- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz cheeka #70222 üzenetére
Nekem sem a gyorsulás az elsődleges, de sok esetben jól mutatja az autó erejét. A rugalmasságra pedig a 80-120 a legjobb mérés, adott fokozatokban.
Nyilván az a legfontosabb, hogy hogyan viselkedik a mindennapi használat közben, pont ezt írtam tegnap kornelka-nak, hogy lehet, hogy az ő autója papíron erősebb, viszont az alsóbb fordulatszám tartományokban az enyém az erősebb, és pl. egy városi közlekedésben csak az számít, nem nagyon pörgetjük 4000 fölé...
Az csak egy kiragadott szituáció érdekességként, hogy egy 1.6 16V Megane 0-100-as gyorsulásban elveri a 318d-t, a 2.0 16V Megane pedig a 320d-t.
1.6 16V: 9,8s (a gyakorlatban is igen jól megy, bánom, hogy nem ilyen motorral vettem)
2.0 16V: 8,7s
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest