-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Narancs
őstag
válasz Topiccsendőr #8601 üzenetére
Oks köszi. Tényleg 2 ütem vagy 4? Karbi vagy injektor? Mi a tuti?
Beauty is pain
-
runner 125
nagyúr
válasz Narancs #8602 üzenetére
Az injektoros kis ccm-es robogók drágák, mellesleg sokkal bonyolultabb szerkezet, ha beszarik drága mulatság lehet.
Én mindenképpen egy 125-180-as 2t robogót ajánlanék.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #8603 üzenetére
Naja..de azt nem vezetheti hivatalosan a "B" jogsijával
-
akos3
addikt
válasz Narancs #8600 üzenetére
Ebben tévedsz, vannak már normál méretű sportmotorok v szupermotok is, amikről kívűlről nem tudnád megállapítani, h 50ccm! Nézz csak szét a neten
De nem akarlak semmire sem rábeszélni, nem nagy kérés amit akarsz, 70km/h-val az összes robogó tud szaladgálni ..de még többel is..
-
akos3
addikt
válasz Topiccsendőr #8606 üzenetére
Most nem azért de eszembe se jutott h vki 4T 50ccm-et akar venni...
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #8606 üzenetére
...dehogynem, a Kymco Agility vége pont 70km/h !
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
-
Tothgera30
Ármester
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #8610 üzenetére
És hogy éri el? 45 fokos lejtőn?
-
nLali
őstag
zsírral megkent lejtőn hátszéllel
Bérelhető reklámfelület
-
Samus
addikt
Nosza, régen írtam, kicsit felfüggesztettem a motort nekem projektet. De most visszatértem, új kérdésekkel. Azt már kinéztem, hogy nekem biza Aprilia SR50 kell (Street, Racing, Stealth, de Factory és replica nem, nem tetszik) (vagy Malaguti F15, majd ezeket is megnézem), mert annak irdatlan nagy teste van, amit imádok, egyszóval tetszik. olyan (nagyon) maximum 220 000 local creditért kellene vásárolnom valami jóféle gépet. Elhatároztam, hogy 5 év alá nem adom, kilóméterlimitet 12 000nél húztam meg (gyakorlatban 10 000 felé nem akarok menni, bár tudom, hogy ez a legbizonytalanabb részlet), és persze 50 ccm legyen, tuning nélkül, megfúrt motor nélkül (javítsatok ki, ha valami ebből hülyeség). Viszont rengeteg di-tech van. Namost. Én egy karburátorost hajtottam (Anyámé), van-e különbség menetteljesítményben a kettő között (gyorsulás, "harapósság", végsebesség)? A karburátoros azon kívül, hogy egyszerűbb (ezáltal olcsóbb), miben jobb? Di-tech-et semmiképp? Márka alapján melyik jobb? SR50 vagy F15?
Továbbá, hihető, hogy az említett SR50 alattam (cca. 100kg) 70 utazót megy? Az óra kitartó szarvhúzás után (körülbelül két perc) felkúszik 80-ra (ki nem akad), viszont nem erőlködik a motor, egyenletes fordulaton jár a hangja alapján (legalábbis amit hallok belőle). Tetszik, mert van benne erő, de a súlyom miatt nem akar kiszaladni alólam, a két tárcsával könnyen meg is áll.
Válaszokat újra köszönöm
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
birdhouse
csendes tag
válasz Topiccsendőr #8616 üzenetére
sr-t sok blokkal gyártották kezdve a minarellitől a piaggio-n át a moriniig
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
Samus
addikt
válasz Topiccsendőr #8616 üzenetére
Elbizonytalanodtam...
A probléma az, hogy az ár adott, az elképzeléseim adottak. Karburátoros SR szinte alig van, a találati lista 80%-a di-tech, 15% nincs kiírva, a maradék körülbelül kettő darab pedig az ország másik fele... Mert az sem mindegy, hol van. Elmenni elmegyünk autóval, de vonóhorog nincs, így hazafelé motorral kell jönni. 160km-t még bevállalom, de többet már nem, az is jó két és fél óra...de azt is csak SR-el, F15 nem tudom mennyire kényelmes hosszú távon.Ha a kilómétert nem nézem, akkor mit javasolsz (az évjáraton kívül)?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Nem távolodtam el, csak egyszerűen nem találom a nekem valót. A közelben nincs semmi... (pedig a közel 100-120km sugarú kört jelent...) és a külső is lényeg, hupililát például nem vennék (kivéve, ha megérné). Azért ennyi pénzért már elvárom, hogy nagyon jó állapotú legyen, külsőre-belsőre. Ha nem lenne félmillió az új SR, újat vennék...francnak nem kínai árban vannak
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
Namost. Hihetetlen, de találtam egy potenciális célpontot. Bizonyos SR Racing típus.
175 000 magyar valuta, 2002/01 évjárat, 17500 km, Minarelli blokkos (azt írja, Yamaha, most akkor hogy is van?), karburátoros, elől-hátul tárcsás, vizes (mármint a hűtés) és állati jól néz ki. És megfelelően közel is van. Végsebessége 90 km/h leírás alapján. (még el is hiszem, ha a sofőr könnyű ember)
Mit gondoltok, megéri, illetve írtátok, hogy SReket többféle blokkal szerelik. Melyik a jobb illetve mik a különbségek?'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
bajnokpityu
félisten
ditech önmagában nagyon jó.faszás égés,kicsi fogyi,tök jó menetteljesitmények.itthon viszont a sufnituningosok,önjelölt szerelők nem értenek hozzá,ezért ha megáll a gép,akkor nem a gép a rossz,hanem a karbantartást nem kapta meg.a "meghibásodások" zöme meg eldugulás.
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #8608 üzenetére
100ezret beleboritva?
hogy gyári 50esként büdös életben nem futja meg ugyanazon az úton oda vissza átlagban a 70et,ez eléggé valószinűeladó topping dac
-
birdhouse
csendes tag
nekem az a véleményem h. magyarországon nem értenek a ditechhez. legalábbis szegedi aprilia kereskedésben nem értenek hozzá....
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #8623 üzenetére
Ez miért olyan nagy elvárás? Nem vágom.....
Én 2és fél éves, 2900km-t futott (szervízkönyvvel igazolva) Yamahámat vettem 250ért, úgy, h Yamaha kereskedésből, szal már rátette a saját hasznát..[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
válasz bajnokpityu #8625 üzenetére
Te ezeket a kijelentéseidet mire alapozod? 70et én elhiszem h elfutja azért..és nem vok egy naív ember
-
Samus
addikt
Pécs környékén...
És egy jó robogó simán megy 70et bármikor, bárhová, 10 fokban is, amikor a lámpánál állok fél percig de a hőfok már minimum alatt van...az SR Street, amiről áradozok, (igaz, hogy vagy nincs benne automata szivató, vagy elromlott, mert önindítóval csak gázadásra indul) bármikor lefutja ezt. Hidegen-melegen a saját súlyommal 15 másodperc alatt 65nél a mutató, és kúszik feljebb...A pár kérdésemre az előző hozzászólásomból még mindig választ várok...
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
akos3
addikt
válasz Topiccsendőr #8631 üzenetére
De msot nem a kymco csodárol beszélünk?!!
Am sztem nem normális aki 50ccm 4T-t vesz.. -
Cedric G.
csendes tag
Sziasztok, pár napja vettem egy aprilia area-t, vizes 50-es szép kis moci, jó gyári állapotban van, nincs átfényezve, gyönyörű motorhang, semmi zörgés, pöccre indul. Egy bajom van vele 65 körül megy végre ami nagyon kevés. gyorsulásra egész jó amikor indulok ugrik egyből. Egy haverom area-ja 85-90 körül megy és nem tuningolt, több haveromnak van aprilia sr-je a körlámpás vizes és elvileg abban ugyan ez a blokk van és azok is 80-90 körül mennek. Mi lehet az oka a kis végsebességnek?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Cedric G. #8636 üzenetére
Az Area önmagában egy nehéz robogó, lehet h nem fog úgy menni, mint egy SR. Általános dolgok; mint pl légszűrőt megnéztél?
..vagy pusztán kopott a szíj, görgők, vagy a motor."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Cedric G.
csendes tag
válasz runner 125 #8640 üzenetére
Még semmit sem néztem meg, nem is volt időm, de ilyen gyertya, légszűrő ezt jövő héten megnézem amint lesz egy kis szabadidőm. Szíjra és görgőkre én is gondoltam. Egy valami biztos, a motorja nem kopott! Láttam én már elhasznált motorú robogókat na az nagyon nem ilyen. Eleve ha kopott azok nem nagyon indulnak pöccre. Másodszor nincs ilyen szép 2 ütemű hangja.
-
Cedric G.
csendes tag
Viszont amit még tudni kell róla, akitől vettem 1 éve nem használta, szóval 1 évet állt a motor!
-
Samus
addikt
válasz Topiccsendőr #8632 üzenetére
Ha ez ennyire könnyű lenne, nem lennék itt. Sajnos hozzáértő emberből a környéken egyetlen egy darab van, Őt viszont nem rángathatom ide-oda, úgymond bérkiegészítésként motorszerelő, egyébként pedig szervizben dolgozik... Ezért kell olyan gép, amit csak hajtani kell, és megy. Ma viszont láttam három különböző blokkos SR50-et. Kettőt be tudok azonosítani, a harmadikat nem, pedig lehet kettő egyforma...de akkor egy újabb kérdés, legyek már tisztában vele. Adott típusú motorblokkok mind ugyanúgy néznek ki? Értem például, hogy ami vizes fekvő minarelli, az az összes ilyennel szerelt motoron egyforma?
A kérdés adott: mik a különbségek?'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Dízeles
aktív tag
Hali nLali
vikend robogóztam kicsit aztán elmentem haverhoz ,hogy felszereljük de aztán ruter állogatás lett belőle.
#
Samus kolegánakEz jó gyorsul csak hát a fék...[ Szerkesztve ]
Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
bajnokpityu
félisten
venni,hajtani,ráfizetés nélkül?tutit akarsz?vegyél ujat.hát hogy a viharba gondolod?
hogy létezik tuti tipus?hát nincs!kérdésekből látszik,hogy -nem bántani akarlak- hogy nem sok közöd van ezekhez.hiába állapitod meg melyik blokk van benne.mit érsz vele?
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest