- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X3 NFC - minden, ami kell
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
ma A dátum július 10. A nagyszabású bemutatón hét terméket várunk, köztük az új hajlítható modelleket és a Galaxy Ring okosgyűrűt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz
GTVili #123124 üzenetére
Igazából mindenki
:
Attól még a büdzsé sajnos nem változik. Nem sok motor van 700 pénzig, ami jóval erősebb a 35kW-nál a túraenduró kategóriában. CBR600-as van rogyásig 300-ért, bőven 100 ló felett, tudok is olyat, amin ültem is már, és jó is.
Plusz másfél év múlva "diploma", akkor a motornál fontosabb dolgok kezdenek bekövetkezni, amikor megint nem opció és nem prioritás a "drága" motor. Azzal nehéz lenne függetlenedni, illetve azt elkezdeni, mert nem vagyok a hitelek híve.
De egy A2 belefér még február/márciusban, amivel ellehetek akár egy KLE500-assal, alap F650-el, akármivel, és talán eladni se kell majd a fent említett folyamat során.
Esetleg opció lehet például egy 125-ös Pegaso is, ami (nyilván) csak papiron 11 kW, elvisz engem, a csomagokat és a barátnőt is a dombon fel 80-al is akár, de vissza is hoz-e az a tengerpartról?
Érdekesség, hogy koronacirkusz ide vagy oda, a Vara fogyasztása összemérhető az autóméval, mégis sokkal több helyre mentünk a motorral ketten, hiába nem volt idén külföld. Az autóval 9000 km-t mentem egy év alatt, szintén a cirkusz miatt, a motorral 5000-et, mostmár 6 hónap alatt (mióta van A1-em).
Extra tény: A Varám valamiért nem megy úgy, mint kéne. A Varás csoportban mindenkinek 120 a vége, akár utassal is, nekem még lejtőn sincs az meg, egyedül. Sík talajon öröm, ha a 100-at eléri egyedül is. Az áttétel gyári mindenkinek. Nyilván ez is hozzátesz a szabadulási vágyhoz.
Volt mérve kompresszió, hengertöltés, állítottak karbiszinkront, szelephézagot, motorikusan elvileg patika a gép, és mindig 100-ast tankolok.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó