Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F1DO

    senior tag

    válasz vendingo #8103 üzenetére

    Csak okoskodom:
    A láncnak nem tesz jót az fix, durva visszaváltásnál nem véletlen csúszhat meg a hátsó kerék - de elvileg más alkatrésznek - nem árt - feltéve ha fokozatonként léptetnek vissza és így lassítják le a motort.
    (Pl az olajpumpa kényszerhajtásos, ha forog a főtengely van olajzás, így motorféknél is van, sőt, így nem mossa le ezalatt annyira a benzin az olajfilmet a hengerekről. A vezérműlánc a vezérműtengelyeket hajtja, amik 'forgási ellenállása' szintén változatlan motorfék alatt is. A váltó, a vízpumpa, stb. mind ugyanúgy működik ahogy máskor.

    Mondjuk azt megnézném, amikor 6.-ból mondjuk leváltanak rögtön 2.ba nagyobb sebességnél, hogy mi történik.. Ilyenkor lehet hogy elszáll pár alkatrész a blokkban..

    A szélsőségesen nagy fordulatszám változásokat kell kerülni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák