- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
csurgoi
aktív tag
válasz nyogo83 #74488 üzenetére
Talált, süllyedt!
Köszi a tippet, erre nem is gondoltam mert nem olyan régen ellenőriztem a keréknyomást.
És mégis...valahol távozott belőle 1,5 bar :-)
Felpumpáltam és lásd..menetstabilitás a régi.https://500px.com/stevetailor https://www.flickr.com/photos/128564341@N08/
-
macilaci78
nagyúr
válasz #50433536 #74544 üzenetére
Szögezzük le, szerintem kell a jogosítvány, illetve egy alapvető kreszoktatás, egy gyalogosnak, kerékpárosnak is, hogy lássák, értsék, mire számíthatnak a közlekedés többi szereplőjétől és tőlük mit várnak el. Például egy gyalogos nem 30 méterre a zebrától menjen át a 4-6 sávos úton, egy kerékpáros ne a sáv jobb széléről kanyarodjon balra...
Ezzel együtt én is azt mondom, hogy a papír szart nem ér az úton, igaz, én hamarabb ültem volán mögött, mint robogón. Anno 12 évesen már a határban róttuk a karikákat a Wartburggal.
Nem a jogosítvány tanít meg sem a kreszre, sem a jármű kezelésére, sem vezetni, sem közlekedni. Gyakorlat kell, de ha valakinek nincs hozzá érzéke, vagy figyelmetlen, akkor mindegy, mit és hogyan vezet, ön- és közveszélyes az úton.
Szerencsére egészségileg nem vagyok érzékeny rá, de a közlekedésen néha komolyan látni, ha front van.Akinek jogosítványa van, az áthajt a piroson lendületből, szabálytalanul fordul, előz, parkol, kivág, telefont nyomkod közben, stb. Nem teher, csak unalmas már azt lesni, találgatni, hogy az előttem menő barom azért megy-e jobbra húzódva, hogy a záróvonalon forduljon meg egy íven, ami persze nem megy lépésben sem, nemhogy 30-cal.
A jogosítvány megszerzésénél nem szűrik a hülyéket.
csurgoi: amikor tavaly tavasszal elővettem, volt benne 1,5 bar és már a garázsban kanyarodva is azt éreztem, hogy a gumi legurul a felniről. Szerencsére a benzinkút a tömb mögött van, illetve azóta van már kompresszor is mellettel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Helsing
aktív tag
Nézegettem az elektromos robogókat. Terveim szerint, ha egyszer veszek egy robogót, akkor az már elektromos lesz. Megakadt a szemem a NIU márkán. Egész jónak tűnik. Van valakinek a márkával kapcsolatban tapasztalata?
A NIU NPro már egész komoly kis robogónak tűnik. Sajnos az ára is az. (1,5 milla)Illetve van olyan elektromos robogómárka ami jobban ajánlott mint a NIU?
-
energy4ever
addikt
válasz Helsing #74554 üzenetére
Durvan tularazott kinai vacak. Akkor mar inkabb Z-tech, de azsem azert mert barmennyivel is jobb (ugyan akkora katasztrofa) csak fele annyiba kerul viszont.
Jo elektromos motort meg nem kapni itthon! Kiv.: KTM Freeride.
Ezek az elektromos dolgok amugy joval kornyezetszennyezobbek mint a benzines tarsaik. Csak nem epp a motor korul teszik kozvetlenul a szennyezest, hanem ott ahol gyartjak az akkut, illetve az eromu ami termeli az aramot akorul.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz energy4ever #74555 üzenetére
4T-hez képest hasonló lehet, bár ezekben nagyon pici az akku. A 2T az instant tüdőrák kb, városban, ahol egy úton 125 ember orra alá füstöl a robogó, sokkal-sokkal jobb globálisan és lokálisan is szvsz Erőműben hatékonyabb a szűrés, mint katalizátoros vagy épp anélküli kétütemű, de a karbis 4T-k is rendesen nyomják a jóságot. Csak ugye kis motor, nettó nem sok, de a villany is kevés ezen analógia mellett, egységnyi szennyezésben európai viszonylatban szvsz robogó vonalon nagy javulást lehetne elérni, ha csak az arányokat nézzük; csak sajnos ez eltörpül az autók szennyezése mellett.
-
#50433536
törölt tag
válasz macilaci78 #74553 üzenetére
Akkor nagy vonalakban egyetértünk és ez a lényeg.
-
Topikgazda
válasz energy4ever #74555 üzenetére
Ezek az elektromos dolgok amugy joval kornyezetszennyezobbek mint a benzines tarsaik. Csak nem epp a motor korul teszik kozvetlenul a szennyezest, hanem ott ahol gyartjak az akkut, illetve az eromu ami termeli az aramot akorul.
Teljesen ugyanezen a véleményen vagyok.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz sityupityu #74558 üzenetére
Pedig elég nagy butaságot mond szerintem!
Az nem kérdés, hogy nem ZÖLD teljesen az elektromos hajtás jelenleg, de biztosan nem rosszabb a belsőégésű motoroknál!
Viszont az biztos, hogy sokkal ZÖLDEBB lehet a jövőben!
Aki konyít valamit a motorokhoz, az tudja, hogy ég és föld a különbség amikor egy motort teljesen változó körülmények között vagy egy teljesen szabályozott azonos körülmények között üzemeltetsz.
Gépjárművek működésénél meg nincs jobban változó körülmény .....A legnagyobb baj ebben az elektromos hajtasban, hogy pont ott nem éri még meg ahol legjobb lenne (kis városi forgalom, évi 5-10K km)
[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
Ha nem ertesz valamihez, akkor miert irod valakinek a hsz-ere, hogy abban butasag van irva!?
Az a baj, hogy mindenhol ezt mondjak, hogy majd az elektromos csodak eluzik a karosanyag kibocsajtast a varosokbol! De azt elfelejtik mondani, hogy az eromuvek korul nagyobb lesz a szennyezes, ami szep lassan visszahordoik a varosokba, illetve minden mashova.
Itthoni viszonylatban kb 1,7-1,9szeres a karosanyag kibocsajtasa, mig nemeteknel csak 1,2-1,4 koze teheto! Hogy miert? Itthon hoeromuvek vannak, amik az egyik legnagyobb kornyezetszennyezest vegzik. -
nyogo83
Topikgazda
En nem lattam itt, hogy barki azt kerdojelezne meg, hogy jobb-e vagy rosszabb a belsoegesu motornal.
Itt a vitaindito dolog az volt, hogy attol ,hogy nem latod hogy fustot nyomna ki magabol(jobb esetben ) meg nem biztos hogy kornyezetkimelobb.
Nekem mernoki es gepeszeti szempontbol zsenialis a felepitese, megoldasai, mert sokminden egyszerusodik, megse huz a szivem afele. Az meg hogy emiatt lesz kevesebb a karosanyag kibocsatas...haat attol nagyon messze van.Amugy ebben a temaban erdemes a Totalcar-os idevago Mesterkurzus eloadasat megnezni, tanulsagos hogy mit is hiszunk es mennyire kornyezetkimelonek [link]
Sokminden benne van, amit leirnek ide ezzel kapcsolatban hogy latom en is ezt az egeszet, de tul hosszu lenne.
Dr Hanula Barna, aki az elodasat tartja egy olyan ember, hogy itthon a gepjarmutechnikaban a karjat adna erte barki, ha fele annyi szaktudasa es szakertelme lenne mint neki. Erdemes az emberre rakeresni, mert egyfajta legenda/[ Szerkesztve ]
-
KTMHobby3
tag
Abszolút egyet értek veled!
A friss jogosítvány nem jelenti azt hogy az illető tud is vezetni. Az élet majd megtanítja. Én szerencsésnek érzem magam, mert olyan oktatóm volt, aki a defenzív vezetést tartotta a legfontosabbnak és belénk is oltotta. Mondása volt: Egy balesethez két hülye kell. Az okos kivédi a másik hülyeségét. Én így vezetek, már 44 éve, még nem volt balesetem, koccanás is csak kettő, de az is jelentéktelen. Azt kell tudomásul venni hogy mindenkinek saját érdeke hogy tisztában legyen a szabályokkal, ha közlekedik, mert az élete függ tőle. Elsőbbsége annak van, akinek megadják! -
Bib
őstag
Szerintem is nagyon jó az elektromos cucc és ha tetszik ha nem, ez a jövő. Van már 2db pedelec bicajom és már 1000km felett tekertem 2 hónap alatt, én aki 10 év alatt sem bicajoztam ennyit, Egy nagyon érdekes szemszög : csikket, szemetet eldobni az utcán rohadt nagy bunkóság, de a károsanyagot kieregetni ugyanott az nem.Ezen érdemes elgondolkodni. Amúgy meg a rohadt nagy tankerek, hajók szennyeznek legjobban.
-
suste
veterán
válasz energy4ever #74560 üzenetére
Ok, akkor nézzük csak az utolsó allításod, miszerint az nem jó, hogy már az is előny, ha csak kiűzzük a városból a büdöset.
Hát szerintem első lépésnek nem olyan rossz ez! Mindenképp jobb, mint szarni bele, és maradjon minden a régiben, mert úgy sincs most jobb megoldás (szerinted és mások szerint se).
Pedig a következő lépés lehetne az áram kizöldítése mondjuk (nap, szél, víz).Azt pedig sajnálom, hogy nem értetted azt a részt, ahol a változó és állandó körülményekről írtam....
(#74561) nyogo83
Légyszi olvasd vissza, mert pont ezt írta, és utána meg vissza is idézték
-
huniross
tag
Azt azért látni kell, hogy ez a nagy zöldülés összefügg az egyre nehézkesebben kitermelhető kőolajjal. Ha még mindig olyan egyszerű lenne a kitermelés, mint 50 éve, mind megrohadhatnánk tüdőrákban, akkor sem lenne villany autó.
-
nyogo83
Topikgazda
Rendben, en sem azon parton vagyok, hogy sokkal kornyezetszennyezobb az elektromos, mint a belsoegesu. Csak azon, hogy erdemes egy-egy jarmu teljes eletciklusara levetitve nezni a karosanyag kibocsatast, illetve ujrahasznosithatosagat, kornyezeti infrastrukturat stb megnezni.
Ezert is linkeltem a videot, mert viszonylag tomoren, erthetoen arnyalja a kepet azzal kapcsolatban, hogy mennyire is kornyezetkimelo az elektromos hajtas jelenleg es milyen problemak vannak,
Arra probaltam kilyukadni, hogy sok a tevhit/feluletes informacio es manapsag trendi elvakultsag az elektromos hajtassal kapcsolatban. Es most nem a moralis, elvi hozzaallasrol beszeltem amit Bib is felvetett (kb a "nem fustolok mas orra ala"), mert ez egy tok jo hozzaallas es becsulendo gondolkodas.
Csak azzal is tisztaban kell lenni, hogy a valosagban mennyit is jelent az elektromos jarmu kornyezetterhelese a teljes infrastrukturajara es eletciklusara levetitve.(es maris kicsit elszomorodik az ember mikor meglatja, mert sokkal jobb eredmenyre szamit )De nem akarom hogy egyfajta benzin vs elektromos hitvita legyen itt is ebbol, mert sose ernenk a vegere.
Egyebkent en minden tovabbi nelkul elgondolkodtam egy uj Super Soco vasarlasan ide varosba, mert baromira bejon az elektromos hajtas adta elonyok, szoval tokre varom, hogy mit fognak meg az elkovetkezo evekben ezen a fronton fejleszteni. (Persze mindenkepp marad mellette valami benzinfalo, mert varoson kivul, nagyobb tavon nincs ertelmes alternativa jelenleg)
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #74566 üzenetére
A jármű életciklusa is egy érdekes kérdés. A VW például 5-6 évet, illetve 200k km-t ad meg, gyakorlatilag a generációváltásokat. Az, hogy a magyar gépjárműpark átlagos életkora és futásteljesítménye hogy áll ehhez képest, szerintem mellékes. Globálisan van-e olyan ország, ahol az átlagos futásteljesítmény és életkor megfelel-e ennek?
Persze a VW nem gyárt robogót. Nézzük mondjuk a Pegout-ot, vagy a Suzukit![ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
suste
veterán
válasz nyogo83 #74566 üzenetére
Pont ezért írtam amit írtam .
Én sosem mondtam, hogy az elektromos teljesen ZÖLD. Ellenben az egy butaság, hogy ua vagy rosszabb mint a benzin/dízel.
Ráadásul ok, hogy újat újjal hasonlítunk, de ha kicsit messzebb nézünk, öregebb autókhoz, akkor ott van igazán gáz (füstöt okádó 20 éves szarok a városban). Ilyen nem lesz az elektromossal!
És amint írtam, pont a városokban kéne a változás. Közben meg a Tesla vonal vonzza a tekintet, ez érdekel mindenkit...Super Soco nekem is bejön, kár hogy nem 2 személyes.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #74567 üzenetére
A teljes eletciklusra visszaterve itt amugy a jarmu utoelete(feldolgozas, ujrahasznositas) is beletartozik es ez ami meglepett elektromos vonalon. Mert nagyon lesarkitva muszaki ertelemben a ket jarmutipus kozott az akkumulator ami a kulonbseg ujrahasznositas szempontjabol.
Jelenleg az elektromos jarmuvekben alkalmazott akksikat nem tudjak ujrahasznositani, hanem taroljak csak Na most nem tudom ennek mi a technikai akadaja, de ebben a formaban necces. -
perge666
veterán
Ez már nekem csak üres beszédnek tűnik,meg nem biztos hogy itt kéne megvitatni,de ahogy érzitek.......
-
Topikgazda
Szia!
Én minden további ilyesfajta vitából kiszállok, csak még egy utolsó gondolat erejéig maradok amit meg is említettél:
"Pedig a következő lépés lehetne az áram kizöldítése mondjuk (nap, szél, víz)."
Na kérlek szépen, ez jelen pillanatban még sehol nincsen. Ha ez lenne, akkor szerintem senki nem szólna egy büdös szót sem, max akik annak idején megbódultak a benzintől akárcsak én. Magát a technikát már nem ellenezném, sőt, mellette is állnék, de én azért még szeretném az én kis benzinfalóimat szagolgatni.
Komolyra fordítva a szót, amíg világszerte (legyen az Európa vagy bármelyik földrész, az usá-t meg már külön ne is említsük) szén és olaj erőművekből nyerjük az elektromos energia igencsak döntő részét (mert így van, és előrejelzések szerint még nagyon sokáig így is lesz), addig az én véleményem nem sokban fog változni ezzel kapcsolatban. Kövezzen meg bárki, de akkor is ez van.
Azt én sem mondtam, hogy környezetszennyezőbb lenne elektromos gépeket használni, de a mennybemenetelt sem kell várni ezzel kapcsolatban ha a környezetszennyezést vesszük figyelembe. De innentől kezdve én inkább ki is maradnék a témából.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
"Amúgy meg a rohadt nagy tankerek, hajók szennyeznek legjobban."
Na meg csúcsidőben a folyamatosan a levegőben lévő kb 16 ezer utasszállítóról se feledkezzünk meg. Igen, folyamatosan a levegőben lévő számról van szó.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
piaggionrg
újonc
sziasztok
tegnap azt vettem eszre hogy a gyertyam egyik fele szep barna a masik fele viszont elegge vilagos. mitol lehet ez? baj lehet belole? -
Helsing
aktív tag
Nem tudom hogy került elő a hozzászólásom nyomán, hogy az elektromos környezetkímélőbb vagy sem mint a benzines. Nekem nem ez az elsődleges szempont, hanem az, hogy csendes és kb nulla szervizköltsége van.
Ha a gép jól van összerakva akkor kb az akkupakkot kell csak ötévente cserélni.
És nekem kényelmes, hogy bármikor, bárhol nekiállhatok tölteni.De ha már szóbakerült, akkor én is kifejteném a véleményem. Az elektromos hajtás nem lokálisan szennyez és ez egy nagyon fontos szempont, mivel a városokban komoly gondot okoz a szmog.
Valamint az elektromos motorok hatásfoka sokkal jobb mint egy robbanómotoré. Az egyetlen gyenge pontja az, hogy az akkumulátorok energiasűrűsége sokkal kisebb mint a fosszilis energiahordozóké.
Ezt leszámítva kb mindenben jobb az elektromos mint a benzinmotor.Az erőművek emellett arányaiban nem szennyeznek annyira mint az autók mivel hatékonyabbak és jobban szűrik a kimenő káros anyagokat.
És azt sem szabad elfelejteni, hogy nálunk a villamosenergia kb felét a paksi atomerőmű termeli.A benzineshez képest inkább csak az akkukat mondanám környezetszennyezőnek. Az előállítása is az és miután tönkrement, azután is sok gondot okozhat.
Viszont ezek csökkenthetők a megfelelő gyártástechnológiával és az előírások betartásával (ez az amivel Kína nem szokott törődni). Valamint a tönkrement akkuk megfelelő kezelésével.Szóval szerintem az elektromos hajtás a zöldebb. De mint mondtam nekem nem ez volt az elsődleges választási szempont mivel az ökológiai lábnyomom elég kicsi, belefér egy környezetszennyező robogó.
Nálam csak az a kérdés, hogy milyen márkájú elektromos robogókat nézegessek. Mintha a régi nagy márkák le lennének maradva. Nekem ez a NIU márka szimpatikusnak tűnik. Jókat is olvastam róla. De sajnos elég fiatal márka, szóval fene tudja. De az pozitívum, hogy Panasonic akku van benne és a Bosch gyártja a motort hozzá. De ettől ugye még lehet rossz, ha a többi része nem üti meg a mércét. Legtöbbször évek alatt jönnek elő a hibák.
Viszont azt már tudjuk, hogy a kínaiak tudnak jót gyártani, (pl Huawei, Xiaomi) szóval akár jó is lehet ez a márka.[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
válasz macilaci78 #74567 üzenetére
szvsz az osszes ny europai orszag hozza az 5-6 evet.
eu atlag asszem 11[link]eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Helsing #74574 üzenetére
Hogy elterjunk a tematol...
En lehet adnek egy eselyt a NIU-nak. Hiaba itthon illetve Europaban csak 1-2 eve honosak, de ha jol remlik Kinaban valami tobb szazbol uzeltbol allo viszonteladoi halozata van es iszonyat mennyisegu eladott robogo mennyiseg.
Ott pedig a robogok hasznalati modja ossze nem egyeztetheto az itthonival.
Ez messze nem az a kategoria, mikor valami ujjonan alapitott kis noname europai ceg a legolcsobb filleres dolgokbol legyartat valamit Kinaban(esetleg atbrandeli) es eladja mint sajat termek.Ha jok a garancialis feltetelek, illetve a hatotav/teljesitmeny arany, akkor ha mas nem egy probakort es megnezest meger a dolog hogy nagyjabol le tudd szurni szemelyesen milyen az egesz osszeszereles, anyaghasznalat minosege.
"Legtöbbször évek alatt jönnek elő a hibák." Sajnos jelenleg aki elektromos robogozasra/motorozasra adja a fejet, majdnem minden markanal evvel fog szembesulni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #74576 üzenetére
Rákerestem a márkára, egy szakoldalon található írás.
a segédmotoros kerékpároknak engedélyezett, senki által be nem tartott 45 km/h-s végsebesség - szóval az 40 km/h, egy szakmai oldaltól elég csúnya tévedés.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Helsing
aktív tag
válasz macilaci78 #74577 üzenetére
Hát igen.
Mondjuk abban igaza van, hogy elég nagy marhaság az ilyen alacsony sebességkorlát. Sokkal balesetveszélyesebb az hogy az autósok folyamatosan letúrnak az úttestről mintha engefélyeznének egy 55km/h-át a robogóknak. -
#50433536
törölt tag
válasz piaggionrg #74573 üzenetére
Engem is érdekelne a hogy mitől ilyen egy gyertya.
-
Bib
őstag
válasz piaggionrg #74573 üzenetére
Képet jó lenne látni róla, de ha nagyon eltérő színű a két fele, akkor lehet akár főtengely szimmering is, Bejelölöd hogy áll, kiszereled és meglátod hova esik.A kipufogó felé melegebb ,ott lehet világosabb.
-
Rivaul
addikt
Sziasztok.
Kellene egy kis távgyógyítás
Hoztak hozzám egy Kymco Agility 125 4t-t... Annak ellenére hogy mondtam ne tegyék de 3 motor szerepelt az Aprilia Rally egyességébe így kénytelen voltam benyelni. Nem rossz állapotú motor de semennyire nem ismerem a 4t motorokat, nem is volt velük dolgom. Az a jelenség hogy nem pörög ki. Pöccre indul, szépen ketyeg de nem pörög és erő sincs. Nem fullad, nem áll le de ráülök és csak bőg. Sztederden is ugyan ez, meg tudom tartani max gázon kézzel a kereket. 57ekm van benne. Kompressziót nem tudok mérni mert nagyon mélyen ül a gyertya és ilyen iszonyat pici is, nem jó bele a mérőm feje egyik sem. A varióba a görgők fémig koptak, légszűrő korom fekete semmit nem engedett ár, egy vákum cső le volt szakadva.Ezeket mind kapott újat. Karbi membrános kiszakadva abból is kapott gyári bontott jó állapotút, állítani ezen semmit nem lehet se csavar, semmi. Kipufogót lelazítottam hogy hát ha el van tömődve de így sem. Elvileg minden jónak néz ki de még sem megy. Nincs több tippem 4t esetében. Van még valami amit nézhetek esetleg?[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz Tamás9x #74582 üzenetére
A berúgó nem jó. Önindító van de gombra azonnal indul. Lefogtam a gyertya helyét és közben indítóztam, úgy rendesen tolta a kezem. A szelepekhez semmit nem értek :/ Az kimaradt hogy vario nélkül sem pörög ki. Nem hiszem hogy létezik olyan rossz kompresszí ami az üres tengelyt ne hajtaná mint a barom. Akkor már nem indul, vagy tévedek? Mielőtt darabokra szedném inkább megkérdeztem van-e valami amit ilenkor lehet rajtuk nézni.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Rivaul #74581 üzenetére
Nagyon "videki" modszerrel tippelhetsz kompressziora: alajaraton befogod a kipufogot. Ha par masodperc utan elkezd erezhetoen esni a fordulatszam esetleg lefulladni, akkor ott gyanithatoan keves a kompresszio, de legalabbis ha a szelephezagok rendben vannak, valami nem kerek.
Normalis motornal szinte meg se erzi egy jo darabig ha befogod a kipuffot es van rendesen tomitettsege a mindenhol a leomlonek.
Szerk: a masodik kor az lenne, hogy ellenorzod hogy a vezerles a helyen van-e, de viszonylag ritkan szokott atugrani, vagy ha igen, akkor ott mar a lancnak is hangja van rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz nyogo83 #74585 üzenetére
Köszi, megpróbálom. A szelepvezérlést nem tudom, nem hiába mondtam hogy ne hozzanak ide 4t-t mert nem ismerem... Valahogy viszont most már rendbe kell raknom. Benne van a pénzem az alkatrészekbe amit addig nincs pofám elkérni míg nem megy a motor. Kellett mind de akkor is. Gyanús hogy elemeire szedem és elkezdem megtanulni mi mit is csinál és miért. Ráadásul szóltak hpgy van egy rakás am6 super moto is. Nah azokról is ugyan ennyi a foggalmam 😁
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz energy4ever #74587 üzenetére
Nem vagyok motorszerelő csak egy segítőkész lelkes amatőr aki belecsöppent a dolgokba jobb híján A nem értés meg azt jelenti hogy soha nem volt azzal sem dolgom
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
energy4ever
addikt
-
dellfanboy
senior tag
válasz energy4ever #74591 üzenetére
akarmilyen hivatalnak irtam elektronikus formaban nekem az atlag valaszido +1honap megha egy tok egyszeru kerdes is volt...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
macilaci78
nagyúr
válasz energy4ever #74591 üzenetére
30 nap az alapértelmezett válaszadási határidő.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
perge666
veterán
Na rendeltem a Boosterhez új gumikat,ma hozta a futár.
Elég érdekes volt leszerelni a motorról a kerekeket,de lebűvészkedtem.
Nemrég írta valaki hogy fejreállította és úgy szerelte,na a hátsó kerék levételéhez énis megfordítottam a mocit,a kipufogót úgy tudtam a legegyszerűbben leszedni.
Ha már fejenállt ránéztem az önindítóra,megcsináltam a vezetékszakadást is,és mostmár gombnyomásra is indul hálistennek.Holnap munka után elviszem a felniket a gumishoz,remélem lesz idejük rá és megcsinálják gyorsba.
-
Tamás9x
őstag
Váltó áttételezést variált már valaki? 4 helyett 5-6 sebességet?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
perge666
veterán
válasz perge666 #74594 üzenetére
Ma felkerültek az új gumik a felnikre,összerakni sokkal könnyebb és gyorsabb volt mint szétszedni.
Ez egyébként érdekes mert fordítva szokott működni a dolog.
Mondjuk ezen most nem lepődtem meg,mert eléggé rá voltak gyógyulva a csavarok és nagyon nehezen lazultak.Ég és föld a külömbség az új és a régi gumik között,kövön úgy tapad ahogy kell,meg is ilyedtem kanyarba elsőnek,szokni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest