Hirdetés
- Netfone
- Honor 200 Pro - mobilportré
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Android szakmai topik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
ph A Ryzen AI Max sorozat az Apple Max jelzésű rendszerchipjei ellen készül.
-
A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
ma Legalábbis erre utal egy, a vékony dobozról készült fénykép.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
A motor forgásban tartja valamennyire a kereket. Nem a motorfék a lényeg, hanem hogy a fékerő ellenében kényszeríti forgásra a kereket. Igen, motorfék üzemből is, amíg le nem fullad.
Amúgy motorfék üzemben se kell attól tartani, h a falevélen fog blokkolni, mivel a főtengelynek is van egy tehetetlensége és elvileg alapjárat alá nem eshet be. Csúszhat, de blokkolni nem fog.Túl nagy motorféket véletlenül senki nem kapcsol, ez csak egy ilyen "mi lenne ha" elmélkedés. Ki az a hülye, aki tempónál levágja egyesbe és kib@szkodja a kuplungot? Kb senki. Rev match-nél is fokozatonként pakolod vissza.
Amúgy túl van spilázva ez a behúzott kuplunggal vészfékezés. Van aki így tanulta, van aki úgy. Nincs kőbe vésve. Szerintem pl fölösleges erre figyelni, én behúzom és megoldom fékkel.
1. Mi van akkor, ha megcsúszik a hátsó? Viszonylag veszélytelen.
2. Vészfékezésnél száraz úton a fékerő 100%-a elől van.* A hátsó kerék mit csinál, az senkit nem érdekel mert súly az nincs rajta. A vészfékezés technikáját nekem úgy oktatták, h hátsóra taposok és egy pillanattal később az elsőbe markolok, miközben elengedem a hátsót. Ekkor a hátsó fék segít összenyomni a telót, így az első kerék kevésbé hajlamos blokkolni mikor berántod az elsőt. De ahogy felépül elől a fékerő, úgy tolódik előre a súly a hátsó kerékről és az szükségszerűen blokkolni fog, ha még mindig taposod. Szóval összegezve: hátsóval indítasz és felengeded, ahogy adagolod neki az elsőt egy pillanatnyi késéssel.*Csúszós úton, na ott lehet kapaszkodni nehogy túltold a féket.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen