Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz kcsa #60737 üzenetére

    nagyon sokan vannak, akiknek lelki torest okoz.
    amiert en egyreszt a magyar szaksajtot hibaztatom, masreszt a fillerbaszast, a maradek pedig az emberek jozan paraszti eszenek hianya. mivel nem kell mindenkinek motorszerelonek lennie, ezert a hetkoznapi laikus embereket kisebb reszben hibaztatnam, de a markabuzulas valoban egy hatalmas jelenseg, ami mintha magyarorszagon sokkal erosebb lenne. szoval a mitoszok itt megvannak.

    vegyuk sorra a jelenseg hattereben szerepet jatszo folyamatokat:
    a szaksajtoban rendszeresen lejottek olyan cikkek, amiben 100-200-250 e km es futasteljesitmenyu blokkokat szednek szet, es minden hibatlan bennuk. ilyenkor a hetkoznapi ember azonnal vette elo a cerkat, teljesen belebuzult, hiszen ami neki kell, az a sok loero, orok eletu motor, keves fogyasztas. a jozan parasztinak itt kellett volna kepbe jonnie.
    most tippelek, ami a magyarorszagi motorkereskedo es szaksajto viszonyat illeti, de valoszinu, h ha lehoznak egy palyazott sportgep 25 000 es szetszereleset, hat kabe senki nem venne meg a tipust. es soha nem ad a kereskedo egy darab motort sem az ujsagnak. ha nem ir szepet rola ugye.

    ezeket a hatalmas futasteljesitmenyeket mindig ugy tudjak biztositani, hogy turaznak a motorokkal.
    tehat meleg olajjal egyhuzamban, viszonylag kis, de allando terhelessel, km szamhoz keves hideginditassal jarnak az ilyen motorokkal. pl a yamaha wr 250 es tesztet egy futar csinalta, aki egyhuzamban volt, hogy 700 km -t tett meg. igy tekerte bele a kiskobosbe a tobb, mint 200e km-t. max 130al ment.
    tehat ha egy sportgepet ugyanilyen terhelesnek tennenk ki (ahogy azt meg is tette nehany hulye) nem lenne szokatlan a 100ekm feletti futasteljesitmeny.

    itt a terhelesen van a nagyobb hangsuly, nem a markan.

    a tipikusan sok gyerekbetegseggel kuzdo tl 1000s is elvanszorgott 120e kmt, es nagy v2 es letere csak a henger dugo sinylette meg. megjegyzem, normalis hasznalatnal ez 50e km nel cseres a nagy v2 eseknel.
    nem a marka miatt. hanem ez a dolog ilyen.

    tehat a hasznalat modja rendkivul fontos szamunkra.

    ha egy orokeletu tesztpeldannyal vegfordulat kozeleben mennenk le egy versenypalyara es ott korozgetnenk, majd vegfordulaton mennenk haza sokszor belenyalogatva a 270 be, (most egy gixer eletutjat vazolom) az is kikonyokolne mint a szar. 60 e utan nyomna keket. ezt kellene az embereknek felfogniuk

    aztan ezek az eltitkolt visszahivasok. magyarorszagon egyszeruen ezek nem kerulhetnek ki a szaksajtoba, mert a legtobb ember fejeben az van, hogy amelyik gyartonak tobb visszahivasa van, az a szarabb. megintcsak a fillerbaszas es jozan paraszti hianyaban nem kepesek feldolgozni.
    epp ezert tudnak a mitoszok elni egy olyan gepjarmurol, ami soha nem megy tonkre.
    vannak kulonbsegek markak es tipusaik kozott. de olyan nincs, hogy nem kell kolteni valamire.

    egyszer vezetni fogok egy tablazatot, csak arrol, hogy mennyit koltok allagmegovasra, mindenfele hiba nelkul, mert az emberek altalaban ezt teljesen kivonjak a kepletbol.

    akkor erezheted azt, hogy fillerbaszo hozzanemertok koze erkeztel, amikor egymasra licitelnek a vasarlas osszeget illetoen, az eddig rakoltott penz termeszetesen nulla, mert hibaja nincs, majd amikor te bekotyogod, hogy mennyiert csinaltattad meg a futomuvet, es mindenfele allagmegovasra mennyit koltottel, akkor megkerdezi, folyt az olaj a villabol, hogy szetszedted?

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák