- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- Mobil flották
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
bul07 #163259 üzenetére
Pesszimizmus ON:
Lehet az 1.9-es bármennyire strapabíró motor, ezzel a használati móddal nagyon rövid idő alatt ki fogod nyírni és akkor nem az lesz a kérdés, hogy mennyi az értékvesztés, hanem hogy mennyit adnak érte a vastelepen.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
bul07 #163255 üzenetére
Amúgy nagyon úgy érzem, mintha az a bizonyos rokon rád akarná tukmálni a Touran-t. Legalábbis így jön le abból, hogy már kész akcióterved és elképzelésed van a felhasználásáról, illetve voltál próbaúton is vele.
Mindez azért fura, mert ilyen felhasználásra NEM turbódízel való, hanem kis benzines. Jól tetted, hogy a Corsa-vonalon indultál el, annál egy fokkal jobb minden tekintetben a G Astra, talán ha szerencsés vagy már találsz belőle ennyiért használható példányt. Vagy ugye ott az Almera, amit írtak, régebbi Hondák (Civic első sorban).
Ebben az árkategóriában elsődleges szempont, hogy milyen a kocsik vételi állapota, mert egy 300 ezres autóra is lehet költeni 500 ezret, ha rosszul méred fel vásárlás előtt.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
Integrale
veterán
válasz
bul07 #163264 üzenetére
Mas megkozelites: Ha lenne egy tagasabb, kevesebbet fogyaszto autod, akkor elkepzelheto, hogy mennel/mennetek hosszabb tavokat is, kirandulas, nyaralas stb cimszoval.
Ezt csak arra irom, hogy tegnap mentel a Tourannal ~300km-t.
Ha erre megvan az esely, akkor mindenkeppen a nagyobb, kenyelmesebb, praktikusabb iranyba indulnek el."Bad reklám is reklám too"
-
gzbotii
veterán
válasz
bul07 #163264 üzenetére
Ekkora éves fizu mellett én akkor továbbra is B Corsa, 6N2 Polo, G Astra, G3 vonalon maradnék.
Amikor egy vezérlés csere simán van 6-700 lej (30-35.000 Ft), egy új használt gumi is 60 lej (2000 Ft)/drb.. stb.
Élszál egy EGR 5-800 lej. Egy hónapban túl sok kiadás lenne - és az én B Corsa GSi-mből indultam ki, amit már 2 éve eladtam.
Touranra minden drágább, kb 3x szorzó. Kettőstömegű, turbó felújítás, injektorok egyenként 1500-1500 körül. Kettő összejön három hónap alatt, az már anyagi csőd.Nekem 1.9 TDI Golf 4-em van, évi 15000km (BP - Gyergyó főkén), 70% autópálya/országút amit megyek vele, így megéri
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- TP-LINK routerek
- Hobby elektronika
- Apple notebookok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vírusirtó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...