- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Theory66 #72108 üzenetére
Van még egy megoldás, ha létezik ilyen. M9, M10 menetet M7-re szűkítőt használsz: felfúrod, menetet vágsz, a szűkítőt ragasztod be és használhatod az M7 tőcsavart.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kickass #72119 üzenetére
Erre a 125 ccm lesz a nyerő: rendszámos, tehát mehet 70-nel, 90-nel, biztosítás kb 1 havi BKV bérlet, a műszaki nincs még egy. Elég kicsi, hogy dugóban surranhass.
4T ad kisebb fogyasztást, de nem gyorsul úgy, mint a 2T 50 ccm. Ha a gép meg sem tudja közelíteni a megengedett maximumot, nemhogy a forgalom ritmusát, akkor a forgalom képes bedarálni. Ésszel kell menni, kerülve, hogy sávon belül előzzenek, kanyarban ne menj jármű mellett, stb. Hozzá lehet szokni, 2 szezont mentem 2T 50 ccm-vel, veszélyes helyzetbe nem kerültem, de sok a figyelmetlen, vagy épp agresszív autós, aki miatt nagyon észnél kell lenni. Közlekedni kell megtanulni, nem vezetni.
Nekem Újbuda-Újpest viszonylatban van tapasztalatom (16-18 km, Rákóczi hídon, Hungárián, Vácin). Ha nincs forgalom, 35 perc, ha dugó van, 45 perc. Viszont a fogyi 5 liter százon, de nagy darab is vagyok.
Hídon felfelé még gyorsulok, de budaörsi, budafoki hegymeneteken egy odalépős busz is lehagy, jó, ha megtartja a 30-at. Normafára el sem indultam vele.Vedd meg most az 50-est, ha tetszik, csinálj 125-re kiegészítőt és ülj át, ha teheted.
Megnyugtatlak, aki 50-esen születet, még könnyebben elhasal forgalmi vizsgán, mert a gyakorlatban berögzült és elfogadott megoldások néha szembe mennek a kresszel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz energy4ever #72198 üzenetére
Azért a használat módjától is függ. Én kb 4,5 ezer km és 18 év után cseréltem. A kopásjelzőtől kétszer vastagabb kopó volt rajta, de csúszott már rendesen.
Az új gumik az első száz km-en csúszhatnak az ápolószer miatt. Ennek ellenére sokkal stabilabb volt már az első méteren is.
Gyártástól 10 évig lehet használni, amíg a kopásjelző engedi, vagy stabilnak érzed.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Azért azt tegyük hozzá, hogy habár nem foglalkoznak vele, azért nem szabályos, így a rendőr dádázhat.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz lali81 #72206 üzenetére
110 ezerért robogót, ami stabilan megy 70 km/h-t, és még gyorsul is, gondolom, mindezt üzembiztosan, tehát meg is tud állni és ilyen időben is pöccre indul? Eléggé sci-finek tűnik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Moleman #72213 üzenetére
Azért azt tegyük hozzá, hogy a ment 74-et és a 70 km/h utazósebesség nem ugyanaz.
A fogyasztás meg a termettől is függ, na meg vezetési stílustól is. Nem mindegy, hogy ingázva jön ki a fogyasztás, vagy pirostól pirostól nyélgázon húzva, esetleg a budai hegyes-völgyes részeken...
Minden esetre egy Dio-n én nem férek el és azokon a kis kerekeken 70-nel csapatni a Hungárián még üres úton sem életbiztosítás.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz lali81 #72216 üzenetére
Nekem 12" van, BW's SPY, Budaörsről lejövet jöttem már 70-et, féltem rajta. El se világít addig a lámpa, a fékút mint egy vonaté, hirtelen mozdulat nincs, szállsz bele minden kátyúba...
Leginkább a fékút és a manőverezhetőség hiány zavar, forgalomban meg különösen. Nem akkor van gond, amikor a forgalom ritmusát felvéve mégy 70-nel, hanem amikor kivág eléd 50-ről, vagy mellékutcából eléd vág.
És még nem gondolkodtál el azon, mit mondasz a rendőrnek?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #72259 üzenetére
Én az Eleven Motor-hoz vittem el, keress rá a keresőben. A semmitől jobb, de áldoztam volna többet egy lelkiismeretesebb szakszervizre.
Most már van szerelni hely, infrastruktúra, lassan rendelek hozzá új hajtásláncot és belekontárkodok kicsit.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #72268 üzenetére
Egy sérült idomot vettem az SC Racingnél, ott mondták, hogy viccen kívül senkit nem tudnak ajánlani. Bénáznak, elcseszik az alkatrészt, kétszer kell megvenni, te meg fizeted.
Az Eleven Motornál tavasszal volt átnézve, első nap mentem vele kb 12 km-t, következő alkalommal nem tudtam indítani. Oké, ingyen csinálták, de tolni nekem kellett.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #72271 üzenetére
Rosszul fogalmaztam. Egy sérült idomom helyett vettem egy utángyártottat.
A lámpatartót konzolja leszakadt a gyári idomról, ezért vettem új idomot. A gyárihoz rajzoltam masszív konzolt, megcsinálta egy haver 3D nyomtatón, megvan már a 2K epoxy és némi üvegszál is, ha lesz egy kicsit melegebb a garázsban, ezt is összeragasztom és megy vissza a gyári idom, mert a mostaniban meg lötyög a lámpa, remeg a fénye.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #72274 üzenetére
Én a Kék Holdnál gumiztattam 2017-ben, mindennel együtt 36k volt. 12" kerékméret, ballonos, Yamaha BW's.
Ha csak a kereket vittem volna, 5-10k-val olcsóbb lett volna, de nem volt humorom kiszedni az első kereket és levenni a kipufogót. Fékről is mondtak véleményt, hogy rendben van. (Hátul dobfék van.)
Minden csavarnál ott a sárga jelölés a gumicsere után. Itt javasolt gumit vettem.nyogo83: ez nálam is így volt. A robogót és a kocsit is elvittem gumishoz, mindkettő 20 éves.
A robogó 50-60 perc, 36k mindennel, az autó lemezfelnin 9 perc pótkerékkel, 96k. A robogó várhatóan 5-8k km, az autón meg előbb lesz koránál fogva csereérett a téli gumi, mint a futása miatt.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Lesz a Lidl-ben jövő hétfőtől levegős motyó, köztük pneumatikus légkulcs. (30. oldal alja)
Ez mennyire alkalmas robogót szerelni?400 Nm, jobb irányba 3 fokozatban állítható, 7800 rpm, 6,3 bar. Kompresszorom már van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Van egy Betta kompresszor 20 méter spirál vezetékkel, a garázsban 2 helyen konnektor, meg 50 méter hosszabbító.
Amúgy meg 6,3 bart kér, 10 bar-os a kompresszor, de elmegy 12-ig, ha megcibálom a bajszát, szerintem csak 2-3 olyan csavar van, amihez kell a légkulcs, a többihez meg ott az akkus csavarozó, vagy a racsnis.Öcsémmel közösen vesszük, neki is van robogója, meg kompresszora is, 3 saroknyira... Ő azt mondta, 50 k-tól már lehet jó légkulcsot venni. Na, erre, meg autón kereket cserélni nekem ez is bőven jó. Ha neki nem, majd vesz magának.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #72373 üzenetére
Köszi az infót.
20 literes a tartály, de nem fog percekig tartó folyamatos üzemben menni a légkulcs. Azért vennék légkulcsot, hogy a variátorcseréhez ne kelljen speciális szerszámot venni (variátorrögzítőt, vagy a gyertya helyére csavarható dugattyúrögzítőt) és a légkulcs szélesebb körben használható, mint a speciális szerszámok.
Azzal is tisztában vagyok, hogy ez a kompresszor csak egy fokkal tud többet, mint a táska méretűek, festékszórónak, sarokcsiszolónak, stb alkalmatlan, ilyesmit nem is tervezek mellé venni. Van egy cső port kifújni, nyomásmérővel ellátott pisztoly kereket fújni, meg ez a légkulcs.
Van egy 10,8 V-os Makita akkus csavarozó, ahova az kevés, oda van egy Metabo ütvefúró, vagy a racsni, ha az is kevés, lesz a légkulcs, vagy öcsémtől elkérem a nagy Bosch SDS Plus-os cuccát, flex is van, stb. Lakótelepi patkányként szerintem sokkal több szarom van, mint az átlagnak.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Ennek egy robogó mellett nem sok értelmét látom. A robogón nincs 12 V aljzat, sokaknak nincs autója sem a robogó mellett, ha mégis, korántsem biztos, hogy elfér a kocsival az éppen szerelt robogó mellett. Egy légkulcs+kompresszor bár nem fér be a hátizsákba, de ettől még kerekén húzható, pár tekerést akár áram nélkül is elbír tartályról, a fenntartása is olcsóbb, mint egy autónak.
Ha meg autóm van, akkor meg tök mindegy, hogy levegős, vagy elektromos kerékkulcsot szállítok vele.
Az út szélén a kocsiban meg nekem megfelel a gyári kerékkulcs is, annyi a titka, hogy úgy kell meghúzni a csavarokat, hogy az út szélén is tudd lazítani. Eddig még csak négyszer kellett kerékcserekor jelen lennem, de sokkal többször volt 1 bar alatti nyomás a pótkerékben...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #72390 üzenetére
A Parkside-nak volt nemrég beharangozva profi cucca is, fekete színben, erősebb, tartósabb, jobb akkuval... Emlékeim szerint 45k körül volt a nagy akkus csavarozó kofferrel, két akkuval.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz perge666 #72430 üzenetére
Az akkutöltő tényleg ajánlott, de ésszel kell használni. Nem annyira precíz jószágok, képesek az akkut a kívántnál magasabb fesszel tölteni, ami töltéskor annyira nem gáz, de a csepptöltésnél tartósan viszont igen. Én két hetente multiméterrel ránézek az akkura, 12,2 V-nál rárakom 2-3 napra a töltőre, majd lehúzom.
A bukóról meg annyit, hogy 5 év és utána kuka állapottól függetlenül, egyszerűen elöregszik az anyaga és nem nyújt megfelelő védelmet.
A drágább sisakok előnye a kisebb szélzaj és súly mellett lehet még a cserélhető, mosható bélés is például.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz perge666 #72437 üzenetére
Hivatalosan 40-nel, viszont minden második hsz a 70-es utazótempóról szól.
Persze, hivatalosan kell a bukó, ahogyan hivatalosan meg szabad halni az úton.
Nem drága sisakot kell venni, hanem megfelelőt. Ezen túl az ár már egyéni preferencia.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #72442 üzenetére
40 km/óra, már párszor kitárgyaltuk.
perge666: igen, lakott területen kívül kerékpárral, ha a kerékpárt hajtó kerékpáros fejvédő sisakot visel és utast nem szállít 50 km/óra
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #72447 üzenetére
A kerékpáron nagyobbak a kerekek, kevésbé érzékeny az úthibára. Illetve egy kerékpáron rendesen dolgozol, hogy 40-nel menjél, míg egy robogón ráérsz bámészkodni, nem odafigyelni. A kerékpár nem is rugózik annyira, jobban rákényszerít az odafigyelésre.
De igen, kissé visszás, hogy egy izomerővel hajtott eszközzel gyorsabban szabad haladni, mint egy gépi meghajtásúval.
De ha belegondolsz, a Babetta igazi úttörő volt a hibrid kerékpárok világában.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Theory66 #72500 üzenetére
A kisebb féktárcsa kisebb fékerőt jelent, ami motor első fékjénél kritikus lehet.
Viszont ha ennyire szeretsz barkácsolni és érzed magadban az erőt, hogy végig vidd, akkor hajrá, jó tapasztalat lesz. Ha pedig nem akarsz kockáztatni, akkor ennyi kedvvel nézz egy jobb állapotú gépet és azt tutujgasd.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #72503 üzenetére
Egy sor ellenállás van a szintjelzőben, amiket az úszó mozgása kapcsolgat. A változó ellenállás mértékét mutatja a mutató, tehát nem csak annyi, hogy a pirosat a kékhez érinted.
Magának a szintjelzőnek a működését én egy pohár benzinnel és egy multiméterrel ellenőriztem: beleengedtem a benzinbe az úszót, az ellenállás pedig folyamatosan kis lépcsőkben változott.
A mutató működését ugyanígy: változó feszültség hatására más-más értékeket mutatott.Tehát elvben nálam minden oké, viszont mégis fals értékeket mutat, úgyhogy egy megfelelő hosszúságú bükkfatiplit rovátkáltam be. Az óra elvben jó, a tartályban lévő egység elvben jó, a kettő közt nincs vezetékszakadás, itt én feladtam a hibakeresést és átvágtam a gordiuszi csomót.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #72506 üzenetére
Bármi jó, amibe bele tudod meríteni.
Vismajor01: Az enyémnél arra tippelek, hogy a jeladó és a mutató egész egyszerűen más skálán mozog valamiért.
Nálad is ez lehet, nálad fölé mér, nálam meg vastagon alá.előző héten is megállt alattam a motor - ezt elkerülendő vettem egy 3 literes kis marmonkannát és hordtam az ülés alatt. Aztán rátaláltam a már említett tiplire és indulás előtt megnéztem. Majd mikor már volt vagy 15-20 tankolásból fogyasztási statisztikám (120-140 km/tank), ráálltam arra, hogy ha fordul a 100-as helyiértéken a számláló, automatikusan tankolok.
Ideig-óráig a 0,5 literes petpalack is jó, de figyelj rá, nehogy kimarja az üveget! Érdemes kulacsos kupakos üdítőt venni, abból tisztán, fröcskölésmentesen ki tudod tölteni a nyálat.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #72510 üzenetére
Az oxidálódott.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz BenQhunria #72515 üzenetére
Inkább egy videót linkelek, hogy is indul a kétütemű belsőégésű motor.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz csurgoi #72524 üzenetére
Az olajlámpa minden gyújtásadásnál fel szokott villanni, tehát magának a lámpának a működését tudod ellenőrizni.
Hogy a szintjelző jó-e, az kérdés.1:50-1:40 keverék kell 2T robihoz, számold ki a fogyasztásoddal ez hány km-t jelent és töltögess rá. Én 4,5-5,4 l/100 km-rel járok el, kb 1000 km alatt eszi meg a liter olajat.
500 km-enként rátöltesz és nincs bajod, amíg a pumpa meg nem adja magát.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz TFerenc07 #72633 üzenetére
A Yamaha BW's száraz tömege 72 kg, 250 kilóval terhelhető. A Dio valami el kisebb.
Én is személyesen kötöttem, 1. tulaja vagyok, minden okmány a kezemben ls nem tudtuk megfelelően kitölteni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Hali!
Na, megjött a pakk a váltóhoz.
Álló Minarelli hosszú szíjjal, hozzá Stage 6 Pro, görgők.Nézegettem videót, nagyjából, de nem derült ki, hogy mit hogy kell megpucolni, mit, hogy, mivel kell megzsírozni.
Leveszem a variátort a tengelyről és az újat felrakom. A kuplungban a kontrasztrugót kicserélem. Ez tiszta, nagyjából. Nyilván a szíjat nem zsírozom meg.
Köszi!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Kompresszor van, majd nézek egy pormaszkot. 6600 km és 20 év van ott elrejtve...
Másik kérdés: gyertyaképet mikor érdemes nézni, fotózni? Most a téli álomból berúgva elég zaccos volt. Rendeltem 3 darab új gyertyát is a biztonság kedvéért.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Hallazeal #72661 üzenetére
Ez a motor azóta viselkedik így, mióta nálad van, vagy korábban jól működött?
Mintha 6 V-os lenne a generátor, minden más meg 12 V-os... Csak a tekercselésen múlik, hogy hány V-ot állít elő. Ha az sérült, akkor szerintem okozhat ilyen hibát.Érteni nem értek hozzá, csak hangosan gondolkodok.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Hallazeal #72664 üzenetére
Próbáld ki 6 V-os izzóval is, vagy tegyél bele egy DC-DC konvertert, ami stabilizált 12 V-ot ad, így egyenletes lesz a világításod.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Na, hétfőn kb 40-50 rúgás után elindult téli álmából a robogó. Yamaha BW's 50 ccm 2T. Tavalyról maradt benne 100-as MOL benzin, negyed tank.
Megszoktam már, hogy nehezen indul sok állás után. Nem mentem vele egy métert sem, csak beindítottam.
Kedden reggel önindítóval pöcc-röff, de megint nem mentem vele.
Csütörtökön reggel ugyanígy.
Ma reggel is szépen indult, ma már mentem is vele. Eddigi indításoknál sűrű kék füst a kipufogóból, magas alapjárat, ami vissza szokott csökkenni fél-egy percen belül, mire felveszem a sisakot, stb.
Na, most nem állt vissza az alapjárat az egész úton. Az összes állásnál magas volt, lámpa, kereszteződés, stb. Éppen nem tolt, de roppant pici gázra már lódult volna. Amúgy szépen ment.Variátort cserélek majd benne, karburátort, légszűrőt szeretném még kipucolni. Van új benzincsövem is, azt is kicserélem, ha már ennyire szétszedem. Karburátor és légszűrő tisztításához van egy jó leírás?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Hát, megszívatott a BW's. A deklin lévő legelső csavarhoz sehogy sem lehet hozzáférni a lábtartótól. A lábtartót tartó csavarok pedig az alsó műanyag idom alatt vannak, amihez a lábtartó idomját kell levenni, amihez az akkut tartó idomot kell levenni, amihez levettem a térdnél lévőt, ami persze a vázhoz a lámpát tartó idom alatt van csavarozva... És a hab a tortán, hogy a lábtartót tartó egyik csavar imbusz fejét el is nyalta, szóval Dremel koronggal csiszoltam le a fejet...
Ez ugye azért lényeg, mert tavaly kértem a szervizt Eleven Motors, hogy vegye ki a fojtást belőle. Az a jelzés jött vissza, hogy nincs benne fojtás, mi több, a gyári alkatrészek (20 éves, 5,5 k km) hibátlanok.Viszont a kompresszor egy pici port sem hozott ki a dekniből, a gyári görgők hengeresek, a pályájuk jól kivehető a variátorban, a variátor kopásán látszik, hogy nem fut ki, a szíj nem foszlott, de merevebb az újnál.
Az új variátort összeraktam, a gyári ellendarabot féktisztítóval beáztattam, letöröltem, amennyire lejött. A kuplungot nem szedtem szét, így a kuplungrugó maradt a gyári.A karburátorral nem foglalkoztam, nem volt hozzá türelmem, viszont az alapjárat magas. Kb 6-8 km-t mentem vele most hazafelé, reggeli indításnál nézek egy gyertyaképet, nem felejtem el.
Tapasztalat: a gyári variátor helyett a Stage 6 Sport Pro előrelépés: egyenletes gyorsul nyélgázzal 60 km/h-ig, nem torpan meg sehol (, a gyári kb 30 km/h-nál picit megtorpant), 55 km/h helyett 65 km/h fölött van a vége (az én hab testemmel), 60 km/h utazósebesség megvan kb 85%-os gázzal.
Volt itt szó a minap, hogy az anya lejött a kuplungtengelyről. Lidl-s légkulcs leggyengébb állásában lettek meghúzva a dekliben az anyák, ez elég, vagy tépjem meg erősebben? 3 fokozatból a legerősebb 400 Nm.
Képek: [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #72701 üzenetére
Utólag könnyen okos az ember. Ahogy figyeltem, a kívülről látható kifordítható lábtartó egy kb 15 centis vassal csatlakozik a vázhoz, ez a vas útban volt a csavarhoz. A racsnis pedig fért el a vas és a dekli közt.
Még egy dolog: a szíj nem akart csak úgy felmenni, a kuplungra rátettem és az első tengelyig nem ért el. Össze kellett nyomnom a kuplungot, beletenni a szíjat és úgy már elérte a tengelyt. Meghúztam a tengelyek csavarjait, forgattam rajtuk kicsit, megint meghúztam, megint forgattam...
Nehogy az legyen, hogy egy állásban jó, fordul kettőt a kerék és már laza a csavar. Könnyen lehetett forgatni.Nem tudom, hány Nm abban az állásban a légkulcs, de érzésre picivel nagyobb erővel kellett tartani meghúzáskor, mint lazításkor.
suste: az ugye függ henger hosszától is, amin a tárcsa csúszik. Csak a nagy hengert tettem be, a vékony "alátéteket" nem. Majd később leveszem a deklit és lefotózom újra.
Ezt a robogót gyerekként kaptam 20 éve, tartaléknak a gyári alkatrész gyári állapotában is jó lesz. Satum meg nincs. Mondjuk, Apámnál van satu, esztergapad, nyilván reszelő is. Majd látom.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #72706 üzenetére
Felfeküdt az első tengelyen, kézzel betekertem az anyát, majd a légkulccsal. A felfekvés miatt forgattam meg többször, de nem szorult.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz TFerenc07 #72726 üzenetére
Robogónál önindítózni csak úgy lehet, ha valamelyik fékkart húzod. Berúgáshoz nem kell fékkar, de általában úgy vannak megcsinálva hardveresen, hogy csak sztenderre állítva tudod rúgni. (A berugókaron egy kis nyúlván megakad a felhajtott sztenderben).
Váltós motoroknál pedig a kuplungot kell húzni, vagy ne legyen sebességben...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz TFerenc07 #72742 üzenetére
Én a biztosítós szomszéddal kötöttem a biztosítást online. Nyugodtan légy kreatív: amit nem fogad el, ne erőltesd, ha nem elég a karakterszám, pótold valami egyértelműen fake karakterrel.
A rendszer tökéletlen, ezekre az ócskavasakra nincs felkészítve, a lényeg, hogy beazonosítható kegyen a gép: a gépen lévő karaktersor felfedezhető legyen a kötvényen. Ez véd téged is, ha például igazoltatnak a rendőrök, vagy ne adj Isten, bajban leszel.
Engem már párszor igazoltattak, egyszer az alvázszámot is meg kellett mutassam. A kötőjelet nem tudtam online beírni, ellenben a hiányzó karaktereket nullákkal töltöttem ki. Semmit nem problémázott a rendőr, ő is ismeri a rendszer gyengeségeit.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Chereiose #72747 üzenetére
Van itt, aki hasonló keretből új Keeway-t vett Budapesten, elégedett volt vele.
Egy garisnak vitathatatlan előnye, hogy ha gond van vele, csinálják.50 ccm 4T nem lesz nagy élmény, lomhább is, lassabb is, cserébe kevesebbet fogyaszt, szagra is kellemesebb. Nem tudom, mire akarod használni, de 40-nel menni ott, ahol folyamatos autóforgalom 50 km/h (lakott területen), vagy fölötte elég idegőrlő szerintem. Én személy szerint szeretek a forgalom ritmusával haladni, ha tehetem, mert mondjuk egy reptéri út 70-es táblájánál ez már nem megoldható. Viszont ha sűrű a forgalom, de azért megvan a 30-as folyamatos haladás, akkor nyugton vagyok a sávomban, nem cikázok. Majd ha megállnak a pirosnál, előre araszolok.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #72751 üzenetére
De yamaha neo s tartja 70et utazóban. - alattad...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Chereiose #72752 üzenetére
Én XI. kerből mentem ki Ecserre, meg vissza. Kb 30 km, 1 óra volt az út, a robogó bírta gond nélkül. De mire eljutottam Budapest határába, már mindenem fájt, nekem kicsi ez a robogó. A visszautat már egyáltalán nem kívántam. Viszont fele ekkora etapokra (XI. kerből IV. kerbe például, vagy Budaörsre) gond nélkül, ezek 30-40 perces utak.
A gép nem melegszik, ha egyenletes tudsz vele haladni, az a legjobb, de nem nyélgázon.Ami eszi a gépet, az a pirostól pirosig sprint, emelkedő álló rajtból...
Érd belterületén bármi jó, 1-5 km-es távra elektromos robogót, vagy rollert is megfontolnék. Az télen sem olyan zord.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tothgera30 #72788 üzenetére
A kipufogót nem a motorhoz kell méretezni? Vesz a jelenlegihez egyet, majd utána dobhatja el esetleg az új motor miatt...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz TFerenc07 #72805 üzenetére
Mikor tolom ki a motort a garázsból hátrafelé akkor van hogy csúszik a kerék mert szorul. Ez normális? - ne a fékkarnál fogva húzd!
Na jó, vagy a fék szorul, vagy csapágy. Mész vele párszáz métert, első fék nélkül megállsz és megnézed, hol meleg. Ésszel, mert meg is égetheted magad.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz TFerenc07 #72807 üzenetére
Valóban poénnak szántam, de azért van, akivel megesik ilyen banális hiba.
Amúgy az idézett mondatodra írtam csak, ahol azt írtad, hogy hátrafelé szorul a kerék, ehhez pedig húzni kell a motort. Én úgy szoktam tolni, húzni a motort, hogy 1 ujjam a féken, könnyebb azzal megfékezni, mint izomból. Ha véletlenül ráfogsz a fékre és úgy húzod hátra a gépet, könnyen foghat a fék. Toláskor ez nem gond, mert a markolatnál fogva tolod, ott van az erőkar töve.
Nem bántani akartalak.Csináld meg, amit utána írtam. Ha a féked a gond, lehet, hogy a féktárcsa deformálódott le, vagy a féknyeregben a dugattyú szorult meg.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #72811 üzenetére
Én meg írtam, hogy vagy csapágy, vagy fék. Guruljon vele, nézze meg, hogy a fék meleg-e.
Öcsémnek a tavalyi szezon végén szorult az első féke, a fékvezeték tömődött el, ki lett pucolva, vagy cserélve és kész.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Futás, futópályák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Toyota topik
- alza 404 akciók
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs