Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hallazeal

    tag

    Sziasztok!

    Talán tud itt nekem valaki segítséget adni, vagy legalábbis "irányba tesz". A problémám már-már Stephen King regénybe illő.
    Szóval van egy hobbi motorom amibe egy 152FMH blokk került, egy 6 tekercses állórésszel.
    Nem tölti az akkut, de még a lámpák is nagyon furán égnek, szó szerint gyertyányi fényük sincs.
    Azonnal a feszültségszabályzóra gyanakodtam, ezért azt kicseréltem, természetesen a probléma megmaradt.
    Ezekután már elővettem a multimétert is, és méregettem...és sírtam. Már a feszültség szabályzó előtt, közvetlenül az állórésztől érkező kábel fázisai között mértem maximum 8.5 Volt Váltófeszültséget. Oké, ki kell cserélni az állórészt, gondoltam én, kicseréltem, rámértem és pontosan ezek az eredmények jöttek az új állórésszel is... tehát közvetlenül a generátorból jövő kábelen a két fázist kimérve 8.5 Volt váltófeszültség van 4500-as fordulaton, alapjáraton meg 4.5 Volt. :W Ezek ugye borzasztóan kicsi értékek. :O
    A kérdésem az lenne, hogy lehetséges a mágneses forgórésznek ilyen jellegű hibája? Egyáltalán ilyen hibát mi okozhat? Külsérelmi nyom egyébként nincs sem a mágnesen,sem a tekercseken. A motor egyébként kiválóan működik, gyújtás is rendben van.
    Aki találkozott már hasonló esettel annak megköszönném ha segítene. Sajnos nemtudom szerelőhöz vinni, mert most rengeteg munkája van, így ezt a problémát nekem kell majd megoldanom.
    Köszönöm előre is.

    Ha egy kígyó (ami ritkaság) fölfalja önmagát, marad-e utána egy kígyónyi űr? És olyan erőhatalom van-e, mely egy emberrel ember voltát megetethetné? Van? Nincs? Van? Fogas kérdés!

Új hozzászólás Aktív témák