Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz stifi #4940 üzenetére

    vagy ott sem.
    mivel a motorkerékpár olajnak csúsznia is kell (kennie), illetve tapadnia is a nagy nyomatékkal rendelkező de relatív kicsi kupplunggal szerelt járműveknél, (motorkerékpárok) ezért itt sem a márkát fogod megérezni a váltódban, hanem az adalékolást, ami nem jelenti azt, hogy ne kenne az az olaj.

    megjegyzem én kipróbáltam elég sok olajat de egyikkel sem éreztem változást a váltómon. nekem ez X akta. Azt el tudom képzelni, hogy nem üzemmeleg állapotban máshogy működik. esetleg nem akkora a hézagkitöltő képessége egy idő után az olajnak, mivel a hosszúláncú molekulák eltörnek stb. és talán "lötyögősebbek" lesznek a váltó alkatrészek, kapcsolókerék, váltóvillák, ezért akadozottnak érezni. De oda kell egy viszonylag kopott váltó is. ez valószínűleg viszkozitás kérdés.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák