Hirdetés
Hirdetés
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz DJGABI #144789 üzenetére
Én is megbuktam elsőre a rutinon, pedig a sajátommal csináltam, hónapok óta motoroztam vele.
A kis Duke csinált olyat, hogy hidegen "beraktam" 1-be, még ki is írta, hogy bement, de a gyakorlatban mégsem, ha elkezdtem neki húzni a gázt, akkor a műszerfal is idővel feldolgozta, hogy amúgy ő üresben van. Na ezt a hátsó visszafordító kellős közepén észleltem, mikor a hátsó fékkel fékezgettem és húztam a gázt (mi nem a kuplung csúsztatásával tanultuk ezt), csak hát a gázhúzással nem értem semmit üresben és annyira lelassultam, hogy mire lenéztem a műszerfalra és felfogtam mi van, addigra le is kellett tennem a lábam. Hiába magyarázkodtam, mondtam nekik hogy ez gyakori, nem volt eléggé bemelegedve a motor, meghúztak. Ellenben, kövi vizsgán direkt kaptam időt, hogy most ne ez legyen a "kifogás". Át is mentem.
Majd a forgalmi vizsgán lefulladtam a lámpánál majd 2x, soha előtte és utána se fulladtam le vele, akkor pont sikerült, túlizgultam. Szerencsére észre sem vették mert rögtön visszaindítottam, így nem is kötözködtek vele.
Aztán elmentem A-ra, ahol győzködnöm kellett az oktatót, hogy vállaljon el. Úgy gondolta, hogy a 160cm-el és az 50kg-al nem tudok megtartani egy 220kg-os motort. Rutin elsőre meglett. Aztán forgalomba se akart vinni, mert hogy alig érek le róla, nem fogom tudni megtartani a motort.
Kitalálta, ha emelkedőn minden gond nélkül el tudok indulni, akkor kivisz a forgalomba. Kb 3x meg kellett neki mutatnom, hogy sima liba, az én motorom még magasabb mint a tanuló motor, így végül mehettem forgalomba, át is mentem elsőre.Majd vizsga után meglett pár napra a 390 Adv, hazahoztam, mentem vele egy darabig, meg voltam róla győződve, hogy tudok motorozni. Majd kimentem vele a tanpályára, és a hátsó visszafordítót nem tudtam vele megcsinálni (kellett egy darabig gyakorolnom, mire meglett). Ekkor visszavettem az arcomból és rájöttem, hogy még hosszú út áll előttem
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest