít, így szabálytalan. Meg fogom próbálni a műszerfalizzókat lekapcsolhatóvá tenni, esetleg LED-es első/hátsó helyzetjelzőt használni, hátha éppen elég lenne a megtakarítás, és akkor ki lehet kötni az áramkörömet belőle...
Nem sok villany hiányzik, de csak városban használva (nálam ez is nagyon ritka) érezhetően merül az akku. Országúton meg nem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #27674 üzenetére
Ő má csak tudja.
Canniball:
Motorral semmi sincs messze! OK.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #27674 üzenetére
na ezen felnevettem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27687 üzenetére
Állat lehet salakmotorozni arra teljesen alkalmatlan gépekkel!
De nem rossz!(#27685) Daywalker: nem lehetne Kalocsáról indulni?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #27687 üzenetére
Szeretnetek? Morahalomon most is szabad edzes van,akinek kedve szottyanna ilyenre keressen meg nyugodtan
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #27694 üzenetére
Na meg a sportkipufi helyett vissza kellene tenni a gyárit. Úgy nem zsibbadna el 5 perc nagy fordulatú motorozás után...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #27694 üzenetére
Láttam már két nagyobb darab embert (értsd, fiú 120 kg, lány 70 kg) gs500-on...repesztettek rendesen...túrázni voltunk és simán tartották a tempót. Igaz ő szteppelt rendesen, míg én 6-ban gyorsítgattam, de simán jól jöttek...szóval csak helyeselni tudok. Forgatni, forgatni, forgatni...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
polimorf
tag
válasz Topiccsendőr #27720 üzenetére
Az enyém egy 2001-es túragép Honda deuaville 650-es ezek amúgy sem a nagy fogyasztásukról híresek. Ennél a tipusnál a 130km/h 2 személlyel az már a nem kímélés kategória, mert azt már nemigen szereti (legalábbis az enyém) Ha kímélem akkor 90-110 között megyek.
Tegnap túraveztő voltam 1000-es vasak előtt, ezért hajtottam meg jobban a szokottnál, hogy nekik ne legyen annyira lassú.(Azt mondták, hogy bizonyos helyeken kifejezetten tetszett nekik a stílus és a tempó. Nem gondolták, hogy ilyen jól fogja bírni a deuaville.
Sőt azt kérték, hogy jövőre menjünk velük Horvátba. Szerintem ha számukra csigatempó lett volna akkor nem hívnak egy ennél sokkal hosszabb túrára.
Én büszke vagyok az öreg gépemre szépen teljesített, még így teljes felújítás előtt is.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Topiccsendőr #27729 üzenetére
Ez természetesen relatív, hogy kinek mi a hajtás.
Ez nem egy versenygép, neki már ez is a felső határok feszegetése persze ha az ember esetleg évekig szeretné használni és nem egy évad alatt kitaposni a belét. Én szeretném még egy darabig élvezni a társaságát, ezért a végsebességét még csak egyszer próbáltam 2 személlyel 175km/h (Rövid távon) de az már nekem fájt ahogyan szegény szenvedett. Ezért mondom, hogy neki a 130 nem egészen kímélőtempó.
Persze ez motorra és emberre válogatja.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #27750 üzenetére
arra van felvevő piac, nem?
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #27754 üzenetére
Ha nem dobtam volna ki az Mz-m, megvenném a főtengelyt. Lepörgött róla anno a kuplung a főtengely végét is magával vitte. Oda adtam pár Ft-ért, csak ne kelljen már vele kínlódni.
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #27815 üzenetére
még nem derült ki, nem voltam szerelőhöz azóta. Elmentem múltkor próbakörre, minden okés volt vele. Utána elmentem túrázni, megint minden okés volt vele.
Tegnap elmentem vele barátomékhoz, erre megint leállt alattam. Vártam pár percet, kicsit megmozgattam a motort, megint beindult.
Tiszta hülye ez a motorhttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #27822 üzenetére
akkor az rc390 nem is all messze attol, amit akarsz
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #27856 üzenetére
ráadásul elsőre is csak fékezetten volt vicces. kilencvenhetedszer már kurvára nem az.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #27856 üzenetére
faszbukk is egész nap ettől a szartól hangos, nem értem az embereket... amikor ott tartanak, hogy hirtelen felindulásból akkor jól megosztják, csak annyi kéne az eszükbe jusson, hogy előttük már egy ilyet legalább 5 másik debil megosztott... de nem, teljesen reménytelen...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #27866 üzenetére
LOOOL...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
TommyGun
őstag
válasz Topiccsendőr #27866 üzenetére
Pár napig nem olvastalak titeket oszt ma reggel belefutottam
Mondjuk nálam a Lada szervizes YTube videó visz mindent
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #27909 üzenetére
gondolom arra értette amí] ujra eszébe jutott a sex meg az evés is a motoron kívül
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen